quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij angstaajagend zie ik types voor me zoals in "Thriller"
Niet echt eng, maar zeker niet normaal... toch liever "doorsnee" dan haha
Als je doorsnee bent, verdwijn je in de vergetelheid.quote:
Kutverdomme.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:15 schreef Tangledup het volgende:
[..]
[..]
Als je doorsnee bent, verdwijn je in de vergetelheid.
Is dat een uitdaging?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:15 schreef moneyfornothing het volgende:
Heb je mijn facebook nou nog niet gevonden DG?
Oh, is dat zo en pas zei je nog totaaaaaaaalll iets anders tegen mij????quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:16 schreef marbasnarf het volgende:
Snap wel beetje wat kree bedoelt, vind t soms ook wel fijn om een beeld te vormen over de mensen met wie je vaak zit te kletsen (al ist online)
Preciesquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:16 schreef marbasnarf het volgende:
pff.. irritant typ ik een geweldige reactie... is t topic gesloten , dus hier even kort:
Snap wel beetje wat kree bedoelt, vind t soms ook wel fijn om een beeld te vormen over de mensen met wie je vaak zit te kletsen (al ist online)
dat ikz eg dak nieusgierig ben, wil niet zeggen dak t fijn vind als iemand mn FB checkt en mn zusje wil daten, dat gaat veeeel verder dan ff een foto zien (wat bij mij niet nodig is, zie mn UI)quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, is dat zo en pas zei je nog totaaaaaaaalll iets anders tegen mij????
Maar dat wil ze niet, pech jongen. Hou er maar over op.quote:
's Ochtends als je je nest uitrolt zeker.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder vind mijn gezicht soms angstaanjagend.
Nahh, wil je hiermee zeggen dat ik niet in je auto mag rijden?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:18 schreef Bartholomeus het volgende:
De rechterkant van de Bartmobile MK3 is nog krasmaagd, en dat wil ik graag nog een poosje zo houden
Gelul, je bent hot. Je moeder wil je gewoon bespringen als ze zo'n gezicht trekt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder vind mijn gezicht soms angstaanjagend.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Gelul, je bent hot. Je moeder wil je gewoon bespringen als ze zo'n gezicht trekt.
Ik kan me voorstellen dat dat laatste angstaanjagend is voor een moeder.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Gelul, je bent hot. Je moeder wil je gewoon bespringen als ze zo'n gezicht trekt.
Je mag wel op z'n toeter drukken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nahh, wil je hiermee zeggen dat ik niet in je auto mag rijden?
Ja zonder bril, dan zien mij ogen er nogal vreemd uit. Nog vreemder als normaal.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
's Ochtends als je je nest uitrolt zeker.
Jij had toch zo bakken vol met lef? Nou, dan komt dat toch helemaal goed?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nahh, wil je hiermee zeggen dat ik niet in je auto mag rijden?
Ehm. Ik kom niet verder dan ehm.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Dus ik mag er wel in rijden?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij had toch zo bakken vol met lef? Nou, dan komt dat toch helemaal goed?
No joy, automaatquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik verwachtte een reactie met iets over een versnellingspook enzo.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat ikz eg dak nieusgierig ben, wil niet zeggen dak t fijn vind als iemand mn FB checkt en mn zusje wil daten, dat gaat veeeel verder dan ff een foto zien (wat bij mij niet nodig is, zie mn UI)
Zo onbeschermd door het BK7quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zonder bril, dan zien mij ogen er nogal vreemd uit. Nog vreemder als normaal.
Ja, hier:quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus ik mag er wel in rijden?
Automaten hebben doorgaans een bredere pook met een beter handvat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nu wil ik er niet eens meer in rijden.
zul je zien... raakt ze die ene lantaarnpaal die er staat ghehequote:
Bohquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nu wil ik er niet eens meer in rijden.
Verklap dat nou niet manquote:
Ik vond het verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
In een automaat rijden lijkt me vreemd eigenlijk.
zou t gevoel hebben in een botsauto te zittenquote:
Ach ja, ik heb hier mensen uit het topic gewoon toegevoegd, gewoon maar uit wederzijds vertrouwen dat ze niet alles hier zo in het topic neergooien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat ikz eg dak nieusgierig ben, wil niet zeggen dak t fijn vind als iemand mn FB checkt en mn zusje wil daten, dat gaat veeeel verder dan ff een foto zien (wat bij mij niet nodig is, zie mn UI)
Ik wil nooit meer anders. Met dagelijks bijna een uur in de file is niet hoeven schakelen echt een geschenk uit de hemel. Dan erbij, hij schakelt eigenlijk zoals ik zelf zou doen. En dat deed ik bovendien volledig gedachteloos en op routine, dus ik mis het ook totaal niet. En reken maar dat dat ding wel gaat hoor, als je het gas op de bodem klaptquote:
Per ongeluk met je linkervoet remmen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou t gevoel hebben in een botsauto te zittenniet handig
MFN begint met n Mquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:25 schreef DigitalGirl het volgende:
Even mijn search skills toegepast begint mfn's naam met een ' n'?
Nee, met een m. Dat zie je toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:25 schreef DigitalGirl het volgende:
Even mijn search skills toegepast begint mfn's naam met een ' n'?
Bah, te laatquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
MFN begint met n M(ghehe ben zo leuk...
)
Zijn er dingen waar jij wel verstand van hebt dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
Ik heb geen verstand auto's. Maar ook totaal niet.
Waarom? Omdat ik wist dat je zou happen nou goed.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb hier mensen uit het topic gewoon toegevoegd, gewoon maar uit wederzijds vertrouwen dat ze niet alles hier zo in het topic neergooien.
Nou prima toch, best leuk om een beetje jou dingen te lezen met die honden enzo.
Hoef er verder niks mee, maar is net als wat je zelf zegt, geeft je wat meer een beeld van de mensen waarmee je praat hier op fok.
Dan heb je de groep, ik vertel wat in het topic en verder "hard to get" (mfn) nou ok dan geef je niet je facebook, maar waarom ga je dan zeggen ik weet die van jou (hahahaha).....?
Onzin.
En een groep ik vertel helemaal niks en vraag alleen maar en ga daarover doorzeiken..
Nouja ieder zijn keuze
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
MFN begint met n M(ghehe ben zo leuk...
)
Dat moet lukken, waar zijn de sleutels?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zul je zien... raakt ze die ene lantaarnpaal die er staat ghehe
En waarom wil je dat?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik wist dat je zou happen nou goed.
Maar jouw grapje was OOK leuk hoor ghehequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:26 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, met een m. Dat zie je toch?
[..]
Bah, te laat
HTML, CSS, Voetbal, Mengpanelen, Radio meer dan genoeg ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:27 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zijn er dingen waar jij wel verstand van hebt dan?
Noh! Nou verpest je hetquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik wist dat je zou happen nou goed.
Je wou er niet meer in rijden, weet je nogquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat moet lukken, waar zijn de sleutels?
Waarom.... Dat is een erg hangende vraag. Speciaal woord wel.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
HTML, CSS, Voetbal, Mengpanelen, Radio meer dan genoeg ja.
Ja waarom??quote:
Ik weet alleen niks van seks en auto's, voor de rest ben ik prima op de hoogte.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
Troost je heloef, ik ben ook een algeheel onwetende.
gewoon 1x een kut auto kopen en bij elk mankement gewoon doorvragen.. en kijken bij reparaties.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
Troost je heloef, ik ben ook een algeheel onwetende.
Sorry.quote:
Ohja.quote:[..]
Je wou er niet meer in rijden, weet je nog
Welke kutauto had jij? Dan kan ik er ook eentje halen om m'n kennis bij te spijkeren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon 1x een kut auto kopen en bij elk mankement gewoon doorvragen.. en kijken bij reparaties.
Weet inmiddels een geluidjes te herkennen en het odnerdeel aan te wijzen en te zeggen waar t voor is hihi
Je hebt wel ehm.... nja.... haar op je zak?quote:
Stoken +1quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:30 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens geen excuses voor mfn, het zijn de bictches die misbruik maken van iemands verliefdheid heh n???
Ik weet veel over seks en weinig van voetbal. Wat vullen wij elkaar goed aan zeg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet alleen niks van seks en auto's, voor de rest ben ik prima op de hoogte.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Welke kutauto had jij? Dan kan ik er ook eentje halen om m'n kennis bij te spijkeren.
gewoon je 1e autotje kopen bij een garage en denken dat t normaal is dat je geen proefrit mag maken...quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Welke kutauto had jij? Dan kan ik er ook eentje halen om m'n kennis bij te spijkeren.
Zo'n auto heeft ze...quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Tip of the day: je kunt je met beide voortplanten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet alleen niks van seks en auto's, voor de rest ben ik prima op de hoogte.
Hihi, je zei kutquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SNAP JE HEM??? KUTAUTO!!1!!1! EINZ
Hehehe.. uhum.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon 1x een kut auto kopen en bij elk mankement gewoon doorvragen.. en kijken bij reparaties.
Weet inmiddels een geluidjes te herkennen en het odnerdeel aan te wijzen en te zeggen waar t voor is hihi
TMI in de spoiler.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hebt wel ehm.... nja.... haar op je zak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
TMI in de spoiler.En, wat is jouw methode?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We waren een goed koppel geweest.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet veel over seks en weinig van voetbal. Wat vullen wij elkaar goed aan zeg.
Het is altijd wel grappig als jongens het bij elkaar wegbranden met een deobus en een aansteker.quote:
Nee met seks kan je je voortplanten, met auto's voort bewegen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:32 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tip of the day: je kunt je met beide voortplanten.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is altijd wel grappig als jongens het bij elkaar wegbranden met een deobus en een aansteker.
Maar daar zie ik heloefje niet voor aan.
Bwoh, slechte herinneringenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is altijd wel grappig als jongens het bij elkaar wegbranden met een deobus en een aansteker.
Nee, dat lijkt me ook allerminst prettig. Denk dat er ook een schroeiluchtje blijft hangen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:33 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik snap alleen het vertrouwen in elkaar dan niet zo, want er is er altijd wel eentje die het leuk vindt de knop van de deobus extra lang ingedrukt te houden.quote:
Dat vind ik inderdaad ook altijd lachen om te zienquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik mag vrouwen dan niet snappen, maar jij snapt mannen ook nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik snap alleen het vertrouwen in elkaar dan niet zo, want er is er altijd wel eentje die het leuk vindt de knop van de deobus extra lang ingedrukt te houden.
What more is there to know?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee met seks kan je je voortplanten, met auto's voort bewegen.
Heb ik niet.quote:
Wat weet jij van mengpanelen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
HTML, CSS, Voetbal, Mengpanelen, Radio meer dan genoeg ja.
Stiekem hopen ze dat de ander dat doet?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ik mag vrouwen dan niet snappen, maar jij snapt mannen ook nog niet helemaal.
Voortplanten: Niet okeequote:
Het vertrouwen is gebaseerd op de kennis dat degene waar je het bij doet, het altijd tig keer harder terug zal gaan doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Stiekem hopen ze dat de ander dat doet?
Geluidsgolven planten zich ook voort.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Voortplanten: Niet okee
Voortbewegen: Wel okee
I rest my case.
Niet bijster veel, ik weet hoe je er een radioprogramma mee moet maken. Maar types, aansluitingen en dergelijke heb ik vrij weinig van begrepen.quote:
Note to self: deobussen verstoppen als MFN de legende komt ontdekkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik snap alleen het vertrouwen in elkaar dan niet zo, want er is er altijd wel eentje die het leuk vindt de knop van de deobus extra lang ingedrukt te houden.
Ja, maar er is er altijd eentje die als laatste de deobus mag hanteren hè. Die zou ik niet vertrouwen ermee, want bij hem is het immers al snel en pijnloos weggeschroeid.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:37 schreef twi het volgende:
[..]
Het vertrouwen is gebaseerd op de kennis dat degene waar je het bij doet, het altijd tig keer harder terug zal gaan doen.
Nee, gewoon een scheermes gebruikt.quote:
That's hot.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Yes, ik ben gepromoveerd tot iedereen.
Halloquote:
Verdorie, dat is toch niet meer dan genoeg!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet bijster veel, ik weet hoe je er een radioprogramma mee moet maken. Maar types, aansluitingen en dergelijke heb ik vrij weinig van begrepen.
Mannen kennen het begrip 'laatste' niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:38 schreef moneyfornothing het volgende:
Ja, maar er is er altijd eentje die als laatste de deobus mag hanteren hè. Die zou ik niet vertrouwen ermee, want bij hem is het immers al snel en pijnloos weggeschroeid.
quote:
Die gedachte kwam ook bij mij op een tijd geleden nadat ik er een college over gehad hadquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een patatmandje is ook een hoogdoorlaatfilter
ik heb vandaag nog met een flink mengpaneel gespeeld... echt belachelijk veel knopjes en tig keyboards en beeldschermen, begreep er de ballen niet van!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verdorie, dat is toch niet meer dan genoeg!
Ach, er zijn best lekkere sletten tochquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Alleen sletten neuken met iedereen
Het gaat nu even over het moment zelf hè.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:39 schreef twi het volgende:
[..]
Mannen kennen het begrip 'laatste' niet.
Nee hoor, anders zouden hier niet zoveel maagden zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Sletten zijn beter in bed.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dan is niemand een slet, want jij bent maagd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, er zijn best lekkere sletten toch
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef kutkloon7 het volgende:
Snatch is echt een vette film trouwens.
Hardd, sinds wanneer zit jij in de lumped element modelling?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die gedachte kwam ook bij mij op een tijd geleden nadat ik er een college over gehad had
Ben ongelofelijk druk, en er is nog veel ruimte voor verbetering op zoveel vlakken, maar het gaat goedquote:
Doel je nou op jezelf?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, er zijn best lekkere sletten toch
Zonder ondertiteling gekeken?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef kutkloon7 het volgende:
Snatch is echt een vette film trouwens.
Hoe maagd ben jij nog MFN?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan is niemand een slet, want jij bent maagd.
Ofniedan?
Wat, jij heb bal-/konthaar wegschroeiacties mee mogen maken?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gaat nu even over het moment zelf hè.
Andere wraakdingen daargelaten. Want dat vertrouwen wordt bijna elke keer bij zo'n gezamenlijke bal-/konthaar wegschroei actie wel geschonden van wat ik gezien heb.
'Alleen sletten neuken met iedereen' impliceert niet dat een slet met iedereen neukt, maar wel dat als iemand met iedereen neukt, het dan een slet is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ofniedan?
Sletten neuken niet iedereen, alleen heel veel mensen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zat in inleiding elektronica en elektrotechniek, in die oude tijden dat ik nog student wasquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hardd, sinds wanneer zit jij in de lumped element modelling?
[ afbeelding ]
Maar verder heb je gelijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ofniedan?
Ja maar je was net tot de conclusie gekomen dat jij iedereen was. En als er niemand met jou neukt, neukt niemand met iedereen. Dus zijn er geen sletten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
'Alleen sletten neuken met iedereen' impliceert niet dat een slet met iedereen neukt, maar wel dat als iemand met iedereen neukt, het dan een slet is.
Officieel ik nog, maar ben er klaar meequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zat in inleiding elektronica en elektrotechniek, in die oude tijden dat ik nog student was
Ik heb het een en ander gezien ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:42 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, jij heb bal-/konthaar wegschroeiacties mee mogen maken?
WAT SCHATTIG! kun je er wat meer over vertellen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zat in inleiding elektronica en elektrotechniek, in die oude tijden dat ik nog student was
Jou kick Twiquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef twi het volgende:
Verdomme, ga nou niet zo moeilijk lopen doen over regeltjes, het was net zo leuk met dat geflame.
Ik voel je broeder.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
Officieel ik nog, maar ben er klaar mee
Er kan een slet zijn die niet met iedereen neukt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar je was net tot de conclusie gekomen dat jij iedereen was. En als er niemand met jou neukt, neukt niemand met iedereen. Dus zijn er geen sletten.
True. Maar laatste half jaar win jij.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aantal sekspartners in mijn hele leven: 1.
Ik denk dat ik van je win in kuisheid.
En dan nog tentamens verkrachtenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er kan een slet zijn die niet met iedereen neukt.
'Als iemand alcohol koopt, is diegene 16 jaar of ouder' impliceert ook niet dat iedereen die 16 of ouder is alcohol koopt
Sterker nog, in dit geval zijn er enkel sletten die niet met iedereen neuken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er kan een slet zijn die niet met iedereen neukt.
'Als iemand alcohol koopt, is diegene 16 jaar of ouder' impliceert ook niet dat iedereen die 16 of ouder is alcohol koopt
Truequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sterker nog, in dit geval zijn er enkel sletten die niet met iedereen neuken.
Ik had niet geleerd, bohquote:
Zucht voor mij wel, maar wil het mezelf niet meer aandoen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel je broeder.
Alleen zitten er voor mij geen financiële consequenties aan vast.
Even opgezocht, https://osiris.utwente.nl(...)580&collegejaar=2011quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
WAT SCHATTIG! kun je er wat meer over vertellen?
http://www.wiskundemeisjes.nl/20120107/de-kaarten-van-wason/quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat ik overigens niet snap, maar vooruit.
Ik heb nog nooit een pandapunt bezeten, dat moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True. Maar laatste half jaar win jij.
Is dat de reden dat jij niet neukt?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
http://www.wiskundemeisjes.nl/20120107/de-kaarten-van-wason/
Een van de velen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is dat de reden dat jij niet neukt?
Bizar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een pandapunt bezeten, dat moet ik toegeven.
De eerste keer dat iemand me dat probleem voorlegde deed ik dat ook foutquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Oh is dat het, heb je al condooms gekocht dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik spaar mezelf voor jou, mfn, dat weet je.
brr ziet er eng uit. alleen dat Osiris al. deze shit zou ik niet halenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Even opgezocht, https://osiris.utwente.nl(...)580&collegejaar=2011
Heb je haast?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh is dat het, heb je al condooms gekocht dan?
OMG ik deed het goed, ik ben slimmer dan benzinnnnn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef benzin het volgende:
[..]
De eerste keer dat iemand me dat probleem voorlegde deed ik dat ook fout![]()
Ze is 19 en nog bij haar eerste vriendje.quote:
Ik vind slimme meisjes leuk, daten?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
OMG ik deed het goed, ik ben slimmer dan benzinnnnn.![]()
18 nog maar hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is 19 en nog bij haar eerste vriendje.
Zo bizar is dat niet.
Tellen de pandapunten dan niet wanneer je jonger bent dan 18?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is 19 en nog bij haar eerste vriendje.
Zo bizar is dat niet.
Ze tellen niet tot je ontmaagding.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tellen de pandapunten dan niet wanneer je jonger bent dan 18?
De pandapunten tellen niet voordat je ontmaagd bent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Studenten - 1 week per puntquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hah, begreep hem gelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bij wiskunde gebruik je dat soort zooi ook voor bewijzen enzo, dan leer je het wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef benzin het volgende:
[..]
De eerste keer dat iemand me dat probleem voorlegde deed ik dat ook fout![]()
Gekregen voor sinterklaas wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh is dat het, heb je al condooms gekocht dan?
Vuile slet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een pandapunt bezeten, dat moet ik toegeven.
Waarom dan?quote:
Voor de volledigheid: Dat was 5 jaar geledenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bij wiskunde gebruik je dat soort zooi ook voor bewijzen enzo, dan leer je het wel.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je voelt je verheven boven de vleselijke geneugten zeker.
Nee, ik ben laf. Simpel. Als ik het een paar keer had geprobeerd had ik wel geneukt denk ik.quote:
Met jezelf?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik niet echt heel veel seks hoor. Gemiddeld een halve keer per dag ofzo.
Dat is goed dan ga ik even chatten met je zusquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:57 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga poging doen tot slapen, morgen vroeg op!
Truste!!
Gekregen van mijn moeder, dankzij Myra.quote:
5 jaar geleden zou ik hem ook fout hebben gedaan, hoor, zo'n nerd ben ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Voor de volledigheid: Dat was 5 jaar geleden![]()
Ben eigenlijk ook veel meer een software engineer dan een wiskundige. Wiskunde is vaak nodig, maar ik heb er geen hart voor.
Trust snarfquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:57 schreef marbasnarf het volgende:
Truste!!
Is toch gewoon heel simpel als danquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Voor de volledigheid: Dat was 5 jaar geleden![]()
Ben eigenlijk ook veel meer een software engineer dan een wiskundige. Wiskunde is vaak nodig, maar ik heb er geen hart voor.
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:57 schreef marbasnarf het volgende:
Truste!!
Het was niet dit jaar sinterklaas hequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:56 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, ben je gewoon afgescheept met ouwe zut?
Trusten!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:57 schreef marbasnarf het volgende:
Truste!!
Nee, dat lijkt me ook wat lastig, gezien 't pas april is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het was niet dit jaar sinterklaas he
Dat kan sowieso niet nee.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het was niet dit jaar sinterklaas he
Maar gevoelsmatig is het niet logisch. Er is een reden dat zoveel mensen het fout doenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is toch gewoon heel simpel als dan
Eh, afgelopen sinterklaas bedoel ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:58 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook wat lastig, gezien 't pas april is.
Welke sinterklaas wel dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Eh, afgelopen sinterklaas bedoel ik
Dus 1x per 2 dagen?quote:
Ach, ik zou het niet erg vinden af en toe te batsen hoor. Zou alleen niet weten met wie?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik niet echt heel veel seks hoor. Gemiddeld een halve keer per dag ofzo.
Waarom ben je laf?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ben laf. Simpel. Als ik het een paar keer had geprobeerd had ik wel geneukt denk ik.
Bedoel meer in de zin menig functioneel ontwerp bevat als dan constructies... als programmeur moet je die regelmatig toch lezen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar gevoelsmatig is het niet logisch. Er is een reden dat zoveel mensen het fout doen
Je had toch scharrels van de opleiding ofzo?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik zou het niet erg vinden af en toe te batsen hoor. Zou alleen niet weten met wie?
Trusten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:57 schreef marbasnarf het volgende:
Truste!!
Nja, die keren per week zijn wel allemaal op één of twee dagenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
Dus 1x per 2 dagen?
Hmmm, ok doe mij maar als ik het middel 1x in de 10 jaar
zuuuuuuuuuuuuucht
Omdat ik bang ben dat weer verander in een jankbal die 4 dagen levenloos naar de Lama's zit te kijken.quote:
Net als met het wiskundige 'a = b' tegenover het taalkundige 'een koe is rood'quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar gevoelsmatig is het niet logisch. Er is een reden dat zoveel mensen het fout doen
Volgens mij die twee jaar daarvoor. Die het jaar voor de afgelopen kreeg ik anti-masturbatory kauwgomquote:
Maar die =en zijn ook anders.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Net als met het wiskundige 'a = b' tegenover het taalkundige 'een koe is rood'
(want als a = b en c = b dan a = c maar als een vrachtwagen rood is en een tomaat ook dan is een vrachtwagen nog geen tomaat)
Slechts flirten. Geen echte interesse in ze.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:00 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je had toch scharrels van de opleiding ofzo?
Vandaag niet. Ben kapot. Stage en werk gedaan. Nu even ontstressen in bed. Had je misschien even iets eerder moeten zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat weer verander in een jankbal die 4 dagen levenloos naar de Lama's zit te kijken.
Ahh, wacht je al zo lang op me?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Volgens mij die twee jaar daarvoor. Die het jaar voor de afgelopen kreeg is anti-masturbatory kauwgom
Ja, daarom kan het verwarrend zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar die =en zijn ook anders.
Als a=b geldt ook b=a maar een koe is rood =/ rood is een koe
Maar die vergelijking is niet echt eerlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Net als met het wiskundige 'a = b' tegenover het taalkundige 'een koe is rood'
(want als a = b en c = b dan a = c maar als een vrachtwagen rood is en een tomaat ook dan is een vrachtwagen nog geen tomaat)
Tsja, als je zin hebt om te batsen.. boeit het dan hoeveel interesse je in ze hebt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slechts flirten. Geen echte interesse in ze.
Doe je je best om op de AVNZMG-banga lijst te komen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ahh, wacht je al zo lang op me?
Zal ik je dan maar mijn Facebook dm'en, kunnen we een datum prikken.
Ik help enkel een kutkloontje uit de brand.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je je best om op de AVNZMG-banga lijst te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle vrouwen staan wel in de top 10 dan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je je best om op de AVNZMG-banga lijst te komen?
Welke? Die tussen de is-sen of die tussen dit wiskundige ding dat je op intuïtie misschien fout zou doen en die vorige?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar die vergelijking is niet echt eerlijk.
Niet dat dat echt zou gebeuren (tenzij echt verliefd) maar toch schuilt er die angst.quote:
Er zijn toch wel meer dan 10 vrouwen hier?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alle vrouwen staan wel in de top 10 dan.
Als je ze wilt batsen heb je interesse in ze.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tsja, als je zin hebt om te batsen.. boeit het dan hoeveel interesse je in ze hebt?
Niks mis mee, 4 dagen de lama's kijken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat weer verander in een jankbal die 4 dagen levenloos naar de Lama's zit te kijken.
Of je bent gewoon geil.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je ze wilt batsen heb je interesse in ze.
Kennelijk is de nood niet zo hoog.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tsja, als je zin hebt om te batsen.. boeit het dan hoeveel interesse je in ze hebt?
Ook nu je weet dat er vrouwen in je zijn geïnteresseerd?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet dat dat echt zou gebeuren (tenzij echt verliefd) maar toch schuilt er die angst.
True. En Drommel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alle vrouwen staan wel in de top 10 dan.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik help enkel een kutkloontje uit de brand.Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Alles voor januari 2014 is dus goed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat eerstequote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Welke? Die tussen de is-sen of die tussen dit wiskundige ding dat je op intuïtie misschien fout zou doen en die vorige?
Krijg je zo'n aanbod, en dan zit je gelijk aan januari 2014 te denken. Zo kom je er nooit, natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Alles voor januari 2014 is dus goed.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat eerste
Als je zegt een tomaat is rood bedoelt je niet is als gelijksteller, maar om aan te geven dat rood een eigenschap is van het voorwerp, maar dat is zo omslachtig om te zeggen.
Ach, per definitie is het functionele ontwerp toch fout omdat alle klanten/opdrachtgevers complete idioten zijn. Die dingen lezen heeft veel minder zin dan goede acceptatietests van onderdelen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bedoel meer in de zin menig functioneel ontwerp bevat als dan constructies... als programmeur moet je die regelmatig toch lezen.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Alles voor januari 2014 is dus goed.
Je hebt de verkeerde opleiding gekozen...quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat eerste
Als je zegt een tomaat is rood bedoelt je niet is als gelijksteller, maar om aan te geven dat rood een eigenschap is van het voorwerp, maar dat is zo omslachtig om te zeggen.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, per definitie is het functionele ontwerp toch fout omdat alle klanten/opdrachtgevers complete idioten zijn. Die dingen lezen heeft veel minder zin dan goede acceptatietests van onderdelen.
True.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat eerste
Ik haat dat echt, code schrijven om exceptions op te vangen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, per definitie is het functionele ontwerp toch fout omdat alle klanten/opdrachtgevers complete idioten zijn. Die dingen lezen heeft veel minder zin dan goede acceptatietests van onderdelen.
Dat niet nee, gewoon weer al oude klassiekers gezien toen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Niks mis mee, 4 dagen de lama's kijken.
Ik eet ook altijd de lekkere dingen op mijn bord als laatste op.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:07 schreef twi het volgende:
[..]
Krijg je zo'n aanbod, en dan zit je gelijk aan januari 2014 te denken. Zo kom je er nooit, natuurlijk.
Ik vind oprecht interesse in een persoon hebben toch iets anders dan alleen willen neuken, maar ieder zijn ding hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds interesse in ze.
Weet jij welke opleiding ik gekozen heb dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde opleiding gekozen...
Met alle koeien zijn rood, wil het nog niet zeggen dat al het rood op koeien zitquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True.
Maar bijvoorbeeld in de informatica gebruik je ook wel eens = om gelijkheden aan te geven.
En in feite is het hetzelfde idee. Als je zegt 'alleen koeien zijn rood', bedoel je dat rode dingen als eigenschap hebben dat ze een koe zijn, en als je zegt 'koeien zijn rood' bedoel je dat alle koeien als eigenschap hebben dat ze rood zijn.
Ik weet niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
Welke plek mag ik op de bangalijst kaneel?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]Hij is zelfs heter dan Drommel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Niet echt, een zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook nu je weet dat er vrouwen in je zijn geïnteresseerd?
Nou, maak me gek.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd de lekkere dingen op mijn bord als laatste op.
Smooooooooooooooooothquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:10 schreef twi het volgende:
Koeien zijn toch helemaal niet rood, gekkies.
ONEE!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:10 schreef twi het volgende:
Koeien zijn toch helemaal niet rood, gekkies.
True.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Je kunt me pijpen om hoger te komen.
[..]
Hij is zelfs heter dan Drommel.
Aardwetenschappen toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet jij welke opleiding ik gekozen heb dan?
Klopt, je kent een waarde 'rood' toe, dat is heel anders dan gelijkstellen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True.
Maar bijvoorbeeld in de informatica gebruik je ook wel eens = om gelijkheden aan te geven.
En in feite is het hetzelfde idee. Als je zegt 'alleen koeien zijn rood', bedoel je dat rode dingen als eigenschap hebben dat ze een koe zijn, en als je zegt 'koeien zijn rood' bedoel je dat alle koeien als eigenschap hebben dat ze rood zijn.
Het functionele ontwerp wordt voornamelijk gebruikt om een offerte te doen in de praktijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar daar hadden kloon en ik 't ook overquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, je kent een waarde 'rood' toe, dat is heel anders dan gelijkstellen.
En die ene Franse kerel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
Wedijveren met scrwls om de nummer 1 positie op de mannelijke bangalijst.
BROFISTquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Screw is waarschijnlijk ook heter dan hij is omdat hij onbereikbaar is. Minibeer is bereikbaarder, dat kan tegen hem werken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
Wedijveren met scrwls om de nummer 1 positie op de mannelijke bangalijst.
dat kloptquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, je kent een waarde 'rood' toe, dat is heel anders dan gelijkstellen.
Of dat jij hem gewoon niet krijgt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
Dat je er niet makkelijk in bent dus...
Bovendien is het niet aan te raden om een programmeur functionele uitspraken te laten doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Het functionele ontwerp wordt voornamelijk gebruikt om een offerte te doen in de praktijk.
Je omschrijft wat het product allemaal moet kunnen en hangt daar een prijskaartje aan. Als de klant later dingen wil wijzigen wordt dit apart berekend.
Dus het functionele ontwerp is ontzettend belangrijk.
Nja, dat is het mooie, uiteindelijk moet de klant altijd extra betalen. Ik heb altijd bij bedrijfjes gewerkt waar offertes compleet gefingeerd werdenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:12 schreef Tangledup het volgende:
Het functionele ontwerp wordt voornamelijk gebruikt om een offerte te doen in de praktijk.
Je omschrijft wat het product allemaal moet kunnen en hangt daar een prijskaartje aan. Als de klant later dingen wil wijzigen wordt dit apart berekend.
Dus het functionele ontwerp is ontzettend belangrijk.
Nerdseks.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:13 schreef twi het volgende:
Als C_M nou eens van jongere kerels zou houden, dan had ze met kutkloon en benzin goud in handen hier.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
Maar wat een lekker ding is het toch he
Dat is nou weer balen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:13 schreef twi het volgende:
Als C_M nou eens van jongere kerels zou houden, dan had ze met kutkloon en benzin goud in handen hier.
Omdat je me eng vindquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of dat jij hem gewoon niet krijgt.
Ik heb van die filmpjes gekeken op YT, waardeloos dat niemand Meg hoog zetquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nerdseks.
[..]
Ik moest aan jou denken.
Ik ben al niet jong meerquote:
Hey eh, kutkloon is al besproken hè.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:13 schreef twi het volgende:
Wie zegt iets over fout wat ik zeg dat ik denk dat je verkeerde opleiding gekozen hebt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom vind je dat fout als ik iets over koeien zeg? De link ontgaat me.
Er zit trouwens bij mijn studievereniging een meisje dat best wel op jou lijktquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb van die filmpjes gekeken op YT, waardeloos dat niemand Meg hoog zet
Waarom?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wie zegt iets over fout wat ik zeg dat ik denk dat je verkeerde opleiding gekozen hebt.
Pas in januari 2014quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hey eh, kutkloon is al besproken hè.
Uiterlijk of innerlijk?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er zit trouwens bij mijn studievereniging een meisje dat best wel op jou lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |