quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij angstaajagend zie ik types voor me zoals in "Thriller"
Niet echt eng, maar zeker niet normaal... toch liever "doorsnee" dan haha
Als je doorsnee bent, verdwijn je in de vergetelheid.quote:
Kutverdomme.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:15 schreef Tangledup het volgende:
[..]
[..]
Als je doorsnee bent, verdwijn je in de vergetelheid.
Is dat een uitdaging?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:15 schreef moneyfornothing het volgende:
Heb je mijn facebook nou nog niet gevonden DG?
Oh, is dat zo en pas zei je nog totaaaaaaaalll iets anders tegen mij????quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:16 schreef marbasnarf het volgende:
Snap wel beetje wat kree bedoelt, vind t soms ook wel fijn om een beeld te vormen over de mensen met wie je vaak zit te kletsen (al ist online)
Preciesquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:16 schreef marbasnarf het volgende:
pff.. irritant typ ik een geweldige reactie... is t topic gesloten , dus hier even kort:
Snap wel beetje wat kree bedoelt, vind t soms ook wel fijn om een beeld te vormen over de mensen met wie je vaak zit te kletsen (al ist online)
dat ikz eg dak nieusgierig ben, wil niet zeggen dak t fijn vind als iemand mn FB checkt en mn zusje wil daten, dat gaat veeeel verder dan ff een foto zien (wat bij mij niet nodig is, zie mn UI)quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, is dat zo en pas zei je nog totaaaaaaaalll iets anders tegen mij????
Maar dat wil ze niet, pech jongen. Hou er maar over op.quote:
's Ochtends als je je nest uitrolt zeker.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder vind mijn gezicht soms angstaanjagend.
Nahh, wil je hiermee zeggen dat ik niet in je auto mag rijden?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:18 schreef Bartholomeus het volgende:
De rechterkant van de Bartmobile MK3 is nog krasmaagd, en dat wil ik graag nog een poosje zo houden
Gelul, je bent hot. Je moeder wil je gewoon bespringen als ze zo'n gezicht trekt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder vind mijn gezicht soms angstaanjagend.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Gelul, je bent hot. Je moeder wil je gewoon bespringen als ze zo'n gezicht trekt.
Ik kan me voorstellen dat dat laatste angstaanjagend is voor een moeder.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Gelul, je bent hot. Je moeder wil je gewoon bespringen als ze zo'n gezicht trekt.
Je mag wel op z'n toeter drukken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nahh, wil je hiermee zeggen dat ik niet in je auto mag rijden?
Ja zonder bril, dan zien mij ogen er nogal vreemd uit. Nog vreemder als normaal.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
's Ochtends als je je nest uitrolt zeker.
Jij had toch zo bakken vol met lef? Nou, dan komt dat toch helemaal goed?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nahh, wil je hiermee zeggen dat ik niet in je auto mag rijden?
Ehm. Ik kom niet verder dan ehm.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Dus ik mag er wel in rijden?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij had toch zo bakken vol met lef? Nou, dan komt dat toch helemaal goed?
No joy, automaatquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik verwachtte een reactie met iets over een versnellingspook enzo.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat ikz eg dak nieusgierig ben, wil niet zeggen dak t fijn vind als iemand mn FB checkt en mn zusje wil daten, dat gaat veeeel verder dan ff een foto zien (wat bij mij niet nodig is, zie mn UI)
Zo onbeschermd door het BK7quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zonder bril, dan zien mij ogen er nogal vreemd uit. Nog vreemder als normaal.
Ja, hier:quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus ik mag er wel in rijden?
Automaten hebben doorgaans een bredere pook met een beter handvat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nu wil ik er niet eens meer in rijden.
zul je zien... raakt ze die ene lantaarnpaal die er staat ghehequote:
Bohquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nu wil ik er niet eens meer in rijden.
Verklap dat nou niet manquote:
Ik vond het verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
In een automaat rijden lijkt me vreemd eigenlijk.
zou t gevoel hebben in een botsauto te zittenquote:
Ach ja, ik heb hier mensen uit het topic gewoon toegevoegd, gewoon maar uit wederzijds vertrouwen dat ze niet alles hier zo in het topic neergooien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat ikz eg dak nieusgierig ben, wil niet zeggen dak t fijn vind als iemand mn FB checkt en mn zusje wil daten, dat gaat veeeel verder dan ff een foto zien (wat bij mij niet nodig is, zie mn UI)
Ik wil nooit meer anders. Met dagelijks bijna een uur in de file is niet hoeven schakelen echt een geschenk uit de hemel. Dan erbij, hij schakelt eigenlijk zoals ik zelf zou doen. En dat deed ik bovendien volledig gedachteloos en op routine, dus ik mis het ook totaal niet. En reken maar dat dat ding wel gaat hoor, als je het gas op de bodem klaptquote:
Per ongeluk met je linkervoet remmen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou t gevoel hebben in een botsauto te zittenniet handig
MFN begint met n Mquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:25 schreef DigitalGirl het volgende:
Even mijn search skills toegepast begint mfn's naam met een ' n'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |