Die zou langs kunnen komen, jaquote:Op zondag 22 april 2012 20:33 schreef Evertjan het volgende:
ik vind Fagget Fairys - Feed The Horse wel een plaatje voor dit onderwerp bij PS radio
Omg... Die batsen vast met de voeten in het zand, zodat ze kunnen aardenquote:
Dat lijken mij niet de meest gezellige gesprekkenquote:Op zondag 22 april 2012 20:42 schreef Evertjan het volgende:
het ligt aan je kleine penis zegt de vrouw dan. Nee het ligt aan je uitgewoonde kut reageert de man daarop. De waarheid zal wel in het midden liggen
Of gewoon met een aardedraad vast aan het bed ofzoquote:Op zondag 22 april 2012 20:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Omg... Die batsen vast met de voeten in het zand, zodat ze kunnen aarden
Als ik dan toch moet aarden, dan zou ik voor die optie gaan... Geeft anders zo'n zooitje als het geregend heeftquote:Op zondag 22 april 2012 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of gewoon met een aardedraad vast aan het bed ofzo.
Lijkt me echt rottig als je de dame in kwestie oraal aan 't verwennen bentquote:
Hmm?quote:Op zondag 22 april 2012 20:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond dat ze een 2e lul verdiend had!
Als we door blijven posten, dan moet het toch gaan lukken!!quote:Op zondag 22 april 2012 20:55 schreef Evertjan het volgende:
gaat het dan toch gebeuren dat we een topic sluiten op de zondagavond!
Over anti-climax gesproken..quote:Op zondag 22 april 2012 21:01 schreef Evertjan het volgende:
Liselot Thomassen MET HET NOS JOURNAAL!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |