Heeft zij gewonnen ja?quote:
Ja, misschien willen ze de minder goede ook een kans geven? Anders zou ik het ook niet weten waarom ze het zo doen (zou wel stom zijn, maar goed).quote:Op zondag 22 april 2012 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is wel een nadeel weer van een concept als The Voice, 2 leuke in een battle, en weer 2 valse kraaien t.o elkaar...
Omdat het anders zo'n verschil in niveau is, en ik denk omdat ze denken dat wij als kijker dit soort battles het meest spannend vinden. Nou ja dat laatste is wel zo, maar ja... soms zie ik liever 2 mensen uit een battle vertrekken en 2 goeie in 1 battle doorgaan. Maar het blijft ook een spelelement natuurlijkquote:Op zondag 22 april 2012 15:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, misschien willen ze de minder goede ook een kans geven? Anders zou ik het ook niet weten waarom ze het zo doen (zou wel stom zijn, maar goed).
Zie TTquote:Op zondag 22 april 2012 01:05 schreef MissJ het volgende:
Kan ik de aflevering nog terugkijken ergens?
En is Jaz al geweest? Hoop het niet..
Ik ben even aan het bedenken hoe het bij X-factor gaat, waarom er door een paar Tal-liefhebbers altijd geroepen wordt dat Idols het tofst is. Ik weet het even niet meer, ook al is het al 10 keer voorbij gekomenquote:Op zondag 22 april 2012 15:41 schreef Karina het volgende:
Natuurlijk is het spannender, maar het is wel sneu voor de betere zangers/zangeressen, die horen zelf ook wel dat er nu kandidaten doorgaan die minder zijn dan zijzelf, terwijl ze er zelf uitvliegen.
Ik realiseer me net dat het tegelijk met Peking Expres komt. Dus ik neem The Voice op en kijk het waarschijnlijk na PE.quote:Op zondag 22 april 2012 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfel nog of ik straks ga kijken, 3e avond op een rij talentenjacht is mij eigenlijk echt teveel...
Met sms stemmen dacht ik? Ik weet het ook al niet meerquote:Op zondag 22 april 2012 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben even aan het bedenken hoe het bij X-factor gaat, waarom er door een paar Tal-liefhebbers altijd geroepen wordt dat Idols het tofst is. Ik weet het even niet meer, ook al is het al 10 keer voorbij gekomen
Is het ook, als ik gisteren had gekeken, had ik waarschijnlijk vanavond SBS gekeken.quote:Op zondag 22 april 2012 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfel nog of ik straks ga kijken, 3e avond op een rij talentenjacht is mij eigenlijk echt teveel...
Zometeen zit ik hier in mijn uppie te kijkenquote:Op zondag 22 april 2012 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik realiseer me net dat het tegelijk met Peking Expres komt. Dus ik neem The Voice op en kijk het waarschijnlijk na PE.
Nee ik bedoelde of je daar ook steeds goeie mensen tegenover elkaar hebtquote:Op zondag 22 april 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Met sms stemmen dacht ik? Ik weet het ook al niet meer
Oh geen idee meer. Ik heb zoveel gezien, ik ga het doorelkaar halen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde of je daar ook steeds goeie mensen tegenover elkaar hebt
Misschien kijken ze vanavond? Want dat is inderdaad wel een heel groot verschil met vorige week.quote:Op zondag 22 april 2012 19:35 schreef iBenny het volgende:
Hmmm, bijna 1 miljoen minder... das wel veel
BGT had ook minder kijkers. Misschien een incident.quote:Op zondag 22 april 2012 19:35 schreef iBenny het volgende:
Hmmm, bijna 1 miljoen minder... das wel veel
Nwah, dat werkt anders.quote:Op zondag 22 april 2012 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde of je daar ook steeds goeie mensen tegenover elkaar hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |