Ja maar benen zie je niet zo goed en letten menseb minder op, dus het is echt enorm keistoer om hier te zeggen dat je die hard traint en je core nauwelijks traint. Want tja, dat doen alleen de beachboys.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:33 schreef obsama het volgende:
Gaat wel heel vaak over benen en bijzonder weinig over core. Een mooie core vind ik pers. toch wel een van de belangrijkste onderdelen van het lichaam, zorgt voor een prachtig fysiek mits goed getraind.
Ik denk omdat er niet veel mensen zijn die regelmatig dips doen voor borst. In ieder geval een stuk minder dan decline BP.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap iets niet: er wordt tegen de decline press altijd gezegd dat die de bovenkant van de pecs niet goed meeneemt, en dat hij daarom niet ideaal is.
Maar met dips zit je in een nog grotere hoek naar beneden te drukken: waarom hoor je bovenstaande klacht over de dips nooit?
Is idd een aardige.quote:Op woensdag 25 april 2012 06:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
En Zeer belangrijk Achterkant schouders trainen.
Ik denk zelfs nummer 1 als je bij bankdrukken last krijgt van je schouders.
Ik heb het dan over deze oefening of variant er op:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Beetje softe aanpak wel, een aanpak zoals in deze encounter zou de boodschap beter overbrengen me dunkt.Ik zal het onthouden voor de volgende keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True that. Daarom eens in de zoveel tijd back to basics.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:19 schreef Awesome_ het volgende:
Als je langere tijd met bb bezig bent kun je niet meer objectief oordelen over goede "basic-info". Wat voor de een een open deur intrappen is, is voor de andere zware hocuspocus.
Waarom zou je terug gaan naar basic info?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:12 schreef Weissman het volgende:
True that. Daarom eens in de zoveel tijd back to basics.
Om het kaf van het koren te kunnen scheiden. Kritische blik kunnen behouden. Terug gaan in de zin van herlezen, evt notities maken van je eigen fysieke progressie en leerproces.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom zou je terug gaan naar basic info?
2x een liter pak kopen ?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:24 schreef Warsaw het volgende:
2 liter pakken volle melk zijn nergens te koop ofwel?
Gewoon zo'n jerrycan-achtig ding met 3 liter. Supergoedkoop hier trouwens; 3 liter volle melk voor 3 dollar. Da's nog eens goedkoop bulkenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:24 schreef Warsaw het volgende:
2 liter pakken volle melk zijn nergens te koop ofwel?
Zoo dat is relaxed :p zeker goedkoop bulken hahaquote:Op woensdag 25 april 2012 15:20 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gewoon zo'n jerrycan-achtig ding met 3 liter. Supergoedkoop hier trouwens; 3 liter volle melk voor 3 dollar. Da's nog eens goedkoop bulken
Schouder dag dus.quote:
Zittende beweging idd. Dus ass out, rug rechts en/of hol.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:01 schreef Warsaw het volgende:
Met die squat hip drive he, moet je dan dus eerst je kont en daarna je borst enzo? Voelt niet echt lekker
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:01 schreef Warsaw het volgende:
Met die squat hip drive he, moet je dan dus eerst je kont en daarna je borst enzo? Voelt niet echt lekker
Bedankt man! Hier kan ik wat meequote:Op woensdag 25 april 2012 19:26 schreef Zith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omlaag:
1/3 beweging: Kont naar achteren, knieen los
2/3 beweging: Verder zakken terwijl rug in dezelfde hoek blijkt
bouncen op parallel
Omhoog:
2/3 beweging: omhoog met gehele lichaam, rug blijft in dezelfde hoek
1/3 beweing, kont richting centrum, daardoor ga je weer recht staan.
Nog meer:
vanaf 3:15
Haha ja die Rippetoe hoor ik altijd al in mijn hoofd ''and drive your butt up''quote:Op woensdag 25 april 2012 19:45 schreef Zith het volgende:
Je moet dus gewoon fantaseren alsof Mark Nippletoe op je heupen zit te leunen zoals in die video. Vaak willen mensen men hun borst omhoog duwen, maar gewoon met heupen duwen, de borst volgt vanzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |