Met de ogen van een uil, het gehoor van een wolf en de vleugels van een vleermuis..quote:
Alles hoeft ook niet altijd sense te maken, als je er zelf maar in gelooft en het geloofwaardig kan overbrengenquote:Op zondag 22 april 2012 00:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Met de ogen van een uil, het gehoor van een wolf en de vleugels van een vleermuis..
Daar is hij dan, het nachtdier!
And yes, that absolutely makes no sense at all!
quote:Op zondag 22 april 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles hoeft ook niet altijd sense te maken, als je er zelf maar in gelooft en het geloofwaardig kan overbrengen
Heel geloofwaardig!quote:
Oehoeh! Eh ik bedoel uhuh eh, ja!quote:Op zondag 22 april 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel geloofwaardig!![]()
Mooie scherpe ogen heb je
quote:
Ik heb echt zo mn periodes dat ik dit wel lekkere muziek vind. En ik geloof dat dat nu ook 't geval is. Klinkt lekkerquote:Op zondag 22 april 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Normaal zap ik weg bij Tiesto, moet zeggen dat het me nu wel aardig bevalt
Ja, klopt... Gaat niet echt vloeiendquote:Op zondag 22 april 2012 00:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik heb echt zo mn periodes dat ik dit wel lekkere muziek vind. En ik geloof dat dat nu ook 't geval is. Klinkt lekker
Enige minpuntje is Tiesto zelf met z'n zouteloze stem
Klinkt als een 10 jarige die iets van 'n blaadje opleestquote:
Hij zal het ook wel oplezen/inspreken zonder muziek erbij, kan me wel voorstellen dat 'ie dan niet erg enthousiast wordtquote:Op zondag 22 april 2012 00:47 schreef Civilian het volgende:
[..]
Klinkt als een 10 jarige die iets van 'n blaadje opleestTotaal geen verschil in toonhoogte enzo
Nacht...quote:
Ja, vaak geluisterd!quote:Op zondag 22 april 2012 00:56 schreef Civilian het volgende:
Flight 643.. Dat nummer heb ik vroeger wel grijsgedraaid
Volgens mij niet.quote:Op zondag 22 april 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, vaak geluisterd!
Zat hij ook in dat Gouryella? Dat vond ik tof, lekker dromerig
Zelf ook ff gezocht, blijkt van wel!quote:
En die is inderdaad mooi!quote:Gouryella is de naam van het samenwerkingsverband tussen Tijs Verwest (Tiësto) en Ferry Corsten
Waar ik vroeger helemaal gek van was, Innercity!quote:Op zondag 22 april 2012 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelf ook ff gezocht, blijkt van wel!
[..]
En die is inderdaad mooi!![]()
Kan hem niet luisteren hier, want geen pc met geluidskaart aanwezig
Sorry, zal ik wat voorzichtiger zijn?quote:Op zondag 22 april 2012 01:15 schreef CindieY het volgende:
Jemig, activiteit in het topic tijdens Tiësto
Nee hoor, ga je gang!quote:Op zondag 22 april 2012 01:16 schreef Civilian het volgende:
[..]
Sorry, zal ik wat voorzichtiger zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |