Doet de SGP ook. So what?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:33 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Hij houdt zich gewoon aan zijn eigen programma.
Nou nee. Het is belachelijk dat een land meer uitgeeft dan er binnenkomt, al jaren lang. De burger mag het niet, maar de overheid wel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:34 schreef Wilskracht het volgende:
Die 3% van Brussel is ook belachelijk
misschien ga ik wel op hem stemmen, zijn standpunt over de islam is belachelijk, maar hij is de enige die de uitverkoop van nederland aan europa een halt wil toeroepenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
Zou me niet eens verbazen als de PVV nu nog groter gaat worden.
En de 4e keer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
Dat rijtje van 3 dingen heeft nu al 6 keer opgenoemd in 4 minuten.
Hij staat er opvallend relaxed bij. Alsof hij al wekenlang wist dat hij dit zou gaan doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:36 schreef TheGOAT het volgende:
Geertje wordt een boos, ja, lekker een beetje pit! Doet me denken aan arme Job
Vooral de ouderen niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:37 schreef Mike het volgende:
Geert wil graag bezuinigen, maar niemand mag er wat van merken.
Dit dus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
Dat rijtje van 3 dingen heeft nu al 6 keer opgenoemd in 4 minuten.
Spanje.Griekenland en Italie ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou nee. Het is belachelijk dat een land meer uitgeeft dan er binnenkomt, al jaren lang. De burger mag het niet, maar de overheid wel?
Ik neem niet eens de moeite meer, ze zoeken het maar uit met die poppenkast.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:37 schreef OProg het volgende:
Als we na dit weer moeten gaan stemmen is het gewoon een internationale afgang.
Dat geldt eigenlijk voor iedereen die wil bezuinigen: ja, maar op een hele andere manier.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:37 schreef Mike het volgende:
Geert wil graag bezuinigen, maar niemand mag er wat van merken.
Zonder Europa is Nederland nergens. Helaas.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:37 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
misschien ga ik wel op hem stemmen, zijn standpunt over de islam is belachelijk, maar hij is de enige die de uitverkoop van nederland aan europa een halt wil toeroepen
Jup. Greet speculeert terecht op een nog grotere PVV.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:38 schreef Wokkel het volgende:
De EU wordt dus het nieuwe onderwerp van verkiezingen.
Geert heeft het goed voor elkaar.
Samenwerking is primaquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zonder Europa is Nederland nergens. Helaas.
jij trapt er dus weer met beide benen inquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:37 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
misschien ga ik wel op hem stemmen, zijn standpunt over de islam is belachelijk, maar hij is de enige die de uitverkoop van nederland aan europa een halt wil toeroepen
Als kiezers slim zijn stemmen ze ook niet meer op de PVV. Een onbetrouwbare partij is nog veel schadelijker dan een slecht beleid in mijn ogen..quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:39 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat de PVV zich buitenspel heeft gezet. Ze maken geen enkele kans nu meer om nog in een kabinet terecht te komen.
PVV heeft parallellen met SPquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:39 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat de PVV zich buitenspel heeft gezet. Ze maken geen enkele kans nu meer om nog in een kabinet terecht te komen.
Er is sowieso straks geen enkel kabinet mogelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:39 schreef TheGOAT het volgende:
Gaat hij weer over de EU, niet eens over de islam of vreemdelingenbeleid etc. Hij heeft het al over campagne etc. Maar hij weet toch zelf ook wel dat hij niet in het kabinet komt nu?
Hij is aan het trollenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:39 schreef zatata het volgende:
[..]
jij trapt er dus weer met beide benen in
Die 3% was al in 1992 afgesproken. Dat die klapjosti er nu ineens geen zin in heeft. Amme-fucking-hoela.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:39 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Samenwerking is prima
superstaat is funest voor alle leden
in 1992 vielen er nog geen banken omquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die 3% was al in 1992 afgesproken. Dat die klapjosti er nu ineens geen zin in heeft. Amme-fucking-hoela.
Zegt idd wel wat als dat de meest voor de hand liggende mogelijkheid isquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is sowieso straks geen enkel kabinet mogelijk.
PVV - SP is mss. nog het meest voor de hand liggend.
Maar wel met een positief verhaal, volgens Wilders.quote:
Het redden van banken draagt alleen bij aan de totale schuld, dat we onder de 60% BBP moeten blijven. Niet aan het maximale tekort van 3% op de begroting. Irrelevante opmerking.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
in 1992 vielen er nog geen banken om
En de rug recht houdenquote:
Nou en? Idee van een afspraak is dat je je er ook in slechtere tijden aan zal houden. Niet dat je die bij de eerste de beste tegenvallen gelijk overboord zet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
in 1992 vielen er nog geen banken om
Hoe mooiquote:
Ik ben de tel kwijtgeraakt bij 10 keer ongeveerquote:
Maar hij stapte wel over zijn 'shaduw' heen. Spreekt dat elkaar niet wat tegen?quote:
Dit dus,quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:43 schreef Ambrosius het volgende:
Kap het maar gewoon af, dit kan nog een uur doorgaan.
Zie je het gebeuren, PvdA of D66 en de PVVquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoe mooieen stem op de PVV is straks een stem op een links kabinet.
ik zie het net pas, ff bijlezen, mar de eerste gedachte isquote:[img] *O* http://i.fokzine.net/p/3s.gif[/img] Op zaterdag 21 april 2012 15:05 schreef PiRANiA het volgende:
De onderhandelingen in het Catshuis zijn mislukt. Verschillende bronnen melden dat CDA, VVD en de PVV het niet eens zijn geworden over de miljardenbezuinigingen.
NOS: http://nos.nl/artikel/364757-overleg-catshuis-weer-verder.html
Topicreeks: Topicreeks: Centraal Catshuis 2012 topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |