Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Ik denk het wel..quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand enig idee hoeveel keer we battles krijgen? 2 weekenden?
In dit tempo denk ik van welquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Dit!quote:
Lijkt me wel waarschijnlijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
totaal 20 (4 teams van 10 in groepjes van 2), vandaag en morgenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Oja, morgen ook een uitzendingquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, morgen nog een battle uitzending en volgende week de eerste liveshow.
Ah dank!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, morgen nog een battle uitzending en volgende week de eerste liveshow.
Sjee, lees jij wel eens mee hier?quote:
Hier een episode overzicht:quote:
Wendy wel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:15 schreef ZaZoe het volgende:
Martijn Krabbé de schreeuwlelijk mis ik helemaal niet vanavond
Zo ook niet Wendy en haar infantiel gekusjekroel naar de kandidaten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:15 schreef ZaZoe het volgende:
Martijn Krabbé de schreeuwlelijk mis ik helemaal niet vanavond
Schelle harry zodra ze namen gaat roepenquote:
QFT.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
UK Wendy is in alle opzichten beter dan NL Wendy
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
Better than Justin Timberlake. Bitch please.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
UK Wendy is in alle opzichten beter dan NL Wendy
Nee, hij was ook goed. Alleen dat dansje leidde wel heel erg af!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig, die andere jongen deed het niet eens zo slecht, Jay blies hem niet weg ofzo
leuke meidenquote:
Hot girls we got problems too, we're just like you, except we're hot..quote:
Oh ik schreef Jay ipv Jazquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:20 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, hij was ook goed. Alleen dat dansje leidde wel heel erg af!
Tot half toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef Daph_ het volgende:
Huh? 21.20 is het toch afgelopen? Duurt het nu langer? *confused*
vandaag 10 min langerquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef Daph_ het volgende:
10 minuten langer nuquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef Daph_ het volgende:
tot 8:30 = 21:30 hierquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef Daph_ het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze moest bij het nummer denken aan haar vader, volgens mij is ie overleden.
Ik krijg er rillingen vanquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Die bolle schreeuwt en gooit haar gewicht aan zangkracht uit, die andere is net zo'n zenuwlijer als MJ
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Die bolle schreeuwt en gooit haar gewicht aan zangkracht uit, die andere is net zo'n zenuwlijer als MJ
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:27 schreef Cee het volgende:
Hopelijk liggen er hooibalen want ER VLIEGEN ER EEN PAAR UIT DE BOCHT.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:28 schreef Daph_ het volgende:
Ze kunnen vast niet allebei naar huis gestuurd worden he?
En dan die ene van een paar battles terug toch door?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:28 schreef Daph_ het volgende:
Ze kunnen vast niet allebei naar huis gestuurd worden he?
Ik zeg DOEN.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan die ene van een paar battles terug toch door?
JA!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan die ene van een paar battles terug toch door?
Dat ken ik niet, straks ff kiekenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hot girls we got problems too, we're just like you, except we're hot..
Neeeee, Denise!quote:
Will is een schatje inderdaad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
Neeeee, Denise!![]()
En ik vind Wil, i.t.t.t. zijn nummers erg leuk! Ik lach me dood om z'n gezichtsuitdrukkingen.
Echt, ik zou niet in dat publiek willen zitten bij de liveshows, zit vol met van die families.quote:
Half 9 (voor ons)quote:
20:30 NL-tijdquote:
Ik kan het er heel goed op. Prima hoor, niks mis mee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Cee, kun je het verder ook op die Ier? Of alleen om accent?
Oh mijn god, nee zeg me dat dit niet waar isquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan het er heel goed op. Prima hoor, niks mis mee.
Ik hoop het ook niet nee!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze met de trein is...
Het is waar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh mijn god, nee zeg me dat dit niet waar is
Kritisch ineens niet meer zo kritisch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Het is dat het mijn adoptiekindje is, anders had ik Jay gekozen
Haha, wel leuk, wist ik nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is waar.
The Script was ooit deels een boyband uit de jaren '90.
Omdat ik Jay beter vond? Ben ik nog steeds kritischquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kritisch ineens niet meer zo kritisch?
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan het er heel goed op. Prima hoor, niks mis mee.
Met de trein zeker?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
Hoe waren de battles? Helaas pas net thuis
Geen idee ... af en toe kort gezapt , Ja El Classico was belangrijker... Daarnaast ook nog eens Bertje Visscher , die ik van school ken, bij Paul .... Wat is TV-kijken toch lastig geworden tegenwoordig met al die digitale zenders ...quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
Hoe waren de battles? Helaas pas net thuis
Gelukkig niet, ik lees het net, ik was met de bus en tramquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met de trein zeker?
Het niveau was eigenlijk best hoog
Oh nog even de uitslag opzoeken, ik ben eigenlijk bekafquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee ... af en toe kort gezapt , Ja El Classico was belangrijker... Daarnaast ook nog eens Bertje Visscher , die ik van school ken, bij Paul .... Wat is TV-kijken toch lastig geworden tegenwoordig met al die digitale zenders ...
Oops helemaal gemist dat ongelukquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met de trein zeker?
Het niveau was eigenlijk best hoog
Ik hoop het. Er zaten een paar echt goede battles tussen. Al was het schreeuwniveau wel vrij hoogquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik lees het net, ik was met de bus en tram
Hopelijk morgen net zo een hoog niveau dan.
Nog verrassende afvallers?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop het. Er zaten een paar echt goede battles tussen. Al was het schreeuwniveau wel vrij hoog
Ik had in de battle tussen barefoot Snorremans en Cranberrykloon wel voor Snorremans gekozen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, zou er zo snel ff niet eens weten
1 reclame zou ik wel fijn vindenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het wel leuk. En wat is zo'n programma lekker vlot zonder ellenlange reclame. En wat zijn de presentatoren lekker op de achtergrond.
Ja ik heb ook een repetitie gemist omdat ik moest plassen, dus ergens een pauze in anderhalf uur mag nog wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
1 reclame zou ik wel fijn vindenMaar het is wel lekker inderdaad.
Joan Franka op SBS6 nu trouwens.
Die verhaaltjes voor eht optreden zijn een prima momentquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
1 reclame zou ik wel fijn vindenMaar het is wel lekker inderdaad.
Joan Franka op SBS6 nu trouwens. En andere ESF deelnemers.
Ja dat is waar, maar gek genoeg mis je de reclames toch af en toequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die verhaaltjes voor eht optreden zijn een prima moment
Ohw die bedoel jequote:
Deze hadden allebei door gemoetenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik werd ook een beetje bang van de mimiek van die haarloze.
Hoe hard ze ook roepen dat het om The Voice gaat, het ook wil ook wel wat. Daar kun je gewoon niet omheen. OF alles blind doen, heb ik volgens mij al eens gepost, maar dan wordt het een radioprogrammaquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik werd ook een beetje bang van de mimiek van die haarloze.
Fijn dat je lekker gegeten hebt Karina! Ik krijg meteen trekquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
Ik zal morgenochtend even kijken of ik de afvallers kan markeren in het Teams topicBen ik nu te suf voor. Wel lekker gegeten, Turks, maar dan in een "normaal" Turks restaurant, geen kebabzaak zeg maar.
Kösebasi op de Amsteldijk. Voor de Amsterdammers en de in Amsterdam bekend zijnders.
Ja was echt goed, voorgerecht allemaal hapjes, zoiets als bij de Griek of de Italiaan en als hoofdgerecht had ik lamsvlees. Alleen de bediening kon ietjes vlotter, maar het zat stampvol dus ik denk dat ze het een beetje te druk hadden af en toe.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn dat je lekker gegeten hebt Karina! Ik krijg meteen trek![]()
Volgens mij komt er altijd wel een herhaling op BBC3, als je die zender kan ontvangen. En Jaz is al geweest! Hij moest tegen Jay maar de namen lijken zo veel op elkaar dat ik niet precies weet wie van de twee nu door is.quote:Op zondag 22 april 2012 01:05 schreef MissJ het volgende:
Kan ik de aflevering nog terugkijken ergens?
En is Jaz al geweest? Hoop het niet..
Jaz is doorquote:Op zondag 22 april 2012 08:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij komt er altijd wel een herhaling op BBC3, als je die zender kan ontvangen. En Jaz is al geweest! Hij moest tegen Jay maar de namen lijken zo veel op elkaar dat ik niet precies weet wie van de twee nu door is.
Eens.quote:
Heeft zij gewonnen ja?quote:
Ja, misschien willen ze de minder goede ook een kans geven? Anders zou ik het ook niet weten waarom ze het zo doen (zou wel stom zijn, maar goed).quote:Op zondag 22 april 2012 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is wel een nadeel weer van een concept als The Voice, 2 leuke in een battle, en weer 2 valse kraaien t.o elkaar...
Omdat het anders zo'n verschil in niveau is, en ik denk omdat ze denken dat wij als kijker dit soort battles het meest spannend vinden. Nou ja dat laatste is wel zo, maar ja... soms zie ik liever 2 mensen uit een battle vertrekken en 2 goeie in 1 battle doorgaan. Maar het blijft ook een spelelement natuurlijkquote:Op zondag 22 april 2012 15:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, misschien willen ze de minder goede ook een kans geven? Anders zou ik het ook niet weten waarom ze het zo doen (zou wel stom zijn, maar goed).
Zie TTquote:Op zondag 22 april 2012 01:05 schreef MissJ het volgende:
Kan ik de aflevering nog terugkijken ergens?
En is Jaz al geweest? Hoop het niet..
Ik ben even aan het bedenken hoe het bij X-factor gaat, waarom er door een paar Tal-liefhebbers altijd geroepen wordt dat Idols het tofst is. Ik weet het even niet meer, ook al is het al 10 keer voorbij gekomenquote:Op zondag 22 april 2012 15:41 schreef Karina het volgende:
Natuurlijk is het spannender, maar het is wel sneu voor de betere zangers/zangeressen, die horen zelf ook wel dat er nu kandidaten doorgaan die minder zijn dan zijzelf, terwijl ze er zelf uitvliegen.
Ik realiseer me net dat het tegelijk met Peking Expres komt. Dus ik neem The Voice op en kijk het waarschijnlijk na PE.quote:Op zondag 22 april 2012 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfel nog of ik straks ga kijken, 3e avond op een rij talentenjacht is mij eigenlijk echt teveel...
Met sms stemmen dacht ik? Ik weet het ook al niet meerquote:Op zondag 22 april 2012 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben even aan het bedenken hoe het bij X-factor gaat, waarom er door een paar Tal-liefhebbers altijd geroepen wordt dat Idols het tofst is. Ik weet het even niet meer, ook al is het al 10 keer voorbij gekomen
Is het ook, als ik gisteren had gekeken, had ik waarschijnlijk vanavond SBS gekeken.quote:Op zondag 22 april 2012 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfel nog of ik straks ga kijken, 3e avond op een rij talentenjacht is mij eigenlijk echt teveel...
Zometeen zit ik hier in mijn uppie te kijkenquote:Op zondag 22 april 2012 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik realiseer me net dat het tegelijk met Peking Expres komt. Dus ik neem The Voice op en kijk het waarschijnlijk na PE.
Nee ik bedoelde of je daar ook steeds goeie mensen tegenover elkaar hebtquote:Op zondag 22 april 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Met sms stemmen dacht ik? Ik weet het ook al niet meer
Oh geen idee meer. Ik heb zoveel gezien, ik ga het doorelkaar halen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde of je daar ook steeds goeie mensen tegenover elkaar hebt
Misschien kijken ze vanavond? Want dat is inderdaad wel een heel groot verschil met vorige week.quote:Op zondag 22 april 2012 19:35 schreef iBenny het volgende:
Hmmm, bijna 1 miljoen minder... das wel veel
BGT had ook minder kijkers. Misschien een incident.quote:Op zondag 22 april 2012 19:35 schreef iBenny het volgende:
Hmmm, bijna 1 miljoen minder... das wel veel
Nwah, dat werkt anders.quote:Op zondag 22 april 2012 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde of je daar ook steeds goeie mensen tegenover elkaar hebt
Ja, volgende week weer.quote:Op zondag 22 april 2012 20:31 schreef chufi het volgende:
Doet VoiceUK gewoon 2 uitzendingen in 1 weekend?
Dit is de laatste battle round, vanaf volgend weekend de liveshows en die zijn ook op zaterdag (show) en zondag (uitslag).quote:Op zondag 22 april 2012 20:31 schreef chufi het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2012 20:31 schreef chufi het volgende:
Whop, lekker haastenquote:Op zondag 22 april 2012 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is de laatste battle round, vanaf volgend weekend de liveshows en die zijn ook op zaterdag (show) en zondag (uitslag).
succes, de mijne is pas als 7e aan de beurtquote:
Ik vraag me af of ze de uitslag ook live doen. Bij andere BBC shows waar gestemd moet worden (Op Zoek Naar..., Dancing with the Stars) werd de uitslagshow meestal ook de volgende dag vertoond maar het was gewoon 's avonds laat na de reguliere show al opgenomen.quote:
dit zijn haar natuurlijke kleurenquote:Op zondag 22 april 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Hoe blijft de make-up van Jessie zo goed zitten, bij mij gaat die zooi altijd uitlopen.
Beetje drama is goed voor de kijkcijfersquote:Op zondag 22 april 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Gaan ze nu miepen dat ze de verkeerde hebben weggestuurd?
OK, ze is 28 hoor ik nu.quote:Op zondag 22 april 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
Zo, dat jonge meisje klinkt goed in de repetitie!
ik weet precies hoe mijn kindjes hetenquote:Op zondag 22 april 2012 20:43 schreef D. het volgende:
Ik moest ff kijken hoe mijn 'kindje' ook alweer heet
van die "oude" kan je wel horen dat de jaren eroverheen zijn gegaanquote:Op zondag 22 april 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Oh ik vind de stemmen best wel op elkaar lijken.
Ik ookquote:Op zondag 22 april 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Dit wordt lastig, maar ik denk dat ze voor de jongste gaan kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |