Wolvenshirtsquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:28 schreef Myraela het volgende:
En zolang je geen bandshirts draagt zal je kleding wel okay zijn.
En dit is nog serieus ook he?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:59 schreef firefly3 het volgende:
Gisteren uit mijn comfort zone gestapt om lef op te bouwen door de vrouwen wc in te stappen en daar te blijven! In plaats van dat meiden boos werden vonden ze het leuk wtf. Ik voelde me net een popster ofzo. Probeer ook dingen te doen die grappig/hilarisch zijn en uit je comfort zone, en post ze hier???
Ik weet serieus niet wat ik ervan moet denkenquote:
Gewoon drugs gebruiken, dan heb je dat ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:40 schreef firefly3 het volgende:
Als je iets geks doet wat je normaal niet doet dan wordt je ineens "wakker" en krijg je een melige bui.
Met een wolvenshirt aanquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon drugs gebruiken, dan heb je dat ook.
Gratis tip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:55 schreef Sneezeechu het volgende:
Tering deze is ziek
problemen met z'n huid denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je als het niet heiig isquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
problemen met z'n huid denk ik.
Een kleine Freddy kreugerquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
problemen met z'n huid denk ik.
Spreek voor jezelf, ik ga straks geheel sociaal doenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:38 schreef debeterebob het volgende:
Hoe zit het nu met Daqufrance? Is ie gewoon een kansloze zolderautist zoals wij allemaal?
Paardrijden?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik ga straks geheel sociaal doen
Ik denk kanslozer, gezien hij foto's van anderen moet gebruiken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:38 schreef debeterebob het volgende:
Hoe zit het nu met Daqufrance? Is ie gewoon een kansloze zolderautist zoals wij allemaal?
Ik ook dan maar...quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik ga straks geheel sociaal doen
Strawberry_hill?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Waar is onze nieuwe aanwinst trouwens?
Neenquote:
Bier drinken bij Markt 5quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
NeenEerst in het dorp koffie drinken en daarna ben ik uitgenodigd voor een etentje
Wat weet jij dat ik niet weet???quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Strawberry_hill?
Misschien wat voor jou
Koffie, dus. En vergeet het sjansen met de serveersters nietquote:
Als je niks meer kunt terug vinden??quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Wanneer weet je dat je teveel cd's hebt?
Als je er eentje ziet liggen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Wanneer weet je dat je teveel cd's hebt?
De laatste keer dat ik er was (2 jaar geledenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Koffie, dus. En vergeet het sjansen met de serveersters niet
Nou, ik ben m'n cd collectie aan het omzetten naar MP3's omdat ik nu een autoradio heb waar 32gb SD's in kunnen. En nou kom ik dus een cd tegen die gewoon nog nieuw in de verpakking zitquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je niks meer kunt terug vinden??
Daar worden ze op aangenomen tegenwoordigquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was (2 jaar geleden) werkte er een heul mooi blond meisje
Godver, dan moet ik maar eens snel op familiebezoekquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar worden ze op aangenomen tegenwoordigEn een catch van een brunette ook
Moet je wel het slechte weer hier trotserenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, dan moet ik maar eens snel op familiebezoek
Kutjequote:Op zaterdag 21 april 2012 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je wel het slechte weer hier trotseren
Minequote:Op zaterdag 21 april 2012 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, dan moet ik maar eens snel op familiebezoek
Daar zijn cd's toch ook gewoon voor. Waar zou je ze voor moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, ik ben m'n cd collectie aan het omzetten naar MP3's omdat ik nu een autoradio heb waar 32gb SD's in kunnen. En nou kom ik dus een cd tegen die gewoon nog nieuw in de verpakking zit
Nou dit is meer van: must have voor in de collectie maar nooit tijd gehad om 'm op te zettenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zijn cd's toch ook gewoon voor. Waar zou je ze voor moeten gebruiken.
Ik heb kleren in mn kast met kaartjes er nog aan.Wist eigenlijk bij het kopen al dat ik ze niet zou gaan dragen. Maar dan verzin ik er gewoon een gelegenheid voor die er nooit zal komen.
Hahahahaha nette actiequote:Op zaterdag 21 april 2012 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zijn cd's toch ook gewoon voor. Waar zou je ze voor moeten gebruiken.
Ik heb kleren in mn kast met kaartjes er nog aan.Wist eigenlijk bij het kopen al dat ik ze niet zou gaan dragen. Maar dan verzin ik er gewoon een gelegenheid voor die er nooit zal komen.
Dat noemen we een vrouw met een gat in der hand.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
inb4 hand in dr gatquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat noemen we een vrouw met een gat in der hand.
Maar als ik ooit naar een zwembad-feestje ga, heb ik tenminste vast een topje om aan te doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat noemen we een vrouw met een gat in der hand.
Die je tegen die tijd niet meer mooi vindquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar als ik ooit naar een zwembad-feestje ga, heb ik tenminste vast een topje om aan te doen.
http://www.amsterdam-plens-event.nl/quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar als ik ooit naar een zwembad-feestje ga, heb ik tenminste vast een topje om aan te doen.
Tuurlijk wel, mijn kast is enorm georganiseerd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die je tegen die tijd niet meer mooi vind
Mensen die overal op voorbereid zijn...quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fucking vetquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:05 schreef screwloose het volgende:
[..]
http://www.amsterdam-plens-event.nl/
in de gaten houden!
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:05 schreef screwloose het volgende:
[..]
http://www.amsterdam-plens-event.nl/
in de gaten houden!
Staat hoog in de lijst van beste feestjes ooit voor screwquote:
Zeg, wat is dit?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mine![]()
Hossel jij die chicks op Malta maar
Ik wil ook!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:08 schreef screwloose het volgende:
[..]
Staat hoog in de lijst van beste feestjes ooit voor screw
Ik heb minder grote ballen en een grotere lul denk ik aan dat formaat te zien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:10 schreef Myraela het volgende:
Wat heeft deze in zn broekje?
[ afbeelding ]
Ze vroeg niet wat JIJ in je broek hebt he.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb minder grote ballen en een grotere lul denk ik aan dat formaat te zien.
Het ziet eruit als een opgerolde sokquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb minder grote ballen en een grotere lul denk ik aan dat formaat te zien.
O, verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze vroeg niet wat JIJ in je broek hebt he.
Erg bijzonderquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:12 schreef Myraela het volgende:
Het zijn in ieder geval erg rare verhoudingen.
Nu heb ik zin in ijs.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:14 schreef Myraela het volgende:
Fascinerend zou ik zelfs wel durven zeggen.
Sokken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dan neem je geen ijs.quote:
Man man man, ik ben zo scherp vandaagquote:
Die moet eens nodig zijn ballen legenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik hoop toch echt van nietquote:
Je moet echt wel ontiegelijk onzeker zijn dan.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet echt wel ontiegelijk onzeker zijn dan.
Als je iedere vrouw die met je vriend omgaat meteen een hoer vind.quote:
Ach sooo..... Ik denk eerlijk gezged niet dat mijn vriendin dat vind, dan zou ze een aantal van haar vriendinnen namelijk ook hoeren en sletten vindenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je iedere vrouw die met je vriend omgaat meteen een hoer vind.
Is toch ook zo....quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je iedere vrouw die met je vriend omgaat meteen een hoer vind.
Tsja, ze zal zich wel moeten realiseren dat sommigen er al veel eerder waren dan haar. Beetje respect is op zijn plaats.quote:
Die poste ik gisteren al.quote:
Ja sorry, ik woon niet op Fok! en krijg dus niet alles meequote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja sorry, ik woon niet op Fok! en krijg dus niet alles mee
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
GVD, ik ben aan het modden (Battlefield 2) maar elke keer crashed tie bij het laden van Geometries.
Heb al 2 F18's en een F14 met een nieuwe skin toegevoegd en die werken wel. Doe ik -exact- hetzelfde nog een keer met een andere F14 en een andere F18 --> CRASH
Het stomme is, het zou gewoon moeten werken. Alles al tig keer nagekeken, geen fout in de code kunnen ontdekken, geen bestand een verkeerde naam, alles al 4 of 5 keer over gedaan en ik krijg het maar niet voor elkaar -_-
Ik krijg ook geen foutmelding bij de crash, ook geen log bestand. Man, wat is debuggen frustrerend op deze manier
Ik wil gewoon dat het werkt
Zo, moest ik even kwijt, ik loop hier al sinds eergisteren tegenaan
Misschien kun je me een samenvatting geven?quote:
Haha, weet ik wel hoorquote:
Ga dan battlefield play 4 free spelen...quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, weet ik wel hoor
Wou het gewoon even kwijt, dit is gewoon zo frustrerend aan het worden. Bovendien kan niemand me helpen bij dit probleem. Denk niet dat BF2 nog veel gespeeld wordt deze dagen
Ik speel BF2 in een LAN met vrienden. Ik heb er al aanzienlijk veel in zitten modden en van alles veranderd. Van de vliegtuigen en voertuigen die spawnen, hoeveel er spawnen, hoe vaak en hoe snel ze spawnen, ik heb wapens aangepast (o.a. sniper rifles een 3e scope gegeven), bewapening van vrijwel alle vliegtuigen aangepast (waaronder een A10 met nukequote:Op zaterdag 21 april 2012 16:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ga dan battlefield play 4 free spelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |