twitter:DominiqueHeyde twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 14:36:54Wilders weg bij Catshuis. Lijkt geklapt reageer retweet
twitter:MHoltrop twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 14:40:23WILDERS WEG UIT CATSHUIS zou boos zijn weggelopen breakiebreakie #nos reageer retweet
twitter:TencovanderHee twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 14:41:13CATSHUISBERAAD MISLUKT MELDT ANP reageer retweet
zeven koos, zeven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, of wederom een PR-stuntje van Wilders. Misschien denkt hij nog wat zeteltjes te winnen in de peilingen als hij net doet alsof hij met tegenzin akkoord gaat met de bezuinigingen.
Je gaat goddomme toch niet zes weken onderhandelen om op het laatste moment weg te lopen.
Zo lang alweer?quote:
Eigenlijk diep triest, 7 weken vergaderen. Waar vul je dat in godsnaam mee.quote:
Om nooit meer terug te komen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:47 schreef Monidique het volgende:
Hij is waarschijnlijk alleen even sigaretten aan het halen.
De publieke omroepen hebben er dan ook alle baat bij dat dit kabinet valt, aangezien het allemaal ruifparasieten zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:49 schreef Nielsch het volgende:
NOS doet alweer alsof het kabinet gevallen is.
Nee hij zegt alleen wat er mogelijk gaat gebeuren ALS het kabinet valt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:49 schreef Nielsch het volgende:
Is ook zoquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:49 schreef Nielsch het volgende:
Achteraf gezien sloeg het ook nergens op. Een weekje flink doorbeuken en je hebt een bezuinigingspakket. De voorstellen lagen immers allang op tafel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eigenlijk diep triest, 7 weken vergaderen. Waar vul je dat in godsnaam mee.
Kan nog korter, MinFin en CBS hebben van dag tot dag inzicht in welke regelingen wat kosten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Achteraf gezien sloeg het ook nergens op. Een weekje flink doorbeuken en je hebt een bezuinigingspakket. De voorstellen lagen immers allang op tafel.
De rest van Europa ziet volgens mij liever ook een ander kabinet als dit dus dat zal allemaal wel meevallen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
We hebben een gigantisch probleem met Europa als dit waar blijkt te zijn. Zucht.
Straks worden we net als Italië en Griekenland een vazalstaat van Brusselquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
We hebben een gigantisch probleem met Europa als dit waar blijkt te zijn. Zucht.
Daar heb ik het niet eens over. Voor het einde van april moeten alle EU lidstaten een begroting aanleveren. Dat gaat ons never nooit lukken nu.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:52 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De rest van Europa ziet volgens mij liever ook een ander kabinet als dit dus dat zal allemaal wel meevallen.
Dan ga je je toch afvragen wat ze in hemelsnaam hebben gedaan in dat Catshuis.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan nog korter, MinFin en CBS hebben van dag tot dag inzicht in welke regelingen wat kosten.
Dion Graus als minister, komaan zeg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:52 schreef TripleS het volgende:
Wat zitten er toch een ongelooflijke klapjosti's in dit kabinet , menig sociaal-werkplaatswerknemer zou dit klusje beter klaren. De tering zeg
Gaat misschien ook wel gebeuren. Toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:49 schreef Nielsch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Misschien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gaat misschien ook wel gebeuren. Toch?
Die begroting is in grote lijnen allang klaar man.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet eens over. Voor het einde van april moeten alle EU lidstaten een begroting aanleveren. Dat gaat ons never nooit lukken nu.
Met Fleur rommelen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
Dan ga je je toch afvragen wat ze in hemelsnaam hebben gedaan in dat Catshuis.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef summer2bird het volgende:
Hopelijk is het gevallen, dan mag ik ook eens stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Feestjes gegeven zoals rutte is gewend ten tijde van zijn studententijd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef summer2bird het volgende:
Hopelijk is het gevallen, dan mag ik ook eens stemmenPrecies! Ik voel deze reactie. Eindelijk stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die begroting is in grote lijnen allang klaar man.
Dominique van de Heijde is politiek verslaggever voor de NOS. Die meldt dat ook. Lijkt me zeer betrouwbaarquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Jellereppe het volgende:
De Telegraaf meldt er niks over. Iemand een andere bron; het liefst een krant?
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)gelijk-geklapt.dhtmlquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Jellereppe het volgende:
Werkt Dion Graus op een sociale werkplaats? Neen, ongeschikt dusquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dion Graus als minister, komaan zeg.
http://www.volkskrant.nl/(...)gelijk-geklapt.dhtmlquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Jellereppe het volgende:
Nu.nlquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Jellereppe het volgende:
En dan weer 4 jaar onze bek houden...quote:
Dan ga ik even op nos.nl kijken. Dit is toch echt voorpaginanieuws.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dominique van de Heijde is politiek verslaggever voor de NOS. Die meldt dat ook. Lijkt me zeer betrouwbaar
Zo'n enorme mierenneukers zijn het nou ook weer niet in Brussel, zij snappen ook wel dat als er zoiets in de interne politiek van een lidstaat gebeurt je echt niet kunt eisen dat ze toch in een weekje tijd nog iets ineen flansen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet eens over. Voor het einde van april moeten alle EU lidstaten een begroting aanleveren. Dat gaat ons never nooit lukken nu.
Een stukje boerenland inderdaad. 60.000 mongolen pakken ze zonder blikken of blozen hun baan af, maar voor een of ander stuk boerenland wil iedereen z'n politieke carriere op het spel zetten. WTF. Prioritering is compleet zoek.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:55 schreef LXIV het volgende:
Waar gaat dat hele gedoe over die Hedwigpolder toch over. Dat interesseert Henk en Ingrid toch geen bal?
België is ook gewoon beboet hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zo'n enorme mierenneukers zijn het nou ook weer niet in Brussel, zij snappen ook wel dat als er zoiets in de interne politiek van een lidstaat gebeurt je echt niet kunt eisen dat ze toch in een weekje tijd nog iets ineen flansen.
Geen idee. Treurig eigenlijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Jellereppe het volgende:
Thanks.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef t-8one het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)gelijk-geklapt.dhtml
voorpagina op de NOS ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dan ga ik even op nos.nl kijken. Dit is toch echt voorpaginanieuws.
RTL meldt dit ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Jellereppe het volgende:
Al die proteststemmen op de PVV hebben wel zeker resultaat gehad, negatief welliswaar maar resultaat was er.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dan weer 4 jaar onze bek houden...
Net alsof het een flikker uitmaakt als er weer verkiezingen komen. Helemaal niks. Als we nu een kabinet krijgen 'waar Links Nederland zijn vingers van kan aflikken', zoals de SP dan zal zeggen, dan verandert er gewoon nog steeds niks.
Begrijp ik ook niet. En een referendum daarover nog minder.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een stukje boerenland inderdaad. 60.000 mongolen pakken ze zonder blikken of blozen hun baan af, maar voor een of ander stuk boerenland wil iedereen z'n politieke carriere op het spel zetten. WTF. Prioritering is compleet zoek.
quote:
Er is voedselschaarste volgens de PVV, dus daarom moet dat stukje land behouden blijven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een stukje boerenland inderdaad. 60.000 mongolen pakken ze zonder blikken of blozen hun baan af, maar voor een of ander stuk boerenland wil iedereen z'n politieke carriere op het spel zetten. WTF. Prioritering is compleet zoek.
Hoezo een krant?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Jellereppe het volgende:
Doen ze normaal gesproken ook niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Overigens heb ik er nooit bij stilgestaan dat die gasten in het Catshuis dus ook in de weekenden vergaderden!
Overleg met de fractie, yeah rightquote:Catshuisberaad mislukt
Laatste update: 21 april 2012 14:57 info
AMSTERDAM - Het beraad in het Catshuis zou zijn mislukt.
Foto: ANP
Dat melden bronnen in Den Haag. De NOS meldt dat PVV-leider Geert Wilders even voor half drie per auto is vertrokken bij het Catshuis. Diverse bronnen melden dat hij de koopkrachteffecten niet zou trekken.
Volgens ingewijden kan hij na overleg met zijn fractie de afspraken niet voor zijn rekening nemen.
CPB
Vrijdag ontvingen de onderhandelaars van VVD, CDA en PVV berekeningen van het Centraal Planbureau over de gevolgen van de bezuinigingsmaatregelen voor onder meer koopkracht en werkgelegenheid.
Zaterdagmiddag rond 1 uur zetten ze hun gesprek voort, maar na ongeveer een uur verliet Wilders het beraad. De andere onderhandelaars bleven in het Catshuis achter.
Hoe het nu verder moet is onduidelijk. Nederland moet in 2013 het begrotingstekort onder de EU-limiet van 3 procent te brengen.
Dit was de eerste keer dat ze in het weekend samenkwamen in het Catshuis.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Overigens heb ik er nooit bij stilgestaan dat die gasten in het Catshuis dus ook in de weekenden vergaderden!
Ja om zijn aftreden aan te kondigen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:01 schreef Korreltje-zout het volgende:
Benieuwd of Mark Rutte hier zo nog langskomt bij het Jong VVD congres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |