quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:59 schreef twi het volgende:
[..]
En over een week of twee kunnen we 'm als 't meezit een bloemetje sturen als dank voor 't kampioenschap.
Ik stuur er een naar PSV. Met de tekst:quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:59 schreef twi het volgende:
[..]
En over een week of twee kunnen we 'm als 't meezit een bloemetje sturen als dank voor 't kampioenschap.
Of "Misschien wil de gemeente de lucht boven het stadion ook nog kopen t.b.v. versterkingen?"quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:02 schreef heloef het volgende:
Ik stuur er een naar PSV. Met de tekst:
Zelfs met transfers van belastingsgeld, zijn jullie alweer uitgeteld.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:04 schreef twi het volgende:
[..]
Of "Misschien wil de gemeente de lucht boven het stadion ook nog kopen t.b.v. versterkingen?"
Ist leuK?quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:06 schreef Sneezeechu het volgende:
* Sneezeechu is junglebook aan het kijken...
Godverdomme vertel het ze, Derek!quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
Die emo smiley zou hier eens verboden moeten worden.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
Doe ik niet. Ik vond dat meisje nooit zo tof omdat Baloo daardoor alleen achtergelaten werd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:11 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Drink maar lekker tot je dronken als een torretje bent
[..]
Ga niet haten op junglebook!
Sorryquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
quote:
quote:
Chicken liltlle is datquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ben ik verdomme net aan die kale nazi-kop van je gewend...
Klein beetje aangepast dat weer wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:20 schreef twi het volgende:
Jezus, nu ben ik helemaal in de war man. Je hebt kingtoppie's oude UI gejat.
Jij begint vroeg.. ik vind 08:00 vroeg zat. Nog even volhouden, bijna weekend.quote:
Heb je ook een pm gehad van iemand die zegt dat hij fake is?quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:29 schreef twi het volgende:
Oké, van wie was Daqufrance een kloon? Sta op en maak jezelf bekend.
Ik las zoiets bij de FoBo updates. Krijg jij daar PM's van?quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je ook een pm gehad van iemand die zegt dat hij fake is?
Ja stuur hem even doorquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik las zoiets bij de FoBo updates. Krijg jij daar PM's van?
Ja geen ideequote:Op zaterdag 21 april 2012 10:38 schreef twi het volgende:
En hij kreeg van de week nog wel zo'n fantastisch aanbod op de toiletten. Wie verdenk jij?
Zeg jij nu dat wij niet super mooi zijn?quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja geen idee
Maar snap niet waarom ik pm krijg
Heb maar gezegd dat ze niet bij mij moet wezen, maar bij ern moderator
Was ook te mooi om waar te zijn, zo supermooie man op fok
Ja, maar ik las er expres overheen. Moet jij zo nodig weer gaan quoten en doorvragen...quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:44 schreef Royco1 het volgende:
Zeg jij nu dat wij niet super mooi zijn?
oei durf dat filmpje niet eens aan te klikken, bang dak geshockeerd raak..quote:
Verstandig. Mijn ogen en oren bloeden een beetje nuquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oei durf dat filmpje niet eens aan te klikken, bang dak geshockeerd raak..
Ik had precies hetzelfde, alleen dan van kwart over 7 tot half 10. Mijn gordijn is stukquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:59 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, kon ik uitslapen word ik gewoon om kwart over 7 wakker.
Maar ik heb volgehouden en ben gewoon blijven liggen tot 11 uur, ondanks dat ik na elk kwartier weer wakker werd en helemaal brak en kut wakker werd uiteindelijk.
Die commentaren er bij ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:10 schreef Myraela het volgende:
Serieus, als het puur dat uiterlijk was.Maar het klinkt ook gewoon niet. En die mond is gewoon creepy.
quote:Try keeping you eyes on her piercing, wherever the fuck it went.
quote:I think I gained 10 pounds from merely watching this.
Jij?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:17 schreef debeterebob het volgende:
Hoho er zijn wel knappe mannen op Fok
Dankjewel dat je reclame voor me maaktquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:17 schreef debeterebob het volgende:
Hoho er zijn wel knappe mannen op Fok
Zon!quote:
Doe mij maar 22 gradenquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, vind de temperatuur prima zo, het is alleen jammer van de regen![]()
22 graden is alleen lekker als ik in de tuin kan zitten. Als ik gewoon moet reizen en werken vind ik dat eigenlijk veel te warm, kom je overal alleen maar bezweet aan.quote:
Dan moet je wat lichters aantrekken!quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:43 schreef benzin het volgende:
[..]
22 graden is alleen lekker als ik in de tuin kan zitten. Als ik gewoon moet reizen en werken vind ik dat eigenlijk veel te warm, kom je overal alleen maar bezweet aan.
Okquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet je wat lichters aantrekken!
Naakt werken lijkt me niet bevorderlijk voor het behoud van werkquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet je wat lichters aantrekken!
Echt niet! Gewoon elke dag 22 graden (of warmerquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Naakt werken lijkt me niet bevorderlijk voor het behoud van werk![]()
![]()
Heb echt een hekel aan te warme zomers, het mag alleen warm zijn als ik vrij ben en de hele dag in de tuin kan liggen
Maar op dit moment zou iedereen denken dat er een rollade looptquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik zo'n lichaam had dan was zo'n shirtje te overwegen ja
Naakt? Waar werk je eigenlijk in dan dat je zo snel zweet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Naakt werken lijkt me niet bevorderlijk voor het behoud van werk![]()
![]()
Heb echt een hekel aan te warme zomers, het mag alleen warm zijn als ik vrij ben en de hele dag in de tuin kan liggen
Checkquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt niet! Gewoon elke dag 22 graden (of warmer), zon en een zuchtje wind
![]()
En een beetje heiig zodat ik niet zo snel verbrand
Ik werk helemaal niet lichamelijk hard, dus daar kan het niet aan liggen, maar ik heb het gewoon ontzettend snel te warm. Weet eigenlijk niet precies hoe dat komt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naakt? Waar werk je eigenlijk in dan dat je zo snel zweet?
Dan nog blijft het toch een beetje alsof je net uit een Dark Room komt gelopen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik zo'n lichaam had dan was zo'n shirtje te overwegen ja
Ebay?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:58 schreef Sneezeechu het volgende:
Weet iemand waar je Junglebook figuurtjes kan krijgen?
Ik vind in de vrouwenwc staan zo not done...quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:59 schreef firefly3 het volgende:
Gisteren uit mijn comfort zone gestapt om lef op te bouwen door de vrouwen wc in te stappen en daar te blijven! In plaats van dat meiden boos werden vonden ze het leuk wtf. Ik voelde me net een popster ofzo. Probeer ook dingen te doen die grappig/hilarisch zijn en uit je comfort zone, en post ze hier???
Oke mijn verhaal dan maar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:59 schreef firefly3 het volgende:
Gisteren uit mijn comfort zone gestapt om lef op te bouwen door de vrouwen wc in te stappen en daar te blijven! In plaats van dat meiden boos werden vonden ze het leuk wtf. Ik voelde me net een popster ofzo. Probeer ook dingen te doen die grappig/hilarisch zijn en uit je comfort zone, en post ze hier???
Hehe, ben gisteren nuchter uit geweest. Vandaag mag ik weer van mezelf.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oke mijn verhaal dan maar.
Ik heb teringveel bier, mixjes en sterk gedronken, zodat ik nu volledig uit de comfort zone ben.
Alleen in Engeland...quote:
Euh...watte?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:59 schreef firefly3 het volgende:
De reden dat het buiten mijn comfort zone zit/zatquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:15 schreef Myraela het volgende:
Nee maar serieus. Een toilet binnenstappen om leuk te doen. Niggah say whut?Tenzij je samen met iemand in een hokje wilt. Of er een enorme rij bij je eigen toiletten staat. Moet je er gewoon weg blijven.
Wat heeft het met lef te maken om een damestoilet in te stappen het is een toilet niet meer niet minder.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:20 schreef firefly3 het volgende:
Het gaat niet zozeer om de reacties (al heb ik er leuke contacten aan overgehouden), het gaat er meer om voor jezelf dat je meer lef krijgt in het algemeen.
Poepen in een bar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:22 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wat heeft het met lef te maken om een damestoilet in te stappen het is een toilet niet meer niet minder.
En als ik moet poepen ergens in een bar dan loop ik ook gewoon het damestoilet binnen
Maar als je moet, dan moet je toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Poepen in een bar.Ik snap nooit hoe mensen dat kunnen, zelfde als op je werk of op je school.
Gewoon niet aanstellen in de kroeg. Gewoon lekker schijten op het vrouwentoiletquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Poepen in een bar.Ik snap nooit hoe mensen dat kunnen, zelfde als op je werk of op je school.
Daar heb ik geen last van.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als je moet, dan moet je toch?
Ik heb een keer de nagels van een vriend gelakt, nouja, alleen zijn pinkies. Roze en blauw.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:25 schreef xFriendx het volgende:
Lef...dan had ik wel tegen Myr gezegd dat ze zich vrijelijk mag uitleven op m'n haar, nagels en kleding.
Als ik die aan zou trekken, tover jij me dan om?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:28 schreef Myraela het volgende:
En zolang je geen bandshirts draagt zal je kleding wel okay zijn.
Ik moest enomr nodig de shoarma was niet goed gevallenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ik alleen je shirt uittrekken. Shirts zijn overrated, jij hebt een goed lichaam.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik die aan zou trekken, tover jij me dan om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |