Ik hoop toch echt van nietquote:
Je moet echt wel ontiegelijk onzeker zijn dan.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet echt wel ontiegelijk onzeker zijn dan.
Als je iedere vrouw die met je vriend omgaat meteen een hoer vind.quote:
Ach sooo..... Ik denk eerlijk gezged niet dat mijn vriendin dat vind, dan zou ze een aantal van haar vriendinnen namelijk ook hoeren en sletten vindenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je iedere vrouw die met je vriend omgaat meteen een hoer vind.
Is toch ook zo....quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je iedere vrouw die met je vriend omgaat meteen een hoer vind.
Tsja, ze zal zich wel moeten realiseren dat sommigen er al veel eerder waren dan haar. Beetje respect is op zijn plaats.quote:
Die poste ik gisteren al.quote:
Ja sorry, ik woon niet op Fok! en krijg dus niet alles meequote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja sorry, ik woon niet op Fok! en krijg dus niet alles mee
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
GVD, ik ben aan het modden (Battlefield 2) maar elke keer crashed tie bij het laden van Geometries.
Heb al 2 F18's en een F14 met een nieuwe skin toegevoegd en die werken wel. Doe ik -exact- hetzelfde nog een keer met een andere F14 en een andere F18 --> CRASH
Het stomme is, het zou gewoon moeten werken. Alles al tig keer nagekeken, geen fout in de code kunnen ontdekken, geen bestand een verkeerde naam, alles al 4 of 5 keer over gedaan en ik krijg het maar niet voor elkaar -_-
Ik krijg ook geen foutmelding bij de crash, ook geen log bestand. Man, wat is debuggen frustrerend op deze manier
Ik wil gewoon dat het werkt
Zo, moest ik even kwijt, ik loop hier al sinds eergisteren tegenaan
Misschien kun je me een samenvatting geven?quote:
Haha, weet ik wel hoorquote:
Ga dan battlefield play 4 free spelen...quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, weet ik wel hoor
Wou het gewoon even kwijt, dit is gewoon zo frustrerend aan het worden. Bovendien kan niemand me helpen bij dit probleem. Denk niet dat BF2 nog veel gespeeld wordt deze dagen
Ik speel BF2 in een LAN met vrienden. Ik heb er al aanzienlijk veel in zitten modden en van alles veranderd. Van de vliegtuigen en voertuigen die spawnen, hoeveel er spawnen, hoe vaak en hoe snel ze spawnen, ik heb wapens aangepast (o.a. sniper rifles een 3e scope gegeven), bewapening van vrijwel alle vliegtuigen aangepast (waaronder een A10 met nukequote:Op zaterdag 21 april 2012 16:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ga dan battlefield play 4 free spelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |