is wel leuk joh.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:47 schreef tedkees2 het volgende:
Overigens, alles binnen 8 tienden (behalve Kovalainen) deze sessie. Da's best close, krijgen we hier weer zo'n race waar iedereen op elkaars lip zit, net als in China?
Ik teken ervoor. niks is saaier dan een race waar de top 10 allemaal een buffer hebben van een paar seconden.quote:
En daar zullen de geruchten dat Perez tijdens de volgende testsessie voor Ferrari mag rijden het niet veel beter op maken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Massa heel beteuterdDie jongen is mentaal gekraakt
Dat is codetaal voor: als massa straks voor me staat, ga ik nog n xquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:48 schreef Nober het volgende:
Tock knap dat Alonso het heeft over rijden voor P10 of niet rijden en op P12 starten en dan de 5de tijd noteren.
Mag dat? Tijdens een seizoen voor een ander team dan je eigen testen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En daar zullen de geruchten dat Perez tijdens de volgende testsessie voor Ferrari mag rijden het niet veel beter op maken.
Gebeurde vroeger zo vaak.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mag dat? Tijdens een seizoen voor een ander team dan je eigen testen?
hoop hetquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:47 schreef tedkees2 het volgende:
Overigens, alles binnen 8 tienden (behalve Kovalainen) deze sessie. Da's best close, krijgen we hier weer zo'n race waar iedereen op elkaars lip zit, net als in China?
Perez behoort ook tot de Ferrari Driver Academy. Dus het lijkt me wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mag dat? Tijdens een seizoen voor een ander team dan je eigen testen?
Kan me voorstellen als je fan van Rosberg bent dat je zo'n race als vorige week niet tof vind. Want zonder de pitproblemen bij Button had het nog spannend geworden.quote:
Nah, Button lag toch vrij ver achter.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kan me voorstellen als je fan van Rosberg bent dat je zo'n race als vorige week niet tof vind. Want zonder de pitproblemen bij Button had het nog spannend geworden.
Eerder als fan van Raikkonen dan. die in 1 ronde 8 plaatsen terugviel of hoeveel waren het er?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kan me voorstellen als je fan van Rosberg bent dat je zo'n race als vorige week niet tof vind. Want zonder de pitproblemen bij Button had het nog spannend geworden.
Denk dat Rosberg zenuwachtiger geworden was met die rotte banden met iemand 10 sec achter hem dan iemand 20 sec achter hemquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nah, Button lag toch vrij ver achter.
12 in totaalquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Eerder als fan van Raikkonen dan. die in 1 ronde 8 plaatsen terugviel of hoeveel waren het er?
12 plaatsen in 2 ronden,quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Eerder als fan van Raikkonen dan. die in 1 ronde 8 plaatsen terugviel of hoeveel waren het er?
ook inderdaad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |