als je nu dan maar niet bedenkt om te gaan RPM'en.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gooooeeed... ik stond op vanochtend en toen werd het zwart voor mn ogen, werd ik errug misselijk en brak het zweet me uit. Maar weer ff gaan liggen en heeft Duuf me ff een blokje kaas en twee cherrytomaatjes gebracht. Nu wel gedouched en aangekleed, maar voel me erg slapjes en met vaatdoekbenen. Combi lowcarb en menstruatie is wellicht geen optimale combi. Enfin, ik hoop dat het snel overgaat.
Arm schaap!quote:Op zaterdag 21 april 2012 08:57 schreef minilot het volgende:
Weekend?!
Niks ervan! Kantoor!![]()
[ afbeelding ]
Nou, geen haar op m'n hoofd nu. Boodschappen doen is al een uitdaging zo vrees ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
als je nu dan maar niet bedenkt om te gaan RPM'en.
Kan het ermee te maken hebben dat je te snel opstond? Hoop dat je je snel beter voelt!
Bij de biowinkel... Het zijn cornflakes maar dan gemaakt van spelt hè, misschien zoek je de verkeerde? Hier hebben ze voorverpakte zakken en in die bulk dingen!quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:03 schreef minilot het volgende:
Merci!![]()
Nallie, waar haal jij speltvlokken? Ik kon ze bij de reuzegrote 'natuurvoedingssupermarkt' Gimsel in Rotterdam in elk geval niet vinden..
Rustig aan XM!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, geen haar op m'n hoofd nu. Boodschappen doen is al een uitdaging zo vrees ik.
Voel me nog steeds erg wobbly.
Even een paar dagen rustig aan doen. Het zou volgens mij vanzelf weer over moeten gaan als je lichaam aan het lowcarben gewend is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, geen haar op m'n hoofd nu. Boodschappen doen is al een uitdaging zo vrees ik.
Voel me nog steeds erg wobbly.
Beterschapquote:Op zaterdag 21 april 2012 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gooooeeed... ik stond op vanochtend en toen werd het zwart voor mn ogen, werd ik errug misselijk en brak het zweet me uit. Maar weer ff gaan liggen en heeft Duuf me ff een blokje kaas en twee cherrytomaatjes gebracht. Nu wel gedouched en aangekleed, maar voel me erg slapjes en met vaatdoekbenen. Combi lowcarb en menstruatie is wellicht geen optimale combi. Enfin, ik hoop dat het snel overgaat.
Klinkt me qua symptomen iets te bekend in de oren..... Pas je op XM? Mijn nieren vonden het niet zo tof.... En dan was ik niet eens hardcore lowcarb en veel korter bezig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen pijn in de nierstreek. Maar Ik let op hoor!quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klinkt me qua symptomen iets te bekend in de oren..... Pas je op XM? Mijn nieren vonden het niet zo tof.... En dan was ik niet eens hardcore lowcarb en veel korter bezig.
Ik hoop het voor XM! Ik zou zeggen, eet even iets substantieels, maar dat ben ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Even een paar dagen rustig aan doen. Het zou volgens mij vanzelf weer over moeten gaan als je lichaam aan het lowcarben gewend is.
Jij gaat ook wel lekker he?!quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt niet fijn XM, doe rustig aan!
Lowcarb is sowieso niets voor mij maar als ik dit allemaal hoor is het ook geen pretje.
Net ontbeten met mijn eigengemaakte broodleuk om zo steeds meer te ontdekken in de keuken.
Straks weer verse boodschappen halen
Ben je al voor verder onderzoek naar de dokter/ziekenhuis geweest? Jouw geval lijkt me niet toe te schrijven aan een lowcarb voedingspatroon.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens ben ik weer helemaal genezen van dit soort voedingspatronen en ga gewoon weer vollwertkost eten, zoals ze dat in Duistland zo. mooi zeggen. Dan maar een paar spekjes. Ik ben nog steeds prima om te zien en heb met een iets zwaarder gewicht (lees: maat 38 ipv 36) een mooier en strakker gezicht.
^^quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben je al voor verder onderzoek naar de dokter/ziekenhuis geweest? Jouw geval lijkt me niet toe te schrijven aan een lowcarb voedingspatroon.
Ja, 2 dagen ziekenhuis. Het is inderdaad niet de oorzaak, maar mijn nierenzentrum vonden het ook niet echt tof.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben je al voor verder onderzoek naar de dokter/ziekenhuis geweest? Jouw geval lijkt me niet toe te schrijven aan een lowcarb voedingspatroon.
Dat kan toch nooit gezond zijn? Ik zie hier zo vaak dingen als 'luister naar je lichaam'. Nou, als dat van jou je iets wil vertellen dan lijkt me wel duidelijk wat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, inderdaad! En het is ook nog 'ns reuze druk, zeker voor een zaterdag.. Al meer dan twintig paniektelefoontjes gehad!quote:
Nee, dat gaat zo rap niet. Ik blijf een beetje een slapjanus - ik doe er trouw elke dag een paar, maar meer dan een stuk of vijftien (met uitrusten na elke vijf) lukt nog niet zo.. Het zijn duidelijk spieren die ik in mijn leven nooit eerder ergens voor heb gebruikt.quote:Hoe gaat het met de dips trouwens? Al strakke gespierde bovenarmen?
Ja, dat is ook wat ik bedoel.. Nou, dan heb ik misschien gewoon met mijn neus gekeken. Volgende keer nog eens zoeken..quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:46 schreef Nallie het volgende:
Bij de biowinkel... Het zijn cornflakes maar dan gemaakt van spelt hè, misschien zoek je de verkeerde? Hier hebben ze voorverpakte zakken en in die bulk dingen!
Daarom wil ik dus geen poes. Mijn lief mekkert er al jaren over en ik vind katten echt heel leuk en tof en schattig enzo, maar ik kan me niet over die nageltjes heenzetten. Brrr!quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:49 schreef An24 het volgende:
Ik heb auw ! Kitten cassi nam net een aanloop.....naar mijn been![]()
He bah! Dat zijn echt van die dingen die 's ochtends na het opstaan nog een poosje op een vervelende manier blijven hangen hè? Bleh. Ik duim voor zoete dromen voor je vannacht!quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Joh, ik droom klote de laatste paar dagen.
Daar kan je zo naar van wakker wordenquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Joh, ik droom klote de laatste paar dagen. Eerst gedroomd dat de bijna 2-jarige dochter van een vriendin dood was. Heb t toen ik wakker werd echt moeten controleren (facebook/sms) zo echt leek het. En vannacht gedroomd dat mijn moeder dood was. Hoop niet dat die dromen blijven doorzetten.
XM, doe maar rustig aan ja. Laat jezelf goed verzorgen door Duvel
Oh, jij hebt je dag 3 of 4 wat aan de late kant denk ik. Dit gaat dus over. Het is de omschakeling. Misschien wat vaker eten en wat kleinere porties? En heel veel drinken, doe maar vooral water ipv thee. Of is het thee zonder theine?quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:42 schreef minilot het volgende:
Hoort dat erbij Con - zwart voor de ogen, zweetuitbraak? Ik vind het nogal griezelig klinken.
Het kan ja. Je lichaam past zich aan, het moet overschakelen van koolhydraat- naar vetverbranding om aan glucose te komen en meestal is dat dag drie of vier dat dat gebeurt. XM had misschien een iets grotere koolhydraatreserve dan gemiddeld. Kan ook inderdaad zijn dat het feit dat de menstruatie nu net tegelijk valt, een nadelig effect heeft. Ik zou me pas zorgen gaan maken als het langer dan 1 of 2 dagen zou aanhouden. Of als er zoals bij Tink echt pijnen zouden optreden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:42 schreef minilot het volgende:
Hoort dat erbij Con - zwart voor de ogen, zweetuitbraak? Ik vind het nogal griezelig klinken.
Heb me er inmiddels over bijgelezen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Het kan ja. Je lichaam past zich aan, het moet overschakelen van koolhydraat- naar vetverbranding om aan glucose te komen en meestal is dat dag drie of vier dat dat gebeurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Wow wat naar..quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Joh, ik droom klote de laatste paar dagen. Eerst gedroomd dat de bijna 2-jarige dochter van een vriendin dood was. Heb t toen ik wakker werd echt moeten controleren (facebook/sms) zo echt leek het. En vannacht gedroomd dat mijn moeder dood was. Hoop niet dat die dromen blijven doorzetten.
XM, doe maar rustig aan ja. Laat jezelf goed verzorgen door Duvel
Vertel!quote:
Nou het was gewoon kei leuk, we hebben het super laat gemaakt nog na de film, ergens gaan drinken, lag om half 3 in bed en heb geen oog dicht gedaan!!! Is het al volgend weekend?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:29 schreef minilot het volgende:
Beeeh, wat een gedoe Syrena.Nou ja, op naar de volgende stap!
[..]
Vertel!
Het is natuurlijk allemaal hartstikke goed bedoeld, dus neem het al die langskomende lui niet teveel kwalijk, maar ik kan me heel goed voorstellen dat jullie er momenteel echt zo niet op zitten te wachten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:32 schreef Syrena het volgende:
Ben ik trouwens raar dat ik het niet echt normaal vindt om een doodzieke op de dag dat je weet dat ie een ingreep/artsenbezoek heeft meteen op te zoeken? Woensdagmiddag waren we net terug stond een wandelmaatje op de stoep (oke, om iets af te geven, maar werd binnengevraagd door mijn moeder), daarna mijn oom, daarna nog een oom & tante. Alle eetmomenten, die voor mijn vader nu dus HEEL belangrijk zijn, in de war.
Gisteren lag mijn vader net ff op de bank te slapen (suf van het roesje), gaat de bel, weer een oom & tante.
Ik bedoel, het wandelmaatje wist niet dat we naar het ziekenhuis waren, de rest wel. Wacht toch een dagje manIdem met bellen, ik zet een post op Facebook, belt mijn nichtje
die horen/zien we nooit. Pap was not amused, dus maar geen FB updates meer.
Ik snap echt wel dat iedereen heel bezorgd is, maar srsly. En ik vraag me nu al af of die belangstelling er ook nog is als het fout zou lopen, en mijn mams alleen achterblijft
Was pas de tweede keer dat ik hem zag!quote:
Nee, zo erg is het nou ook weer niet. Ik fiets over anderhalf uur in de stromende regen naar huis.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
en onze nieuwe Britse tellers zijn ook bezorgd! Nu kunnen we de motoren op Brits kenteken laten zetten.
Vanavond eten we No Butter Chicken met erbij sperciebonen en nan, minilot! Wat ga jij maken? Of zit je de héle dag op kantoor?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Ik heb auw ! Kitten cassi nam net een aanloop.....naar mijn been![]()
Zo even boodschapen doen, en wat huishouden, want Vaiz mag natuurlijk niet zien hoe waardeloos ons huishouden is
Wat ouderwets!quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:37 schreef Siral het volgende:
[..]
Was pas de tweede keer dat ik hem zag!![]()
Veel plezier met de poezeltjes!quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:38 schreef V1z0R het volgende:
nog niet gezoend?
[..]je hebt nog even tijd! Zo nog even douchen en dan kar ik richting het westen
Ja!quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:40 schreef Siral het volgende:
Is dat zo gek dan dat je niet zoent op een tweede date met iemand die je pas voor de tweede keer ziet?![]()
Boeie wat gek is, gewoon doen wat je wil doen, wanneer je dat wilt doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:40 schreef Siral het volgende:
Is dat zo gek dan dat je niet zoent op een tweede date met iemand die je pas voor de tweede keer ziet?![]()
Volgende week flink goed maken dan![]()
Oh shit, ik had gehoopt dat het alleen mijn gevoelige en ik-haat-mensen natuur was.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:39 schreef Novem het volgende:
Syrena, toen mijn moeder ziek was had ik ook heel vaak het idee dat men haar rust/privacy niet respecteerde of accepteerde. Zo van, jij bent mij collega/vriendin/buurvrouw/familielid waar geen contact mee is, en ik wil jou zien dus ik kom.
Mijn moeder heeft zelfs duidelijk gezegd dat ze geen bezoek en rust nodig had, maar men eiste gewoon de tijd op.
Ik begrijp het van hun kant uit ook wel, ze begrijpen niet hoe ingrijpend en vermoeiend alles is en dat het gezin zelf alles nog moet doornemen/verwerken
Nah, gek is het niet, maar ik ben zelf welquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:40 schreef Siral het volgende:
Nee hoor, dat moet je helemaal zelf weten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:40 schreef Siral het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Boeie wat gek is, gewoon doen wat je wil doen, wanneer je dat wilt doen.
</captain Obvious from the kingdom of Duh>
Nouja met mijn ex was het precies het omgekeerde verhaal als nu....quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee hoor, dat moet je helemaal zelf weten.![]()
Ik geloof niet dat ik mij ooit heb laten hinderen door hoe lang ik iemand al kende om er zwoele pret mee te gaan maken, maar iedereen zit anders in elkaar.
Nee hoor, nu ik er over nadenk heb ik met mijn vorige vriendje ook pas op een 2e of 3e date gezoend.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:40 schreef Siral het volgende:
No offence, maar volgens mij is 3 weekjes lowcarb altijd nog beter dan het eetpatroon dat jij er een flinke tijd op nagehouden hebt. Je bent nu echt goed bezig, blij om! Maar ik krijg genoeg binnen, slik aanvullende multivit en m'n lijf moet ff wennen aan niet meer suiker suiker suiker.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:27 schreef Siral het volgende:
Pff dat lowcarben kan toch niet gezond zijn. Voor een week of wat oke, maar je hebt gewoon koolhydraten nodig.
Ja da's inderdaad allemaal een stuk losserquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee hoor, nu ik er over nadenk heb ik met mijn vorige vriendje ook pas op een 2e of 3e date gezoend.
Maar daarvoor was de eerste ontmoeting in kroeg/disco, dus dan gaat het met zoenen wat sneller
Misschien even aan iedereen vragen of ze jou/je moeder willen bellen voor updates en verder even rustig aan met bezoek, ivm zijn gezondheid en eetpatroon?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh shit, ik had gehoopt dat het alleen mijn gevoelige en ik-haat-mensen natuur was.
Mja, stel nou dat de arts woensdag gezegd had dat er niks meer aan te doen was?! Dat hadden we dan idd zelf even willen verwerken voordat je de familie inlicht. Maar we waren dus net 5 minuten thuis toen de bel al ging.
Nou ja, straks maar even aankaarten bij mijn moeder. Mag die het er dan met mijn vader over hebben (want zo werkt dat bij ons thuis).
Zeg ik ook niet. Maar als je er zo'n gare dingen aan overhoud was ik er toch mee gestopt. En imo kun je ook vet verliezen zonder te lowcarben. En ook no offencequote:Op zaterdag 21 april 2012 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
No offence, maar volgens mij is 3 weekjes lowcarb altijd nog beter dan het eetpatroon dat jij er een flinke tijd op nagehouden hebt. Je bent nu echt goed bezig, blij om! Maar ik krijg genoeg binnen, slik aanvullende multivit en m'n lijf moet ff wennen aan niet meer suiker suiker suiker.
Ga vandaag wel iets hoger in de kh's. Zat hele tijd rond 12. Mss vandaag ff naar 18 ofzo.
Ik hou van losheid.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:45 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja da's inderdaad allemaal een stuk losser
Ik denk dat je gezond genoeg eet idd XM, mss het omschakelen (al heb ik juist meer last met meer carbs?!?) en ongesteld en wie weet ook een doodordinair griepje? Dat gaat momenteel rond als wat..quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
No offence, maar volgens mij is 3 weekjes lowcarb altijd nog beter dan het eetpatroon dat jij er een flinke tijd op nagehouden hebt. Je bent nu echt goed bezig, blij om! Maar ik krijg genoeg binnen, slik aanvullende multivit en m'n lijf moet ff wennen aan niet meer suiker suiker suiker.
Ga vandaag wel iets hoger in de kh's. Zat hele tijd rond 12. Mss vandaag ff naar 18 ofzo.
Oh dat is het gelukkig ook welquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik hou van losheid.Ook buiten de disco.
![]()
Hedonistische inborst, vermoed ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik in het ziekenhuis werd opgenomen stonden de eerste dag zo'n beetje alle vriendinnen uit de buurt, mijn ouders, mijn broer + aanhang, mijn ex-schoonzus en mijn neefjes aan mijn bed. En ik had pijn en was moe en voelde me vreselijk. Nee, daar heb ik één ding van geleerd: soms is je bezoek domweg niet gewenst.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:32 schreef Syrena het volgende:
Ben ik trouwens raar dat ik het niet echt normaal vindt om een doodzieke op de dag dat je weet dat ie een ingreep/artsenbezoek heeft meteen op te zoeken? Woensdagmiddag waren we net terug stond een wandelmaatje op de stoep (oke, om iets af te geven, maar werd binnengevraagd door mijn moeder), daarna mijn oom, daarna nog een oom & tante. Alle eetmomenten, die voor mijn vader nu dus HEEL belangrijk zijn, in de war.
Gisteren lag mijn vader net ff op de bank te slapen (suf van het roesje), gaat de bel, weer een oom & tante.
Ik bedoel, het wandelmaatje wist niet dat we naar het ziekenhuis waren, de rest wel. Wacht toch een dagje manIdem met bellen, ik zet een post op Facebook, belt mijn nichtje
Ik snap echt wel dat iedereen heel bezorgd is, maar srsly. En ik vraag me nu al af of die belangstelling er ook nog is als het fout zou lopen, en mijn mams alleen achterblijft
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]Eerste dates
![]()
De belangrijkste vraag echter;Hehe dat zit wel snor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan het me voorstellen, dat dat frustrerend is! Misschien consequent zijn en bezoek niet binnen laten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:32 schreef Syrena het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]Eerste dates
![]()
De belangrijkste vraag echter;Als dat het belangrijkste zou zijn dan zou ik dat zoenen ook maar achterwege latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als dat het belangrijkste zou zijn dan zou ik dat zoenen ook maar achterwege laten
Ik denk dat m'n lijf gewoon geschokt is door al het gezondequote:Op zaterdag 21 april 2012 11:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik denk dat je gezond genoeg eet idd XM, mss het omschakelen (al heb ik juist meer last met meer carbs?!?) en ongesteld en wie weet ook een doodordinair griepje? Dat gaat momenteel rond als wat..
Als ik zo zie wat je binnenkrijgt aan gezonde dingen nu, kan ik me niet voorstellen dat dat nu is waar je lijf slecht op zou reageren eigenlijk ..
^^quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, gezien de huidige trend dat mensen zich zorgen maken als ze op hun 14e nog maagd zijn...
whehe, mjah, afkickverschijnselenquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat m'n lijf gewoon geschokt is door al het gezonde.
Nou boodschappen zijn binnen, dus ik ga in standje relax. Alleen vd bank voor het bereiden van voer.
En dat. Zat net mobiel, maar alles is al gezegd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:07 schreef MarMar het volgende:
Vaak is het gewoon dat mensen er niet bij stil staan, met de beste bedoelingen natuurlijk.
Als je dan gewoon zegt "sorry het komt nu niet zo goed uit, hij heeft al veel visite gehad en rust nodig, misschien kunnen we later wat afspreken, zou je dan even willen bellen?" is het vaak al klaar hoor![]()
En idd, even een bericht rondsturen dat het hartstikke lief is dat men aan hem denkt, maar wel erg druk en daarom handig om eerst te bellen voordat men langskomt.
Of je dan daarmee iemand voor de kop stoot, zou ik me niet druk over maken..
Nee daarom. Vergelijk het maar met een junkie, als die zou luisteren, zou ie ook nooit af kunnen kicken. Kijk, als het maandagochtend nou nog zo is, wordt het wat anders. Maar geef het het weekend om om te schakelenquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
whehe, mjah, afkickverschijnselen![]()
Dat schoot me wel ff door mn hoofd trouwens; als iedereen met afkickverschijnselen naar z'n lijf ging luisteren "ik voel me zo ziek" dan kwam het niet goed he...
Mensen met suikerdipjes voelen zich lekker als ze weer suiker gaan eten enzo... dus sjah.. kortetermijngevoel zegt niet altijd alles..
Als de vrienden in ieder geval netjes bellen, hoeven jullie alleen maar de (goedbedoelende) familie nog een beetje op te voeden!quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:03 schreef Syrena het volgende:
Mam vond het ook irritant(ze was net ff hier). Maar ff nadenken hoe we de familie niet voor het hoofd stoten en ze toch weg kunnen houden
(vrienden bellen nl. netjes zei ze net). Denk dat ik van iedereen het mobiele nr ga vragen en dat in mijn telefoon zet, en ze dan direct sms. Dan weten ze in elk geval al iets.
Het kan nog steeds beter (zeker de alcohol) maar het gaat niet slechtquote:
Data invoeren (soort van SOG want zou eigenlijk aan mijn scriptie moeten schrijven)quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:29 schreef Probability het volgende:
!
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:36 schreef conleche het volgende:
Heel goed dat je het een beetje spannend houdt, Siral!
Als je alleen maar zoent dan vliegen ze de halve wereld over om meer. Ik krijg dus as. maandag bezoek.
En ik vind het doodeng. Want bepaald andere setting dan op een warm Thais strand. En met geen kaarslicht zie je het leeftijdsverschil vast meer. Ik kan natuurlijk constant de gordijnen dicht doen en alle kaarsen aan, dan doe ik alsof dat hoort in Nederland.
Ik denk dat ik het mijn vader maar niet vertel vanavond. Die keek al bedenkelijk bij 9 jaar verschil met A. Hoewel hij het ook wel weer stoer vond. Ik vrees dat dit té stoer is voor hem.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:36 schreef conleche het volgende:
Als je alleen maar zoent dan vliegen ze de halve wereld over om meer. Ik krijg dus as. maandag bezoek.
En ik vind het doodeng. Want bepaald andere setting dan op een warm Thais strand. En met geen kaarslicht zie je het leeftijdsverschil vast meer. Ik kan natuurlijk constant de gordijnen dicht doen en alle kaarsen aan, dan doe ik alsof dat hoort in Nederland.
Ik denk dat ik het mijn vader maar niet vertel vanavond. Die keek al bedenkelijk bij 9 jaar verschil met A. Hoewel hij het ook wel weer stoer vond. Ik vrees dat dit té stoer is voor hem.
^^ behalve die kleinkinderen danquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:38 schreef Nallie het volgende:
Komt vast goed Co, hij vindt je toch wel leuk! Anders vliegt hij niet de halve wereld over. Een leuke week (of hoelang komt ie?) en anders weer een mooi verhaal voor de kleinkinderen
Haha..ik ben benieuwd hoe het zal zijn!quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:36 schreef conleche het volgende:
SPOILER: studieshitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Als je nou groente zou eten ipv sla zou ik je gelijk geven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Komt goed vandaag en morgen. Staat o.a. bloemkool, sperciebonen, courgette, asperges, spinazie én witlofsalade op het menu.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je nou groente zou eten ipv sla zou ik je gelijk geven.
Klinkt heerlijk. Als je het ook opeet krijg je gelijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Komt goed vandaag en morgen. Staat o.a. bloemkool, sperciebonen, courgette, asperges, spinazie én witlofsalade op het menu.
Bloemkool vanavond. Heb voor morgen als lunch een spinazie/feta frittata, gooi zometeen ook wat spinazie door de salade met zalm, morgenavond als bijgerecht bij het eten de witlofsalade en de D voor morgen is gegrilde kipfilet met gestoomde lentegroente, te weten: courgette, de boontjes en de asperges.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk. Als je het ook opeet krijg je gelijk
^^ als ik reïncarneer wil ik Co zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:17 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgenmiddag!
Wat leuk om te lezen van Siral!
Co ook veel plezier met je jonge blom!Denk dat iedereen hier juist jaloers is op jouw leven.
Heb je de link van de frittata boerenkool (of spinazie), artisjokken en geitenkaas al?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bloemkool vanavond. Heb voor morgen als lunch een spinazie/feta frittata, gooi zometeen ook wat spinazie door de salade met zalm, morgenavond als bijgerecht bij het eten de witlofsalade en het D is gegrilde kipfilet met gestoomde lentegroente, te weten: courgette, de boontjes en de asperges.
Nou, ik had dus vannacht ook zo'n net echte droom, over véél leukere dingen, alleen wel met de verkeerde kerel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:28 schreef Ml-etje het volgende:
Jakkes Coco dromen hoor je over leuke dingen te hebben
Kijk eens naar de chemische structuur van vet...quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:27 schreef Siral het volgende:
Pff dat lowcarben kan toch niet gezond zijn. Voor een week of wat oke, maar je hebt gewoon koolhydraten nodig..
Die ik heb is meer van de schaapjes. Kolios of Dodoniquote:
Oh, zo'n droom vind ik nooit zo ergquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:36 schreef Mini. het volgende:
Bijleespost:
Nou, ik had dus vannacht ook zo'n net echte droom, over véél leukere dingen, alleen wel met de verkeerde kerel.Ook niet erg relaxed.
Dit was juist iemand die ik in wakkere toestand ook al wel zag zitten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, zo'n droom vind ik nooit zo ergBehalve als ik in mijn droom extreem slechte smaak blijk te hebben
Heftig, vooral dat kindje dan denk ik.. hypotheek tsjah, in het ergste geval nog een tijd in 1 huis moeten dan..quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goh, blijkbaar gaat de relatie van een vriend van Martijn niet goed. Hebben een kindje van bijna 2, zijn bijna 2 jaar getrouwd, maar zij ziet het niet meer zitten. Hoge hypotheek en alles. Wordt nog leuk.
(C/H/O)repetentquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Kijk eens naar de chemische structuur van vet...
Nou, eerlijk gezegd hebben Martijn en ik ons altijd al afgevraagd of trouwen en een kind krijgen een goed idee was. Maar ja. De buitenkant wil niet per se iets zeggen he? Hij is helemaal gek van haar, zij is... raar. Moeilijk uit te leggen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Heftig, vooral dat kindje dan denk ik.. hypotheek tsjah, in het ergste geval nog een tijd in 1 huis moeten dan..
Is er niets meer aan te doen verder? Ik kan me zo voorstellen dat 2 jaar na het krijgen van een kindje de verradelijke sleur zijn intrede wel gedaan kan hebben..
Mjah, sneu iig.. voor alle betrokken partijen.
Dat 'sneu voor het kindje' vind ik van die overtrokken reacties. Moeten ze dan maar bij elkaar blijven voor het kind? Ook voor hen niet per se sneu. Het leven gaat zoals 't gaat en zolang ze vooral aan elkaars geluk blijven denken (incl. kind) dan is dat toch prima? Heb kinderen gezien waarbij de ouders bij elkaar bleven 'tot de kinderen 't huis uit waren', want dat zou 'zielig voor de kinderen zijn, gescheiden ouders' waarbij de thuissituatie niet te harden was en kinderen van wie de ouders gescheiden waren en waar alles prima ging.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Heftig, vooral dat kindje dan denk ik.. hypotheek tsjah, in het ergste geval nog een tijd in 1 huis moeten dan..
Is er niets meer aan te doen verder? Ik kan me zo voorstellen dat 2 jaar na het krijgen van een kindje de verradelijke sleur zijn intrede wel gedaan kan hebben..
Mjah, sneu iig.. voor alle betrokken partijen.
Natuurlijk is het wel sneu. Je gaat niet trouwen met het idee te gaan scheiden. Dat het soms beter is je eigen weg te gaan, soit, maar blijft jammer dat het niet gelukt is. En hoezeer je het belang van je kind ook vooropstelt, sneu voor het kind blijft het ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat 'sneu voor het kindje' vind ik van die overtrokken reacties. Moeten ze dan maar bij elkaar blijven voor het kind? Ook voor hen niet per se sneu. Het leven gaat zoals 't gaat en zolang ze vooral aan elkaars geluk blijven denken (incl. kind) dan is dat toch prima? Heb kinderen gezien waarbij de ouders bij elkaar bleven 'tot de kinderen 't huis uit waren', want dat zou 'zielig voor de kinderen zijn, gescheiden ouders' waarbij de thuissituatie niet te harden was en kinderen van wie de ouders gescheiden waren en waar alles prima ging.
Dat zegt niet dat scheiden altijd soepel gaat en altijd in overleg, maar ik denk dat in alle gevallen 'bij elkaar blijven voor de kinderen' echt wel opgepikt wordt door de kinderen en het dus per definitie niet beter maakt.
Sneu voor het kindje, omdat volwassenen zelf voor de relatie kiezen en zelf de relatie beeindigen en het kind eigenlijk altijd met de gevolgen blijft zitten van ouders die niet meer bij elkaar wonen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat 'sneu voor het kindje' vind ik van die overtrokken reacties. Moeten ze dan maar bij elkaar blijven voor het kind? Ook voor hen niet per se sneu. Het leven gaat zoals 't gaat en zolang ze vooral aan elkaars geluk blijven denken (incl. kind) dan is dat toch prima? Heb kinderen gezien waarbij de ouders bij elkaar bleven 'tot de kinderen 't huis uit waren', want dat zou 'zielig voor de kinderen zijn, gescheiden ouders' waarbij de thuissituatie niet te harden was en kinderen van wie de ouders gescheiden waren en waar alles prima ging.
Dat zegt niet dat scheiden altijd soepel gaat en altijd in overleg, maar ik denk dat in alle gevallen 'bij elkaar blijven voor de kinderen' echt wel opgepikt wordt door de kinderen en het dus per definitie niet beter maakt.
En ik volg altijd mijn eigen mening, of vinden jullie van niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |