Valt verder best mee hoor, af en toe wat vieze woordjesquote:
Ga anders in die heli slapenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef minthy het volgende:
Van 1 tot 19 mei gaan ze de zendmast bij Hoogersmilde weer opbouwen, mbv een helicopter.
Tofheid, ik ga kijken!![]()
Op een van die dagen dan, niet op alle
Neu, ik ben er met 20 minuten, ga lekker thuis pittenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga anders in die heli slapengoed zicht!
Geniaalquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/Ju
dus.
het de MT50 begint dus we gaan ervandoor topic...quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:02 schreef CindieY het volgende:
Is dit het 3FM-topic of het Wordfeud-topic?
Ik luister nog hoorquote:
Een beetje nuttige dingen doen op je vrije zaterdag? Neee joh niksen!!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik luister nog hoorMaar het wordt wel tijd om wat nuttigs met m'n dag te gaan doen.
Ik ben elke dag 'vrij', dus ik doe nuttige dingen als ik daar zin in heb/als het moet. En er staat nog een giga afwas te wachten en ik moet nog boodschappen doen enzo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een beetje nuttige dingen doen op je vrije zaterdag? Neee joh niksen!!!
Ik herhaal, www.albert.nl !!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben elke dag 'vrij', dus ik doe nuttige dingen als ik daar zin in heb/als het moet. En er staat nog een giga afwas te wachten en ik moet nog boodschappen doen enzo.
Wat is dit nou weer voor muziek? Weer die Michel Telo?
Goede Topickill.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:31 schreef minthy het volgende:
Op naar werk, tot later vanavond/een andere keer
bye bye manquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:31 schreef minthy het volgende:
Op naar werk, tot later vanavond/een andere keer
quote:
Ik wil film oid kijken op tv maar m'n vader zit politiek te kijkenquote:
Ah, das ook vervelend... Ik zit op m'n werk, heb een slaapdienst. Verplicht film kijkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil film oid kijken op tv maar m'n vader zit politiek te kijkensaaie bedoening..
Ik ben net klaar met 8 uur werkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, das ook vervelend... Ik zit op m'n werk, heb een slaapdienst. Verplicht film kijken
Twente is tof, mien jong!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met 8 uur werkenBen nu FC Twante an t kiekn, kutclub maarja ze spelen gelijk zo te zien...
AZquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |