Valt verder best mee hoor, af en toe wat vieze woordjesquote:
Ga anders in die heli slapenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef minthy het volgende:
Van 1 tot 19 mei gaan ze de zendmast bij Hoogersmilde weer opbouwen, mbv een helicopter.
Tofheid, ik ga kijken!![]()
Op een van die dagen dan, niet op alle
Neu, ik ben er met 20 minuten, ga lekker thuis pittenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga anders in die heli slapengoed zicht!
Geniaalquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/Ju
dus.
het de MT50 begint dus we gaan ervandoor topic...quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:02 schreef CindieY het volgende:
Is dit het 3FM-topic of het Wordfeud-topic?
Ik luister nog hoorquote:
Een beetje nuttige dingen doen op je vrije zaterdag? Neee joh niksen!!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik luister nog hoorMaar het wordt wel tijd om wat nuttigs met m'n dag te gaan doen.
Ik ben elke dag 'vrij', dus ik doe nuttige dingen als ik daar zin in heb/als het moet. En er staat nog een giga afwas te wachten en ik moet nog boodschappen doen enzo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een beetje nuttige dingen doen op je vrije zaterdag? Neee joh niksen!!!
Ik herhaal, www.albert.nl !!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben elke dag 'vrij', dus ik doe nuttige dingen als ik daar zin in heb/als het moet. En er staat nog een giga afwas te wachten en ik moet nog boodschappen doen enzo.
Wat is dit nou weer voor muziek? Weer die Michel Telo?
Goede Topickill.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:31 schreef minthy het volgende:
Op naar werk, tot later vanavond/een andere keer
bye bye manquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:31 schreef minthy het volgende:
Op naar werk, tot later vanavond/een andere keer
quote:
Ik wil film oid kijken op tv maar m'n vader zit politiek te kijkenquote:
Ah, das ook vervelend... Ik zit op m'n werk, heb een slaapdienst. Verplicht film kijkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil film oid kijken op tv maar m'n vader zit politiek te kijkensaaie bedoening..
Ik ben net klaar met 8 uur werkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, das ook vervelend... Ik zit op m'n werk, heb een slaapdienst. Verplicht film kijken
Twente is tof, mien jong!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met 8 uur werkenBen nu FC Twante an t kiekn, kutclub maarja ze spelen gelijk zo te zien...
AZquote:
Met de ogen van een uil, het gehoor van een wolf en de vleugels van een vleermuis..quote:
Alles hoeft ook niet altijd sense te maken, als je er zelf maar in gelooft en het geloofwaardig kan overbrengenquote:Op zondag 22 april 2012 00:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Met de ogen van een uil, het gehoor van een wolf en de vleugels van een vleermuis..
Daar is hij dan, het nachtdier!
And yes, that absolutely makes no sense at all!
quote:Op zondag 22 april 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles hoeft ook niet altijd sense te maken, als je er zelf maar in gelooft en het geloofwaardig kan overbrengen
Heel geloofwaardig!quote:
Oehoeh! Eh ik bedoel uhuh eh, ja!quote:Op zondag 22 april 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel geloofwaardig!![]()
Mooie scherpe ogen heb je
quote:
Ik heb echt zo mn periodes dat ik dit wel lekkere muziek vind. En ik geloof dat dat nu ook 't geval is. Klinkt lekkerquote:Op zondag 22 april 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Normaal zap ik weg bij Tiesto, moet zeggen dat het me nu wel aardig bevalt
Ja, klopt... Gaat niet echt vloeiendquote:Op zondag 22 april 2012 00:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik heb echt zo mn periodes dat ik dit wel lekkere muziek vind. En ik geloof dat dat nu ook 't geval is. Klinkt lekker
Enige minpuntje is Tiesto zelf met z'n zouteloze stem
Klinkt als een 10 jarige die iets van 'n blaadje opleestquote:
Hij zal het ook wel oplezen/inspreken zonder muziek erbij, kan me wel voorstellen dat 'ie dan niet erg enthousiast wordtquote:Op zondag 22 april 2012 00:47 schreef Civilian het volgende:
[..]
Klinkt als een 10 jarige die iets van 'n blaadje opleestTotaal geen verschil in toonhoogte enzo
Nacht...quote:
Ja, vaak geluisterd!quote:Op zondag 22 april 2012 00:56 schreef Civilian het volgende:
Flight 643.. Dat nummer heb ik vroeger wel grijsgedraaid
Volgens mij niet.quote:Op zondag 22 april 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, vaak geluisterd!
Zat hij ook in dat Gouryella? Dat vond ik tof, lekker dromerig
Zelf ook ff gezocht, blijkt van wel!quote:
En die is inderdaad mooi!quote:Gouryella is de naam van het samenwerkingsverband tussen Tijs Verwest (Tiësto) en Ferry Corsten
Waar ik vroeger helemaal gek van was, Innercity!quote:Op zondag 22 april 2012 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelf ook ff gezocht, blijkt van wel!
[..]
En die is inderdaad mooi!![]()
Kan hem niet luisteren hier, want geen pc met geluidskaart aanwezig
Sorry, zal ik wat voorzichtiger zijn?quote:Op zondag 22 april 2012 01:15 schreef CindieY het volgende:
Jemig, activiteit in het topic tijdens Tiësto
Nee hoor, ga je gang!quote:Op zondag 22 april 2012 01:16 schreef Civilian het volgende:
[..]
Sorry, zal ik wat voorzichtiger zijn?
Zegt me zo niets, als ik eraan denk zal ik ze morgen thuis eens luisterenquote:Op zondag 22 april 2012 01:09 schreef Civilian het volgende:
[..]
Waar ik vroeger helemaal gek van was, Innercity!
Beter voorbeeld
Ja, ik vind het wel gezellig hoor, wat meer nachtbrakers erbijquote:
De meeste muziek die hij nu draait is van andere hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 01:24 schreef Civilian het volgende:
Zoals dit met die vocalsverschrikkelijk. Tears in my eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYES
Ah ok, dan vind ik dat werk gewoon niksquote:Op zondag 22 april 2012 01:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De meeste muziek die hij nu draait is van andere hoor.
even zijn laatste werk
Ik had al zo'n vermoeden toen ik je tweets zag, kan me niet voorstellen dat er nog meer mensen slaaptweeten, net als Sersjeequote:
wehehehe. nog ff een film op de Belg gekeken. ging over een meisje van een jaar of 11 en je voelt je toch een beetje pedo als ze het dan heeft over tongzoenen en ongesteld worden. gelukkig kwam er nog ff een echte pedo langs en toen dacht ik: Gadver. conclusie: ik ben geen pedoquote:Op zondag 22 april 2012 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden toen ik je tweets zag, kan me niet voorstellen dat er nog meer mensen slaaptweeten, net als Sersjee
Dat lijkt me een uitermate fijne conclusie om te trekken! En bij het woord trekken niet scheef gaan denken, ook al is het zaternachtquote:Op zondag 22 april 2012 01:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe. nog ff een film op de Belg gekeken. ging over een meisje van een jaar of 11 en je voelt je toch een beetje pedo als ze het dan heeft over tongzoenen en ongesteld worden. gelukkig kwam er nog ff een echte pedo langs en toen dacht ik: Gadver. conclusie: ik ben geen pedo
he bah, nu moet ik er dus wel aan denkenquote:Op zondag 22 april 2012 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me een uitermate fijne conclusie om te trekken! En bij het woord trekken niet scheef gaan denken, ook al is het zaternacht
Ik denk NIET aan roze olifantjes, tralalalaquote:Op zondag 22 april 2012 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
he bah, nu moet ik er dus wel aan denken
nou, succes daarmee. ik ga mijn bed opzoeken!quote:Op zondag 22 april 2012 01:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk NIET aan roze olifantjes, tralalala
Dan ga ik nog even buiten op het bankje zitten, wordt een korte nachtquote:Op zondag 22 april 2012 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, succes daarmee. ik ga mijn bed opzoeken!
welterusten
Hoezo korte nacht?quote:Op zondag 22 april 2012 01:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan ga ik nog even buiten op het bankje zitten, wordt een korte nacht![]()
Slaap lekker
Moet om 8u weer aangekleed op kantoor zitten, dan begint m'n dienst weer. Totaal geen ochtendmens, gelukkig ben ik om 11u vrijquote:
Heh, dat lijkt me best baggerquote:Op zondag 22 april 2012 01:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet om 8u weer aangekleed op kantoor zitten, dan begint m'n dienst weer. Totaal geen ochtendmens, gelukkig ben ik om 11u vrij
En gelijk heb je, normaal doe ik dat ook!quote:Op zondag 22 april 2012 01:47 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heh, dat lijkt me best baggerIk draai me om 8 uur nog een keer weer om. En om 11 uur waarschijnlijk ook nog een keer
Dat doe ik je echt niet naquote:Op zondag 22 april 2012 01:49 schreef minthy het volgende:
[..]
En gelijk heb je, normaal doe ik dat ook!![]()
Heb een best vervelende dienst... Om 16u begonnen tot middernacht, ik moet hier slapen (wakker liggen of buiten op het bankje zitten komt meer in de buurt) en dan van 8 tot 11. Ben kapot straks, gelukkig maandag vrij!
Gelukkig heb ik deze dienst ook niet zo vaak, ik heb collega's die het fijn vinden en er 2 in de week draaien. Ik vind het prima!quote:Op zondag 22 april 2012 01:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat doe ik je echt niet naDan kan je me opvegen.. Dan ben ik toch wel blij met mn 9 tot 6 baantje met af en toe wat uitloop
![]()
Wat voor werk doe je?
Jaaah dat was een van mn eerste .wavjes op mn PC vroegerquote:Op zondag 22 april 2012 01:51 schreef minthy het volgende:
Stukjes van Das Boot in de mix, mag 'ie ook helemaal laten horen van mij
Ah, lijkt me best pittig dan af en toequote:Op zondag 22 april 2012 01:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik deze dienst ook niet zo vaak, ik heb collega's die het fijn vinden en er 2 in de week draaien. Ik vind het prima!![]()
Werk op een 24-uurs woonvoorziening, ik begeleid voornamelijk jongens (17+) met autisme en ADHD
Ja, tof! Ik hoor hem nog graagquote:Op zondag 22 april 2012 01:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jaaah dat was een van mn eerste .wavjes op mn PC vroeger
Valt best mee, het moet je liggen. Ze hebben allemaal een normaal IQ en kunnen normaal communiceren. Alleen het volgen van gedachtenpatronen is voor sommige "leken" nogal eens lastigquote:Op zondag 22 april 2012 01:53 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ah, lijkt me best pittig dan af en toe
Dat je 't met liefde en plezier doet is 't beste wat je in een baan kan hebben natuurlijkquote:Op zondag 22 april 2012 01:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, tof! Ik hoor hem nog graag
[..]
Valt best mee, het moet je liggen. Ze hebben allemaal een normaal IQ en kunnen normaal communiceren. Alleen het volgen van gedachtenpatronen is voor sommige "leken" nogal eens lastig![]()
Doe het al jaren met veel liefde en plezier, neem deze klotedienst op de koop toe
Juist, dat vind ik nou ook!quote:Op zondag 22 april 2012 01:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat je 't met liefde en plezier doet is 't beste wat je in een baan kan hebben natuurlijk
Oh, dat had ik niet eens gehoordquote:Op zondag 22 april 2012 02:12 schreef Civilian het volgende:
"Ik ben naar de sexclub geweest" en *klik* opgehangen
Dank je!quote:Op zondag 22 april 2012 02:23 schreef Civilian het volgende:
Zo, ik ga mn mandje maar eens opzoeken denk ik!
Werkze voor straks nog even!
mogguhquote:
Dat zou voor mij een van de laatste personen op aarde zijn waarvoor ik vroeg m'n nest uit zou komenquote:Op zondag 22 april 2012 11:40 schreef Evertjan het volgende:
sta tegenwoordig vroeg op voor Eva Jinek
OP EEN RADIO!!!!quote:Op zondag 22 april 2012 11:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit alweer met m'n vlaggetje klaar voor Timur en Ramon!
daar gaat ie toch stuk van?quote:
ze zingen open radio. maar dat weet je natuurlijk welquote:Op zondag 22 april 2012 11:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat is altijd wat ik hoor bij de openingsjingle
NEXT TO MEEHEEquote:
Ik kijk ook altijd, maar ben er om 9:30 toch wel uitquote:Op zondag 22 april 2012 11:40 schreef Evertjan het volgende:
moet altijd denken aan YorinFM als ik die plaat hoorquote:Op zondag 22 april 2012 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
Hoobastank! die heb ik al een tijdje niet meer gehoord
en dan zeggen ze dat Radio 1 intelligente radio is.....dit is goddomme een Timur Open Radio vraag!twitter:frrr twitterde op zondag 22-04-2012 om 12:10:26Radio 1 op z'n smalst: Journaal opent met een liveverslag vd berging vd gebotste treinen. Vraag: Heten de wielen onder de trein ook wielen? reageer retweet
want die gebruikten ze voor de reclame ofzo? ik heb die associatie iig niet terwijl ik toch een tijdje YorinFMadept ben geweest, toen Stenders en Westbroek daar zatenquote:Op zondag 22 april 2012 12:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet altijd denken aan YorinFM als ik die plaat hoor
die plaat is echt dood gedraaid op Yorinquote:Op zondag 22 april 2012 12:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
want die gebruikten ze voor de reclame ofzo? ik heb die associatie iig niet terwijl ik toch een tijdje YorinFMadept ben geweest, toen Stenders en Westbroek daar zaten
mmm, nooit opgevallen...quote:Op zondag 22 april 2012 12:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die plaat is echt dood gedraaid op Yorin
ik wil nog wel een keer de Timur en Sander show meemaken...dat wordt knoptechnisch echt een puinhoopquote:
Eva en Merel Westrik (quote:Op zondag 22 april 2012 11:40 schreef Evertjan het volgende:
gister is nog iets van LeLe gedraaid. iets over de broer van Hans Klok. heb me kapot gelachenquote:
whehehehe tututu deng deng deng dengquote:
Dat is de bewuste track op youtubequote:Op zondag 22 april 2012 12:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gister is nog iets van LeLe gedraaid. iets over de broer van Hans Klok. heb me kapot gelachen
ah, dan had ik die dus beter kunnen luisteren dan Kytemanquote:
zal ik je zadelen?quote:
Wie zoekt de foto's eigenlijk uit? Het programma of dat meisje zelf? Want ik heb zo'n idee dat 't er gewoon op uitgezocht isquote:
nja, ze zullen wel facebooks afstruinen ofzo...quote:Op zondag 22 april 2012 12:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie zoekt de foto's eigenlijk uit? Het programma of dat meisje zelf? Want ik heb zo'n idee dat 't er gewoon op uitgezocht is
volgens mij zoeken zij gewoon de facebooks op en pakken daar dan foto's van....quote:Op zondag 22 april 2012 12:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie zoekt de foto's eigenlijk uit? Het programma of dat meisje zelf? Want ik heb zo'n idee dat 't er gewoon op uitgezocht is
Zijn het geen profielfoto's van Facebook?quote:Op zondag 22 april 2012 12:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
als ze in de kroeg staat is ze een ander mens.....quote:Op zondag 22 april 2012 12:42 schreef CindieY het volgende:
Hoe kun je trouwens als barvrouw zo verlegen zijn?
gesprekken zijn opgenomen....quote:Op zondag 22 april 2012 12:43 schreef JaneDoe het volgende:
hij heeft de aankondiging gehoord en snel zijn telefoon uitgezet
Hij heeft haar op FB, meisje uit Dronten.quote:Op zondag 22 april 2012 12:43 schreef Pino112 het volgende:
Bas van Hees heeft 4 Suzannes op Facebook, maar die hebben allemaal een relatie of zijn getrouwd
ik ben er ingetraptquote:
Oh, Susanne met een s.quote:Op zondag 22 april 2012 12:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij heeft haar op FB, meisje uit Dronten.
ja, duh. ze heet toch geen Zuzanne???quote:
Suzanne schattepetat.quote:Op zondag 22 april 2012 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, duh. ze heet toch geen Zuzanne???
quote:Op zondag 22 april 2012 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, duh. ze heet toch geen Zuzanne???
ik zit pino maar wat te jennen poedelwoepsiequote:
Daarom ga ik er dus ook niet op in.quote:Op zondag 22 april 2012 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit pino maar wat te jennen poedelwoepsie
welke andere foto's??? ik zie alleen maar paardenfoto's...quote:Op zondag 22 april 2012 12:46 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Verder vallen de andere foto's wel mee. Die profielfoto is gewoon vaag.
wat heeft die arme jongen je misdaan dan? alleen maar omdat ie een hippe witte auto heeft en z'n buurvrouw opgeilt?quote:Op zondag 22 april 2012 12:47 schreef CindieY het volgende:
Bij nader inzien: ik vind em geen popje meer.
Neuh, op z'n profielfoto lijkt ie wel een popje, maar de rest...quote:Op zondag 22 april 2012 12:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat heeft die arme jongen je misdaan dan? alleen maar omdat ie een hippe witte auto heeft en z'n buurvrouw opgeilt?
haha, maar misschien is ie wel heel lief en kan ie heel goed kokenquote:Op zondag 22 april 2012 12:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, op z'n profielfoto lijkt ie wel een popje, maar de rest...
quote:
Geen dankquote:Op zondag 22 april 2012 13:59 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben blij dat jullie allemaal gezellig meeposten
quote:
wat lief dat je dat over me zegtquote:Op zondag 22 april 2012 14:40 schreef CindieY het volgende:
You're the chocolate at the end of my cornettoWat een tekst, mensen, wat een tekst.
fijne middagquote:Op zondag 22 april 2012 14:55 schreef CindieY het volgende:
Nou, ik ga maar eens andere dingen doen op deze troosteloze zondag. Filmpje kijken ofzo. Fijne dag nog!
Jezelf antwoord geven gaat het helemaal worden in 2012, jij trendsetter!quote:Op zondag 22 april 2012 18:27 schreef alors het volgende:
[..]
hij speelt volgens mij producer vandaag...
Ja hij stond te bellen, dat doen producers meestal en verder was er niemand in de studio die de rol van producer zou kunnen spelen, dus dan is 1 en 1 wel 2...quote:Op zondag 22 april 2012 18:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Jezelf antwoord geven gaat het helemaal worden in 2012, jij trendsetter!
Kutmuziek vind ik bij voorbaat al engquote:Op zondag 22 april 2012 18:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dacht dat je wel wat vrolijke kut muziek kan waarderen in je huiskamer?
quote:Op zondag 22 april 2012 19:41 schreef minthy het volgende:
Ah, dat wordt een orgastische uitzending van PS Radio; het vrouwelijk orgasme wordt besproken
That's the spiritquote:
Oh jeetje, echt?! Dat hou je toch niet vol?quote:
Misschien, ik weet het niet, schakel net inquote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 22 april 2012 20:30 schreef Evertjan het volgende:
Minthy dit is je kans op op de radio te KOMEN!!!!
Ik heb hem altijd wat genant gevonden, zeker als ik hem in het openbaar hoorde...quote:
Die zou langs kunnen komen, jaquote:Op zondag 22 april 2012 20:33 schreef Evertjan het volgende:
ik vind Fagget Fairys - Feed The Horse wel een plaatje voor dit onderwerp bij PS radio
Omg... Die batsen vast met de voeten in het zand, zodat ze kunnen aardenquote:
Dat lijken mij niet de meest gezellige gesprekkenquote:Op zondag 22 april 2012 20:42 schreef Evertjan het volgende:
het ligt aan je kleine penis zegt de vrouw dan. Nee het ligt aan je uitgewoonde kut reageert de man daarop. De waarheid zal wel in het midden liggen
Of gewoon met een aardedraad vast aan het bed ofzoquote:Op zondag 22 april 2012 20:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Omg... Die batsen vast met de voeten in het zand, zodat ze kunnen aarden
Als ik dan toch moet aarden, dan zou ik voor die optie gaan... Geeft anders zo'n zooitje als het geregend heeftquote:Op zondag 22 april 2012 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of gewoon met een aardedraad vast aan het bed ofzo.
Lijkt me echt rottig als je de dame in kwestie oraal aan 't verwennen bentquote:
Hmm?quote:Op zondag 22 april 2012 20:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond dat ze een 2e lul verdiend had!
Als we door blijven posten, dan moet het toch gaan lukken!!quote:Op zondag 22 april 2012 20:55 schreef Evertjan het volgende:
gaat het dan toch gebeuren dat we een topic sluiten op de zondagavond!
Over anti-climax gesproken..quote:Op zondag 22 april 2012 21:01 schreef Evertjan het volgende:
Liselot Thomassen MET HET NOS JOURNAAL!!!!!!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/M%C3%B4gge_Jeroenquote:Één van de onderdelen van de show was "wedden plat", waarbij een voorwerp vanaf de Caz! studio (die gevestigd is op de bovenste etage van het SBS gebouw) naar beneden werd gegooid. Vele voorwerpen, zoals een televisie, een ladder, een oma stoel, een wc-pot en een geluidsbox moesten aan deze actie geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |