Juist, dat vind ik nou ook!quote:Op zondag 22 april 2012 01:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat je 't met liefde en plezier doet is 't beste wat je in een baan kan hebben natuurlijk
Oh, dat had ik niet eens gehoordquote:Op zondag 22 april 2012 02:12 schreef Civilian het volgende:
"Ik ben naar de sexclub geweest" en *klik* opgehangen
Dank je!quote:Op zondag 22 april 2012 02:23 schreef Civilian het volgende:
Zo, ik ga mn mandje maar eens opzoeken denk ik!
Werkze voor straks nog even!
mogguhquote:
Dat zou voor mij een van de laatste personen op aarde zijn waarvoor ik vroeg m'n nest uit zou komenquote:Op zondag 22 april 2012 11:40 schreef Evertjan het volgende:
sta tegenwoordig vroeg op voor Eva Jinek
OP EEN RADIO!!!!quote:Op zondag 22 april 2012 11:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit alweer met m'n vlaggetje klaar voor Timur en Ramon!
daar gaat ie toch stuk van?quote:
ze zingen open radio. maar dat weet je natuurlijk welquote:Op zondag 22 april 2012 11:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat is altijd wat ik hoor bij de openingsjingle
NEXT TO MEEHEEquote:
Ik kijk ook altijd, maar ben er om 9:30 toch wel uitquote:Op zondag 22 april 2012 11:40 schreef Evertjan het volgende:
sta tegenwoordig vroeg op voor Eva Jinek
moet altijd denken aan YorinFM als ik die plaat hoorquote:Op zondag 22 april 2012 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
Hoobastank! die heb ik al een tijdje niet meer gehoord
en dan zeggen ze dat Radio 1 intelligente radio is.....dit is goddomme een Timur Open Radio vraag!twitter:frrr twitterde op zondag 22-04-2012 om 12:10:26Radio 1 op z'n smalst: Journaal opent met een liveverslag vd berging vd gebotste treinen. Vraag: Heten de wielen onder de trein ook wielen? reageer retweet
want die gebruikten ze voor de reclame ofzo? ik heb die associatie iig niet terwijl ik toch een tijdje YorinFMadept ben geweest, toen Stenders en Westbroek daar zatenquote:Op zondag 22 april 2012 12:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet altijd denken aan YorinFM als ik die plaat hoor
die plaat is echt dood gedraaid op Yorinquote:Op zondag 22 april 2012 12:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
want die gebruikten ze voor de reclame ofzo? ik heb die associatie iig niet terwijl ik toch een tijdje YorinFMadept ben geweest, toen Stenders en Westbroek daar zaten
mmm, nooit opgevallen...quote:Op zondag 22 april 2012 12:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die plaat is echt dood gedraaid op Yorin
ik wil nog wel een keer de Timur en Sander show meemaken...dat wordt knoptechnisch echt een puinhoopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |