Goed dat je 't zegt, ik had ook 14.00 in me hoofd zittenquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:34 schreef Fiorano het volgende:
Half uurtje Mickey's . 13.00 begint het
Bahrein is gewoon een saaie race.quote:
HDI Gerling Dutch GT is niet echt heel spannend normaal..quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:49 schreef JohnB52 het volgende:
Tv maar eens op rtl7 gezet, leuk, n regenrace!
stel je niet aan manquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:03 schreef dyonvbaal het volgende:
o wat vind ik het nou alweer verschrikkelijk om naar Mol te moeten luisteren...
Dan moet je maar naar n live stream kijken, of met n andere commentator van de NOS ofzoquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:03 schreef dyonvbaal het volgende:
o wat vind ik het nou alweer verschrikkelijk om naar Mol te moeten luisteren...
Werkt hier tot nu toe prima.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:05 schreef Libris het volgende:
Iemand anders ook problemen met de Live Timing?
Voor Android?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:08 schreef Droopie het volgende:
ik heb hem gisteren gedownload via applanet. wat een gave app zeg. jammer dat tv 10 seconden achterloopt
Je hebt helemaal gelijk... heb ik de eerste 5 minuten gemistquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:34 schreef Fiorano het volgende:
Half uurtje Mickey's . 13.00 begint het
Is toch maar als sponsor op de wagen? Denk niet dat hij dan veel zeggenschap gaat krijgen binnen het team. Wat hij bij Chelsea wel heeftquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:10 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Bij chelsea doetvie t ook goed...
Tja, vind 'm in de media erg irritant.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:10 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Bij chelsea doetvie t ook goed...
Zijn er toch bijna niet meer? Die uitrijstroken zijn toch veiliger, waardoor de grindbakken steeds meer weggehaald moeten worden?quote:
Ja, maar het is saaiquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zijn er toch bijna niet meer? Die uitrijstroken zijn toch veiliger, waardoor de grindbakken steeds meer weggehaald moeten worden?
Planet? Is dat een applicatie of een website?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
ja, via applanet voor niets, 23 euro kost ie legaal.
niet bepaald nee ...quote:
tik het op je telefoon in bij google, de website download iets kleins en het word een applicatie, dan krijg je je android market te zien, enige verschil, alle prijzen zijn doorgestreeptquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Planet? Is dat een applicatie of een website?
Vrijdag werkte die nog. Zou die Ddos aanval van gisteren toch meer naar de botte hebben geholpen dan gedacht?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:17 schreef Mickeys het volgende:
Java was van het weekend een update voor
Zou zomaar kunnen. Bij mij doet die het ook niet. Niet in safari, chrome als firefox dus er is vast meer aan de hand. Ow en ook niet onder Windows (Heb een Mac)quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vrijdag werkte die nog. Zou die Ddos aanval van gisteren toch meer naar de botte hebben geholpen dan gedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |