Studenten - 1 week per puntquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tellen de pandapunten dan niet wanneer je jonger bent dan 18?
Hah, begreep hem gelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
http://www.wiskundemeisjes.nl/20120107/de-kaarten-van-wason/
Bij wiskunde gebruik je dat soort zooi ook voor bewijzen enzo, dan leer je het wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef benzin het volgende:
[..]
De eerste keer dat iemand me dat probleem voorlegde deed ik dat ook fout![]()
Gekregen voor sinterklaas wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh is dat het, heb je al condooms gekocht dan?
Vuile slet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een pandapunt bezeten, dat moet ik toegeven.
Waarom dan?quote:
Voor de volledigheid: Dat was 5 jaar geledenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bij wiskunde gebruik je dat soort zooi ook voor bewijzen enzo, dan leer je het wel.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je voelt je verheven boven de vleselijke geneugten zeker.
Nee, ik ben laf. Simpel. Als ik het een paar keer had geprobeerd had ik wel geneukt denk ik.quote:
Met jezelf?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik niet echt heel veel seks hoor. Gemiddeld een halve keer per dag ofzo.
Dat is goed dan ga ik even chatten met je zusquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:57 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga poging doen tot slapen, morgen vroeg op!
Truste!!
Gekregen van mijn moeder, dankzij Myra.quote:
5 jaar geleden zou ik hem ook fout hebben gedaan, hoor, zo'n nerd ben ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Voor de volledigheid: Dat was 5 jaar geleden![]()
Ben eigenlijk ook veel meer een software engineer dan een wiskundige. Wiskunde is vaak nodig, maar ik heb er geen hart voor.
Trust snarfquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:57 schreef marbasnarf het volgende:
Truste!!
Is toch gewoon heel simpel als danquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Voor de volledigheid: Dat was 5 jaar geleden![]()
Ben eigenlijk ook veel meer een software engineer dan een wiskundige. Wiskunde is vaak nodig, maar ik heb er geen hart voor.
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:57 schreef marbasnarf het volgende:
Truste!!
Het was niet dit jaar sinterklaas hequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:56 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, ben je gewoon afgescheept met ouwe zut?
Trusten!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:57 schreef marbasnarf het volgende:
Truste!!
Nee, dat lijkt me ook wat lastig, gezien 't pas april is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het was niet dit jaar sinterklaas he
Dat kan sowieso niet nee.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het was niet dit jaar sinterklaas he
Maar gevoelsmatig is het niet logisch. Er is een reden dat zoveel mensen het fout doenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is toch gewoon heel simpel als dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |