ouderwets aan het stampen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat was er trouwens met Raikkonen? Was even douchen in Q2.
Koren en molen ofzo.quote:
Ik ben blij met Lotus+Marussia -> 2x Sauberquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
KutRicciardo. Kun je helemaal niks in de vorige GP en de VT's van deze GP, gooi ik je eruit. Doe je het in de Q ineens goed
Voor Hülkenberg geldt hetzelfde maar dan andersom
Ik hou zelf meer van open wheel racing.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vettel
Zometeen Indy Racing League op RTL toch?
Ik vroeg niet voor niets wat er met hem was.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Koren en molen ofzo.
Dus:
http://www.gpupdate.net/n(...)voor-race-op-zondag/
Maar dat zal volgens jouw visie wel weer een excuus van het team zijn.
IndyCar ís open wheel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik hou zelf meer van open wheel racing.
Kloptquote:
Ja mah, ze hebben een soort bumpertje achter de achterwielen gemaakt zodat ze niet meer getorpedeert kunnen wordenquote:
Kan nog steeds hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja mah, ze hebben een soort bumpertje achter de achterwielen gemaakt zodat ze niet meer getorpedeert kunnen wordenDus nu is het dat niet meer
![]()
Andretti gemist?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja mah, ze hebben een soort bumpertje achter de achterwielen gemaakt zodat ze niet meer getorpedeert kunnen wordenDus nu is het dat niet meer
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
KutRicciardo. Kun je helemaal niks in de vorige GP en de VT's van deze GP, gooi ik je eruit. Doe je het in de Q ineens goed
Raikkonen was er duidelijk niet blij mee hoor. Op Sky zei hij ook dingen als: 'We could have easily been in', dus het verhaal van niet genoeg snelheid op gpupdate klopt sowieso al niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Koren en molen ofzo.
Dus:
http://www.gpupdate.net/n(...)voor-race-op-zondag/
Maar dat zal volgens jouw visie wel weer een excuus van het team zijn.
Zo herkenbaar. Toro Rosso presteert al drie GP's ruk dus ik gooi ze eruit en pak Williams. Krijg je ditquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
ja, want ik kijk geen Indy omdat ik het niet ontvang en geen zin heb om te streamen.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:25 schreef Burnie88 het volgende:
Geweldige GP2 race op het moment! Giedo alweer uitgevallen, reed ontzettend slecht en dom
Melker is beter dan Giedo. Die heeft altijd toch weer wat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:25 schreef Burnie88 het volgende:
Geweldige GP2 race op het moment! Giedo alweer uitgevallen, reed ontzettend slecht en dom
Ook hier is Massa dus weer laatste (de langzaamste).quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Als ik dan toch bezig ben
[ afbeelding ]
Die DRS blijft toch werken totdat je remt of niet?quote:
In de F1 game werkt dat wel zo maar je moet wel remmen anders haal je die bocht sowieso niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Die DRS blijft toch werken totdat je remt of niet?
Als je nou gewoon volgas door die bocht gaat dan kan je daar ook nog DRS gebruiken
Maar dan is de kwaliteit minder.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik had "gewoon" een xvid-avi van SkySports.
Je moet niet naar Mol luisteren; je moet naar je vriendin luisterenquote:En nog liever beeld op postzegelformaat dan naar Mol moeten luisteren.
quote:Het weekend van Michael Schumacher verloopt allerminst zoals gepland. Een probleem met DRS betekende dat hij het grootste slachtoffer van Q1 was en nu blijkt ook dat hij vijf plaatsen zal verliezen vanwege het wisselen van zijn versnellingsbak. Zo maakte Mercedes zondagochtend bekend.
De Duitser had zich aanvankelijk als achttiende gekwalificeerd, maar zou als zeventiende starten door een gridstraf voor Maldonado, die ook een nieuwe versnellingsbak heeft gekregen van Williams. Nu valt Schumacher ook vijf plekken terug en start hij als 22ste, naast Maldonado op de voorlaatste rij. De laatste startrij is voor Timo Glock en Narain Karthikeyan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |