Neem actie vanavond! Geen excuusjesquote:
Ik wil die nieuwe proeven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb niet komende week, maar de week daarna vrij van stage.![]()
Dan koop ik een bak Ben & Jerry's om mijn verdriet weg te eten achter de tv.
Mijn zorgtoeslag is op, maar volgende week krijg ik weer 150 euro, dus dat overleef ik wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:02 schreef heloef het volgende:
Ik ben verstandig ik verbras mijn zorgtoeslag nergens aan.
Er is er ook een met caramel geloof ik, een nieuwe.quote:
Mja, eigenlijk ben ik helemaal niet zo'n fan van Ben & Jerry. Ik denk wel telkens van "HEBBEN!" maar als ik het dan eet ben ik het na 2 hapjes zat. Het is altijd een beetje teveel van het goede.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is er ook een met caramel geloof ik, een nieuwe.
Misschien doe ik ze wel allebei, als ik mezelf erg zielig vind.
Net zoals met kleding kopen dusquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk ben ik helemaal niet zo'n fan van Ben & Jerry. Ik denk wel telkens van "HEBBEN!" maar als ik het dan eet ben ik het na 2 hapjes zat. Het is altijd een beetje teveel van het goede.
Doelde meer op dat je nog steeds kleren met kaartjes eraan in de kast hebtquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, kleren vind ik daadwerkelijk leuk.
Voor zolang dat nog bestaatquote:
Hopelijk nog een jaar of 7.quote:
Als het aan de VVD/CDA ligt vast niet. Rijker worden ten kosten van de armenquote:
1.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
Doelde meer op dat je nog steeds kleren met kaartjes eraan in de kast hebt
Hoe veel klerenkasten heb je eigenlijk?
Klein. Ik heb echt niet heel erg veel kleren hoor, die bestel-tic heb ik pas een paar maanden en ik heb oude dingen allemaal weggedaan.quote:
Dus je draagt het maar een paar keer en doet het dan wegquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klein. Ik heb echt niet heel erg veel kleren hoor, die bestel-tic heb ik pas een paar maanden en ik heb oude dingen allemaal weggedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |