Ze hebben elkaar weinig meer te zeggen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:15 schreef Etsu het volgende:
Ik zit in de auto en heb alleen mobiel bij de hand, dus kan geen tv kijken oid. Iemand die straks wil vertellen wat die drietal te vertellen hebben?
Nee en nee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:16 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
En je hebt geen radio en je kunt geen nieuwssites bezoeken?
Ja het alternatief was weer verkiezingen met een onmogelijke uitslag (komt er nu ook weer aan).quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, hem gun ik dit nou juist wel. Hij is nog slechter dan Balkenende
En, ik vind, dat hij hier persoonlijk voor verantwoordelijk moet worden gesteld. Hij heeft verzonnen dat een minderheidskabinet met steun van de PVV, waarvan eigenlijk van te voren te zien was dat die partij in elkaar ging vallen, een goed idee was.
Nou nee, dat was het zeker niet. Er is amper gekeken naar iets anders.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:17 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Ja het alternatief was weer verkiezingen met een onmogelijke uitslag (komt er nu ook weer aan).
Ik ook. Morgen komt ie toch weer, net als iedere zondag?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:18 schreef Bendoe het volgende:
Ik zou wel willrn dat Maurice de Hond nu een peiling doet.
Moeder rijdt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Excuses dan.
Mag je dan wel rijden? /offtopic
Hij loopt weg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:20 schreef Bombshell het volgende:
Alles is weer de schuld van Wilders..
Goh je verwacht het niet dat hij de schuld krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |