Dat ken ik niet, straks ff kiekenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hot girls we got problems too, we're just like you, except we're hot..
Neeeee, Denise!quote:
Will is een schatje inderdaad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
Neeeee, Denise!![]()
En ik vind Wil, i.t.t.t. zijn nummers erg leuk! Ik lach me dood om z'n gezichtsuitdrukkingen.
Echt, ik zou niet in dat publiek willen zitten bij de liveshows, zit vol met van die families.quote:
Half 9 (voor ons)quote:
20:30 NL-tijdquote:
Ik kan het er heel goed op. Prima hoor, niks mis mee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Cee, kun je het verder ook op die Ier? Of alleen om accent?
Oh mijn god, nee zeg me dat dit niet waar isquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan het er heel goed op. Prima hoor, niks mis mee.
Ik hoop het ook niet nee!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze met de trein is...
Het is waar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh mijn god, nee zeg me dat dit niet waar is
Kritisch ineens niet meer zo kritisch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Het is dat het mijn adoptiekindje is, anders had ik Jay gekozen
Haha, wel leuk, wist ik nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is waar.
The Script was ooit deels een boyband uit de jaren '90.
Omdat ik Jay beter vond? Ben ik nog steeds kritischquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kritisch ineens niet meer zo kritisch?
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan het er heel goed op. Prima hoor, niks mis mee.
Met de trein zeker?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
Hoe waren de battles? Helaas pas net thuis
Geen idee ... af en toe kort gezapt , Ja El Classico was belangrijker... Daarnaast ook nog eens Bertje Visscher , die ik van school ken, bij Paul .... Wat is TV-kijken toch lastig geworden tegenwoordig met al die digitale zenders ...quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
Hoe waren de battles? Helaas pas net thuis
Gelukkig niet, ik lees het net, ik was met de bus en tramquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met de trein zeker?
Het niveau was eigenlijk best hoog
Oh nog even de uitslag opzoeken, ik ben eigenlijk bekafquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee ... af en toe kort gezapt , Ja El Classico was belangrijker... Daarnaast ook nog eens Bertje Visscher , die ik van school ken, bij Paul .... Wat is TV-kijken toch lastig geworden tegenwoordig met al die digitale zenders ...
Oops helemaal gemist dat ongelukquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met de trein zeker?
Het niveau was eigenlijk best hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |