Alleen dit keer kan Wilders actief zijn eigen boek promoten. Je weet wel, zijn Mein Kampf.quote:
Ben jij mutant van vroeger (heel vroeger) gamer.nl forum?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen dit keer kan Wilders actief zijn eigen boek promoten. Je weet wel, zijn Mein Kampf.
Ja Scrummie, oude gabber van me.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben jij mutant van vroeger (heel vroeger) gamer.nl forum?
Ja maar onder invloed van PVV en CDA hebben ze ook heel wat hervormingen ingeslikt. VVD is geen schim van de liberale partij die het was.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:40 schreef Arkai het volgende:
Paars staat op een meerderheid als er nu verkiezingen zouden zijn. Jammer, want alhoewel ik de VVD maar een kneuterige partij vind waren ze momenteel echt GOED op weg om een aantal strcuturele hervormingen door te voeren.
tuurlijk wel links aan de macht HRA afgeschaftquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig nieuws. Eindelijk komt er een einde aan dit naargeestige, rechtse afbraakkabinet. Wat er ook gebeurt: slechter kan het nooit worden.
Ten eerste is niet gezegd dat links aan de macht komt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
tuurlijk wel links aan de macht HRA afgeschaft
Inkomstenbelasting omhoog
Meer geld voor ontwikkelingssamenwerking
Meer geld voor kunst en cultuur
Hogere uitkeringen.
Precies.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
Zou zeer slecht zijn als dit werkelijk zo is. Hoe graag ik deze regering ook weg wil hebben, Nederland kan nu geen verkiezingen gebruiken.
Dat voorstel lag nu toch echt op tafel bij deze bespreking. Bij een rechts kabinet. Dus wat huil jequote:Op zaterdag 21 april 2012 15:54 schreef Klummie het volgende:
Beperking HRA is gewoon een ordinaire belastingverhoging en waar gaat links bijv dat terugdraaien van betalen? Terwijl we nu al miljarden tekort hebben?
Exact! Dacht ik ook net.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:56 schreef forzaudinese het volgende:
Waarom krijgt de PVDA meer spreektijd bij de NOS dan andere partijen??????
Wat een onzin dit. Alsof het nog meer op lopen van het begrotingstekort een economie als de onze weer aan de praat krijgt.quote:Ten zesde: de uitkeringen lopen onder dit rechtse rampenkabinet flink op, omdat mensen werkloos raken door dit afbraakbeleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |