Chicken liltlle is datquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ben ik verdomme net aan die kale nazi-kop van je gewend...
Klein beetje aangepast dat weer wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:20 schreef twi het volgende:
Jezus, nu ben ik helemaal in de war man. Je hebt kingtoppie's oude UI gejat.
Jij begint vroeg.. ik vind 08:00 vroeg zat. Nog even volhouden, bijna weekend.quote:
Heb je ook een pm gehad van iemand die zegt dat hij fake is?quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:29 schreef twi het volgende:
Oké, van wie was Daqufrance een kloon? Sta op en maak jezelf bekend.
Ik las zoiets bij de FoBo updates. Krijg jij daar PM's van?quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je ook een pm gehad van iemand die zegt dat hij fake is?
Ja stuur hem even doorquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik las zoiets bij de FoBo updates. Krijg jij daar PM's van?
Ja geen ideequote:Op zaterdag 21 april 2012 10:38 schreef twi het volgende:
En hij kreeg van de week nog wel zo'n fantastisch aanbod op de toiletten. Wie verdenk jij?
Zeg jij nu dat wij niet super mooi zijn?quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja geen idee
Maar snap niet waarom ik pm krijg
Heb maar gezegd dat ze niet bij mij moet wezen, maar bij ern moderator
Was ook te mooi om waar te zijn, zo supermooie man op fok
Ja, maar ik las er expres overheen. Moet jij zo nodig weer gaan quoten en doorvragen...quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:44 schreef Royco1 het volgende:
Zeg jij nu dat wij niet super mooi zijn?
oei durf dat filmpje niet eens aan te klikken, bang dak geshockeerd raak..quote:
Verstandig. Mijn ogen en oren bloeden een beetje nuquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oei durf dat filmpje niet eens aan te klikken, bang dak geshockeerd raak..
Ik had precies hetzelfde, alleen dan van kwart over 7 tot half 10. Mijn gordijn is stukquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:59 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, kon ik uitslapen word ik gewoon om kwart over 7 wakker.
Maar ik heb volgehouden en ben gewoon blijven liggen tot 11 uur, ondanks dat ik na elk kwartier weer wakker werd en helemaal brak en kut wakker werd uiteindelijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |