Nou, ik had dus vannacht ook zo'n net echte droom, over véél leukere dingen, alleen wel met de verkeerde kerel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:28 schreef Ml-etje het volgende:
Jakkes Coco dromen hoor je over leuke dingen te hebben
Kijk eens naar de chemische structuur van vet...quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:27 schreef Siral het volgende:
Pff dat lowcarben kan toch niet gezond zijn. Voor een week of wat oke, maar je hebt gewoon koolhydraten nodig..
Die ik heb is meer van de schaapjes. Kolios of Dodoniquote:
Oh, zo'n droom vind ik nooit zo ergquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:36 schreef Mini. het volgende:
Bijleespost:
Nou, ik had dus vannacht ook zo'n net echte droom, over véél leukere dingen, alleen wel met de verkeerde kerel.Ook niet erg relaxed.
Dit was juist iemand die ik in wakkere toestand ook al wel zag zitten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, zo'n droom vind ik nooit zo ergBehalve als ik in mijn droom extreem slechte smaak blijk te hebben
Heftig, vooral dat kindje dan denk ik.. hypotheek tsjah, in het ergste geval nog een tijd in 1 huis moeten dan..quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goh, blijkbaar gaat de relatie van een vriend van Martijn niet goed. Hebben een kindje van bijna 2, zijn bijna 2 jaar getrouwd, maar zij ziet het niet meer zitten. Hoge hypotheek en alles. Wordt nog leuk.
(C/H/O)repetentquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Kijk eens naar de chemische structuur van vet...
Nou, eerlijk gezegd hebben Martijn en ik ons altijd al afgevraagd of trouwen en een kind krijgen een goed idee was. Maar ja. De buitenkant wil niet per se iets zeggen he? Hij is helemaal gek van haar, zij is... raar. Moeilijk uit te leggen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Heftig, vooral dat kindje dan denk ik.. hypotheek tsjah, in het ergste geval nog een tijd in 1 huis moeten dan..
Is er niets meer aan te doen verder? Ik kan me zo voorstellen dat 2 jaar na het krijgen van een kindje de verradelijke sleur zijn intrede wel gedaan kan hebben..
Mjah, sneu iig.. voor alle betrokken partijen.
Dat 'sneu voor het kindje' vind ik van die overtrokken reacties. Moeten ze dan maar bij elkaar blijven voor het kind? Ook voor hen niet per se sneu. Het leven gaat zoals 't gaat en zolang ze vooral aan elkaars geluk blijven denken (incl. kind) dan is dat toch prima? Heb kinderen gezien waarbij de ouders bij elkaar bleven 'tot de kinderen 't huis uit waren', want dat zou 'zielig voor de kinderen zijn, gescheiden ouders' waarbij de thuissituatie niet te harden was en kinderen van wie de ouders gescheiden waren en waar alles prima ging.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Heftig, vooral dat kindje dan denk ik.. hypotheek tsjah, in het ergste geval nog een tijd in 1 huis moeten dan..
Is er niets meer aan te doen verder? Ik kan me zo voorstellen dat 2 jaar na het krijgen van een kindje de verradelijke sleur zijn intrede wel gedaan kan hebben..
Mjah, sneu iig.. voor alle betrokken partijen.
Natuurlijk is het wel sneu. Je gaat niet trouwen met het idee te gaan scheiden. Dat het soms beter is je eigen weg te gaan, soit, maar blijft jammer dat het niet gelukt is. En hoezeer je het belang van je kind ook vooropstelt, sneu voor het kind blijft het ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat 'sneu voor het kindje' vind ik van die overtrokken reacties. Moeten ze dan maar bij elkaar blijven voor het kind? Ook voor hen niet per se sneu. Het leven gaat zoals 't gaat en zolang ze vooral aan elkaars geluk blijven denken (incl. kind) dan is dat toch prima? Heb kinderen gezien waarbij de ouders bij elkaar bleven 'tot de kinderen 't huis uit waren', want dat zou 'zielig voor de kinderen zijn, gescheiden ouders' waarbij de thuissituatie niet te harden was en kinderen van wie de ouders gescheiden waren en waar alles prima ging.
Dat zegt niet dat scheiden altijd soepel gaat en altijd in overleg, maar ik denk dat in alle gevallen 'bij elkaar blijven voor de kinderen' echt wel opgepikt wordt door de kinderen en het dus per definitie niet beter maakt.
Sneu voor het kindje, omdat volwassenen zelf voor de relatie kiezen en zelf de relatie beeindigen en het kind eigenlijk altijd met de gevolgen blijft zitten van ouders die niet meer bij elkaar wonen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat 'sneu voor het kindje' vind ik van die overtrokken reacties. Moeten ze dan maar bij elkaar blijven voor het kind? Ook voor hen niet per se sneu. Het leven gaat zoals 't gaat en zolang ze vooral aan elkaars geluk blijven denken (incl. kind) dan is dat toch prima? Heb kinderen gezien waarbij de ouders bij elkaar bleven 'tot de kinderen 't huis uit waren', want dat zou 'zielig voor de kinderen zijn, gescheiden ouders' waarbij de thuissituatie niet te harden was en kinderen van wie de ouders gescheiden waren en waar alles prima ging.
Dat zegt niet dat scheiden altijd soepel gaat en altijd in overleg, maar ik denk dat in alle gevallen 'bij elkaar blijven voor de kinderen' echt wel opgepikt wordt door de kinderen en het dus per definitie niet beter maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |