Ja, volgende week weer.quote:Op zondag 22 april 2012 20:31 schreef chufi het volgende:
Doet VoiceUK gewoon 2 uitzendingen in 1 weekend?
Dit is de laatste battle round, vanaf volgend weekend de liveshows en die zijn ook op zaterdag (show) en zondag (uitslag).quote:Op zondag 22 april 2012 20:31 schreef chufi het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2012 20:31 schreef chufi het volgende:
Whop, lekker haastenquote:Op zondag 22 april 2012 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is de laatste battle round, vanaf volgend weekend de liveshows en die zijn ook op zaterdag (show) en zondag (uitslag).
succes, de mijne is pas als 7e aan de beurtquote:
Ik vraag me af of ze de uitslag ook live doen. Bij andere BBC shows waar gestemd moet worden (Op Zoek Naar..., Dancing with the Stars) werd de uitslagshow meestal ook de volgende dag vertoond maar het was gewoon 's avonds laat na de reguliere show al opgenomen.quote:
dit zijn haar natuurlijke kleurenquote:Op zondag 22 april 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Hoe blijft de make-up van Jessie zo goed zitten, bij mij gaat die zooi altijd uitlopen.
Beetje drama is goed voor de kijkcijfersquote:Op zondag 22 april 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Gaan ze nu miepen dat ze de verkeerde hebben weggestuurd?
OK, ze is 28 hoor ik nu.quote:Op zondag 22 april 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
Zo, dat jonge meisje klinkt goed in de repetitie!
ik weet precies hoe mijn kindjes hetenquote:Op zondag 22 april 2012 20:43 schreef D. het volgende:
Ik moest ff kijken hoe mijn 'kindje' ook alweer heet
van die "oude" kan je wel horen dat de jaren eroverheen zijn gegaanquote:Op zondag 22 april 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Oh ik vind de stemmen best wel op elkaar lijken.
Ik ookquote:Op zondag 22 april 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Dit wordt lastig, maar ik denk dat ze voor de jongste gaan kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |