Eva en Merel Westrik (quote:Op zondag 22 april 2012 11:40 schreef Evertjan het volgende:
sta tegenwoordig vroeg op voor Eva Jinek
gister is nog iets van LeLe gedraaid. iets over de broer van Hans Klok. heb me kapot gelachenquote:
whehehehe tututu deng deng deng dengquote:
Dat is de bewuste track op youtubequote:Op zondag 22 april 2012 12:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gister is nog iets van LeLe gedraaid. iets over de broer van Hans Klok. heb me kapot gelachen
ah, dan had ik die dus beter kunnen luisteren dan Kytemanquote:
zal ik je zadelen?quote:
Wie zoekt de foto's eigenlijk uit? Het programma of dat meisje zelf? Want ik heb zo'n idee dat 't er gewoon op uitgezocht isquote:
nja, ze zullen wel facebooks afstruinen ofzo...quote:Op zondag 22 april 2012 12:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie zoekt de foto's eigenlijk uit? Het programma of dat meisje zelf? Want ik heb zo'n idee dat 't er gewoon op uitgezocht is
volgens mij zoeken zij gewoon de facebooks op en pakken daar dan foto's van....quote:Op zondag 22 april 2012 12:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie zoekt de foto's eigenlijk uit? Het programma of dat meisje zelf? Want ik heb zo'n idee dat 't er gewoon op uitgezocht is
Zijn het geen profielfoto's van Facebook?quote:Op zondag 22 april 2012 12:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
als ze in de kroeg staat is ze een ander mens.....quote:Op zondag 22 april 2012 12:42 schreef CindieY het volgende:
Hoe kun je trouwens als barvrouw zo verlegen zijn?
gesprekken zijn opgenomen....quote:Op zondag 22 april 2012 12:43 schreef JaneDoe het volgende:
hij heeft de aankondiging gehoord en snel zijn telefoon uitgezet
Hij heeft haar op FB, meisje uit Dronten.quote:Op zondag 22 april 2012 12:43 schreef Pino112 het volgende:
Bas van Hees heeft 4 Suzannes op Facebook, maar die hebben allemaal een relatie of zijn getrouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |