Alsjeblieft schatje, verschil tussen blauw en paars.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is paars. Tevens vind ik ze ook niet heel erg mooi.
Ze zien er veels te goedkoop uit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooiste pumps die ik in lange tijd heb gezien.
Qua kwaliteit of bedoel je hoerig-goedkoop?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ze zien er veels te goedkoop uit.
Of een legging met panter-print.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:37 schreef Myraela het volgende:
Misschien als ik er een kort jurkje op zou dragen.
zonder stekels mooier.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hebben ze niet in mn maat, ik vind deze blauw ook wel erg mooi. Draag er toch alleen maar jeans boven.
[ afbeelding ]
Nee man, dat maakt ze juist tof.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
matcht leuk met je gouden kettinkje
Dat word bepaald door je gedrag en de combinaties die je maakt. Niet puur door een paar schoenen.quote:
Nah, kleren zijn daar net zo goed een onderdeel van.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat word bepaald door je gedrag en de combinaties die je maakt. Niet puur door een paar schoenen.
Alles uit behalve de schoentjes, zie ze steeds meer in verschillende kleuren ik vind het wel geil.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hebben ze niet in mn maat, ik vind deze blauw ook wel erg mooi. Draag er toch alleen maar jeans boven.
[ afbeelding ]
Heul primaquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:41 schreef kree het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes, hoe is het hier?
Samequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |