als je nu dan maar niet bedenkt om te gaan RPM'en.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gooooeeed... ik stond op vanochtend en toen werd het zwart voor mn ogen, werd ik errug misselijk en brak het zweet me uit. Maar weer ff gaan liggen en heeft Duuf me ff een blokje kaas en twee cherrytomaatjes gebracht. Nu wel gedouched en aangekleed, maar voel me erg slapjes en met vaatdoekbenen. Combi lowcarb en menstruatie is wellicht geen optimale combi. Enfin, ik hoop dat het snel overgaat.
Arm schaap!quote:Op zaterdag 21 april 2012 08:57 schreef minilot het volgende:
Weekend?!
Niks ervan! Kantoor!![]()
[ afbeelding ]
Nou, geen haar op m'n hoofd nu. Boodschappen doen is al een uitdaging zo vrees ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
als je nu dan maar niet bedenkt om te gaan RPM'en.
Kan het ermee te maken hebben dat je te snel opstond? Hoop dat je je snel beter voelt!
Bij de biowinkel... Het zijn cornflakes maar dan gemaakt van spelt hè, misschien zoek je de verkeerde? Hier hebben ze voorverpakte zakken en in die bulk dingen!quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:03 schreef minilot het volgende:
Merci!![]()
Nallie, waar haal jij speltvlokken? Ik kon ze bij de reuzegrote 'natuurvoedingssupermarkt' Gimsel in Rotterdam in elk geval niet vinden..
Rustig aan XM!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, geen haar op m'n hoofd nu. Boodschappen doen is al een uitdaging zo vrees ik.
Voel me nog steeds erg wobbly.
Even een paar dagen rustig aan doen. Het zou volgens mij vanzelf weer over moeten gaan als je lichaam aan het lowcarben gewend is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, geen haar op m'n hoofd nu. Boodschappen doen is al een uitdaging zo vrees ik.
Voel me nog steeds erg wobbly.
Beterschapquote:Op zaterdag 21 april 2012 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gooooeeed... ik stond op vanochtend en toen werd het zwart voor mn ogen, werd ik errug misselijk en brak het zweet me uit. Maar weer ff gaan liggen en heeft Duuf me ff een blokje kaas en twee cherrytomaatjes gebracht. Nu wel gedouched en aangekleed, maar voel me erg slapjes en met vaatdoekbenen. Combi lowcarb en menstruatie is wellicht geen optimale combi. Enfin, ik hoop dat het snel overgaat.
Klinkt me qua symptomen iets te bekend in de oren..... Pas je op XM? Mijn nieren vonden het niet zo tof.... En dan was ik niet eens hardcore lowcarb en veel korter bezig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen pijn in de nierstreek. Maar Ik let op hoor!quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klinkt me qua symptomen iets te bekend in de oren..... Pas je op XM? Mijn nieren vonden het niet zo tof.... En dan was ik niet eens hardcore lowcarb en veel korter bezig.
Ik hoop het voor XM! Ik zou zeggen, eet even iets substantieels, maar dat ben ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Even een paar dagen rustig aan doen. Het zou volgens mij vanzelf weer over moeten gaan als je lichaam aan het lowcarben gewend is.
Jij gaat ook wel lekker he?!quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt niet fijn XM, doe rustig aan!
Lowcarb is sowieso niets voor mij maar als ik dit allemaal hoor is het ook geen pretje.
Net ontbeten met mijn eigengemaakte broodleuk om zo steeds meer te ontdekken in de keuken.
Straks weer verse boodschappen halen
Ben je al voor verder onderzoek naar de dokter/ziekenhuis geweest? Jouw geval lijkt me niet toe te schrijven aan een lowcarb voedingspatroon.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens ben ik weer helemaal genezen van dit soort voedingspatronen en ga gewoon weer vollwertkost eten, zoals ze dat in Duistland zo. mooi zeggen. Dan maar een paar spekjes. Ik ben nog steeds prima om te zien en heb met een iets zwaarder gewicht (lees: maat 38 ipv 36) een mooier en strakker gezicht.
^^quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben je al voor verder onderzoek naar de dokter/ziekenhuis geweest? Jouw geval lijkt me niet toe te schrijven aan een lowcarb voedingspatroon.
Ja, 2 dagen ziekenhuis. Het is inderdaad niet de oorzaak, maar mijn nierenzentrum vonden het ook niet echt tof.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben je al voor verder onderzoek naar de dokter/ziekenhuis geweest? Jouw geval lijkt me niet toe te schrijven aan een lowcarb voedingspatroon.
Dat kan toch nooit gezond zijn? Ik zie hier zo vaak dingen als 'luister naar je lichaam'. Nou, als dat van jou je iets wil vertellen dan lijkt me wel duidelijk wat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, inderdaad! En het is ook nog 'ns reuze druk, zeker voor een zaterdag.. Al meer dan twintig paniektelefoontjes gehad!quote:
Nee, dat gaat zo rap niet. Ik blijf een beetje een slapjanus - ik doe er trouw elke dag een paar, maar meer dan een stuk of vijftien (met uitrusten na elke vijf) lukt nog niet zo.. Het zijn duidelijk spieren die ik in mijn leven nooit eerder ergens voor heb gebruikt.quote:Hoe gaat het met de dips trouwens? Al strakke gespierde bovenarmen?
Ja, dat is ook wat ik bedoel.. Nou, dan heb ik misschien gewoon met mijn neus gekeken. Volgende keer nog eens zoeken..quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:46 schreef Nallie het volgende:
Bij de biowinkel... Het zijn cornflakes maar dan gemaakt van spelt hè, misschien zoek je de verkeerde? Hier hebben ze voorverpakte zakken en in die bulk dingen!
Daarom wil ik dus geen poes. Mijn lief mekkert er al jaren over en ik vind katten echt heel leuk en tof en schattig enzo, maar ik kan me niet over die nageltjes heenzetten. Brrr!quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:49 schreef An24 het volgende:
Ik heb auw ! Kitten cassi nam net een aanloop.....naar mijn been![]()
He bah! Dat zijn echt van die dingen die 's ochtends na het opstaan nog een poosje op een vervelende manier blijven hangen hè? Bleh. Ik duim voor zoete dromen voor je vannacht!quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Joh, ik droom klote de laatste paar dagen.
Daar kan je zo naar van wakker wordenquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Joh, ik droom klote de laatste paar dagen. Eerst gedroomd dat de bijna 2-jarige dochter van een vriendin dood was. Heb t toen ik wakker werd echt moeten controleren (facebook/sms) zo echt leek het. En vannacht gedroomd dat mijn moeder dood was. Hoop niet dat die dromen blijven doorzetten.
XM, doe maar rustig aan ja. Laat jezelf goed verzorgen door Duvel
Oh, jij hebt je dag 3 of 4 wat aan de late kant denk ik. Dit gaat dus over. Het is de omschakeling. Misschien wat vaker eten en wat kleinere porties? En heel veel drinken, doe maar vooral water ipv thee. Of is het thee zonder theine?quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:42 schreef minilot het volgende:
Hoort dat erbij Con - zwart voor de ogen, zweetuitbraak? Ik vind het nogal griezelig klinken.
Het kan ja. Je lichaam past zich aan, het moet overschakelen van koolhydraat- naar vetverbranding om aan glucose te komen en meestal is dat dag drie of vier dat dat gebeurt. XM had misschien een iets grotere koolhydraatreserve dan gemiddeld. Kan ook inderdaad zijn dat het feit dat de menstruatie nu net tegelijk valt, een nadelig effect heeft. Ik zou me pas zorgen gaan maken als het langer dan 1 of 2 dagen zou aanhouden. Of als er zoals bij Tink echt pijnen zouden optreden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:42 schreef minilot het volgende:
Hoort dat erbij Con - zwart voor de ogen, zweetuitbraak? Ik vind het nogal griezelig klinken.
Heb me er inmiddels over bijgelezen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Het kan ja. Je lichaam past zich aan, het moet overschakelen van koolhydraat- naar vetverbranding om aan glucose te komen en meestal is dat dag drie of vier dat dat gebeurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Wow wat naar..quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Joh, ik droom klote de laatste paar dagen. Eerst gedroomd dat de bijna 2-jarige dochter van een vriendin dood was. Heb t toen ik wakker werd echt moeten controleren (facebook/sms) zo echt leek het. En vannacht gedroomd dat mijn moeder dood was. Hoop niet dat die dromen blijven doorzetten.
XM, doe maar rustig aan ja. Laat jezelf goed verzorgen door Duvel
Vertel!quote:
Nou het was gewoon kei leuk, we hebben het super laat gemaakt nog na de film, ergens gaan drinken, lag om half 3 in bed en heb geen oog dicht gedaan!!! Is het al volgend weekend?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:29 schreef minilot het volgende:
Beeeh, wat een gedoe Syrena.Nou ja, op naar de volgende stap!
[..]
Vertel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |