Volgend jaar twee, hihi.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er zit trouwens bij mijn studievereniging een meisje dat best wel op jou lijkt
Ik moest best lachen.quote:
Jij met je Meg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb van die filmpjes gekeken op YT, waardeloos dat niemand Meg hoog zet
quote:
Uiterlijk. Beter ga ik haar versieren en dan brofisten met newbiequote:
Aardwetenschappen heeft een andere studieverenigingquote:
Ik ben erop afgeknaptquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Denk dat ICT wel iets voor jouw zou zijn.
Kida van Atlantis staat er niet eens tussen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb van die filmpjes gekeken op YT, waardeloos dat niemand Meg hoog zet
Hij zei zelf!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, uiterlijk januari 2014!
Belangrijk verschil.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd de lekkere dingen op mijn bord als laatste op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schaam me heel soms wel voor mijn al jarenlange crush op een disneyfiguurquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest best lachen.
[..]
Jij met je Meg.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:20 schreef twi het volgende:
[..]
Hij zei zelf!
[..]Maar dan kan ik sowieso niet de eerste zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij wil gewoon even oefenen zodat 'ie je kan handelen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:20 schreef moneyfornothing het volgende:
Maar dan kan ik sowieso niet de eerste zijn.
Boeiend, crushes zijn leuk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik schaam me heel soms wel voor mijn al jarenlange crush op een disneyfiguur
Ik heb al een jaar een crush op een presentatrice, misschien heb ik dat verhaal al eens eerder verteld.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar mijn hele aanbod draaide juist om dat hij zich voor mij bewaarde.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef twi het volgende:
[..]
Hij wil gewoon even oefenen zodat 'ie je kan handelen.
Mijnes wordt nog meer awkward.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn eerste keer wordt sowieso beter.
Hmm, nee staat me niets van bij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar een crush op een presentatrice, misschien heb ik dat verhaal al eens eerder verteld.
Wie?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kida van Atlantis staat er niet eens tussen.
Gelukkig kun je er open voor uit komen bij Newb.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van mij word akward, maar zo akward. Dat ook weer niet.quote:
Mag is veel beter dan die twee mutsen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand boven Alice en Ariel willen zetten.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar mijn hele aanbod draaide juist om dat hij zich voor mij bewaarde.
Ja, ik breng ook respect op voor Kim Possible dus het moet kunnen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Gelukkig kun je er open voor uit komen bij Newb.
Hij is net vieze Jan uit mijn oude klas.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik breng ook respect op voor Kim Possible dus het moet kunnen.
Whutwhut, heb ik iets verkeerd gedaan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, graag of niet hoor kloon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DOEIIIII!!111quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:23 schreef kree het volgende:
Nou mensen truste ik ga maar eens slapen.
Tot morgen allemaal
En speciaal voor MFN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:23 schreef kree het volgende:
Tot morgen allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Whutwhut, heb ik iets verkeerd gedaan?Nee hoor, twi is je aan het cockblocken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weltrustenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:23 schreef kree het volgende:
Tot morgen allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw condooms zijn overdatum.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
Ik wil ook over mfn heen, mag ik na jou kloon?
Was het niet Meg? Van Megara ofzo meen ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Mag is veel beter dan die twee mutsen.
Ik kan geen crush van mij bedenken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik breng ook respect op voor Kim Possible dus het moet kunnen.
Wat, wanneer ik logica gebruik is het ineens cockblocken?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee hoor, twi is je aan het cockblocken.
De mijne nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jouw condooms zijn overdatum.
Van mij wel, ik zal haar niet zo ver uitrekkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
Ik wil ook over mfn heen, mag ik na jou kloon?
Als dat het enige probleem is, wil ik wel wat condooms doneren voor het goede doel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel als je het tegen iemands ontmaagding gebruikt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:26 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, wanneer ik logica gebruik is het ineens cockblocken?
Ik heb een vriend van me zijn ontmaagding geblockt, heb ik dat al eens verteldquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel als je het tegen iemands ontmaagding gebruikt.
Vertel!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb een vriend van me zijn ontmaagding geblockt, heb ik dat al eens verteld![]()
?
Nee, vertel eens.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb een vriend van me zijn ontmaagding geblockt, heb ik dat al eens verteld![]()
?
Zie je, 't is gewoon karma.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef twi het volgende:
[..]
Zie je, 't is gewoon karma.
Nog een crushMooie ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan mag jij op Ursula crushen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ariel en Alice zien er zo kinderlijk uit.
HOAXquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef kutkloon7 het volgende:
We hadden een dubbeldate met twee geile wijven en toen had ik afgezegd en toen wou zijn chickie ook niet meer.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef twi het volgende:
[..]
Zie je, 't is gewoon karma.
Nog een crushIk wilde ook pics van mijn crushes posten maar ken ze alleen IRL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal je mijn foto wel even sturen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wilde ook pics van mijn crushes posten maar ken ze alleen IRL.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag jij op Ursula crushen.
Ik ga geen foto's van mijn IRL crushes posten, dan hebben die stalkers van hier hun Facebook zó te pakken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wilde ook pics van mijn crushes posten maar ken ze alleen IRL.
Ursula lijkt op een docente waar ik vroeger les van heb gehad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag jij op Ursula crushen.
Schattig is leuk, bij meisjes. Of tekenfilmfiguren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ariel en Alice zien er zo kinderlijk uit.
Ik koop nieuwe, ik heb die toch nodig voor Sziget.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Schattig is meestal wel leukquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:30 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Schattig is leuk, bij meisjes. Of tekenfilmfiguren.
Le Faxie c'est arrivé.quote:
Dik, tentakels en een vreselijk kapsel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:30 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ursula lijkt op een docente waar ik vroeger les van heb gehad.
Wel leuk, niet sopbaar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:30 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Schattig is leuk, bij meisjes. Of tekenfilmfiguren.
Wat een optimisme hier.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik koop nieuwe, ik heb die toch nodig voor Sziget.
Beetje matig verteld hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef kutkloon7 het volgende:
We hadden een dubbeldate met twee geile wijven en toen had ik afgezegd en toen wou zijn chickie ook niet meer.
Het was vooral het gezicht.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Le Faxie c'est arrivé.
[..]
Dik, tentakels en een vreselijk kapsel?
Mijne hebben geen facebook. Een aantal dan. Die het wel hebben hou ik ook voor mezelf.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's van mijn IRL crushes posten, dan hebben die stalkers van hier hun Facebook zó te pakken.
Dit klinkt meer of je je eigen ontmaagding heb verpest.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef kutkloon7 het volgende:
Je richt nu voortaan niet meer de aandacht op een persoon? Nu je weer eens heb gezien dat het geen zak uitmaakt.quote:
Goed plan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
De toiletten zullen daar wel vies zijn ja. Maar handschoenen zijn goedkoper en makkelijker.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou van kort en bondig. Maar ik had een paar avonden daarna nog de nacht met haar doorgebracht. Maar niet geneuktquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beetje matig verteld hoor.
Heb je zo ook niet jezelf gecockblockt?
Sukkol!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hou van kort en bondig. Maar ik had een paar avonden daarna nog de nacht met haar doorgebracht. Maar niet geneukt
Daar heb ik het recht op. Het is wel lullig dat ik die van iemand anders verpestquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit klinkt meer of je je eigen ontmaagding heb verpest.
Dat is echt iets waar ik de aantrekkingskracht niet van snap.quote:
Nog andere "bekende" docenten gehad?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het was vooral het gezicht.
Ik denk dat ik ik mijn aandacht niet meer op jou ga richtenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je richt nu voortaan niet meer de aandacht op een persoon? Nu je weer eens heb gezien dat het geen zak uitmaakt.
Mijn crushes hebben kinderen. Dát is pas eng.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijne hebben geen facebook. Een aantal dan. Die het wel hebben hou ik ook voor mezelf.
Dus dat is de reden dat je er heen wilquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Oei ik ken datquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hou van kort en bondig. Maar ik had een paar avonden daarna nog de nacht met haar doorgebracht. Maar niet geneukt
Of ze zijn zwanger..quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:34 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn crushes hebben kinderen. Dát is pas eng.
Moet gelijk hier aan denken...quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ik mijn aandacht niet meer op jou ga richten
Ik ookquote:
Gaatjes vullen he.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is echt iets waar ik de aantrekkingskracht niet van snap.
Realisme.quote:
Owja, hij verloor die rechtzaak uiteindelijk toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Moet gelijk hier aan denken...
[ afbeelding ]
Dat nieteensquote:
Nee hoor, als ik niet neuk ga ik ook tevreden naar huis.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus dat is de reden dat je er heen wil
We zullen het wel horen. Zeg, wanneer ga je eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik niet neuk ga ik ook tevreden naar huis.
Haha ik spot een escape plan.quote:
Wat is daar mis mee?quote:
Dus als Newb 2 penissen had, was je blijer met hem?quote:
Leef je uit zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Realisme.
De vrouwen zijn verder weg van huis (minder schaamte, meer losbandig) en ze zijn vooral dronken of stoned. Of allebei.
Als ik mijn best doe neuk ik gewoon.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik niet neuk ga ik ook tevreden naar huis.
En 't was iemand die ik al heel lang wilde hebben, maar zolang in de friendzone gezeten dat ik echt gewoon 0,0 verwachtingen meer had... en toen ze in m'n bed lag wist ik gewoon niet meer wat er nou allemaal de bedoeling wasquote:
Kan even niemand bedenken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is echt iets waar ik de aantrekkingskracht niet van snap.
[..]
Nog andere "bekende" docenten gehad?
Zo oppervlakkig ben ik niet hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus als Newb 2 penissen had, was je blijer met hem?
Niet zo zeer het punt dat ik wilde maken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja, hij verloor die rechtzaak uiteindelijk toch?
"ik had er zo 3 kunnen batsen, maar ze hadden scherpe knieën."quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:37 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Haha ik spot een escape plan.
Heloef na zijn vakantie:
"Ja ik deed mijn best eigenlijk niet, maar anders had ik echt wel geneukt hoor"
Misschien kom je nog een mooie Hongaarse tegen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Realisme.
De vrouwen zijn verder weg van huis (minder schaamte, meer losbandig) en ze zijn vooral dronken of stoned. Of allebei.
Als ik mijn best doe neuk ik gewoon.
Augustus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We zullen het wel horen. Zeg, wanneer ga je eigenlijk?
Boeie, ik heb het al uitgelegd. Ik heb nog principes enzo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet zo zeer het punt dat ik wilde maken.
Beter dan niks, jeweet. Hoe lang was dit geleden?quote:
Weet ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo oppervlakkig ben ik niet hoor.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
"ik had er zo 3 kunnen batsen, maar ze hadden scherpe knieën."
Ik dacht aan volgende week. Het was eigenlijk meer dat ik een keer mijn verjaardag wil vieren, dus vroeg ik me af wie er zien had om volgende week ergens wat te gaan drinken in Leiden.quote:
Ligt er aan wat je raar vind. Zo zal iedereen wel wat hebben, vind ik op zich niet raar aangezien de meesten wel zo'n "raar" ding hebbenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
Voelen jullie je wel eens aangetrokken tot abnormale dingen?
Ik vind alles wat er piraatachtig uitziet ineens enorm leuk
Niet echt, geloof ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
Zondag, ik ga foto's makenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik.
Ging je nog naar EFF?
Abnormale dingen? Lesbische vrouwen, telt dat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
Alles kan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Misschien kom je nog een mooie Hongaarse tegen.
Klinkt leukquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik dacht aan volgende week. Het was eigenlijk meer dat ik een keer mijn verjaardag wil vieren, dus vroeg ik me af wie er zien had om volgende week ergens wat te gaan drinken in Leiden.
Ach laat gaan joh fax, laat DG maar eerst eens dingen uitleggen over zichzelf, praten we daarna wel verder.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boeie, ik heb het al uitgelegd. Ik heb nog principes enzo.
Piraatachtig? Wat kan ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wacht geduldig af.quote:
Eigenlijk moet het andersom. Jij de jagende grote zwarte vis.quote:
Klinkt als een goed plan!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik dacht aan volgende week. Het was eigenlijk meer dat ik een keer mijn verjaardag wil vieren, dus vroeg ik me af wie er zien had om volgende week ergens wat te gaan drinken in Leiden.
Niet raar, afwijkend bedoel ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je raar vind. Zo zal iedereen wel wat hebben, vind ik op zich niet raar aangezien de meesten wel zo'n "raar" ding hebben
Ooglapje en dan "Harrr" zeggenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Piraatachtig? Wat kan ik me daarbij voorstellen?
Maar jij had 'r al veel eerder in de bus, tram, metro, trein, in een donker steegje achter het station en in de buurt van de bosjes bij haar voordeur ontmoet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:41 schreef heloef het volgende:
Het meisje wat ik wil versieren heb ik op EFF ontmoet.
Althans dat denk zij.
Uhm jaar of 7. Maar het was een iets mindere ervaring eigenlijk.... wil er verder niks over zeggenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan niks, jeweet. Hoe lang was dit geleden?
Nee, ik heb haar nooit ontmoet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:42 schreef twi het volgende:
[..]
Maar jij had 'r al veel eerder in de bus, tram, metro, trein, in een donker steegje achter het station en in de buurt van de bosjes bij haar voordeur ontmoet?
Grappig, ik moet ook nog mijn verjaardag vierenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wou net zeggen, een neger op de EFF.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm jaar of 7. Maar het was een iets mindere ervaring eigenlijk.... wil er verder niks over zeggen
Zo'n houten poot en een haakquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Piraatachtig? Wat kan ik me daarbij voorstellen?
Er bestaat trouwens een internationale piratendag.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ooglapje en dan "Harrr" zeggen
Zie de noodzaak daar niet toe in, het maakt het gezegde niet minder waar in mijn ogen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
Dus DG, vertel je verhaal (of verhalen)succes...
Jaja, die wordt ook in World of Warcraft gevierd. Oh wacht, dat had ik niet moeten zeggen, zeker?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Er bestaat trouwens een internationale piratendag.
En toch geloofde ze het.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wou net zeggen, een neger op de EFF.
Echt waar?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
En dan praten als een piraat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kan je net zo goed nog effe met ons meekletsen en de wekker zettenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:44 schreef Bartholomeus het volgende:
Menson, ik ga slapon
Morgen lekker uitslapen
Trusten!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:44 schreef Bartholomeus het volgende:
Menson, ik ga slapon
Morgen lekker uitslapen
Idd, Talk like a pirate day. Wordt altijd op de weblog vermeldquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
En dan praten als een piraat.
Aaarghhh
Zaterdag, zijn er denk ik meer mensen vrijquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Welke dag is het meest praktisch
Mij maakt het niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan een zaterdag.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zaterdag, zijn er denk ik meer mensen vrij
Wanneer de meeste mensen kunnen komen, lijkt me inderdaad ook op een zaterdag. Maar vrijdag is voor mij ook prima.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
In Leiderdorp is niet zoveel te doen en mijn huisje is niet zo groot.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mij maakt het niet zoveel uit.
Maar in Leiden dan?
Is dat een ja of een nee?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
In Leiderdorp is niet zoveel te doen en mijn huisje is niet zo groot.
Aaarghhhquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:47 schreef kutkloon7 het volgende:
Fuck, dat komt eigenlijk niet echt gelegen, dan hou ik een feestje.
Helaas.
"Café De Koning"quote:
Tuurlijk. Anders gaan we gewoon allemaal naar Soldaat van Oranje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:50 schreef twi het volgende:
Ach, Leiden zelf is toch ook dicht genoeg in de buurt voor jullie? Makkelijker voor mensen die van verder komen met OV ook.
Kan jij kaarten regelen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Café De Koning"
Koningstraat 1-5, 2351 PE Leiderdorp
071 589 6032
[..]
Tuurlijk. Anders gaan we gewoon allemaal naar Soldaat van Oranje.
Eerst wel, voor 25% korting. Maar nu kan ik slechts 3 in totaal regelen.quote:
Leiden is het meest makkelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:50 schreef twi het volgende:
Ach, Leiden zelf is toch ook dicht genoeg in de buurt voor jullie? Makkelijker voor mensen die van verder komen met OV ook.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb al een vrijdag en zaterdag vrij gekregen voor weekend weg volgende maand
Klopt. Had je al iets op het oog?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Leiden is het meest makkelijk.
Regel jij een tentje? Ik ken daar echt helemaal niks afgezien van het poolcentrumquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Leiden is het meest makkelijk.
Ik ken Leiden echt totaal nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Regel jij een tentje? Ik ken daar echt helemaal niks afgezien van het poolcentrum
Ik had gehoopt dat jij met een suggestie zou komen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Had je al iets op het oog?
In ieder geval niet iets met teveel herrie en drukte...quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat jij met een suggestie zou komen.
Ja. Anders had ze dat niet gedaan natuurlijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:59 schreef heloef het volgende:
Mijn meisje is zomaar offline gegaan, nu doe ik dit zelf ook altijd maar denken jullie dat ze me walgelijk vind?
Nee, zo zijn sommige vrouwen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:59 schreef heloef het volgende:
Mijn meisje is zomaar offline gegaan, nu doe ik dit zelf ook altijd maar denken jullie dat ze me walgelijk vind?
Nee ze denkt dat je dat toch wel prima vindt omdat je het zelf ook altijd doet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:59 schreef heloef het volgende:
Maar ik doe het niet bij haar, alleen bij mijn vrienden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ze denkt dat je dat toch wel prima vindt omdat je het zelf ook altijd doet.
't Dijkje. Best leuk. Je kunt er zitten, drinken, snacken (wel duur), snackbar er ook nog naast. Poolen natuurlijk, waarschijnlijk ook voetbal op groot scherm.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Regel jij een tentje? Ik ken daar echt helemaal niks afgezien van het poolcentrum
Ik kan je natuurlijk veel suggestief geven. Maar hangt een beetje af van de sfeer die je zoekt, op welke dag en welk tijdstip.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat jij met een suggestie zou komen.
Nee Twi, niet doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:02 schreef twi het volgende:
HET DIJKJE! Hoe briljant. Dan gaan we Faxie's blonde bardame eindelijk hosselen.
Had wat duidelijker geweest.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik doe het niet bij haar, alleen bij mijn vrienden.
Die UI, doe terug.quote:
Ach die is er toch niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:02 schreef twi het volgende:
HET DIJKJE! Hoe briljant. Dan gaan we Faxie's blonde bardame eindelijk hosselen.
Ik gok dat ze lekker ligt te slapen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:05 schreef Faxie het volgende:
Over blonde dames gesproken.....waar is Money?
Nog wakker zuuucht.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst wel, voor 25% korting. Maar nu kan ik slechts 3 in totaal regelen.
Owquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ik gok dat ze lekker ligt te slapen.
Of haar internet is uitgevallen.
Ik zal even vragen of men op mij wil stemmen dan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
Nog wakker zuuucht.
Maar kaartjes voor soldaat van oranje.
Hou me aanbevolen
Ergens waar je kunt zitten en het geluid niet te hard is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
't Dijkje. Best leuk. Je kunt er zitten, drinken, snacken (wel duur), snackbar er ook nog naast. Poolen natuurlijk, waarschijnlijk ook voetbal op groot scherm.
[..]
Ik kan je natuurlijk veel suggestief geven. Maar hangt een beetje af van de sfeer die je zoekt, op welke dag en welk tijdstip.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ergens waar je kunt zitten en het geluid niet te hard is.
Maar snackbar er naast is wel ideaal natuurlijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik was bang dat ze me saai vond, maar ze heeft gewoon gebrekkig internet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En jij maar denken dat ze je walgelijk vond
Ik zal er eventjes over denken.Met dat geluid valt er al een hoop af iig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hoe oud is ze btw?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was bang dat ze me saai vond, maar ze heeft gewoon gebrekkig internet.
Hilarisch.
Saai is toch wel ietsjes anders dan walgelijk heloefquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was bang dat ze me saai vond, maar ze heeft gewoon gebrekkig internet.
Hilarisch.
Maar... Hij is zo kleinquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:08 schreef Sneezeechu het volgende:
De eerste keer dat ik homoseksuele gevoelens had was toen ik de flim junglebook zag want mowgliDat moest ik even van mijn hart afschrijven.
Te oud, veel te oud. 22.quote:
Ik was ook niet serieus Maggie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Saai is toch wel ietsjes anders dan walgelijk heloef
22 jarig meisje op de EFF. Morgen verwacht ik een volledig verslag loef.quote:
Vast wel ja, je had 'r goed tuk vanavond man.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:14 schreef kree het volgende:
Ok kan niet slapen en hoef niet te werken morgen dus blijf maar even.
MFN weg?
Beetje te heet onder haar voetjes
truste faxquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:14 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga slapen. Truste enzo, en ik hoor het wel van de meet
Kus voor de damesextra kusje voor C_M
![]()
ja ik weet nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:14 schreef twi het volgende:
[..]
Vast wel ja, je had 'r goed tuk vanavond man.
Je laat je opjutten, ze vind het alleen maar grappig dat je steeds reageert.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:17 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel maar gewoon.
Liever de waarheid als opstokerij dan.
Waarom vind ze dat grappig?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je laat je opjutten, ze vind het alleen maar grappig dat je steeds reageert.
Dat weet je zelf ook wel denk ik, dat je het gezeur over jezelf afroept.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom vind ze dat grappig?
Om haar eigen ego te strelen denk?
"ik ben MFN" supermeid en onbereikbaar ofzo?
Nee, hoe ze over zichzelf denkt heeft er niets mee te maken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:19 schreef kree het volgende:
Ik gok op verveling.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ja moet eerlijk toegeven dat ik er gewoon een beetje op inga hoor.quote:
Ik heb een vermoeden dat dat, door de indruk die je inmiddels hebt achtergelaten, inmiddels een gepasseerd station isquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:23 schreef kree het volgende:
Maar wil nog steeds wel eens een fotootje zien van mfn
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:24 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik ben weer verliefd
Ik ook, ik ga met dit meisje trouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ach ja, pech dan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat dat, door de indruk die je inmiddels hebt achtergelaten, inmiddels een gepasseerd station isZonde voor je, hoor
Helaas bestaat Mowgli niet in het echtquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga met dit meisje trouwen.
Die van mij gelukkig wel en ze gaat nu slapen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Helaas bestaat Mowgli niet in het echt
Wie is Marf?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ach ja, pech dan.
Niet dat ik er ook maar iets van verwacht maargoed.
haha als ik alle meiden in dit topic opsom dan is Marf nog de leukste
Ik voel me nou net die vieze slang Kaquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Die van mij gelukkig wel en ze gaat nu slapen.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
Jongens ik denk dat ze tof is, ik denk dat ik haar binnen nu en een week mee uit ga vragen.
Top man, maar behoor je nu niet te schelden over 't feit dat je weer iemand leuk vindt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
Jongens ik denk dat ze tof is, ik denk dat ik haar binnen nu en een week mee uit ga vragen.
Eindelijk antwoord gehad van de negerende vriendin?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:36 schreef charmed_angel het volgende:
Grrrr weekendplannen door de war en omgegooidik haat dat zo!
Niet binnen een week, maar nu!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
Neequote:Op zaterdag 21 april 2012 01:38 schreef twi het volgende:
[..]
Eindelijk antwoord gehad van de negerende vriendin?
Amsterdammers, zo onbetrouwbaar als de pest.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:39 schreef charmed_angel het volgende:
Nee
Belachelijk toch? Dus we gaan maar shoppen in Rotterdam morgen....
En s avonds uiteten en stappen in Rotterdam
Ja, hoe zit het met jouw buurmeisje?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:38 schreef kree het volgende:
[..]
Niet binnen een week, maar nu!!
of morgenochtend, ga nou niet uitstellen dan wordt het niks.
Morgenavond verwachten we een verslag hiervan!
Ik niet iemand leuk vinden via het internet, ik heb het vermoeden dat ze leuk is. Meer niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:34 schreef twi het volgende:
[..]
Top man, maar behoor je nu niet te schelden over 't feit dat je weer iemand leuk vindt?
Ohja, juist.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik niet iemand leuk vinden via het internet, ik heb het vermoeden dat ze leuk is. Meer niet.
meerdere malen verteld twi.quote:
Ik ga er subtiel na toe lullen binnen een week.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:38 schreef kree het volgende:
[..]
Niet binnen een week, maar nu!!
of morgenochtend, ga nou niet uitstellen dan wordt het niks.
Morgenavond verwachten we een verslag hiervan!
Ze komt uit Spijkenisse en is voor PSVquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:40 schreef twi het volgende:
[..]
Amsterdammers, zo onbetrouwbaar als de pest.
Gelukkig dat er nog zo'n mooie voetbalclub zit die alles goed maakt.
Ajax een mooie voetbalclub noemen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:40 schreef twi het volgende:
[..]
Amsterdammers, zo onbetrouwbaar als de pest.
Gelukkig dat er nog zo'n mooie voetbalclub zit die alles goed maakt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ajax een mooie voetbalclub noemen.
Oh, dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze komt uit Spijkenisse en is voor PSVvaaaaaggggg
Flippppiieeeeeequote:Op zaterdag 21 april 2012 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens naar bed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo laat al?
Ik ga maar eens naar bed. Trusten allen
Ik heb helemaal nergens Ajax genoemd, maar ik ben blij dat je die dingen automatisch met elkaar associeert. Goeden smaak, Flipjequote:Op zaterdag 21 april 2012 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:
Hai kreequote:
Fuck ik wist dat je heel bijdehand ging doen maar deze had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens Ajax genoemd, maar ik ben blij dat je die dingen automatisch met elkaar associeert. Goeden smaak, Flipje
Ik ben gewoon een geduchte tegenstander. Wild aantrekkelijk wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:44 schreef Flippiee het volgende:
Fuck ik wist dat je heel bijdehand ging doen maar deze had ik niet verwacht.
Euhm.quote:
Dat eerste is correct. Dat tweede klopt ook, heb je nog in boxer gespot.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een geduchte tegenstander. Wild aantrekkelijk wel.
Thanks he.quote:
Was dat?quote:
Feyenoord AZ alles beter dan Ajaxquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm.. Ik ben voor AZ, maar ik ben opgegroeid in een Feyenoord aanhangend familie.Ik heb dus ook een "zwak" voor Feyenoord.
Feyenoord heeft ook een zwak voor iedereen, komt goed uit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:48 schreef Flippiee het volgende:
Euhm.. Ik ben voor AZ, maar ik ben opgegroeid in een Feyenoord aanhangend familie.Ik heb dus ook een "zwak" voor Feyenoord.
Kleurtjesboxersquote:Dat eerste is correct. Dat tweede klopt ook, heb je nog in boxer gespot.
Voor welke club ben jij dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:49 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Was dat?
[..]
Feyenoord AZ alles beter dan Ajax
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:50 schreef twi het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ook een zwak voor iedereen, komt goed uit.
Terechte. Ik zal binnenkort tom en jerry wel laten zien.quote:[..]
Kleurtjesboxers
Ja, inderdaad zeg. Die heb ik nog tegoed. Wel dapper genoeg zijn om ze te showen terwijl je ze aan hebt, natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:51 schreef Flippiee het volgende:
Terechte. Ik zal binnenkort tom en jerry wel laten zien.
Uiteraard. De club die nog even een 3-2 scoorde in de laatste minuut waardoor Ajax 3 punten voor op AZ liep.quote:
Oh dat ben ik dan wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, inderdaad zeg. Die heb ik nog tegoed. Wel dapper genoeg zijn om ze te showen terwijl je ze aan hebt, natuurlijk.
Ach, Esteban is soms nu eenmaal wat afgeleid. Schijnt 'ie met z'n trimmer ook last van te hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:53 schreef Flippiee het volgende:
Uiteraard. De club die nog even een 3-2 scoorde in de laatste minuut waardoor Ajax 3 punten voor op AZ liep.
Dat was een van de weinige keren dat ik wel janken kom om een uitslag van een voetbalwedstrijd.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, Esteban is soms nu eenmaal wat afgeleid. Schijnt 'ie met z'n trimmer ook last van te hebben.
Hij is in ieder geval goed in flying kicks.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, Esteban is soms nu eenmaal wat afgeleid. Schijnt 'ie met z'n trimmer ook last van te hebben.
En over een week of twee kunnen we 'm als 't meezit een bloemetje sturen als dank voor 't kampioenschap.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval goed in flying kicks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |