abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 april 2012 @ 13:38:59 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_110628546

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoelt voor mensen die hardlopen gebruiken om bv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Mensen die o.a. hier posten
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
---------------------------

SPOILER: 2012 Challenge
Deze OP vind je hier

[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 22-04-2012 16:19:59 ]
F means you're fucked
pi_110628670
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:38 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat is wél de eerste heuvel van de 7. Ik had 'm namelijk niet meegeteld, en ergens op de route had ik ook een flauwe heuvel niet meegeteld en ik kwam maar op 4 of 5 heuvels uit. Goed, het is vals plat en natuurlijk niet een heuvel te noemen, maar het telt dus wel mee.

:N De loop is vernoemd naar de Zeven Heuvelenweg en na 4km zit je niet op die weg. Het is wel vals plat, maar nog geen onderdeel van DE Zeven heuvelen.

Ja doei.
  zondag 22 april 2012 @ 13:45:08 #3
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_110628763
Zeven heuvelen, of toch niet?

De naam van het parcours is afgeleid van de Zevenheuvelenweg die een belangrijk deel van het parcours uitmaakt. Je verwacht op deze weg zeven heuvels, maar als je het parcours loopt, zul je merken dat er geen zeven heuvels zijn.
F means you're fucked
pi_110629545
Ik dacht dat het er wel gewoon 7 waren. Niet alle 7 even stijl/hoog, maar wel 7. Nu ja, ik doe straks m'n 7heuvelenshirtje wel aan bij 't hardlopen terwijl ik 7km ren! :P
Ja doei.
pi_110629615
Ik fiets er vaak en 7 heuvels heb ik daar niet ontdekt ;) Sowieso mis je er al 1tje, omdat je niet vanuit Groesbeek de 7heuvelenweg neemt.
pi_110629678
Als we ooit weer in Nimma komen te wonen ga ik 't eens inspecteren :P
Ja doei.
  zondag 22 april 2012 @ 15:13:08 #7
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_110632938
Meh, wilde gaan lopen, maar ik kan niet eens bukken met m'n rug :'). Nog eventjes wachten weer..
Dinsdag weer fysio, lekker laten kraken :9.
pi_110633930
Ahoy.
Ik ga hier even lurken.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zondag 22 april 2012 @ 15:58:04 #9
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_110634904
Ik liep laatst met Evy en ik moest meteen 5 minuten hardlopen. Oké, chill, doen we wel. Zegt dat mens na drieënhalve minuut dat ik wel mag stoppen met hardlopen. Eh, zo kan iedereen wel vijf minuten hardlopen :{.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  zondag 22 april 2012 @ 16:16:28 #10
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_110635626
South beach en hardlopen is geen succes!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_110635815
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 15:58 schreef Finland. het volgende:
Ik liep laatst met Evy en ik moest meteen 5 minuten hardlopen. Oké, chill, doen we wel. Zegt dat mens na drieënhalve minuut dat ik wel mag stoppen met hardlopen. Eh, zo kan iedereen wel vijf minuten hardlopen :{.
Evy staat niet bekend om haar klokkijktalenten.

Echter, waar ze je soms flink minder laat lopen, laat ze je ook wel eens wat langer lopen. Als ze dan zegt 'nog een minuutje' dan kun je rustig nog 2 minuten doorlopen :')
Ja doei.
  zondag 22 april 2012 @ 16:30:44 #12
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_110636354
Toch 1uur 2 of zo!
Ecosia
  zondag 22 april 2012 @ 16:36:25 #13
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_110636556
Tijd voor een minimeet ;-)
Ecosia
pi_110636898
Gezellig, ik zet de thee alvast klaar!
Ja doei.
  Moderator zondag 22 april 2012 @ 16:47:48 #15
155227 crew  Guppy
dus
pi_110636956
Succes iedereen op de Spieren voor Spieren run *O*

Ik ben terug van die bostraining, met m'n moeder en zusje. Wat ontzettend stom was dat! Het is georganiseerd vanuit de school van m'n zusje, en het is een onderdeel van de training naar de 10km in juni.
Nou ja, prima, ik dacht, lekker 4km door het bos rennen, leuk! Even 6min. inlopen. Zet die docent er een tempo in waarmee hij meteen iedereen kapot liep. Tja, dat tempo is misschien inlopen als je met de leerlingen loopt die ook lid zijn van de atletiekvereniging, maar voor iedereen die daar niet bij hoorde, was het gewoon wedstrijd tempo. Na 6min. was iedereen dus op, maar toen moest de 4km nog beginnen.
Beetje jammer, maar goed, ik dacht, we gaan er gewoon voor. Lopen die docenten iedereen op te jagen. Hup hup, sneller, doorlopen, bij de groep blijven. Ik heb dus op een gegeven moment maar tegen die man gezegd dat ik voor mezelf loop en niet voor een goede tijd. Het moet wel leuk blijven. Jamaar ik moest bij de groep blijven, want verdwalen en zulks :') Kom op, het is een rondje van 2km, komt echt wel goed. Hou eens op zeg.
Dus ik ben lekker op m'n eigen tempo door blijven draven, en haalde ondertussen de ene na de andere wandelende puber in. Allemaal kapotgelopen of geblesseerd. Ja, gek hè... En ze dan ook allemaal nog even de laatste 200m laten sprinten, welja.

Niet mijn idee van training, laat mij maar lekker in m'n eentje rondrennen. Heb ik een stuk fijner gevoel bij!

Maar, het bos was wel leuk :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 22 april 2012 @ 16:55:45 #16
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_110637230
Dan lijkt me er voor die kinderen ook weinig aan idd... als ze allemaal hun eigen tempo rennen en het leuk vinden dan bereik je er veel meer mee.
We zullen zien, zei de blinde.
pi_110637288
Wat een debielen zeg!
Ja doei.
  Moderator zondag 22 april 2012 @ 17:01:53 #18
155227 crew  Guppy
dus
pi_110637431
Nee precies. En het lijkt me ook een meerwaarde als ze er een leuk gevoel aan overhouden. Dat ze na die 10km ook nog willen blijven lopen. Maar ik had zelf op een gegeven moment gewoon zin om m'n schoenen in de boom te hangen :')

Dinsdag gewoon weer lekker door de stad rennen met mezelf, ik vind het wel prima :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_110637465
Ik ben ook weer begonnen met hardlopen. In het verleden wel een poging ondernomen maar daar mee gestopt toen diegene met wie ik altijd ging last van zijn knie kreeg.

Nu ben ik al een tijdje lid van een sportschool, en sta daar dus minimaal 3x per week op de lopende band en dat ging best goed (al is het een beetje suf). Dus hop hop, de buitenlucht in :)

Viel dus echt vies tegen :') Het was wel leuk maar zo ontzettend zwaar! Het is ook echt niet te vergelijken met lopen op de lopende band. Komt volgens mij vooral omdat ik in de duinen loop en er toch ook wel veel mul zand ligt. Een heuvel met mulzand ga ik echt zo langzaam op dat het bijna zielig is. _O- . Gelukkig heb ik goede spullen (van mijn eerste poging) en heb nieuwe schoenen gekocht dus daar ligt het niet aan.

Ik loop overigens niet met een schema. Ik 'moet' gewoon ongeveer 5km hardlopen en neem pauzes tussendoor om te bekijken hoe ik moet lopen en om adem te komen. Ik loop naar mooie plekjes toe; dus duinen met mooi uitzicht over het dorp, of hele rustige strandopgangen of plekken waar als het gaat schemeren echt mega veel dieren komen :)
  zondag 22 april 2012 @ 17:31:17 #20
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_110638517
Wat een gekken Guppyfriend.. Je zou hopen dat sportleraren beter wisten :N

Welkom Bucketlist! :)

Trouwens, leuke TT dit keer :D
  Redactie Sport zondag 22 april 2012 @ 17:36:00 #21
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_110638662
Inderdaad, die TT _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 22 april 2012 @ 17:41:45 #22
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110638867
Ruim 45 minuten wachten op een trein met honger is geen succes.

Spieren voor spierenrun is leuk! Parcours is echt verradelijk, maar zo leuk. Ging weg op 59minuutzoveel, eindigde op 57:15 (ov, officiele uitslag is nog niet binnen). Moet wel leren om 5 minuten voor de start m'n blaas te lozen....

Zie dat Endo 10km op 56.55 heeft, das 40 sec boven mn pr. In Delft gaat die eraan, hell yeah.

[ Bericht 14% gewijzigd door slacker_nl op 22-04-2012 18:15:30 ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zondag 22 april 2012 @ 17:42:57 #23
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_110638912
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:41 schreef slacker_nl het volgende:
Ruim 45 minuten wachten op een trein met honger is geen succes.

Spieren voor spierenrun is leuk! Parcours is echt verradelijk, maar zo leuk. Ging weg op 59minuutzoveel, eindigde op 57:15 (ov, officiele uitslag is nog niet binnen). Moet wel leren om 5 minuten voor de start m'n blaas te lozen....
Waarom wacht je dan ook op een trein met honger? Wacht dan eventjes op een trein die net gegeten heeft...

Mooie tijd ^O^
F means you're fucked
pi_110638956
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:42 schreef YUR het volgende:

[..]

Waarom wacht je dan ook op een trein met honger? Wacht dan eventjes op een trein die net gegeten heeft...

Mooie tijd ^O^
Mijn reactie, wat doe je ;(
Ja doei.
  zondag 22 april 2012 @ 17:49:28 #25
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_110639158
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:42 schreef YUR het volgende:

[..]

Mooie tijd ^O^
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')