Deze titel is wel duidelijk in ieder gevalquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:06 schreef Caland het volgende:
Je bent +- een half uur te laat met je topic.
Dat lijkt me inderdaad wel duidelijk.quote:
hupsaakeeeeee doei triple aquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:32 schreef SeLang het volgende:
Komen nu de linksen aan de macht?
Wilders
Krijgen we hetzelfde riedeltje, met zelfs dezelfde thema's als in 2010.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:33 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb erg weinig zin in het hele circus in aanloop naar verkiezingen eerlijk gezegd.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Krijgen we hetzelfde riedeltje, met zelfs dezelfde thema's als in 2010.
Alleen dit keer kan Wilders actief zijn eigen boek promoten. Je weet wel, zijn Mein Kampf.quote:
Ben jij mutant van vroeger (heel vroeger) gamer.nl forum?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen dit keer kan Wilders actief zijn eigen boek promoten. Je weet wel, zijn Mein Kampf.
Ja Scrummie, oude gabber van me.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben jij mutant van vroeger (heel vroeger) gamer.nl forum?
Ja maar onder invloed van PVV en CDA hebben ze ook heel wat hervormingen ingeslikt. VVD is geen schim van de liberale partij die het was.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:40 schreef Arkai het volgende:
Paars staat op een meerderheid als er nu verkiezingen zouden zijn. Jammer, want alhoewel ik de VVD maar een kneuterige partij vind waren ze momenteel echt GOED op weg om een aantal strcuturele hervormingen door te voeren.
tuurlijk wel links aan de macht HRA afgeschaftquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig nieuws. Eindelijk komt er een einde aan dit naargeestige, rechtse afbraakkabinet. Wat er ook gebeurt: slechter kan het nooit worden.
Ten eerste is niet gezegd dat links aan de macht komt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
tuurlijk wel links aan de macht HRA afgeschaft
Inkomstenbelasting omhoog
Meer geld voor ontwikkelingssamenwerking
Meer geld voor kunst en cultuur
Hogere uitkeringen.
Precies.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
Zou zeer slecht zijn als dit werkelijk zo is. Hoe graag ik deze regering ook weg wil hebben, Nederland kan nu geen verkiezingen gebruiken.
Dat voorstel lag nu toch echt op tafel bij deze bespreking. Bij een rechts kabinet. Dus wat huil jequote:Op zaterdag 21 april 2012 15:54 schreef Klummie het volgende:
Beperking HRA is gewoon een ordinaire belastingverhoging en waar gaat links bijv dat terugdraaien van betalen? Terwijl we nu al miljarden tekort hebben?
Exact! Dacht ik ook net.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:56 schreef forzaudinese het volgende:
Waarom krijgt de PVDA meer spreektijd bij de NOS dan andere partijen??????
Wat een onzin dit. Alsof het nog meer op lopen van het begrotingstekort een economie als de onze weer aan de praat krijgt.quote:Ten zesde: de uitkeringen lopen onder dit rechtse rampenkabinet flink op, omdat mensen werkloos raken door dit afbraakbeleid.
Je weet niet half wat voor risico's er zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:55 schreef Jarno het volgende:
Ah, de 'links-aan-de-macht-Nederland-gaat-failliet-en-wordt-maoïstisch' huilies zijn er rap bij zeg..
Ja. Een ze klinken als voorgeprogrammeerde dombo's. Zelf nadenken is er niet bij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:55 schreef Jarno het volgende:
Ah, de 'links-aan-de-macht-Nederland-gaat-failliet-en-wordt-maoïstisch' huilies zijn er rap bij zeg..
Onbevestigde geruchten. En wat was het totaalplaatje? Dat weten we geen van allen. Laten we ons gewoon bij de feiten houden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat voorstel lag nu toch echt op tafel bij deze bespreking. Bij een rechts kabinet. Dus wat huil je
Nederlandquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:59 schreef numero_uno het volgende:
Maar wie is er nou de grote verliezer van het mislukken van dit overleg?
HRA is een uit de hand gelopen subsidie voor de rijken. Ik heb zelf een huis met hypotheek, kan hiervan een groot deel aflossen maar ik word door de overheid beloond om deze niet af te lossen. Waanzin.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:54 schreef Klummie het volgende:
Beperking HRA is gewoon een ordinaire belastingverhoging en waar gaat links bijv dat terugdraaien van betalen? Terwijl we nu al miljarden tekort hebben?
Dat neemt niet weg dat een beperking ervan een belastingverhoging is. En je hoeft de beloning niet aan te nemen. Als jij meer belasting wil betalen, ga je gang.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
HRA is een uit de hand gelopen subsidie voor de rijken. Ik heb zelf een huis met hypotheek, kan hiervan een groot deel aflossen maar ik word door de overheid beloond om deze niet af te lossen. Waanzin.
Nee, dat hoeft niet.quote:
Hoe naïef ben je? Vrijwel iedere bezuinigingsmaatregel is indirect een belastingverhoging.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:03 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat een beperking ervan een belastingverhoging is. En je hoeft de beloning niet aan te nemen. Als jij meer belasting wil betalen, ga je gang.
Een minderheidskabinet is het die hele tijd al. Ze zullen nu echt met andere partijen moeten gaan samenwerken. En hopelijk gebeurt dat en komt er een goed akkoord VOOR eventuele nieuwe verkiezingen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:05 schreef QBay het volgende:
[..]
Oke, hoe kunnen ze dan verder? Lijm poging met Wilders of minderheidskabinet?
Dat hoeft niet als ze die 11 miljard terugstoppen in de schatkist.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:03 schreef Klummie het volgende:
Dat neemt niet weg dat een beperking ervan een belastingverhoging is. En je hoeft de beloning niet aan te nemen. Als jij meer belasting wil betalen, ga je gang.
Voor mij niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:03 schreef Klummie het volgende:
[..]
Wat is er mis met een belastingverhoging in deze tijden. Ik bedoel, het is gewoon niet anders mogelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:03 schreef Klummie het volgende:
[..]
Een beetje heul erg veul zeggen we thuis dan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:58 schreef Mylene het volgende:
Hopelijk eindelijk verlost van die SGP figuren. Het liberale was een beetje weg bij de VVD. Nou ja, een beetje![]()
.
En je hebt geen radio en je kunt geen nieuwssites bezoeken?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:15 schreef Etsu het volgende:
Ik zit in de auto en heb alleen mobiel bij de hand, dus kan geen tv kijken oid. Iemand die straks wil vertellen wat die drietal te vertellen hebben?
Mwah, hem gun ik dit nou juist wel. Hij is nog slechter dan Balkenendequote:Op zaterdag 21 april 2012 16:11 schreef DrMabuse het volgende:
Jammer voor Rutte , dit afbreken van het overleg.
Ze hebben elkaar weinig meer te zeggen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:15 schreef Etsu het volgende:
Ik zit in de auto en heb alleen mobiel bij de hand, dus kan geen tv kijken oid. Iemand die straks wil vertellen wat die drietal te vertellen hebben?
Nee en nee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:16 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
En je hebt geen radio en je kunt geen nieuwssites bezoeken?
Ja het alternatief was weer verkiezingen met een onmogelijke uitslag (komt er nu ook weer aan).quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, hem gun ik dit nou juist wel. Hij is nog slechter dan Balkenende
En, ik vind, dat hij hier persoonlijk voor verantwoordelijk moet worden gesteld. Hij heeft verzonnen dat een minderheidskabinet met steun van de PVV, waarvan eigenlijk van te voren te zien was dat die partij in elkaar ging vallen, een goed idee was.
Nou nee, dat was het zeker niet. Er is amper gekeken naar iets anders.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:17 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Ja het alternatief was weer verkiezingen met een onmogelijke uitslag (komt er nu ook weer aan).
Ik ook. Morgen komt ie toch weer, net als iedere zondag?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:18 schreef Bendoe het volgende:
Ik zou wel willrn dat Maurice de Hond nu een peiling doet.
Moeder rijdt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Excuses dan.
Mag je dan wel rijden? /offtopic
Hij loopt weg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:20 schreef Bombshell het volgende:
Alles is weer de schuld van Wilders..
Goh je verwacht het niet dat hij de schuld krijgt
En terecht natuurlijk. Het was bijna rond en Wilders loopt weg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:20 schreef Caland het volgende:
Lijken wel 3 jongetjes die iemand achter zijn rug om zwart maken.
Wilders liep weg hequote:Op zaterdag 21 april 2012 16:20 schreef ouderejongere het volgende:
Rutte en Verhagen geven Wilders de schuld
Je zou het niet zeggen. Man, ze hebben toch allemaal boter op hun hoofd. Toen ze dat minderheidskabinet al aangingen.quote:
Dat hadden we nou echt niet verwacht, nadat Klink er geen zin meer in had.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:21 schreef ArnosL het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk. Het was bijna rond en Wilders loopt weg.
Dat kan Geert wel gebruiken. Hij moet tenslotte aan zijn achterban uitleggen dat dit niet zijn schuld was en dat hij nog steeds niet bij het Haagse establishment hoortquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:20 schreef ouderejongere het volgende:
Rutte en Verhagen geven Wilders de schuld
Daar lijkt het wel op.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:20 schreef alpeko het volgende:
De PVV was dus feitelijk het linkse geweten tijdens het Catshuis overleg?
Kennelijk heeft Wilders ook het gedoogakkoord geschonden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:21 schreef TheGOAT het volgende:
Ja, misschien is dat wel terecht? Wilders wilde mee regeren maar wil dus blijkbaar niet bezuinigen of niet genoeg
Logisch, hij staat als enige coalitiepartij niet op verlies.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef Caland het volgende:
Verkiezingen liggen voor de hand, aldus Rutte.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een kansloze debiel is die Rutte ook
dit dusquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:23 schreef alpeko het volgende:
Leuk al die verheugde reacties van de oppositie maar voor Nederland zou het beter zijn dat VVD en CDA nu met de billen bloot gaan in de Kamer met hun maatregelen om te kijken of er steun is voor enkele plannen.
Rutte en Verhagen wisten dat Wilders linkser is dan hen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:23 schreef TheGOAT het volgende:
Hier in dit topic alleen maar PVV-stemmers lijkt het welWaarom zou het Wilders' schuld nu niet zijn dan, leg dat eens uit
Omdat WIlders nooit iets fout doet. Duh.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:23 schreef TheGOAT het volgende:
Hier in dit topic alleen maar PVV-stemmers lijkt het welWaarom zou het Wilders' schuld nu niet zijn dan, leg dat eens uit
Alleen al dat hij meent dat er verkiezingen wel voor de hand liggen. Hij wil er dus niet voor vechten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:23 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hoezo? Ansich had hij wel redelijke punten volgens mij.
Omdat het de schuld van de islam is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:23 schreef TheGOAT het volgende:
Rutte komt dit niet eens zo slecht uit volgens mij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
adieau verhagen en rutte. opgerot!
Jep, 16.30 (dus over een paar minuten) vanaf een andere locatie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:26 schreef Caland het volgende:
Wilders geeft toch ook een persco straks?
Hoe laat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:26 schreef Caland het volgende:
Wilders geeft toch ook een persco straks?
Ook op de nos?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jep, 16.30 (dus over een paar minuten) vanaf een andere locatie.
Inderdaad, hoe moeilijk is het nou om te bezuinigen? Ja, dan gaan mensen er op achteruit idd. Dat heet bezuinigen!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:49 schreef SeLang het volgende:
Nederland staat echt voor lul nu. Een grote woorden over de Grieken maar het zelf niet eens kunnen worden over een procentje bezuinigen.
Vast wel, zou erg raar zijn als ze dát niet direct doorprikken... en anders is er altijd nog RTL of NOS Journaal24.quote:
Je bedoeld dat mensen die het al niet zo breed hadden er vooral op achteruit gaan. Denk niet dat Rutte zelf iets zal voelen van zijn bezuinigingenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe moeilijk is het nou om te bezuinigen? Ja, dan gaan mensen er op achteruit idd. Dat heet bezuinigen!
Sjoahooaaa, alsof het dak naar beneeje kwamquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:26 schreef summer2bird het volgende:
Is dat dezelfde journalist die zich afvroeg bij een vliegtuigramp hoe de sfeer was?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:30 schreef Ulx het volgende:
De eigenaar van het griekse restaurant in de straat staat nu schuddebuikend van het lachen voor zijn zaak. Heeft iemand een idee waarom?
Doe eens zijn postcount checken op z'n profielquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:30 schreef TheGOAT het volgende:
Daar is Tong ook weer, zit jij 24/7 op Fok!? benieuwd naar Wilders' persconferentie nu
Hoe doe je datquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Doe eens zijn postcount checken op z'n profiel
tong80quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:32 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Hoe doe je datzie alleen z'n reacties haha
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:32 schreef blaffende_visjes het volgende:
Laat ze selluf lekkah bezuinigu!
Hij houdt zich gewoon aan zijn eigen programma.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:33 schreef Caland het volgende:
Greetje speelt dit weer zo extreem gehaaid.
Ja hoor. Gewoon doorgaan met indexeren. Maakt niet uit als het straks onbetaalbaar wordt en het straks niet meer mogelijk is als WIJ erin komen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
terecht! hier komen we allemaal ooit in
Hij had in Maxime een goeie leermeester.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:33 schreef Caland het volgende:
Greetje speelt dit weer zo extreem gehaaid.
ditquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:34 schreef Wilskracht het volgende:
Die 3% van Brussel is ook belachelijk
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:34 schreef Wilskracht het volgende:
Nu moet je wel, klote gele microfoon.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:34 schreef ouderejongere het volgende:
ik kan mijn ogen niet van die chick op de achtergrond afhouden
Dat weet jij, dat weet ik... maar dat weten Henk en Ingrid niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:35 schreef Mike het volgende:
Wilders geeft nu de schuld aan de 3% van Brussel. Net of dat niet bekend was dat we die 3% moesten halen VOOR die onderhandelingen.
Dit ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:35 schreef Caland het volgende:
Willen onze AOW'ers niet laten bloeden voor de dictators uit Brussel'
Maar al die domme PVV-stemmers denken niet zo ver of willen niet zo ver denken, bahquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:35 schreef Mike het volgende:
Wilders geeft nu de schuld aan de 3% van Brussel. Net of dat niet bekend was dat we die 3% moesten halen VOOR die onderhandelingen.
Ze gaat zometeen een foto maken met Instagram en dat posten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:35 schreef TheGOAT het volgende:
Die chick rechts doet de hele tijd een breezer gezichtje :$
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:35 schreef Caland het volgende:
Willen onze AOW'ers niet laten bloeden voor de dictators uit Brussel'
Je kan toch ook 3,5 % in 2013 doen en 2% in 2014quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:35 schreef Mike het volgende:
Doet de SGP ook. So what?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:33 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Hij houdt zich gewoon aan zijn eigen programma.
Nou nee. Het is belachelijk dat een land meer uitgeeft dan er binnenkomt, al jaren lang. De burger mag het niet, maar de overheid wel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:34 schreef Wilskracht het volgende:
misschien ga ik wel op hem stemmen, zijn standpunt over de islam is belachelijk, maar hij is de enige die de uitverkoop van nederland aan europa een halt wil toeroepenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
Zou me niet eens verbazen als de PVV nu nog groter gaat worden.
En de 4e keer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
Dat rijtje van 3 dingen heeft nu al 6 keer opgenoemd in 4 minuten.
Hij staat er opvallend relaxed bij. Alsof hij al wekenlang wist dat hij dit zou gaan doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:36 schreef TheGOAT het volgende:
Geertje wordt een boos, ja, lekker een beetje pit! Doet me denken aan arme Job
Vooral de ouderen niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:37 schreef Mike het volgende:
Geert wil graag bezuinigen, maar niemand mag er wat van merken.
Dit dus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
Dat rijtje van 3 dingen heeft nu al 6 keer opgenoemd in 4 minuten.
Spanje.Griekenland en Italie ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou nee. Het is belachelijk dat een land meer uitgeeft dan er binnenkomt, al jaren lang. De burger mag het niet, maar de overheid wel?
Ik neem niet eens de moeite meer, ze zoeken het maar uit met die poppenkast.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:37 schreef OProg het volgende:
Als we na dit weer moeten gaan stemmen is het gewoon een internationale afgang.
Dat geldt eigenlijk voor iedereen die wil bezuinigen: ja, maar op een hele andere manier.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:37 schreef Mike het volgende:
Geert wil graag bezuinigen, maar niemand mag er wat van merken.
Zonder Europa is Nederland nergens. Helaas.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:37 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
misschien ga ik wel op hem stemmen, zijn standpunt over de islam is belachelijk, maar hij is de enige die de uitverkoop van nederland aan europa een halt wil toeroepen
Jup. Greet speculeert terecht op een nog grotere PVV.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:38 schreef Wokkel het volgende:
De EU wordt dus het nieuwe onderwerp van verkiezingen.
Geert heeft het goed voor elkaar.
Samenwerking is primaquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zonder Europa is Nederland nergens. Helaas.
jij trapt er dus weer met beide benen inquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:37 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
misschien ga ik wel op hem stemmen, zijn standpunt over de islam is belachelijk, maar hij is de enige die de uitverkoop van nederland aan europa een halt wil toeroepen
Als kiezers slim zijn stemmen ze ook niet meer op de PVV. Een onbetrouwbare partij is nog veel schadelijker dan een slecht beleid in mijn ogen..quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:39 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat de PVV zich buitenspel heeft gezet. Ze maken geen enkele kans nu meer om nog in een kabinet terecht te komen.
PVV heeft parallellen met SPquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:39 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat de PVV zich buitenspel heeft gezet. Ze maken geen enkele kans nu meer om nog in een kabinet terecht te komen.
Er is sowieso straks geen enkel kabinet mogelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:39 schreef TheGOAT het volgende:
Gaat hij weer over de EU, niet eens over de islam of vreemdelingenbeleid etc. Hij heeft het al over campagne etc. Maar hij weet toch zelf ook wel dat hij niet in het kabinet komt nu?
Hij is aan het trollenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:39 schreef zatata het volgende:
[..]
jij trapt er dus weer met beide benen in
Die 3% was al in 1992 afgesproken. Dat die klapjosti er nu ineens geen zin in heeft. Amme-fucking-hoela.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:39 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Samenwerking is prima
superstaat is funest voor alle leden
in 1992 vielen er nog geen banken omquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die 3% was al in 1992 afgesproken. Dat die klapjosti er nu ineens geen zin in heeft. Amme-fucking-hoela.
Zegt idd wel wat als dat de meest voor de hand liggende mogelijkheid isquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is sowieso straks geen enkel kabinet mogelijk.
PVV - SP is mss. nog het meest voor de hand liggend.
Maar wel met een positief verhaal, volgens Wilders.quote:
Het redden van banken draagt alleen bij aan de totale schuld, dat we onder de 60% BBP moeten blijven. Niet aan het maximale tekort van 3% op de begroting. Irrelevante opmerking.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
in 1992 vielen er nog geen banken om
En de rug recht houdenquote:
Nou en? Idee van een afspraak is dat je je er ook in slechtere tijden aan zal houden. Niet dat je die bij de eerste de beste tegenvallen gelijk overboord zet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
in 1992 vielen er nog geen banken om
Hoe mooiquote:
Ik ben de tel kwijtgeraakt bij 10 keer ongeveerquote:
Maar hij stapte wel over zijn 'shaduw' heen. Spreekt dat elkaar niet wat tegen?quote:
Dit dus,quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:43 schreef Ambrosius het volgende:
Kap het maar gewoon af, dit kan nog een uur doorgaan.
Zie je het gebeuren, PvdA of D66 en de PVVquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoe mooieen stem op de PVV is straks een stem op een links kabinet.
ik zie het net pas, ff bijlezen, mar de eerste gedachte isquote:[img] *O* http://i.fokzine.net/p/3s.gif[/img] Op zaterdag 21 april 2012 15:05 schreef PiRANiA het volgende:
De onderhandelingen in het Catshuis zijn mislukt. Verschillende bronnen melden dat CDA, VVD en de PVV het niet eens zijn geworden over de miljardenbezuinigingen.
NOS: http://nos.nl/artikel/364757-overleg-catshuis-weer-verder.html
Topicreeks: Topicreeks: Centraal Catshuis 2012 topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |