twitter:DominiqueHeyde twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 14:36:54Wilders weg bij Catshuis. Lijkt geklapt reageer retweet
twitter:MHoltrop twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 14:40:23WILDERS WEG UIT CATSHUIS zou boos zijn weggelopen breakiebreakie #nos reageer retweet
twitter:TencovanderHee twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 14:41:13CATSHUISBERAAD MISLUKT MELDT ANP reageer retweet
zeven koos, zeven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, of wederom een PR-stuntje van Wilders. Misschien denkt hij nog wat zeteltjes te winnen in de peilingen als hij net doet alsof hij met tegenzin akkoord gaat met de bezuinigingen.
Je gaat goddomme toch niet zes weken onderhandelen om op het laatste moment weg te lopen.
Zo lang alweer?quote:
Eigenlijk diep triest, 7 weken vergaderen. Waar vul je dat in godsnaam mee.quote:
Om nooit meer terug te komen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:47 schreef Monidique het volgende:
Hij is waarschijnlijk alleen even sigaretten aan het halen.
De publieke omroepen hebben er dan ook alle baat bij dat dit kabinet valt, aangezien het allemaal ruifparasieten zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:49 schreef Nielsch het volgende:
NOS doet alweer alsof het kabinet gevallen is.
Nee hij zegt alleen wat er mogelijk gaat gebeuren ALS het kabinet valt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:49 schreef Nielsch het volgende:
Is ook zoquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:49 schreef Nielsch het volgende:
Achteraf gezien sloeg het ook nergens op. Een weekje flink doorbeuken en je hebt een bezuinigingspakket. De voorstellen lagen immers allang op tafel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eigenlijk diep triest, 7 weken vergaderen. Waar vul je dat in godsnaam mee.
Kan nog korter, MinFin en CBS hebben van dag tot dag inzicht in welke regelingen wat kosten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Achteraf gezien sloeg het ook nergens op. Een weekje flink doorbeuken en je hebt een bezuinigingspakket. De voorstellen lagen immers allang op tafel.
De rest van Europa ziet volgens mij liever ook een ander kabinet als dit dus dat zal allemaal wel meevallen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
We hebben een gigantisch probleem met Europa als dit waar blijkt te zijn. Zucht.
Straks worden we net als Italië en Griekenland een vazalstaat van Brusselquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
We hebben een gigantisch probleem met Europa als dit waar blijkt te zijn. Zucht.
Daar heb ik het niet eens over. Voor het einde van april moeten alle EU lidstaten een begroting aanleveren. Dat gaat ons never nooit lukken nu.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:52 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De rest van Europa ziet volgens mij liever ook een ander kabinet als dit dus dat zal allemaal wel meevallen.
Dan ga je je toch afvragen wat ze in hemelsnaam hebben gedaan in dat Catshuis.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan nog korter, MinFin en CBS hebben van dag tot dag inzicht in welke regelingen wat kosten.
Dion Graus als minister, komaan zeg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:52 schreef TripleS het volgende:
Wat zitten er toch een ongelooflijke klapjosti's in dit kabinet , menig sociaal-werkplaatswerknemer zou dit klusje beter klaren. De tering zeg
Gaat misschien ook wel gebeuren. Toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:49 schreef Nielsch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Misschien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gaat misschien ook wel gebeuren. Toch?
Die begroting is in grote lijnen allang klaar man.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet eens over. Voor het einde van april moeten alle EU lidstaten een begroting aanleveren. Dat gaat ons never nooit lukken nu.
Met Fleur rommelen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
Dan ga je je toch afvragen wat ze in hemelsnaam hebben gedaan in dat Catshuis.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef summer2bird het volgende:
Hopelijk is het gevallen, dan mag ik ook eens stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Feestjes gegeven zoals rutte is gewend ten tijde van zijn studententijd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef summer2bird het volgende:
Hopelijk is het gevallen, dan mag ik ook eens stemmenPrecies! Ik voel deze reactie. Eindelijk stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die begroting is in grote lijnen allang klaar man.
Dominique van de Heijde is politiek verslaggever voor de NOS. Die meldt dat ook. Lijkt me zeer betrouwbaarquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Jellereppe het volgende:
De Telegraaf meldt er niks over. Iemand een andere bron; het liefst een krant?
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)gelijk-geklapt.dhtmlquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Jellereppe het volgende:
Werkt Dion Graus op een sociale werkplaats? Neen, ongeschikt dusquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dion Graus als minister, komaan zeg.
http://www.volkskrant.nl/(...)gelijk-geklapt.dhtmlquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Jellereppe het volgende:
Nu.nlquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Jellereppe het volgende:
En dan weer 4 jaar onze bek houden...quote:
Dan ga ik even op nos.nl kijken. Dit is toch echt voorpaginanieuws.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dominique van de Heijde is politiek verslaggever voor de NOS. Die meldt dat ook. Lijkt me zeer betrouwbaar
Zo'n enorme mierenneukers zijn het nou ook weer niet in Brussel, zij snappen ook wel dat als er zoiets in de interne politiek van een lidstaat gebeurt je echt niet kunt eisen dat ze toch in een weekje tijd nog iets ineen flansen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet eens over. Voor het einde van april moeten alle EU lidstaten een begroting aanleveren. Dat gaat ons never nooit lukken nu.
Een stukje boerenland inderdaad. 60.000 mongolen pakken ze zonder blikken of blozen hun baan af, maar voor een of ander stuk boerenland wil iedereen z'n politieke carriere op het spel zetten. WTF. Prioritering is compleet zoek.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:55 schreef LXIV het volgende:
Waar gaat dat hele gedoe over die Hedwigpolder toch over. Dat interesseert Henk en Ingrid toch geen bal?
België is ook gewoon beboet hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zo'n enorme mierenneukers zijn het nou ook weer niet in Brussel, zij snappen ook wel dat als er zoiets in de interne politiek van een lidstaat gebeurt je echt niet kunt eisen dat ze toch in een weekje tijd nog iets ineen flansen.
Geen idee. Treurig eigenlijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Jellereppe het volgende:
Thanks.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef t-8one het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)gelijk-geklapt.dhtml
voorpagina op de NOS ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dan ga ik even op nos.nl kijken. Dit is toch echt voorpaginanieuws.
RTL meldt dit ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Jellereppe het volgende:
Al die proteststemmen op de PVV hebben wel zeker resultaat gehad, negatief welliswaar maar resultaat was er.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dan weer 4 jaar onze bek houden...
Net alsof het een flikker uitmaakt als er weer verkiezingen komen. Helemaal niks. Als we nu een kabinet krijgen 'waar Links Nederland zijn vingers van kan aflikken', zoals de SP dan zal zeggen, dan verandert er gewoon nog steeds niks.
Begrijp ik ook niet. En een referendum daarover nog minder.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een stukje boerenland inderdaad. 60.000 mongolen pakken ze zonder blikken of blozen hun baan af, maar voor een of ander stuk boerenland wil iedereen z'n politieke carriere op het spel zetten. WTF. Prioritering is compleet zoek.
quote:
Er is voedselschaarste volgens de PVV, dus daarom moet dat stukje land behouden blijven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een stukje boerenland inderdaad. 60.000 mongolen pakken ze zonder blikken of blozen hun baan af, maar voor een of ander stuk boerenland wil iedereen z'n politieke carriere op het spel zetten. WTF. Prioritering is compleet zoek.
Hoezo een krant?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Jellereppe het volgende:
Doen ze normaal gesproken ook niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Overigens heb ik er nooit bij stilgestaan dat die gasten in het Catshuis dus ook in de weekenden vergaderden!
Overleg met de fractie, yeah rightquote:Catshuisberaad mislukt
Laatste update: 21 april 2012 14:57 info
AMSTERDAM - Het beraad in het Catshuis zou zijn mislukt.
Foto: ANP
Dat melden bronnen in Den Haag. De NOS meldt dat PVV-leider Geert Wilders even voor half drie per auto is vertrokken bij het Catshuis. Diverse bronnen melden dat hij de koopkrachteffecten niet zou trekken.
Volgens ingewijden kan hij na overleg met zijn fractie de afspraken niet voor zijn rekening nemen.
CPB
Vrijdag ontvingen de onderhandelaars van VVD, CDA en PVV berekeningen van het Centraal Planbureau over de gevolgen van de bezuinigingsmaatregelen voor onder meer koopkracht en werkgelegenheid.
Zaterdagmiddag rond 1 uur zetten ze hun gesprek voort, maar na ongeveer een uur verliet Wilders het beraad. De andere onderhandelaars bleven in het Catshuis achter.
Hoe het nu verder moet is onduidelijk. Nederland moet in 2013 het begrotingstekort onder de EU-limiet van 3 procent te brengen.
Dit was de eerste keer dat ze in het weekend samenkwamen in het Catshuis.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Overigens heb ik er nooit bij stilgestaan dat die gasten in het Catshuis dus ook in de weekenden vergaderden!
Ja om zijn aftreden aan te kondigen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:01 schreef Korreltje-zout het volgende:
Benieuwd of Mark Rutte hier zo nog langskomt bij het Jong VVD congres.
Die "ingewijden" ook altijdquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:00 schreef Tocadisco het volgende:
Laat maar, het is waarschijnlijk een hoax:
[..]
Overleg met de fractie, yeah right.
http://www.nu.nl/politiek/2792651/catshuisberaad-mislukt.html
Op naar kabinet Rutte II. Misschien kan hij Balkenende overtreffen met het aantal kabinetten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:00 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon een tactiek lijkt me. Zie je bij veeboeren ook. Eerst onderhandelen, er niet uitkomen, weglopen, terugkomen en alsnog de deal rond maken.
Hoop dat het echt geklapt is, maar dat geloof ik pas als er echt niet meer gesproken wordt en Rutte nieuwe verkiezingen aankondigt.
die tactiek is al eens toegepast tijdens de onderhandelingen. nu heeft de pvv meerdere problemen, hedwige, coalitie limburg gevallen, drenthe waar iemand de pvv heeft verlaten, etc.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:00 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon een tactiek lijkt me. Zie je bij veeboeren ook. Eerst onderhandelen, er niet uitkomen, weglopen, terugkomen en alsnog de deal rond maken.
Hoop dat het echt geklapt is, maar dat geloof ik pas als er echt niet meer gesproken wordt en Rutte nieuwe verkiezingen aankondigt.
Mwah dat is alleen de eerste keer echt spannend, daarna is de lol er snel vanaf (al zou dat er ook aan kunnen liggen dat ik in het jaar dat ik 18 werd al gelijk 3 keer naar de stembus kon).quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Op naar kabinet Rutte II. Misschien kan hij Balkenende overtreffen met het aantal kabineten.
Kan ik gelijk de eerste keer van mijn leven gaan stemmen. Wie o wie.
Dan Europa, Dan de wereld..... mwah... dan zijn we wel op tijd voor 21 December 2012quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:03 schreef Jellereppe het volgende:
De PVV constructie begint af te brokkelen. Eerst Limburg en nu Den Haag.
Brinkman zou nu een boekje kunnen opendoen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die "ingewijden" ook altijdWeet niet hoe serieus we dat moeten nemen. Normaal kon je er donder op zeggen dat Hero Brinkman weer had lopen lekken
Joy. Oh wacht, een kabinet dat het GS-beleid uitvoert hebben we al.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:03 schreef MouzurX het volgende:
Misschien betekend dit dat wij ook een goldman sachs mannetje aan de top krijgen.
Laat maar vallen. Heb altijd al willen weten hoe het is om te stemmen. Twee vliegen in een klap.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:03 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Mwah dat is alleen de eerste keer echt spannend, daarna is de lol er snel vanaf (al zou dat er ook aan kunnen liggen dat ik in het jaar dat ik 18 werd al gelijk 3 keer naar de stembus kon).
Eerder een breekijzer met flinke leverage.quote:
Fuck die democratiequote:Op zaterdag 21 april 2012 15:05 schreef Hyperdude het volgende:
Tijd voor een Grote Leider om ons van het huidige democratische lijden te verlossen.
Ja inderdaad! Ik kan mensen die niet stemmen 'omdat het toch geen zin heeft' ook nooit begrijpen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Laat maar vallen. Heb altijd al willen weten hoe het is om te stemmen. Twee vliegen in een klap.
Blanco stemmenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Ik kan mensen die niet stemmen 'omdat het toch geen zin heeft' ook nooit begrijpen.
Van der Staaij gaat nu niet zingend de kerk uit op zaterdag.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgen we ook nog een huilende van der Staaij?
Blanco stemmen moet je dan doenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Ik kan mensen die niet stemmen 'omdat het toch geen zin heeft' ook nooit begrijpen.
al tijden loopt het langzaam op. Helemaal nu Finch (onterecht) aan de AAA-rating van Nederland dreigt te komen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:06 schreef MouzurX het volgende:
Loopt de rente op nederlandse obligaties al op?
Kan duitsland niet gewoon de zaak hier overnemen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:07 schreef LXIV het volgende:
Doei AAA-status. Gaan we voortaan 6 miljard meer aan rente betalen.
Moeten we dáár weer om bezuinigen. Hopelijk een downgrade dit weekeinde.
Brokkenpiloot Rutte had het met Paars een stuk beter gedaanquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:07 schreef LXIV het volgende:
Doei AAA-status. Gaan we voortaan 6 miljard meer aan rente betalen.
Moeten we dáár weer om bezuinigen. Hopelijk een downgrade dit weekeinde.
Dat zou het beste zijn. Gewoon extra deelstaat vormen. Maar dat zal nog wel 30 jaar duren, er moet heel wat water door de Rijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kan duitsland niet gewoon de zaak hier overnemen?
Nederland als Duitse deelstaatquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kan duitsland niet gewoon de zaak hier overnemen?
Het gaat er vooral om dat we snel moeten bezuinigen en nu geen kabinet hebben. Dat is gevaarlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:08 schreef dawg het volgende:
ik denk eerder dat de rating in minder gevaar is zonder wilders dan met wilders eigenlijk.
Jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Kabinet Balkenende IV viel ook op een zaterdag. Rutte I ook?
dat had België tot voor kort ook en dat is opeens bijna het beste jongetje van de klas ...quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om dat we snel moeten bezuinigen en nu geen kabinet hebben. Dat is gevaarlijk.
Het gaat imho niet om de NL-staatsschuld, maar om de hypotheek-schuldenberg en de bankbalansen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
al tijden loopt het langzaam op. Helemaal nu Finch (onterecht) aan de AAA-rating van Nederland dreigt te komen.
Shabbat shalomquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:09 schreef Hyperdude het volgende:
Het is vandaag wel שַׁבָּת natuurlijk.
Je kan niet altijd werken zonder moment van reflectie.
we hebben nog steeds een kabinet. daarnaast kunnen for the time being vvd en cda met de kamer samenwerken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om dat we snel moeten bezuinigen en nu geen kabinet hebben. Dat is gevaarlijk.
http://www.telegraaf.nl/b(...)n__Wildersrookt.htmlquote:Amsterdam
Vanmiddag berichtten diverse media over het afbreken van het Catshuisoverleg, nadat Geert Wilders onverwacht het Catshuis verlaten had. Dit bleek echter loos alarm. Volgens de PVV-voorman waren enkel zijn sigaretten op na een lange nacht vergaderen en wilde hij meteen nieuwe halen.
ANP-meer volgt
VVD + PVDA + CDA/D'66, 76 of 77 zetels. Alleen jammer dat PVDA erbij zit natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:12 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor betere regering kan je nou krijgen met de huidige peiling? het is toch allemaal niks?
Matige humor van Ruttequote:Op zaterdag 21 april 2012 15:12 schreef RemcoW23 het volgende:
LOL die gast meerennen en Rutte op de fiets
Belgische taferelen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:12 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor betere regering kan je nou krijgen met de huidige peiling? het is toch allemaal niks?
Een middenkabinet gaat hem niet worden, Paars-Plus heel misschien, maar ik zie inderdaad geen goede opties.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:12 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat is toch helemaal niet slagkrachtig?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:13 schreef Kirov het volgende:
[..]
VVD + PVDA + CDA/D'66, 76 of 77 zetels. Alleen jammer dat PVDA erbij zit natuurlijk.
oh zeker, maar die moeten ook aangepakt worden. Volgens de geruchten waren ze daar ook over aan het onderhandelen. Weet alleen niet of het de juiste maatregelen waren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Het gaat imho niet om de NL-staatsschuld, maar om de hypotheek-schuldenberg en de bankbalansen.
Fotograaf ging moeilijk hard op zijn bek daar bij het poortjequote:Op zaterdag 21 april 2012 15:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Matige humor van Rutte
Ik dacht de SP, CDA en PVV.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:13 schreef Jellereppe het volgende:
Even een vraagje beste mensen. Welke partijen willen de studiefinanciering en studentenreisproduct behouden. Die krijgen mijn stem mocht het zover komen.
SP moet eerst krimpen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:12 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, maar dat hou je altijd in Nederland, of je moet naar een ander kiesstelselquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat is toch helemaal niet slagkrachtig?
Ik heb VVD gestemd maar wat moet ik dan stemmen? Er is gewoon niks.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:16 schreef Asgard het volgende:
Ach, zul je weer zien dat al die sukkels VVD gaan stemmen.
Hoog tijd dat het kiesstelsel wordt aangepakt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:16 schreef Kirov het volgende:
[..]
Klopt, maar dat hou je altijd in Nederland, of je moet naar een ander kiesstelsel
Goede kans idd dat ik dat weer ga doenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:16 schreef Asgard het volgende:
Ach boeiend. Zelfs al komen er nieuwe verkiezigen, zul je toch weer zien dat al die sukkels VVD gaan stemmen.
Nee, voor geen meter. Het politieke landschap is teveel versnipperd en te electoraal gericht. Ik voorzie belgische toestanden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat is toch helemaal niet slagkrachtig?
twitter:fritswester twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 15:15:33Heb ik weer: zit ik met familiereunie op rondvaartboot klapt Catshuisoverleg ;-( reageer retweet
We moeten kansen scheppen, niet lukraak saneren en mensen hun perspectief wegnemen. Dat was er met dit kabinet aan het gebeuren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:16 schreef Jellereppe het volgende:
Op naar een linkse kabinet. Kunnen we genieten van multicultarisme en goedkoop cultuur opsnuiven.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik heb VVD gestemd maar wat moet ik dan stemmen? Er is gewoon niks.
Piratenpartij zou nog het beste zijn.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:fritswester twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 15:15:33Heb ik weer: zit ik met familiereunie op rondvaartboot klapt Catshuisoverleg ;-( reageer retweet
twitter:ronfresen twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 15:17:31@fritswester ja of ik. Met hoge koorts in bed. #Catshuis reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:17 schreef Jellereppe het volgende:
Sowieso SP. 60% toptarief inkomstenbelasting voor die rijke stinkerds.
Goedkoop? We betalen juist de hoofdprijs.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:16 schreef Jellereppe het volgende:
Op naar een linkse kabinet. Kunnen we genieten van multicultarisme en goedkoop cultuur opsnuiven.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet ook niet waar ik op moet stemmen eigenlijk. Maar ik wil wel stemmen. Waarschijnlijk d66.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
als het goed is is er wel een conceptakkoord. als rutte nu daarmee naar de kamer gaat, steun zoekt zodat er voor 2013 de begroting rond is, kunnen we na de zomer verkiezingen houden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:18 schreef themole het volgende:
Ben het zowaar eens met Arie Slob.
Probeer in ieder geval iets naar Brussel te sturen.
Ik heb zelf D66 gestemd, dat is ook niet alles. Maar wel een stuk beter dan die zogenaamde liberale partij dat juist de normale burger het hardst naait. Tjah :/quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die kansen wegnemen heb ik inderdaad ervaren. Heb alleen maar recht op stufi tijdens de bachelorfase. Mijn leven is niet eens begonnen en ben zowat opgegroeid met die krediet en eurocrisis. Je wordt er helemaal mee doodgegooid.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We moeten kansen scheppen, niet lukraak saneren en mensen hun perspectief wegnemen. Dat was er met dit kabinet aan het gebeuren.
Hoe kan dat uberhaupt? HBO student krijgt dan 4 jaar stufi en universitair 3 jaarquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Die kansen wegnemen heb ik inderdaad ervaren. Heb alleen maar recht op stufi tijdens de bachelorfase. Mijn leven is niet eens begonnen en ben zowat opgegroeid met die krediet en eurocrisis. Je wordt er helemaal mee doodgegooid.
D66 idd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar ik op moet stemmen eigenlijk. Maar ik wil wel stemmen. Waarschijnlijk d66.
Nu is het te laat om deze te gebruiken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:19 schreef attila_de_hun het volgende:
Wilders heeft al eerder van die dramaqueen technieken gebruikt. dus eerst maar even afwachten....
Flattaks zodat iedereen relatief hetzelfde betaalt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:17 schreef Jellereppe het volgende:
Sowieso SP. 60% toptarief inkomstenbelasting voor die rijke stinkerds.
om nog maar te zwijgen van 4 jaar mbo + 4 jaar hbo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe kan dat uberhaupt? HBO student krijgt dan 4 jaar stufi en universitair 3 jaar
Ga ergens anders huilen met je kortetermijnscholierenprobleempjes.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Die kansen wegnemen heb ik inderdaad ervaren. Heb alleen maar recht op stufi tijdens de bachelorfase. Mijn leven is niet eens begonnen en ben zowat opgegroeid met die krediet en eurocrisis. Je wordt er helemaal mee doodgegooid.
Inderdaad. Terwijl Rutte 7 jaar over zijn studie geschiedenis heeft gedaan. Dat wordt een lening bij DUO.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe kan dat uberhaupt? HBO student krijgt dan 4 jaar stufi en universitair 3 jaar
Dan wel de hypotheekrenteaftrek wegquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Flattaks zodat iedereen relatief hetzelfde betaalt.
de Vlaktaks is er al. De vele aftrekposten die er zijn zorgen er al voor dat een groot deel van de bevolking relatief gezien hetzelfde percentage betaalt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Flattaks zodat iedereen relatief hetzelfde betaalt.
Plus dat er nog niets officieel is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:19 schreef attila_de_hun het volgende:
Wilders heeft al eerder van die dramaqueen technieken gebruikt. dus eerst maar even afwachten....
Wilders staat sowieso met de rug tegen de muur. Nog een paar stuiptrekkingen en het is voorbij met de pvv.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:19 schreef attila_de_hun het volgende:
Er zijn bijna geen aftrekposten meer behalve de HRA. Dat was 8 jaar geleden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de Vlaktaks is er al. De vele aftrekposten die er zijn zorgen er al voor dat een groot deel van de bevolking relatief gezien hetzelfde percentage betaalt.
Zijn immigratiepunt is overgekomen, de rest van de partijen nemen het nu ook mee dus pvv is einde oefening ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:23 schreef eight het volgende:
[..]
Wilders staat sowieso met de rug tegen de muur. Nog een paar stuiptrekkingen en het is voorbij met de pvv.
Klopt als een bus. Grote SP en grote VVD. Brrrr.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:23 schreef OProg het volgende:
Een zakenkabinet lijkt me dat om eerlijk te zijn nog de beste oplossing. Verkiezingen leveren ook een uitslag op die een ramp gaat worden.
Over een uur weten we meer. Tot die tijd lekker speculerenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Plus dat er nog niets officieel is.
Je doelt op als ik ga werken. Tegen die tijd is er waarschijnlijk weinig om meer voor te werken. Om maar niet te spreken over de pensioenen voor mijn generatie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ga ergens anders huilen met je kortetermijnscholierenprobleempjes.![]()
Kom maar terug als je bij de productieven mag horen.
Nout Wellink op Financiënquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:23 schreef OProg het volgende:
Een zakenkabinet lijkt me dat om eerlijk te zijn nog de beste oplossing. Verkiezingen leveren ook een uitslag op die een ramp gaat worden.
Professor Flip de Kam, een autoriteit op het gebied van overheidsfinanciën heeft het onlangs nog gezegd in de media.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zijn bijna geen aftrekposten meer behalve de HRA. Dat was 8 jaar geleden.
Ultra-paarsquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:25 schreef MouzurX het volgende:
Wat krijg je eigenlijk als je SP en vvd in een regering stopt?
NL1 en nos.nl lijkt me.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:25 schreef monkyyy het volgende:
Die verklaring van Rutte op 16.15, waar kunnen we die live zien?
Pensioenen zijn een luxe en daar gaan wij (ik ga er maar even vanuit dat we even oud zijn) niks meer van meekrijgen. Jammer maar de realiteit is anders.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je doelt op als ik ga werken. Tegen die tijd is er waarschijnlijk weinig om meer voor te werken. Om maar niet te spreken over de pensioenen voor mijn generatie.
Dan kom je uiteindelijk bij D66 uit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:25 schreef MouzurX het volgende:
Nout Wellink zijn linker grote teen is misschien deel van een oplossing; voor de rest maakt ie toch echt deel uit van het probleem.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nout Wellink op Financiën
Ik heb er ook een hard hoofd in.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Pensioenen zijn een luxe en daar gaan wij (ik ga er maar even vanuit dat we even oud zijn) niks meer van meekrijgen. Jammer maar de realiteit is anders.
Het wordt nog wat als wij later oud en bejaard zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Pensioenen zijn een luxe en daar gaan wij (ik ga er maar even vanuit dat we even oud zijn) niks meer van meekrijgen. Jammer maar de realiteit is anders.
Ben ik niet met je eens. Zakenmensen zijn vaak geen goede bestuurders van een land. Ze leiden een land vaak te veel als een bedrijf in plaats van dat ze rekening houden met de bevolking en de veranderende omstandigheden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:23 schreef OProg het volgende:
Dat heeft nu idd net 76 zetels.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dan kom je uiteindelijk bij D66 uit.
Rood en oranje? Dat wordt een rare kleur roze.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:25 schreef MouzurX het volgende:
Back to basic ! Nog leuk ook misschien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het wordt nog wat als wij later oud en bejaard zijn.
Kunnen we wel lachen!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:26 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Nout Wellink zijn linker grote teen is misschien deel van een oplossing; voor de rest maakt ie toch echt deel uit van het probleem.
In dit land wil ik niet eens bejaard zijn. Een week in je poep rollen om dat er te weinig helpende handen zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
knallende ruzie?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:25 schreef MouzurX het volgende:
Ik maak me geen zorgen. Lekker werken en sparenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Idd, ze hebben een lijstje dat ze steeds opnieuw afgaan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:28 schreef MrBadGuy het volgende:
De NOS is weer zoals gewoonlijk bezig met een herhalingsshow te maken... zo meteen maar weer voor de 10e keer een samenvatting van de gebeurtenissen tot nu toe?
Het wachten is tot het lekt. In de huidige tijd kan dat heel snel gebeuren.quote:
Frits is al onderweg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Het wachten is tot het lekt. In de huidige tijd kan dat heel snel gebeuren.
dat zou te veel eer zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:29 schreef Paul het volgende:
Krijgt een topic van mij dan eindelijk een deel 2?
Laten we D66 en de SGP er ook bij doen, beetje hetzelfde ideequote:Op zaterdag 21 april 2012 15:25 schreef MouzurX het volgende:
Op deze manier kunnen ze wel telkens live blijven en kunnen ze dus makkelijk direct schakelen als er wat nieuws is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:29 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, ze hebben een lijstje dat ze steeds opnieuw afgaan.
Zo is het nu een beetje ja. Volgens mij is het ook nooit anders geweest trouwens.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
In dit land wil ik niet eens bejaard zijn. Een week in je poep rollen om dat er te weinig helpende handen zijn.
Wel een deel 2, hij wil niet dat een topic van mij een deel 2 krijgt hahaquote:
Nieuwe verkiezingen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:25 schreef MouzurX het volgende:
Inderdaad. Het is nog ver weg. Wij kunnen de zooi gaan opruimen van de oudere generaties. En als we onze stem laten horen dan zijn het scholierenprobleempjes. Praten terwijl ze alles al naar de verdoemenis hebben gebracht.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen. Lekker werken en sparen
Een zakenkabinet bestaat niet uit zakenmensen. Misschien een verdwaalde zakenpersoon; maar verder vooral geen beroepspolitici maar personen die niet/weinig gebonden zijn aan een partij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Zakenmensen zijn vaak geen goede bestuurders van een land. Ze leiden een land vaak te veel als een bedrijf in plaats van dat ze rekening houden met de bevolking en de veranderende omstandigheden.
dankquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:31 schreef themole het volgende:
[..]
[Centraal] Catshuis 2012 topic #5 - Waar we rouwen om het verlies
Na de Catshuis affaire deel 1 Speculeren over de toekomst !quote:
Ah je bent een scholiertje, geen wonder dat je geen zinnig woord kan uitbrengen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is nog ver weg. Wij kunnen de zooi opgaan ruimen van de oudere generaties. En als we onze stem laten horen dan zijn het scholierenprobleempjes. Praten terwijl ze alles al naar de verdoemenis hebben gebracht.
Zou Frits de boot af zijn gesprongen om naar de kant te zwemmen?quote:
Denk het wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Zou Frits de boot af zijn gesprongen om naar de kant te zwemmen?
Over 70 jaar:quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:32 schreef Jellereppe het volgende:
Maar ik heb de Wilderstijdperk wel bewust meegemaakt. Het is net een soap.
Kunnen ze bij de PVV wel een zinnig woord uitbrengen? Een scholier kan nog veel bijleren, maar die PVV'ers zijn uitgeleerd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:31 schreef Klummie het volgende:
Ah je bent een scholiertje, geen wonder dat je geen zinnig woord kan uitbrengen.
Dat heb je goed opgemerkt. Waar moet ik over meepraten. Over de hypotheekrenteaftrek, pensioenen etc. Komt ongeloofwaardig over. Waarschijnlijk zal die luxe allemaal al verdwenen zijn als ik aan de beurt ben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:31 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ah je bent een scholiertje, geen wonder dat je geen zinnig woord kan uitbrengen.
Wat heb ik met de PVV te maken?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Kunnen ze bij de PVV wel een zinnig woord uitbrengen? Een scholier kan nog veel bijleren, maar die PVV'ers zijn uitgeleerd.
i know. Ik probeerde ermee te zeggen dat ze juist problemen kunnen hebben om de juiste maatregelen te nemen. Ze moeten overal een meerderheid voor vinden en dan kun je compromissen sluiten die misschien goed voor het kabinet zijn, maar het land kunnen schaden, terwijl je juist vanuit partijen gezien wel dingen voor elkaar kunt boksen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een zakenkabinet bestaat niet uit zakenmensen. Misschien een verdwaalde zakenpersoon; maar verder vooral geen beroepspolitici maar personen die niet/weinig gebonden zijn aan een partij.
twitter:MarcvdLinden twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 15:31:20Voor mij blijft gelden dat dit land een premier als Rutte nodig heeft. Beste MP in ruim 20 jaar. En wees eerlijk: wie anders? Samsom? Brrrr reageer retweet
Wil jij door met dit faalkabinet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:36 schreef ouderejongere het volgende:
Verkiezingen zijn helemaal niet nodig. Er moet opnieuw met een andere Kamermeerderheid onderhandelt worden, dat is het voordeel van deze constructie.
Qua kleding misschien de bestequote:Op zaterdag 21 april 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MarcvdLinden twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 15:31:20Voor mij blijft gelden dat dit land een premier als Rutte nodig heeft. Beste MP in ruim 20 jaar. En wees eerlijk: wie anders? Samsom? Brrrr reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook alleen maar omdat 'ie homo isquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Met wie? Zo kun je toch niet aan de gang blijven? We hebben een stabiele basis nodig, geen zwakke constructies met oppositiepartijen die in achterkamertjes over de streep getrokken worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:36 schreef ouderejongere het volgende:
Verkiezingen zijn helemaal niet nodig. Er moet opnieuw met een andere Kamermeerderheid onderhandelt worden, dat is het voordeel van deze constructie.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is het hele probleem in NL.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:33 schreef MouzurX het volgende:
Hoe focking ingewikkeld is het nou om die HRA langzaam af te bouwen .. als er gewoon IETS van een plan voor ligt weet iedereen waar ze aan toe zijn..
Samsom en Pechtold hebben de deur dichtgegooid en ik denk niet dat Roemer dit kabinet gaat steunen, dus dit gaan gewoon nieuwe verkiezingen worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:36 schreef ouderejongere het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Jolande Sap: goed nieuws voor Nederland.
Wat een dom mens
Die kan ook niets zinnigs zeggen héquote:
Heej ik wist niet dat Marc van der Linden zo verstandig wasquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |