Ernstig falen inderdaad. Misschien wilden ze banden sparen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:21 schreef _Administr8or_ het volgende:
OMFG Mercedes, stelletje debielen
Maar nee, die wilde gewoon hun banden kunnen kiezen voor de startquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ernstig falen inderdaad. Misschien wilden ze banden sparen.
Ehmm... zachte compounds?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar even serieus, de Caterham heeft aansluiting gevonden? Of is dit een incident?
Beide opties is ze in ieder geval gelukt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar nee, die wilde gewoon hun banden kunnen kiezen voor de start![]()
Ja, maar dat betekent dat ze 8 tiende achter McLaren/Mercedes zitten? Daarmee zit je normaal wel in het middenveld.quote:
Hij heeft toch al eens bij McLaren gereden met Hammertime?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vraag is dus: Caterham bij het middenveld?
Kovalainen is trouwens echt een prima coureur. Snap niet dat ie niet bij een beter team rijdt.
Ja, maar daar was ie number 2 driver. Lewis is wel beter, dat wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft toch al eens bij McLaren gereden met Hammertime?
Nee, vorig seizoen haalde Kovalainen ook al een paar keer Q2. Dus het is wat mij betreft nog veel te vroeg om dat te concluderen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vraag is dus: Caterham bij het middenveld?
Misschien iets voor Ferrari. Die Massa houdt graag van prutsenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar daar was ie number 2 driver. Lewis is wel beter, dat wel.
Dat zeggen nu ...quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:31 schreef _Administr8or_ het volgende:
Net op RTL (DE): Schumi had technische problemen, daardoor kon hij geen run meer doen.
Klopt. Maar hij zat wel boven Vergne.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, vorig seizoen haalde Kovalainen ook al een paar keer Q2. Dus het is wat mij betreft nog veel te vroeg om dat te concluderen.
Zit wat in, als je bedenkt dat die Mercedes veel meer wint met hun DRS-duct dan andere teams. Maar je zou toch hopen dat ze zonder DRS ook vrij gemakkelijk uit Q1 kunnen komen. Snap ook niet waarom ze dan niet gewoon ff een rondje op de option doen. Tenzij ze vertrouwen hebben dat ze nu met zoveel verse banden een flinke inhaalslag kunnen maken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zeggen nu ...
DRS-probleem wordt er geroepen
Maar Ricciardo reed een veel snellere tijd en ik acht Vergne capabel genoeg om daar in de buurt van te komen. Dus voorlopig is dit wat mij betreft een incidenteel succesje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij zat wel boven Vergne.
Zit wat in.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar Ricciardo reed een veel snellere tijd en ik acht Vergne capabel genoeg om daar in de buurt van te komen. Dus voorlopig is dit wat mij betreft een incidenteel succesje.
Nu heeft hij eindelijk een goede bolide, moet de gifbeker alsnog helemaal leeg voor MSC.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:31 schreef _Administr8or_ het volgende:
Net op RTL (DE): Schumi had technische problemen, daardoor kon hij geen run meer doen.
klein genoeg om in een auto te passen...quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Massa heeft anders 10 seconden een WK in handen gehad, Ollie.
Super, dankje!quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
tik het op je telefoon in bij google, de website download iets kleins en het word een applicatie, dan krijg je je android market te zien, enige verschil, alle prijzen zijn doorgestreept
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ricciardo Lotus verpest het voor de Raik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |