Ook hier is Massa dus weer laatste (de langzaamste).quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Als ik dan toch bezig ben
[ afbeelding ]
Die DRS blijft toch werken totdat je remt of niet?quote:
In de F1 game werkt dat wel zo maar je moet wel remmen anders haal je die bocht sowieso niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Die DRS blijft toch werken totdat je remt of niet?
Als je nou gewoon volgas door die bocht gaat dan kan je daar ook nog DRS gebruiken
Maar dan is de kwaliteit minder.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik had "gewoon" een xvid-avi van SkySports.
Je moet niet naar Mol luisteren; je moet naar je vriendin luisterenquote:En nog liever beeld op postzegelformaat dan naar Mol moeten luisteren.
quote:Het weekend van Michael Schumacher verloopt allerminst zoals gepland. Een probleem met DRS betekende dat hij het grootste slachtoffer van Q1 was en nu blijkt ook dat hij vijf plaatsen zal verliezen vanwege het wisselen van zijn versnellingsbak. Zo maakte Mercedes zondagochtend bekend.
De Duitser had zich aanvankelijk als achttiende gekwalificeerd, maar zou als zeventiende starten door een gridstraf voor Maldonado, die ook een nieuwe versnellingsbak heeft gekregen van Williams. Nu valt Schumacher ook vijf plekken terug en start hij als 22ste, naast Maldonado op de voorlaatste rij. De laatste startrij is voor Timo Glock en Narain Karthikeyan.
Nee, hij had gewoon op zn hoogtepunt moeten stoppen dan was het levende legende, nu is het slechts een oude kneus.quote:Op zondag 22 april 2012 09:58 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Hopen dat het vanaf Europa weer beter gaat voor Schumi
Laat die man toch lekker gaan, is toch heerlijk als je werk je hobby is en je er ook nog eens zwaar voor betaald wordt, verder heeft hij wel progressie gemaakt sinds zijn terugkeer, ik zie hem nog wel een podium pakken of een race winnen met deze auto.quote:Op zondag 22 april 2012 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, hij had gewoon op zn hoogtepunt moeten stoppen dan was het levende legende, nu is het slechts een oude kneus.
quote:Op zondag 22 april 2012 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, hij had gewoon op zn hoogtepunt moeten stoppen dan was het levende legende, nu is het slechts een oude kneus.
In de F1 is al jaren geen dode meer gevallen, al bijna 18 jaar geleden was de laatste.quote:Op zondag 22 april 2012 11:06 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Gaat lekker , weer een dode gevallen tijdens een demonstratie gisteren ..
Ik hoop op geen gekke dingen vanmiddag,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |