Ik hou van losheid.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:45 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja da's inderdaad allemaal een stuk losser
Ik denk dat je gezond genoeg eet idd XM, mss het omschakelen (al heb ik juist meer last met meer carbs?!?) en ongesteld en wie weet ook een doodordinair griepje? Dat gaat momenteel rond als wat..quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
No offence, maar volgens mij is 3 weekjes lowcarb altijd nog beter dan het eetpatroon dat jij er een flinke tijd op nagehouden hebt. Je bent nu echt goed bezig, blij om! Maar ik krijg genoeg binnen, slik aanvullende multivit en m'n lijf moet ff wennen aan niet meer suiker suiker suiker.
Ga vandaag wel iets hoger in de kh's. Zat hele tijd rond 12. Mss vandaag ff naar 18 ofzo.
Oh dat is het gelukkig ook welquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik hou van losheid.Ook buiten de disco.
![]()
Hedonistische inborst, vermoed ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik in het ziekenhuis werd opgenomen stonden de eerste dag zo'n beetje alle vriendinnen uit de buurt, mijn ouders, mijn broer + aanhang, mijn ex-schoonzus en mijn neefjes aan mijn bed. En ik had pijn en was moe en voelde me vreselijk. Nee, daar heb ik één ding van geleerd: soms is je bezoek domweg niet gewenst.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:32 schreef Syrena het volgende:
Ben ik trouwens raar dat ik het niet echt normaal vindt om een doodzieke op de dag dat je weet dat ie een ingreep/artsenbezoek heeft meteen op te zoeken? Woensdagmiddag waren we net terug stond een wandelmaatje op de stoep (oke, om iets af te geven, maar werd binnengevraagd door mijn moeder), daarna mijn oom, daarna nog een oom & tante. Alle eetmomenten, die voor mijn vader nu dus HEEL belangrijk zijn, in de war.
Gisteren lag mijn vader net ff op de bank te slapen (suf van het roesje), gaat de bel, weer een oom & tante.
Ik bedoel, het wandelmaatje wist niet dat we naar het ziekenhuis waren, de rest wel. Wacht toch een dagje manIdem met bellen, ik zet een post op Facebook, belt mijn nichtje
die horen/zien we nooit. Pap was not amused, dus maar geen FB updates meer.
Ik snap echt wel dat iedereen heel bezorgd is, maar srsly. En ik vraag me nu al af of die belangstelling er ook nog is als het fout zou lopen, en mijn mams alleen achterblijft
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]Eerste dates
![]()
De belangrijkste vraag echter;Hehe dat zit wel snor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan het me voorstellen, dat dat frustrerend is! Misschien consequent zijn en bezoek niet binnen laten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:32 schreef Syrena het volgende:
Ben ik trouwens raar dat ik het niet echt normaal vindt om een doodzieke op de dag dat je weet dat ie een ingreep/artsenbezoek heeft meteen op te zoeken? Woensdagmiddag waren we net terug stond een wandelmaatje op de stoep (oke, om iets af te geven, maar werd binnengevraagd door mijn moeder), daarna mijn oom, daarna nog een oom & tante. Alle eetmomenten, die voor mijn vader nu dus HEEL belangrijk zijn, in de war.
Gisteren lag mijn vader net ff op de bank te slapen (suf van het roesje), gaat de bel, weer een oom & tante.
Ik bedoel, het wandelmaatje wist niet dat we naar het ziekenhuis waren, de rest wel. Wacht toch een dagje manIdem met bellen, ik zet een post op Facebook, belt mijn nichtje
die horen/zien we nooit. Pap was not amused, dus maar geen FB updates meer.
Ik snap echt wel dat iedereen heel bezorgd is, maar srsly. En ik vraag me nu al af of die belangstelling er ook nog is als het fout zou lopen, en mijn mams alleen achterblijft
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]Eerste dates
![]()
De belangrijkste vraag echter;Als dat het belangrijkste zou zijn dan zou ik dat zoenen ook maar achterwege latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als dat het belangrijkste zou zijn dan zou ik dat zoenen ook maar achterwege laten
Ik denk dat m'n lijf gewoon geschokt is door al het gezondequote:Op zaterdag 21 april 2012 11:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik denk dat je gezond genoeg eet idd XM, mss het omschakelen (al heb ik juist meer last met meer carbs?!?) en ongesteld en wie weet ook een doodordinair griepje? Dat gaat momenteel rond als wat..
Als ik zo zie wat je binnenkrijgt aan gezonde dingen nu, kan ik me niet voorstellen dat dat nu is waar je lijf slecht op zou reageren eigenlijk ..
^^quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, gezien de huidige trend dat mensen zich zorgen maken als ze op hun 14e nog maagd zijn...
whehe, mjah, afkickverschijnselenquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat m'n lijf gewoon geschokt is door al het gezonde.
Nou boodschappen zijn binnen, dus ik ga in standje relax. Alleen vd bank voor het bereiden van voer.
En dat. Zat net mobiel, maar alles is al gezegd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:07 schreef MarMar het volgende:
Vaak is het gewoon dat mensen er niet bij stil staan, met de beste bedoelingen natuurlijk.
Als je dan gewoon zegt "sorry het komt nu niet zo goed uit, hij heeft al veel visite gehad en rust nodig, misschien kunnen we later wat afspreken, zou je dan even willen bellen?" is het vaak al klaar hoor![]()
En idd, even een bericht rondsturen dat het hartstikke lief is dat men aan hem denkt, maar wel erg druk en daarom handig om eerst te bellen voordat men langskomt.
Of je dan daarmee iemand voor de kop stoot, zou ik me niet druk over maken..
Nee daarom. Vergelijk het maar met een junkie, als die zou luisteren, zou ie ook nooit af kunnen kicken. Kijk, als het maandagochtend nou nog zo is, wordt het wat anders. Maar geef het het weekend om om te schakelenquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
whehe, mjah, afkickverschijnselen![]()
Dat schoot me wel ff door mn hoofd trouwens; als iedereen met afkickverschijnselen naar z'n lijf ging luisteren "ik voel me zo ziek" dan kwam het niet goed he...
Mensen met suikerdipjes voelen zich lekker als ze weer suiker gaan eten enzo... dus sjah.. kortetermijngevoel zegt niet altijd alles..
Als de vrienden in ieder geval netjes bellen, hoeven jullie alleen maar de (goedbedoelende) familie nog een beetje op te voeden!quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:03 schreef Syrena het volgende:
Mam vond het ook irritant(ze was net ff hier). Maar ff nadenken hoe we de familie niet voor het hoofd stoten en ze toch weg kunnen houden
(vrienden bellen nl. netjes zei ze net). Denk dat ik van iedereen het mobiele nr ga vragen en dat in mijn telefoon zet, en ze dan direct sms. Dan weten ze in elk geval al iets.
Het kan nog steeds beter (zeker de alcohol) maar het gaat niet slechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |