quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:59 schreef twi het volgende:
[..]
En over een week of twee kunnen we 'm als 't meezit een bloemetje sturen als dank voor 't kampioenschap.
Ik stuur er een naar PSV. Met de tekst:quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:59 schreef twi het volgende:
[..]
En over een week of twee kunnen we 'm als 't meezit een bloemetje sturen als dank voor 't kampioenschap.
Of "Misschien wil de gemeente de lucht boven het stadion ook nog kopen t.b.v. versterkingen?"quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:02 schreef heloef het volgende:
Ik stuur er een naar PSV. Met de tekst:
Zelfs met transfers van belastingsgeld, zijn jullie alweer uitgeteld.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:04 schreef twi het volgende:
[..]
Of "Misschien wil de gemeente de lucht boven het stadion ook nog kopen t.b.v. versterkingen?"
Ist leuK?quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:06 schreef Sneezeechu het volgende:
* Sneezeechu is junglebook aan het kijken...
Godverdomme vertel het ze, Derek!quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
Die emo smiley zou hier eens verboden moeten worden.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
Doe ik niet. Ik vond dat meisje nooit zo tof omdat Baloo daardoor alleen achtergelaten werd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:11 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Drink maar lekker tot je dronken als een torretje bent
[..]
Ga niet haten op junglebook!
Sorryquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
quote:
quote:
Chicken liltlle is datquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ben ik verdomme net aan die kale nazi-kop van je gewend...
Klein beetje aangepast dat weer wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:20 schreef twi het volgende:
Jezus, nu ben ik helemaal in de war man. Je hebt kingtoppie's oude UI gejat.
Jij begint vroeg.. ik vind 08:00 vroeg zat. Nog even volhouden, bijna weekend.quote:
Heb je ook een pm gehad van iemand die zegt dat hij fake is?quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:29 schreef twi het volgende:
Oké, van wie was Daqufrance een kloon? Sta op en maak jezelf bekend.
Ik las zoiets bij de FoBo updates. Krijg jij daar PM's van?quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je ook een pm gehad van iemand die zegt dat hij fake is?
Ja stuur hem even doorquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik las zoiets bij de FoBo updates. Krijg jij daar PM's van?
Ja geen ideequote:Op zaterdag 21 april 2012 10:38 schreef twi het volgende:
En hij kreeg van de week nog wel zo'n fantastisch aanbod op de toiletten. Wie verdenk jij?
Zeg jij nu dat wij niet super mooi zijn?quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja geen idee
Maar snap niet waarom ik pm krijg
Heb maar gezegd dat ze niet bij mij moet wezen, maar bij ern moderator
Was ook te mooi om waar te zijn, zo supermooie man op fok
Ja, maar ik las er expres overheen. Moet jij zo nodig weer gaan quoten en doorvragen...quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:44 schreef Royco1 het volgende:
Zeg jij nu dat wij niet super mooi zijn?
oei durf dat filmpje niet eens aan te klikken, bang dak geshockeerd raak..quote:
Verstandig. Mijn ogen en oren bloeden een beetje nuquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oei durf dat filmpje niet eens aan te klikken, bang dak geshockeerd raak..
Ik had precies hetzelfde, alleen dan van kwart over 7 tot half 10. Mijn gordijn is stukquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:59 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, kon ik uitslapen word ik gewoon om kwart over 7 wakker.
Maar ik heb volgehouden en ben gewoon blijven liggen tot 11 uur, ondanks dat ik na elk kwartier weer wakker werd en helemaal brak en kut wakker werd uiteindelijk.
Die commentaren er bij ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:10 schreef Myraela het volgende:
Serieus, als het puur dat uiterlijk was.Maar het klinkt ook gewoon niet. En die mond is gewoon creepy.
quote:Try keeping you eyes on her piercing, wherever the fuck it went.
quote:I think I gained 10 pounds from merely watching this.
Jij?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:17 schreef debeterebob het volgende:
Hoho er zijn wel knappe mannen op Fok
Dankjewel dat je reclame voor me maaktquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:17 schreef debeterebob het volgende:
Hoho er zijn wel knappe mannen op Fok
Zon!quote:
Doe mij maar 22 gradenquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, vind de temperatuur prima zo, het is alleen jammer van de regen![]()
22 graden is alleen lekker als ik in de tuin kan zitten. Als ik gewoon moet reizen en werken vind ik dat eigenlijk veel te warm, kom je overal alleen maar bezweet aan.quote:
Dan moet je wat lichters aantrekken!quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:43 schreef benzin het volgende:
[..]
22 graden is alleen lekker als ik in de tuin kan zitten. Als ik gewoon moet reizen en werken vind ik dat eigenlijk veel te warm, kom je overal alleen maar bezweet aan.
Okquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet je wat lichters aantrekken!
Naakt werken lijkt me niet bevorderlijk voor het behoud van werkquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet je wat lichters aantrekken!
Echt niet! Gewoon elke dag 22 graden (of warmerquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Naakt werken lijkt me niet bevorderlijk voor het behoud van werk![]()
![]()
Heb echt een hekel aan te warme zomers, het mag alleen warm zijn als ik vrij ben en de hele dag in de tuin kan liggen
Maar op dit moment zou iedereen denken dat er een rollade looptquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik zo'n lichaam had dan was zo'n shirtje te overwegen ja
Naakt? Waar werk je eigenlijk in dan dat je zo snel zweet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Naakt werken lijkt me niet bevorderlijk voor het behoud van werk![]()
![]()
Heb echt een hekel aan te warme zomers, het mag alleen warm zijn als ik vrij ben en de hele dag in de tuin kan liggen
Checkquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt niet! Gewoon elke dag 22 graden (of warmer), zon en een zuchtje wind
![]()
En een beetje heiig zodat ik niet zo snel verbrand
Ik werk helemaal niet lichamelijk hard, dus daar kan het niet aan liggen, maar ik heb het gewoon ontzettend snel te warm. Weet eigenlijk niet precies hoe dat komt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naakt? Waar werk je eigenlijk in dan dat je zo snel zweet?
Dan nog blijft het toch een beetje alsof je net uit een Dark Room komt gelopen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik zo'n lichaam had dan was zo'n shirtje te overwegen ja
Ebay?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:58 schreef Sneezeechu het volgende:
Weet iemand waar je Junglebook figuurtjes kan krijgen?
Ik vind in de vrouwenwc staan zo not done...quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:59 schreef firefly3 het volgende:
Gisteren uit mijn comfort zone gestapt om lef op te bouwen door de vrouwen wc in te stappen en daar te blijven! In plaats van dat meiden boos werden vonden ze het leuk wtf. Ik voelde me net een popster ofzo. Probeer ook dingen te doen die grappig/hilarisch zijn en uit je comfort zone, en post ze hier???
Oke mijn verhaal dan maar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:59 schreef firefly3 het volgende:
Gisteren uit mijn comfort zone gestapt om lef op te bouwen door de vrouwen wc in te stappen en daar te blijven! In plaats van dat meiden boos werden vonden ze het leuk wtf. Ik voelde me net een popster ofzo. Probeer ook dingen te doen die grappig/hilarisch zijn en uit je comfort zone, en post ze hier???
Hehe, ben gisteren nuchter uit geweest. Vandaag mag ik weer van mezelf.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oke mijn verhaal dan maar.
Ik heb teringveel bier, mixjes en sterk gedronken, zodat ik nu volledig uit de comfort zone ben.
Alleen in Engeland...quote:
Euh...watte?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:59 schreef firefly3 het volgende:
De reden dat het buiten mijn comfort zone zit/zatquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:15 schreef Myraela het volgende:
Nee maar serieus. Een toilet binnenstappen om leuk te doen. Niggah say whut?Tenzij je samen met iemand in een hokje wilt. Of er een enorme rij bij je eigen toiletten staat. Moet je er gewoon weg blijven.
Wat heeft het met lef te maken om een damestoilet in te stappen het is een toilet niet meer niet minder.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:20 schreef firefly3 het volgende:
Het gaat niet zozeer om de reacties (al heb ik er leuke contacten aan overgehouden), het gaat er meer om voor jezelf dat je meer lef krijgt in het algemeen.
Poepen in een bar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:22 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wat heeft het met lef te maken om een damestoilet in te stappen het is een toilet niet meer niet minder.
En als ik moet poepen ergens in een bar dan loop ik ook gewoon het damestoilet binnen
Maar als je moet, dan moet je toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Poepen in een bar.Ik snap nooit hoe mensen dat kunnen, zelfde als op je werk of op je school.
Gewoon niet aanstellen in de kroeg. Gewoon lekker schijten op het vrouwentoiletquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Poepen in een bar.Ik snap nooit hoe mensen dat kunnen, zelfde als op je werk of op je school.
Daar heb ik geen last van.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als je moet, dan moet je toch?
Ik heb een keer de nagels van een vriend gelakt, nouja, alleen zijn pinkies. Roze en blauw.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:25 schreef xFriendx het volgende:
Lef...dan had ik wel tegen Myr gezegd dat ze zich vrijelijk mag uitleven op m'n haar, nagels en kleding.
Als ik die aan zou trekken, tover jij me dan om?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:28 schreef Myraela het volgende:
En zolang je geen bandshirts draagt zal je kleding wel okay zijn.
Ik moest enomr nodig de shoarma was niet goed gevallenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ik alleen je shirt uittrekken. Shirts zijn overrated, jij hebt een goed lichaam.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik die aan zou trekken, tover jij me dan om?
Wolvenshirtsquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:28 schreef Myraela het volgende:
En zolang je geen bandshirts draagt zal je kleding wel okay zijn.
En dit is nog serieus ook he?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:59 schreef firefly3 het volgende:
Ik weet serieus niet wat ik ervan moet denkenquote:
Gewoon drugs gebruiken, dan heb je dat ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:40 schreef firefly3 het volgende:
Als je iets geks doet wat je normaal niet doet dan wordt je ineens "wakker" en krijg je een melige bui.
Met een wolvenshirt aanquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon drugs gebruiken, dan heb je dat ook.
Gratis tip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:55 schreef Sneezeechu het volgende:
Tering deze is ziek
problemen met z'n huid denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je als het niet heiig isquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
problemen met z'n huid denk ik.
Een kleine Freddy kreugerquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
problemen met z'n huid denk ik.
Spreek voor jezelf, ik ga straks geheel sociaal doenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:38 schreef debeterebob het volgende:
Hoe zit het nu met Daqufrance? Is ie gewoon een kansloze zolderautist zoals wij allemaal?
Paardrijden?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik ga straks geheel sociaal doen
Ik denk kanslozer, gezien hij foto's van anderen moet gebruiken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:38 schreef debeterebob het volgende:
Hoe zit het nu met Daqufrance? Is ie gewoon een kansloze zolderautist zoals wij allemaal?
Ik ook dan maar...quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik ga straks geheel sociaal doen
Strawberry_hill?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Waar is onze nieuwe aanwinst trouwens?
Neenquote:
Bier drinken bij Markt 5quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
NeenEerst in het dorp koffie drinken en daarna ben ik uitgenodigd voor een etentje
Wat weet jij dat ik niet weet???quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Strawberry_hill?
Misschien wat voor jou
Koffie, dus. En vergeet het sjansen met de serveersters nietquote:
Als je niks meer kunt terug vinden??quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Wanneer weet je dat je teveel cd's hebt?
Als je er eentje ziet liggen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Wanneer weet je dat je teveel cd's hebt?
De laatste keer dat ik er was (2 jaar geledenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Koffie, dus. En vergeet het sjansen met de serveersters niet
Nou, ik ben m'n cd collectie aan het omzetten naar MP3's omdat ik nu een autoradio heb waar 32gb SD's in kunnen. En nou kom ik dus een cd tegen die gewoon nog nieuw in de verpakking zitquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je niks meer kunt terug vinden??
Daar worden ze op aangenomen tegenwoordigquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was (2 jaar geleden) werkte er een heul mooi blond meisje
Godver, dan moet ik maar eens snel op familiebezoekquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar worden ze op aangenomen tegenwoordigEn een catch van een brunette ook
Moet je wel het slechte weer hier trotserenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, dan moet ik maar eens snel op familiebezoek
Kutjequote:Op zaterdag 21 april 2012 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je wel het slechte weer hier trotseren
Minequote:Op zaterdag 21 april 2012 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, dan moet ik maar eens snel op familiebezoek
Daar zijn cd's toch ook gewoon voor. Waar zou je ze voor moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, ik ben m'n cd collectie aan het omzetten naar MP3's omdat ik nu een autoradio heb waar 32gb SD's in kunnen. En nou kom ik dus een cd tegen die gewoon nog nieuw in de verpakking zit
Nou dit is meer van: must have voor in de collectie maar nooit tijd gehad om 'm op te zettenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zijn cd's toch ook gewoon voor. Waar zou je ze voor moeten gebruiken.
Ik heb kleren in mn kast met kaartjes er nog aan.Wist eigenlijk bij het kopen al dat ik ze niet zou gaan dragen. Maar dan verzin ik er gewoon een gelegenheid voor die er nooit zal komen.
Hahahahaha nette actiequote:Op zaterdag 21 april 2012 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zijn cd's toch ook gewoon voor. Waar zou je ze voor moeten gebruiken.
Ik heb kleren in mn kast met kaartjes er nog aan.Wist eigenlijk bij het kopen al dat ik ze niet zou gaan dragen. Maar dan verzin ik er gewoon een gelegenheid voor die er nooit zal komen.
Dat noemen we een vrouw met een gat in der hand.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
inb4 hand in dr gatquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat noemen we een vrouw met een gat in der hand.
Maar als ik ooit naar een zwembad-feestje ga, heb ik tenminste vast een topje om aan te doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat noemen we een vrouw met een gat in der hand.
Die je tegen die tijd niet meer mooi vindquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar als ik ooit naar een zwembad-feestje ga, heb ik tenminste vast een topje om aan te doen.
http://www.amsterdam-plens-event.nl/quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar als ik ooit naar een zwembad-feestje ga, heb ik tenminste vast een topje om aan te doen.
Tuurlijk wel, mijn kast is enorm georganiseerd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die je tegen die tijd niet meer mooi vind
Mensen die overal op voorbereid zijn...quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fucking vetquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:05 schreef screwloose het volgende:
[..]
http://www.amsterdam-plens-event.nl/
in de gaten houden!
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:05 schreef screwloose het volgende:
[..]
http://www.amsterdam-plens-event.nl/
in de gaten houden!
Staat hoog in de lijst van beste feestjes ooit voor screwquote:
Zeg, wat is dit?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mine![]()
Hossel jij die chicks op Malta maar
Ik wil ook!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:08 schreef screwloose het volgende:
[..]
Staat hoog in de lijst van beste feestjes ooit voor screw
Ik heb minder grote ballen en een grotere lul denk ik aan dat formaat te zien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:10 schreef Myraela het volgende:
Wat heeft deze in zn broekje?
[ afbeelding ]
Ze vroeg niet wat JIJ in je broek hebt he.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb minder grote ballen en een grotere lul denk ik aan dat formaat te zien.
Het ziet eruit als een opgerolde sokquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb minder grote ballen en een grotere lul denk ik aan dat formaat te zien.
O, verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze vroeg niet wat JIJ in je broek hebt he.
Erg bijzonderquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:12 schreef Myraela het volgende:
Het zijn in ieder geval erg rare verhoudingen.
Nu heb ik zin in ijs.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:14 schreef Myraela het volgende:
Fascinerend zou ik zelfs wel durven zeggen.
Sokken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dan neem je geen ijs.quote:
Man man man, ik ben zo scherp vandaagquote:
Die moet eens nodig zijn ballen legenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik hoop toch echt van nietquote:
Je moet echt wel ontiegelijk onzeker zijn dan.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet echt wel ontiegelijk onzeker zijn dan.
Als je iedere vrouw die met je vriend omgaat meteen een hoer vind.quote:
Ach sooo..... Ik denk eerlijk gezged niet dat mijn vriendin dat vind, dan zou ze een aantal van haar vriendinnen namelijk ook hoeren en sletten vindenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je iedere vrouw die met je vriend omgaat meteen een hoer vind.
Is toch ook zo....quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je iedere vrouw die met je vriend omgaat meteen een hoer vind.
Tsja, ze zal zich wel moeten realiseren dat sommigen er al veel eerder waren dan haar. Beetje respect is op zijn plaats.quote:
Die poste ik gisteren al.quote:
Ja sorry, ik woon niet op Fok! en krijg dus niet alles meequote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja sorry, ik woon niet op Fok! en krijg dus niet alles mee
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
GVD, ik ben aan het modden (Battlefield 2) maar elke keer crashed tie bij het laden van Geometries.
Heb al 2 F18's en een F14 met een nieuwe skin toegevoegd en die werken wel. Doe ik -exact- hetzelfde nog een keer met een andere F14 en een andere F18 --> CRASH
Het stomme is, het zou gewoon moeten werken. Alles al tig keer nagekeken, geen fout in de code kunnen ontdekken, geen bestand een verkeerde naam, alles al 4 of 5 keer over gedaan en ik krijg het maar niet voor elkaar -_-
Ik krijg ook geen foutmelding bij de crash, ook geen log bestand. Man, wat is debuggen frustrerend op deze manier
Ik wil gewoon dat het werkt
Zo, moest ik even kwijt, ik loop hier al sinds eergisteren tegenaan
Misschien kun je me een samenvatting geven?quote:
Haha, weet ik wel hoorquote:
Ga dan battlefield play 4 free spelen...quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, weet ik wel hoor
Wou het gewoon even kwijt, dit is gewoon zo frustrerend aan het worden. Bovendien kan niemand me helpen bij dit probleem. Denk niet dat BF2 nog veel gespeeld wordt deze dagen
Ik speel BF2 in een LAN met vrienden. Ik heb er al aanzienlijk veel in zitten modden en van alles veranderd. Van de vliegtuigen en voertuigen die spawnen, hoeveel er spawnen, hoe vaak en hoe snel ze spawnen, ik heb wapens aangepast (o.a. sniper rifles een 3e scope gegeven), bewapening van vrijwel alle vliegtuigen aangepast (waaronder een A10 met nukequote:Op zaterdag 21 april 2012 16:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ga dan battlefield play 4 free spelen...
HOERA!quote:
Ik zag dat plaatje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien kun je me een samenvatting geven?
Elitaire aap dat je bent.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:44 schreef Drommeldaris het volgende:
INB4 mensen die me elitair gaan noemen. KLBtopic gemaakt over dat iedereen in Nederland stemgerechtigd is
Dank je, ik ben weer op de hoogte. Speciaal voor jou een dansje met m´n matties:quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag dat plaatje.
Ik poste het gister.
Einde samenvatting.
Erg elitair om te impliceren dat jij het wel waard bent om stemrecht te hebben...quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:44 schreef Drommeldaris het volgende:
INB4 mensen die me elitair gaan noemen. KLBtopic gemaakt over dat iedereen in Nederland stemgerechtigd is
Je bent net ietsjes te dik en die snor mag er ook best af...quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank je, ik ben weer op de hoogte. Speciaal voor jou een dansje met m´n matties:
[ afbeelding ]
Ik las je post en keek toen naar je ui...:Pquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent net ietsjes te dik en die snor mag er ook best af...
Chicks diggen mijn moustache ja!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent net ietsjes te dik en die snor mag er ook best af...
Graag, want ik heb geen fietsquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:11 schreef Myraela het volgende:
Spring maar achter bij mij, achterop mn fiets.
herkenbaarquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:19 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, ik sta op het punt weer 2 topjes te bestellen. Terwijl ik nog 2 bestellingen heb lopen van 7 topjes en een jeans. Ik moet echt eens voor andere dingen gaan shoppen.Maar ik kan geen toffe schoenen vinden.
Mijn iq is boven de 120 en ik heb een grote interesse voor de politiek. Ze zouden mij in mijn 1tje minstens 1 zetel moeten laten verdelen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Erg elitair om te impliceren dat jij het wel waard bent om stemrecht te hebben...
zwart is mooier!quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:23 schreef Myraela het volgende:
Hmm, ze hebben ze wel nog in het blauw. Wilde ze eigenlijk in het zwart.
Maar dan ben ik wel 2meter lang, maar daar moet ik eigenlijk schijt aan hebben.
Hebben ze niet in mn maat, ik vind deze blauw ook wel erg mooi. Draag er toch alleen maar jeans boven.quote:
Dat is paars. Tevens vind ik ze ook niet heel erg mooi.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hebben ze niet in mn maat, ik vind deze blauw ook wel erg mooi. Draag er toch alleen maar jeans boven.
[ afbeelding ]
Alsjeblieft schatje, verschil tussen blauw en paars.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is paars. Tevens vind ik ze ook niet heel erg mooi.
Ze zien er veels te goedkoop uit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooiste pumps die ik in lange tijd heb gezien.
Qua kwaliteit of bedoel je hoerig-goedkoop?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ze zien er veels te goedkoop uit.
Of een legging met panter-print.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:37 schreef Myraela het volgende:
Misschien als ik er een kort jurkje op zou dragen.
zonder stekels mooier.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hebben ze niet in mn maat, ik vind deze blauw ook wel erg mooi. Draag er toch alleen maar jeans boven.
[ afbeelding ]
Nee man, dat maakt ze juist tof.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
matcht leuk met je gouden kettinkje
Dat word bepaald door je gedrag en de combinaties die je maakt. Niet puur door een paar schoenen.quote:
Nah, kleren zijn daar net zo goed een onderdeel van.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat word bepaald door je gedrag en de combinaties die je maakt. Niet puur door een paar schoenen.
Alles uit behalve de schoentjes, zie ze steeds meer in verschillende kleuren ik vind het wel geil.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heul primaquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:41 schreef kree het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes, hoe is het hier?
Samequote:
Neem actie vanavond! Geen excuusjesquote:
Ik wil die nieuwe proeven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb niet komende week, maar de week daarna vrij van stage.![]()
Dan koop ik een bak Ben & Jerry's om mijn verdriet weg te eten achter de tv.
Mijn zorgtoeslag is op, maar volgende week krijg ik weer 150 euro, dus dat overleef ik wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:02 schreef heloef het volgende:
Ik ben verstandig ik verbras mijn zorgtoeslag nergens aan.
Er is er ook een met caramel geloof ik, een nieuwe.quote:
Mja, eigenlijk ben ik helemaal niet zo'n fan van Ben & Jerry. Ik denk wel telkens van "HEBBEN!" maar als ik het dan eet ben ik het na 2 hapjes zat. Het is altijd een beetje teveel van het goede.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is er ook een met caramel geloof ik, een nieuwe.
Misschien doe ik ze wel allebei, als ik mezelf erg zielig vind.
Net zoals met kleding kopen dusquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk ben ik helemaal niet zo'n fan van Ben & Jerry. Ik denk wel telkens van "HEBBEN!" maar als ik het dan eet ben ik het na 2 hapjes zat. Het is altijd een beetje teveel van het goede.
Doelde meer op dat je nog steeds kleren met kaartjes eraan in de kast hebtquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, kleren vind ik daadwerkelijk leuk.
Voor zolang dat nog bestaatquote:
Hopelijk nog een jaar of 7.quote:
Als het aan de VVD/CDA ligt vast niet. Rijker worden ten kosten van de armenquote:
1.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
Doelde meer op dat je nog steeds kleren met kaartjes eraan in de kast hebt
Hoe veel klerenkasten heb je eigenlijk?
Klein. Ik heb echt niet heel erg veel kleren hoor, die bestel-tic heb ik pas een paar maanden en ik heb oude dingen allemaal weggedaan.quote:
Dus je draagt het maar een paar keer en doet het dan wegquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klein. Ik heb echt niet heel erg veel kleren hoor, die bestel-tic heb ik pas een paar maanden en ik heb oude dingen allemaal weggedaan.
Nee, de dingen die ik weggegooid heb waren gewoon echt oud.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je draagt het maar een paar keer en doet het dan weg
Dan valt het nog meequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, de dingen die ik weggegooid heb waren gewoon echt oud.
Eerst mijn poppen verzorgenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:44 schreef marbasnarf het volgende:
iedereen klaar met huishouden en eten, dus dan Fok!
jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:44 schreef marbasnarf het volgende:
iedereen klaar met huishouden en eten, dus dan Fok!
Ik heb precies het omgekeerde. Ik hoef het niet, maar als we het hebben eet ik het in één of twee dagen op. En dan zijn mijn ouders weer pissed, want die willen dat elk potje eten drie maanden meegaatquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk ben ik helemaal niet zo'n fan van Ben & Jerry. Ik denk wel telkens van "HEBBEN!" maar als ik het dan eet ben ik het na 2 hapjes zat. Het is altijd een beetje teveel van het goede.
Bwehe, Drake faalt ook in versieren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:33 schreef DigitalGirl het volgende:
“I wonder if I should call you, But then again you never call me, And I’m just looking at my phone girl, And the last 3 messages are all me”
Drake de perfecte beschermheer van dit topic.
Ik koop meestal samen met een vriendin, voor een avondje bij een film. En dan zijn we kei misselijk en gooien we de rest weg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb precies het omgekeerde. Ik hoef het niet, maar als we het hebben eet ik het in één of twee dagen op. En dan zijn mijn ouders weer pissed, want die willen dat elk potje eten drie maanden meegaat.
Ik heb ook altijd buikpijn daarna. Totally worth itquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik koop meestal samen met een vriendin, voor een avondje bij een film. En dan zijn we kei misselijk en gooien we de rest weg.
Drake zijn lyricsquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:53 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bwehe, Drake faalt ook in versieren.
Niet doen, wees sterk Snarfquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:58 schreef marbasnarf het volgende:
nu heb ik ook trek in B&J... elke keer als ik langs die posters kom, kan ik mn oog er niet vanaf houden... zie mezelf echt vanavond nog naar tnakstation gaan haha
ben al zo lang sterkquote:
Nou dat wordt aan de B&J dat hoor ik alquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben al zo lang sterken moet trouwens toch tanken, dus zou t kunnen combineren
ben voor de zekerheid ff naar c1000quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat wordt aan de B&J dat hoor ik al
Ik ben net terug, beetje eten in huis is ook wel handigquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben voor de zekerheid ff naar c1000ijs halen en had ook nog chilisaus nodig... tozzo!!
Zullen we er dan eentje delen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:58 schreef marbasnarf het volgende:
nu heb ik ook trek in B&J... elke keer als ik langs die posters kom, kan ik mn oog er niet vanaf houden... zie mezelf echt vanavond nog naar tnakstation gaan haha
Eet ik ook meequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we er dan eentje delen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |