Data invoeren (soort van SOG want zou eigenlijk aan mijn scriptie moeten schrijven)quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:29 schreef Probability het volgende:
!
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:36 schreef conleche het volgende:
Heel goed dat je het een beetje spannend houdt, Siral!
Als je alleen maar zoent dan vliegen ze de halve wereld over om meer. Ik krijg dus as. maandag bezoek.
En ik vind het doodeng. Want bepaald andere setting dan op een warm Thais strand. En met geen kaarslicht zie je het leeftijdsverschil vast meer. Ik kan natuurlijk constant de gordijnen dicht doen en alle kaarsen aan, dan doe ik alsof dat hoort in Nederland.
Ik denk dat ik het mijn vader maar niet vertel vanavond. Die keek al bedenkelijk bij 9 jaar verschil met A. Hoewel hij het ook wel weer stoer vond. Ik vrees dat dit té stoer is voor hem.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:36 schreef conleche het volgende:
Als je alleen maar zoent dan vliegen ze de halve wereld over om meer. Ik krijg dus as. maandag bezoek.
En ik vind het doodeng. Want bepaald andere setting dan op een warm Thais strand. En met geen kaarslicht zie je het leeftijdsverschil vast meer. Ik kan natuurlijk constant de gordijnen dicht doen en alle kaarsen aan, dan doe ik alsof dat hoort in Nederland.
Ik denk dat ik het mijn vader maar niet vertel vanavond. Die keek al bedenkelijk bij 9 jaar verschil met A. Hoewel hij het ook wel weer stoer vond. Ik vrees dat dit té stoer is voor hem.
^^ behalve die kleinkinderen danquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:38 schreef Nallie het volgende:
Komt vast goed Co, hij vindt je toch wel leuk! Anders vliegt hij niet de halve wereld over. Een leuke week (of hoelang komt ie?) en anders weer een mooi verhaal voor de kleinkinderen
Haha..ik ben benieuwd hoe het zal zijn!quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:36 schreef conleche het volgende:
SPOILER: studieshitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Als je nou groente zou eten ipv sla zou ik je gelijk geven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
No offence, maar volgens mij is 3 weekjes lowcarb altijd nog beter dan het eetpatroon dat jij er een flinke tijd op nagehouden hebt. Je bent nu echt goed bezig, blij om! Maar ik krijg genoeg binnen, slik aanvullende multivit en m'n lijf moet ff wennen aan niet meer suiker suiker suiker.
Ga vandaag wel iets hoger in de kh's. Zat hele tijd rond 12. Mss vandaag ff naar 18 ofzo.
Komt goed vandaag en morgen. Staat o.a. bloemkool, sperciebonen, courgette, asperges, spinazie én witlofsalade op het menu.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je nou groente zou eten ipv sla zou ik je gelijk geven.
Klinkt heerlijk. Als je het ook opeet krijg je gelijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Komt goed vandaag en morgen. Staat o.a. bloemkool, sperciebonen, courgette, asperges, spinazie én witlofsalade op het menu.
Bloemkool vanavond. Heb voor morgen als lunch een spinazie/feta frittata, gooi zometeen ook wat spinazie door de salade met zalm, morgenavond als bijgerecht bij het eten de witlofsalade en de D voor morgen is gegrilde kipfilet met gestoomde lentegroente, te weten: courgette, de boontjes en de asperges.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk. Als je het ook opeet krijg je gelijk
^^ als ik reīncarneer wil ik Co zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:17 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgenmiddag!
Wat leuk om te lezen van Siral!
Co ook veel plezier met je jonge blom!Denk dat iedereen hier juist jaloers is op jouw leven.
Heb je de link van de frittata boerenkool (of spinazie), artisjokken en geitenkaas al?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bloemkool vanavond. Heb voor morgen als lunch een spinazie/feta frittata, gooi zometeen ook wat spinazie door de salade met zalm, morgenavond als bijgerecht bij het eten de witlofsalade en het D is gegrilde kipfilet met gestoomde lentegroente, te weten: courgette, de boontjes en de asperges.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |