Goed dat je 't zegt, ik had ook 14.00 in me hoofd zittenquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:34 schreef Fiorano het volgende:
Half uurtje Mickey's . 13.00 begint het
Bahrein is gewoon een saaie race.quote:
HDI Gerling Dutch GT is niet echt heel spannend normaal..quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:49 schreef JohnB52 het volgende:
Tv maar eens op rtl7 gezet, leuk, n regenrace!
stel je niet aan manquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:03 schreef dyonvbaal het volgende:
o wat vind ik het nou alweer verschrikkelijk om naar Mol te moeten luisteren...
Dan moet je maar naar n live stream kijken, of met n andere commentator van de NOS ofzoquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:03 schreef dyonvbaal het volgende:
o wat vind ik het nou alweer verschrikkelijk om naar Mol te moeten luisteren...
Werkt hier tot nu toe prima.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:05 schreef Libris het volgende:
Iemand anders ook problemen met de Live Timing?
Voor Android?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:08 schreef Droopie het volgende:
ik heb hem gisteren gedownload via applanet. wat een gave app zeg. jammer dat tv 10 seconden achterloopt
Je hebt helemaal gelijk... heb ik de eerste 5 minuten gemistquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:34 schreef Fiorano het volgende:
Half uurtje Mickey's . 13.00 begint het
Is toch maar als sponsor op de wagen? Denk niet dat hij dan veel zeggenschap gaat krijgen binnen het team. Wat hij bij Chelsea wel heeftquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:10 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Bij chelsea doetvie t ook goed...
Tja, vind 'm in de media erg irritant.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:10 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Bij chelsea doetvie t ook goed...
Zijn er toch bijna niet meer? Die uitrijstroken zijn toch veiliger, waardoor de grindbakken steeds meer weggehaald moeten worden?quote:
Ja, maar het is saaiquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zijn er toch bijna niet meer? Die uitrijstroken zijn toch veiliger, waardoor de grindbakken steeds meer weggehaald moeten worden?
Planet? Is dat een applicatie of een website?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
ja, via applanet voor niets, 23 euro kost ie legaal.
niet bepaald nee ...quote:
tik het op je telefoon in bij google, de website download iets kleins en het word een applicatie, dan krijg je je android market te zien, enige verschil, alle prijzen zijn doorgestreeptquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Planet? Is dat een applicatie of een website?
Vrijdag werkte die nog. Zou die Ddos aanval van gisteren toch meer naar de botte hebben geholpen dan gedacht?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:17 schreef Mickeys het volgende:
Java was van het weekend een update voor
Zou zomaar kunnen. Bij mij doet die het ook niet. Niet in safari, chrome als firefox dus er is vast meer aan de hand. Ow en ook niet onder Windows (Heb een Mac)quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vrijdag werkte die nog. Zou die Ddos aanval van gisteren toch meer naar de botte hebben geholpen dan gedacht?
Ernstig falen inderdaad. Misschien wilden ze banden sparen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:21 schreef _Administr8or_ het volgende:
OMFG Mercedes, stelletje debielen
Maar nee, die wilde gewoon hun banden kunnen kiezen voor de startquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ernstig falen inderdaad. Misschien wilden ze banden sparen.
Ehmm... zachte compounds?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar even serieus, de Caterham heeft aansluiting gevonden? Of is dit een incident?
Beide opties is ze in ieder geval gelukt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar nee, die wilde gewoon hun banden kunnen kiezen voor de start![]()
Ja, maar dat betekent dat ze 8 tiende achter McLaren/Mercedes zitten? Daarmee zit je normaal wel in het middenveld.quote:
Hij heeft toch al eens bij McLaren gereden met Hammertime?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vraag is dus: Caterham bij het middenveld?
Kovalainen is trouwens echt een prima coureur. Snap niet dat ie niet bij een beter team rijdt.
Ja, maar daar was ie number 2 driver. Lewis is wel beter, dat wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft toch al eens bij McLaren gereden met Hammertime?
Nee, vorig seizoen haalde Kovalainen ook al een paar keer Q2. Dus het is wat mij betreft nog veel te vroeg om dat te concluderen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vraag is dus: Caterham bij het middenveld?
Misschien iets voor Ferrari. Die Massa houdt graag van prutsenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar daar was ie number 2 driver. Lewis is wel beter, dat wel.
Dat zeggen nu ...quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:31 schreef _Administr8or_ het volgende:
Net op RTL (DE): Schumi had technische problemen, daardoor kon hij geen run meer doen.
Klopt. Maar hij zat wel boven Vergne.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, vorig seizoen haalde Kovalainen ook al een paar keer Q2. Dus het is wat mij betreft nog veel te vroeg om dat te concluderen.
Zit wat in, als je bedenkt dat die Mercedes veel meer wint met hun DRS-duct dan andere teams. Maar je zou toch hopen dat ze zonder DRS ook vrij gemakkelijk uit Q1 kunnen komen. Snap ook niet waarom ze dan niet gewoon ff een rondje op de option doen. Tenzij ze vertrouwen hebben dat ze nu met zoveel verse banden een flinke inhaalslag kunnen maken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zeggen nu ...
DRS-probleem wordt er geroepen
Maar Ricciardo reed een veel snellere tijd en ik acht Vergne capabel genoeg om daar in de buurt van te komen. Dus voorlopig is dit wat mij betreft een incidenteel succesje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij zat wel boven Vergne.
Zit wat in.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar Ricciardo reed een veel snellere tijd en ik acht Vergne capabel genoeg om daar in de buurt van te komen. Dus voorlopig is dit wat mij betreft een incidenteel succesje.
Nu heeft hij eindelijk een goede bolide, moet de gifbeker alsnog helemaal leeg voor MSC.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:31 schreef _Administr8or_ het volgende:
Net op RTL (DE): Schumi had technische problemen, daardoor kon hij geen run meer doen.
klein genoeg om in een auto te passen...quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Massa heeft anders 10 seconden een WK in handen gehad, Ollie.
Super, dankje!quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
tik het op je telefoon in bij google, de website download iets kleins en het word een applicatie, dan krijg je je android market te zien, enige verschil, alle prijzen zijn doorgestreept
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ricciardo Lotus verpest het voor de Raik
is wel leuk joh.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:47 schreef tedkees2 het volgende:
Overigens, alles binnen 8 tienden (behalve Kovalainen) deze sessie. Da's best close, krijgen we hier weer zo'n race waar iedereen op elkaars lip zit, net als in China?
Ik teken ervoor. niks is saaier dan een race waar de top 10 allemaal een buffer hebben van een paar seconden.quote:
En daar zullen de geruchten dat Perez tijdens de volgende testsessie voor Ferrari mag rijden het niet veel beter op maken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Massa heel beteuterdDie jongen is mentaal gekraakt
Dat is codetaal voor: als massa straks voor me staat, ga ik nog n xquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:48 schreef Nober het volgende:
Tock knap dat Alonso het heeft over rijden voor P10 of niet rijden en op P12 starten en dan de 5de tijd noteren.
Mag dat? Tijdens een seizoen voor een ander team dan je eigen testen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En daar zullen de geruchten dat Perez tijdens de volgende testsessie voor Ferrari mag rijden het niet veel beter op maken.
Gebeurde vroeger zo vaak.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mag dat? Tijdens een seizoen voor een ander team dan je eigen testen?
hoop hetquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:47 schreef tedkees2 het volgende:
Overigens, alles binnen 8 tienden (behalve Kovalainen) deze sessie. Da's best close, krijgen we hier weer zo'n race waar iedereen op elkaars lip zit, net als in China?
Perez behoort ook tot de Ferrari Driver Academy. Dus het lijkt me wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mag dat? Tijdens een seizoen voor een ander team dan je eigen testen?
Kan me voorstellen als je fan van Rosberg bent dat je zo'n race als vorige week niet tof vind. Want zonder de pitproblemen bij Button had het nog spannend geworden.quote:
Nah, Button lag toch vrij ver achter.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kan me voorstellen als je fan van Rosberg bent dat je zo'n race als vorige week niet tof vind. Want zonder de pitproblemen bij Button had het nog spannend geworden.
Eerder als fan van Raikkonen dan. die in 1 ronde 8 plaatsen terugviel of hoeveel waren het er?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kan me voorstellen als je fan van Rosberg bent dat je zo'n race als vorige week niet tof vind. Want zonder de pitproblemen bij Button had het nog spannend geworden.
Denk dat Rosberg zenuwachtiger geworden was met die rotte banden met iemand 10 sec achter hem dan iemand 20 sec achter hemquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nah, Button lag toch vrij ver achter.
12 in totaalquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Eerder als fan van Raikkonen dan. die in 1 ronde 8 plaatsen terugviel of hoeveel waren het er?
12 plaatsen in 2 ronden,quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Eerder als fan van Raikkonen dan. die in 1 ronde 8 plaatsen terugviel of hoeveel waren het er?
ook inderdaad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
wat een sukkel lolquote:
Hahahaha, inderdaadquote:
Ricciardo óf Pérez dan maar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Morgen dan de 4de verschillende winnaar van 4 verschillende teams in 4 races??
Ik teken ervoor
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:03 schreef Maver24 het volgende:
Zeg haal die foto's eens weg, dat is niet goed voor de samenleving
Ook goedquote:
Denk niet dat dat nodig is, verwacht wel dat de Mercedessen en Webber mee zullen doen voor de overwinning.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:10 schreef Dside het volgende:
Morgen in de race vettel eruit flikkeren en het wordt een goede race
ouderwets aan het stampen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat was er trouwens met Raikkonen? Was even douchen in Q2.
Koren en molen ofzo.quote:
Ik ben blij met Lotus+Marussia -> 2x Sauberquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
KutRicciardo. Kun je helemaal niks in de vorige GP en de VT's van deze GP, gooi ik je eruit. Doe je het in de Q ineens goed
Voor Hülkenberg geldt hetzelfde maar dan andersom
Ik hou zelf meer van open wheel racing.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vettel
Zometeen Indy Racing League op RTL toch?
Ik vroeg niet voor niets wat er met hem was.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Koren en molen ofzo.
Dus:
http://www.gpupdate.net/n(...)voor-race-op-zondag/
Maar dat zal volgens jouw visie wel weer een excuus van het team zijn.
IndyCar ís open wheel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik hou zelf meer van open wheel racing.
Kloptquote:
Ja mah, ze hebben een soort bumpertje achter de achterwielen gemaakt zodat ze niet meer getorpedeert kunnen wordenquote:
Kan nog steeds hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja mah, ze hebben een soort bumpertje achter de achterwielen gemaakt zodat ze niet meer getorpedeert kunnen wordenDus nu is het dat niet meer
![]()
Andretti gemist?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja mah, ze hebben een soort bumpertje achter de achterwielen gemaakt zodat ze niet meer getorpedeert kunnen wordenDus nu is het dat niet meer
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
KutRicciardo. Kun je helemaal niks in de vorige GP en de VT's van deze GP, gooi ik je eruit. Doe je het in de Q ineens goed
Raikkonen was er duidelijk niet blij mee hoor. Op Sky zei hij ook dingen als: 'We could have easily been in', dus het verhaal van niet genoeg snelheid op gpupdate klopt sowieso al niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Koren en molen ofzo.
Dus:
http://www.gpupdate.net/n(...)voor-race-op-zondag/
Maar dat zal volgens jouw visie wel weer een excuus van het team zijn.
Zo herkenbaar. Toro Rosso presteert al drie GP's ruk dus ik gooi ze eruit en pak Williams. Krijg je ditquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
ja, want ik kijk geen Indy omdat ik het niet ontvang en geen zin heb om te streamen.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:25 schreef Burnie88 het volgende:
Geweldige GP2 race op het moment! Giedo alweer uitgevallen, reed ontzettend slecht en dom
Melker is beter dan Giedo. Die heeft altijd toch weer wat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:25 schreef Burnie88 het volgende:
Geweldige GP2 race op het moment! Giedo alweer uitgevallen, reed ontzettend slecht en dom
Ook hier is Massa dus weer laatste (de langzaamste).quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Als ik dan toch bezig ben
[ afbeelding ]
Die DRS blijft toch werken totdat je remt of niet?quote:
In de F1 game werkt dat wel zo maar je moet wel remmen anders haal je die bocht sowieso niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Die DRS blijft toch werken totdat je remt of niet?
Als je nou gewoon volgas door die bocht gaat dan kan je daar ook nog DRS gebruiken
Maar dan is de kwaliteit minder.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik had "gewoon" een xvid-avi van SkySports.
Je moet niet naar Mol luisteren; je moet naar je vriendin luisterenquote:En nog liever beeld op postzegelformaat dan naar Mol moeten luisteren.
quote:Het weekend van Michael Schumacher verloopt allerminst zoals gepland. Een probleem met DRS betekende dat hij het grootste slachtoffer van Q1 was en nu blijkt ook dat hij vijf plaatsen zal verliezen vanwege het wisselen van zijn versnellingsbak. Zo maakte Mercedes zondagochtend bekend.
De Duitser had zich aanvankelijk als achttiende gekwalificeerd, maar zou als zeventiende starten door een gridstraf voor Maldonado, die ook een nieuwe versnellingsbak heeft gekregen van Williams. Nu valt Schumacher ook vijf plekken terug en start hij als 22ste, naast Maldonado op de voorlaatste rij. De laatste startrij is voor Timo Glock en Narain Karthikeyan.
Nee, hij had gewoon op zn hoogtepunt moeten stoppen dan was het levende legende, nu is het slechts een oude kneus.quote:Op zondag 22 april 2012 09:58 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Hopen dat het vanaf Europa weer beter gaat voor Schumi
Laat die man toch lekker gaan, is toch heerlijk als je werk je hobby is en je er ook nog eens zwaar voor betaald wordt, verder heeft hij wel progressie gemaakt sinds zijn terugkeer, ik zie hem nog wel een podium pakken of een race winnen met deze auto.quote:Op zondag 22 april 2012 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, hij had gewoon op zn hoogtepunt moeten stoppen dan was het levende legende, nu is het slechts een oude kneus.
quote:Op zondag 22 april 2012 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, hij had gewoon op zn hoogtepunt moeten stoppen dan was het levende legende, nu is het slechts een oude kneus.
In de F1 is al jaren geen dode meer gevallen, al bijna 18 jaar geleden was de laatste.quote:Op zondag 22 april 2012 11:06 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Gaat lekker , weer een dode gevallen tijdens een demonstratie gisteren ..
Ik hoop op geen gekke dingen vanmiddag,
Het circuit is eigenlijk wel het makkelijkste beveiligen, het wordt pas moeilijker als mensen na de race allemaal een kant op gaanquote:Op zondag 22 april 2012 11:06 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Gaat lekker , weer een dode gevallen tijdens een demonstratie gisteren ..
Ik hoop op geen gekke dingen vanmiddag,
Qua coureurs ja. Daarna zijn er zeker nog wel doden gevallen op het circuit die direct met de F1 te maken hadden.quote:Op zondag 22 april 2012 11:09 schreef Nober het volgende:
[..]
In de F1 is al jaren geen dode meer gevallen, al bijna 18 jaar geleden was de laatste.
2000 Italië en 2001 Australie sowieso 2 marshalls. Verder weet ik het niet - dus alsnog 10 jaar geen doden?quote:Op zondag 22 april 2012 11:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Qua coureurs ja. Daarna zijn er zeker nog wel doden gevallen op het circuit die direct met de F1 te maken hadden.
Monza 2000, Albert Park 2001 schieten mij als laatste te binnen?quote:Op zondag 22 april 2012 11:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Qua coureurs ja. Daarna zijn er zeker nog wel doden gevallen op het circuit die direct met de F1 te maken hadden.
Ja, en startcrash Frentzen - Barrichello - Trulli - De La Rosa in Italië.quote:
quote:Jon Noble
There is a storm brewing over Bahrain. Dark clouds gathering overhead and a clap of thunder has just rung out. Rain hit race??
Dat zou serieus wel grappig zijn. Alsof de races dit seizoen nauwelijks droog kunnenquote:
Zou mooi zijn, er wordt wel regen verwacht maar pas na de race volgensquote:
twitter:radarguruf1 twitterde op zondag 22-04-2012 om 07:10:35#F1 Sunday #Bahrain: Dry, warm and mainly sunny for much of the day. Some cloudy periods at times. Moderate northerly breeze, max temp 31c. reageer retweet
twitter:radarguruf1 twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 16:23:58#F1 Weather: The rain in Bahrain...might just arrive on Sunday - but only after the race. Detailed race day forecast - http://t.co/0X2omqBf reageer retweet
Wees blij dat het niet zo is als in Amerika waar al meteen bij 1 druppeltje de race stil gelegd wordtquote:Op zondag 22 april 2012 12:22 schreef Wombcat het volgende:
Een regenrace betekent tegenwoordig toch dat ze rondjes achter de pacecar rijden totdat het goed genoeg is voor intermediates.Dus liever een droge race.
twitter:adamcooperf1 twitterde op zondag 22-04-2012 om 12:17:36#F1 So a little bit of rain in Bahrain, that might not stick around but the lower track temp is a surprise for teams reageer retweet
Andere alternatieven:quote:Op zondag 22 april 2012 12:27 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Waarom kijk ik in godsnaam naar het "Dutch power pack"
Korpsballen die flink betalen om "hard" te gaan in een Renault Clio
quote:Op zondag 22 april 2012 12:29 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Andere alternatieven:
http://eurovision.digotel.com/gt1/index.html
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
ze hebben judith en allard kalff wel van stal gehaaldquote:Op zondag 22 april 2012 12:27 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Waarom kijk ik in godsnaam naar het "Dutch power pack"
Korpsballen die flink betalen om "hard" te gaan in een Renault Clio
Of download HD playerquote:Op zondag 22 april 2012 12:29 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Andere alternatieven:
http://eurovision.digotel.com/gt1/index.html
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
nopequote:Op zondag 22 april 2012 12:59 schreef Sinister-D- het volgende:
nog iemand last van het haperende geluid op de Sky Sports stream?
Nee eigenlijk niet.quote:Op zondag 22 april 2012 12:59 schreef Sinister-D- het volgende:
nog iemand last van het haperende geluid op de Sky Sports stream?
Zo af en toe is het wegquote:
Je kan deze misschien proberen,quote:Op zondag 22 april 2012 13:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zo af en toe is het wegDaarnet bv, maar nu is het weer terug
Dan zal 't wel bij mij liggen![]()
Beterquote:Op zondag 22 april 2012 13:05 schreef Quisho het volgende:
[..]
Je kan deze misschien proberen,
http://tykestv.eu/
Als ze het dan ook in soort gelijke kledij zou presenteren en ze ook constant in beeld zou zijn...quote:Op zondag 22 april 2012 13:05 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[ afbeelding ]
Sky Sport's Natalie Pinkham ...![]()
Wordt het niet tijd voor een andere "aanpak" bij RTL ?
Er word alleen zoveel contact gemaakt vind ik... net botsauto'tjes af en toequote:Op zondag 22 april 2012 13:12 schreef franklop het volgende:
die gp2 race ziet er wel erg leuk uit trouwens
Daar hoor je mij niet over klagen! Dat hoort bij een beetje actiequote:Op zondag 22 april 2012 13:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er word alleen zoveel contact gemaakt vind ik... net botsauto'tjes af en toe
Daar kan ik best een tijdje naar kijken. Jammer dat ik geen Sky Sports hebquote:Op zondag 22 april 2012 13:05 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[ afbeelding ]
Sky Sport's Natalie Pinkham ...![]()
Wordt het niet tijd voor een andere "aanpak" bij RTL ?
Ach joh, die gaan toch verliezen van NECquote:Op zondag 22 april 2012 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat PSV om 14:30 speelt. Straks maar alles terugkijken.
Naja ik zit in het stadion. Dat scheelt.quote:Op zondag 22 april 2012 13:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach joh, die gaan toch verliezen van NECkun je beter F1 kijken
(Nee joh, ik kom niet uit Nijmegen...)
RTL 7 HD op mute voor beeld, SkyF1 op de stream voor geluidquote:Op zondag 22 april 2012 13:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar kan ik best een tijdje naar kijken. Jammer dat ik geen Sky Sports heb.
Het wordt zo nog aantrekkelijk om de F1 vanmiddag te skippen en vanavond de Sky Sportsversie te downloaden.
Werken op zondag... het moet verboden worden... En geen PSV- NEC en geen F1... Gelukkig is er DVR en on demand uit gevondenquote:Op zondag 22 april 2012 13:24 schreef vosss het volgende:
Godverdomme.Ik moet om 5 over 2 de deur uit richting werk.
Leuk als er net bij start iets gebeurd
Vanavond maar weer downloaden
Doe ik ookquote:Op zondag 22 april 2012 13:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
RTL 7 HD op mute voor beeld, SkyF1 op de stream voor geluid. Liep in Maleisië bijna exact gelijk.
http://tykestv.eu/quote:
quote:
Ik ben pas om 2300 klaar met werkenquote:
Mercedes gaat het dus ook moeilijk krijgen, Red Bull dus, is wel leuk een 4e winnaar in 4 racesquote:Op zondag 22 april 2012 13:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Ted Kravitz op Sky: ''Tyre degradation is very high, alot of thermal wear. In other words overheating. 2 stopper this weekend is a risk.'' Oftewel, de mensen die een 2 stopper willen doen krijgen te maken met een Kimi-tje ala China.
Op RTL houden ze zich met de belangrijker zaken bezig, een interview met Picquote:Op zondag 22 april 2012 13:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Ted Kravitz op Sky: ''Tyre degradation is very high, alot of thermal wear. In other words overheating. 2 stopper this weekend is a risk.'' Oftewel, de mensen die een 2 stopper willen doen krijgen te maken met een Kimi-tje ala China.
zenden die t wel uit?quote:Op zondag 22 april 2012 13:37 schreef Eenskijken het volgende:
waarom is er geen voorbeschouwing op bbc? RTL is al bezig
Omdat de BBC niet live uitzend dit weekend.quote:Op zondag 22 april 2012 13:37 schreef Eenskijken het volgende:
BBC zend het niet uit, volgende race weerquote:Op zondag 22 april 2012 13:37 schreef Eenskijken het volgende:
Ja en hij loopt ook ietsje achter in vergelijking met de internet streamsquote:Op zondag 22 april 2012 13:36 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Goede kwaliteit, maar die blijft wel vaak hangen helaas.
Het is op Sky tegenwoordigquote:Op zondag 22 april 2012 13:37 schreef Eenskijken het volgende:
Lag over de hele ronde idd of ietsje voor of zo goed als gelijk. Maar hij nam de curbs veel te agressief, en dat koste hem de pole.quote:Op zondag 22 april 2012 13:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De vergelijking tussen de kwali laps van Rosberg en Vettel lieten wel zien dat Rosberg alleen maar tijd verloor door een foutje in de laatste bocht. Hij was eigenlijk sneller.
Een XBox 360 is toch ook een Windows Media Center extender?quote:Op zondag 22 april 2012 13:39 schreef vosss het volgende:
Welke videoformaten speelt een Xbox360 eigenlijk af als ik ze gewoon op een dvd brand?
Is dat alleen echt dvd files? Of ook avi of mp4 of iets? Anders zit ik vanavond misschien weer heel lang te converteren met 2 programma's om een mkv om te zetten naar dvd formaat
Iemand die dat toevallig weet? Via mediaplayer kon ik geloof ik wel avi's afspelen op dat ding die op mn pc stonden, maar de console hangt even niet meer in het netwerk.
Herinner je de crash van Kimi nog op de Nurburgring in 2005? Hij had een flat spot op zijn voorband geremd die ernstige vibraties veroorzaakte waardoor de ophanging kapot ging in de allerlaatste ronde.quote:Op zondag 22 april 2012 13:34 schreef Sinister-D- het volgende:
En dat terwijl die eerste lagquote:Op zondag 22 april 2012 13:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Herinner je de crash van Kimi nog op de Nurburgring in 2005? Hij had een flat spot op zijn voorband geremd die ernstige vibraties veroorzaakte waardoor de ophanging kapot ging in de allerlaatste ronde.
Ook altijd ruzie met die chick van de Duitse tvquote:Op zondag 22 april 2012 13:46 schreef Eenskijken het volgende:
die kerel van de bbc (op stream) loopt echt overal tussendoor, praat 5 seconden met iemand en loopt dan weer verder, geniaal
Was dat niet een Finse of zo'n ander Scandinavisch land?quote:Op zondag 22 april 2012 13:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ook altijd ruzie met die chick van de Duitse tv
quote:Op zondag 22 april 2012 13:47 schreef Nober het volgende:
Schumacher 22ste dus die heeft een versnellingsbakwissel ondergaan?
Turkije 2006: Schmacher vs Alonsoquote:Op zondag 22 april 2012 13:47 schreef zoem het volgende:
San Marino 2006: Schumi (Ferrari) vs. Alonso (Renault)
Nee, Tanja .. volgens s'mij de Duitse skyquote:Op zondag 22 april 2012 13:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Was dat niet een Finse of zo'n ander Scandinavisch land?
De echte club speelt pas om 16:30 mooi geregeld dus.quote:Op zondag 22 april 2012 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat PSV om 14:30 speelt. Straks maar alles terugkijken.
Gewoon zappen tussen de RTL's?quote:Op zondag 22 april 2012 13:49 schreef Sinister-D- het volgende:
Eigenlijk is het wel grappig dat de BBC niet meer uitzend, en iedereen is uitgeweken naar een andere zender. Zo zie je hier informatie van alle zenders samen komen in dit topic
Schumacher, BE '11: van laatste naar 5 de stekquote:Op zondag 22 april 2012 13:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Pérez liet in Australië al zien dat je van 22 naar 11 kunt gaan bij de start.
Was dat niet in de regen? Regenmeisterquote:Op zondag 22 april 2012 13:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Schumacher, BE '11: van laatste naar 5 de stek
Heb geen van beiden, valt weinig te zappen danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Maar toch niet na de start al gelijk? Pérez haalde vervolgens ook Kobayashi in voor P10 na 2 ronde's.quote:Op zondag 22 april 2012 13:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Schumacher, BE '11: van laatste naar 5 de stek
quote:Op zondag 22 april 2012 13:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Heb geen van beiden, valt weinig te zappen dan
Sporza zendt ook niets meer uit, bezuinigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |