gesprekken zijn opgenomen....quote:Op zondag 22 april 2012 12:43 schreef JaneDoe het volgende:
hij heeft de aankondiging gehoord en snel zijn telefoon uitgezet
Hij heeft haar op FB, meisje uit Dronten.quote:Op zondag 22 april 2012 12:43 schreef Pino112 het volgende:
Bas van Hees heeft 4 Suzannes op Facebook, maar die hebben allemaal een relatie of zijn getrouwd
ik ben er ingetraptquote:
Oh, Susanne met een s.quote:Op zondag 22 april 2012 12:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij heeft haar op FB, meisje uit Dronten.
ja, duh. ze heet toch geen Zuzanne???quote:
Suzanne schattepetat.quote:Op zondag 22 april 2012 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, duh. ze heet toch geen Zuzanne???
quote:Op zondag 22 april 2012 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, duh. ze heet toch geen Zuzanne???
ik zit pino maar wat te jennen poedelwoepsiequote:
Daarom ga ik er dus ook niet op in.quote:Op zondag 22 april 2012 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit pino maar wat te jennen poedelwoepsie
welke andere foto's??? ik zie alleen maar paardenfoto's...quote:Op zondag 22 april 2012 12:46 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Verder vallen de andere foto's wel mee. Die profielfoto is gewoon vaag.
wat heeft die arme jongen je misdaan dan? alleen maar omdat ie een hippe witte auto heeft en z'n buurvrouw opgeilt?quote:Op zondag 22 april 2012 12:47 schreef CindieY het volgende:
Bij nader inzien: ik vind em geen popje meer.
Neuh, op z'n profielfoto lijkt ie wel een popje, maar de rest...quote:Op zondag 22 april 2012 12:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat heeft die arme jongen je misdaan dan? alleen maar omdat ie een hippe witte auto heeft en z'n buurvrouw opgeilt?
haha, maar misschien is ie wel heel lief en kan ie heel goed kokenquote:Op zondag 22 april 2012 12:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, op z'n profielfoto lijkt ie wel een popje, maar de rest...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |