quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij angstaajagend zie ik types voor me zoals in "Thriller"
Niet echt eng, maar zeker niet normaal... toch liever "doorsnee" dan haha
Als je doorsnee bent, verdwijn je in de vergetelheid.quote:
Kutverdomme.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:15 schreef Tangledup het volgende:
[..]
[..]
Als je doorsnee bent, verdwijn je in de vergetelheid.
Is dat een uitdaging?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:15 schreef moneyfornothing het volgende:
Heb je mijn facebook nou nog niet gevonden DG?
Oh, is dat zo en pas zei je nog totaaaaaaaalll iets anders tegen mij????quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:16 schreef marbasnarf het volgende:
Snap wel beetje wat kree bedoelt, vind t soms ook wel fijn om een beeld te vormen over de mensen met wie je vaak zit te kletsen (al ist online)
Preciesquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:16 schreef marbasnarf het volgende:
pff.. irritant typ ik een geweldige reactie... is t topic gesloten , dus hier even kort:
Snap wel beetje wat kree bedoelt, vind t soms ook wel fijn om een beeld te vormen over de mensen met wie je vaak zit te kletsen (al ist online)
dat ikz eg dak nieusgierig ben, wil niet zeggen dak t fijn vind als iemand mn FB checkt en mn zusje wil daten, dat gaat veeeel verder dan ff een foto zien (wat bij mij niet nodig is, zie mn UI)quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, is dat zo en pas zei je nog totaaaaaaaalll iets anders tegen mij????
Maar dat wil ze niet, pech jongen. Hou er maar over op.quote:
's Ochtends als je je nest uitrolt zeker.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder vind mijn gezicht soms angstaanjagend.
Nahh, wil je hiermee zeggen dat ik niet in je auto mag rijden?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:18 schreef Bartholomeus het volgende:
De rechterkant van de Bartmobile MK3 is nog krasmaagd, en dat wil ik graag nog een poosje zo houden
Gelul, je bent hot. Je moeder wil je gewoon bespringen als ze zo'n gezicht trekt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder vind mijn gezicht soms angstaanjagend.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Gelul, je bent hot. Je moeder wil je gewoon bespringen als ze zo'n gezicht trekt.
Ik kan me voorstellen dat dat laatste angstaanjagend is voor een moeder.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Gelul, je bent hot. Je moeder wil je gewoon bespringen als ze zo'n gezicht trekt.
Je mag wel op z'n toeter drukken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nahh, wil je hiermee zeggen dat ik niet in je auto mag rijden?
Ja zonder bril, dan zien mij ogen er nogal vreemd uit. Nog vreemder als normaal.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
's Ochtends als je je nest uitrolt zeker.
Jij had toch zo bakken vol met lef? Nou, dan komt dat toch helemaal goed?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nahh, wil je hiermee zeggen dat ik niet in je auto mag rijden?
Ehm. Ik kom niet verder dan ehm.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Dus ik mag er wel in rijden?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij had toch zo bakken vol met lef? Nou, dan komt dat toch helemaal goed?
No joy, automaatquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik verwachtte een reactie met iets over een versnellingspook enzo.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat ikz eg dak nieusgierig ben, wil niet zeggen dak t fijn vind als iemand mn FB checkt en mn zusje wil daten, dat gaat veeeel verder dan ff een foto zien (wat bij mij niet nodig is, zie mn UI)
Zo onbeschermd door het BK7quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zonder bril, dan zien mij ogen er nogal vreemd uit. Nog vreemder als normaal.
Ja, hier:quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus ik mag er wel in rijden?
Automaten hebben doorgaans een bredere pook met een beter handvat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nu wil ik er niet eens meer in rijden.
zul je zien... raakt ze die ene lantaarnpaal die er staat ghehequote:
Bohquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nu wil ik er niet eens meer in rijden.
Verklap dat nou niet manquote:
Ik vond het verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
In een automaat rijden lijkt me vreemd eigenlijk.
zou t gevoel hebben in een botsauto te zittenquote:
Ach ja, ik heb hier mensen uit het topic gewoon toegevoegd, gewoon maar uit wederzijds vertrouwen dat ze niet alles hier zo in het topic neergooien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat ikz eg dak nieusgierig ben, wil niet zeggen dak t fijn vind als iemand mn FB checkt en mn zusje wil daten, dat gaat veeeel verder dan ff een foto zien (wat bij mij niet nodig is, zie mn UI)
Ik wil nooit meer anders. Met dagelijks bijna een uur in de file is niet hoeven schakelen echt een geschenk uit de hemel. Dan erbij, hij schakelt eigenlijk zoals ik zelf zou doen. En dat deed ik bovendien volledig gedachteloos en op routine, dus ik mis het ook totaal niet. En reken maar dat dat ding wel gaat hoor, als je het gas op de bodem klaptquote:
Per ongeluk met je linkervoet remmen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou t gevoel hebben in een botsauto te zittenniet handig
MFN begint met n Mquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:25 schreef DigitalGirl het volgende:
Even mijn search skills toegepast begint mfn's naam met een ' n'?
Nee, met een m. Dat zie je toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:25 schreef DigitalGirl het volgende:
Even mijn search skills toegepast begint mfn's naam met een ' n'?
Bah, te laatquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
MFN begint met n M(ghehe ben zo leuk...
)
Zijn er dingen waar jij wel verstand van hebt dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
Ik heb geen verstand auto's. Maar ook totaal niet.
Waarom? Omdat ik wist dat je zou happen nou goed.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb hier mensen uit het topic gewoon toegevoegd, gewoon maar uit wederzijds vertrouwen dat ze niet alles hier zo in het topic neergooien.
Nou prima toch, best leuk om een beetje jou dingen te lezen met die honden enzo.
Hoef er verder niks mee, maar is net als wat je zelf zegt, geeft je wat meer een beeld van de mensen waarmee je praat hier op fok.
Dan heb je de groep, ik vertel wat in het topic en verder "hard to get" (mfn) nou ok dan geef je niet je facebook, maar waarom ga je dan zeggen ik weet die van jou (hahahaha).....?
Onzin.
En een groep ik vertel helemaal niks en vraag alleen maar en ga daarover doorzeiken..
Nouja ieder zijn keuze
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
MFN begint met n M(ghehe ben zo leuk...
)
Dat moet lukken, waar zijn de sleutels?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zul je zien... raakt ze die ene lantaarnpaal die er staat ghehe
En waarom wil je dat?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik wist dat je zou happen nou goed.
Maar jouw grapje was OOK leuk hoor ghehequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:26 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, met een m. Dat zie je toch?
[..]
Bah, te laat
HTML, CSS, Voetbal, Mengpanelen, Radio meer dan genoeg ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:27 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zijn er dingen waar jij wel verstand van hebt dan?
Noh! Nou verpest je hetquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik wist dat je zou happen nou goed.
Je wou er niet meer in rijden, weet je nogquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat moet lukken, waar zijn de sleutels?
Waarom.... Dat is een erg hangende vraag. Speciaal woord wel.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
HTML, CSS, Voetbal, Mengpanelen, Radio meer dan genoeg ja.
Ja waarom??quote:
Ik weet alleen niks van seks en auto's, voor de rest ben ik prima op de hoogte.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
Troost je heloef, ik ben ook een algeheel onwetende.
gewoon 1x een kut auto kopen en bij elk mankement gewoon doorvragen.. en kijken bij reparaties.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
Troost je heloef, ik ben ook een algeheel onwetende.
Sorry.quote:
Ohja.quote:[..]
Je wou er niet meer in rijden, weet je nog
Welke kutauto had jij? Dan kan ik er ook eentje halen om m'n kennis bij te spijkeren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon 1x een kut auto kopen en bij elk mankement gewoon doorvragen.. en kijken bij reparaties.
Weet inmiddels een geluidjes te herkennen en het odnerdeel aan te wijzen en te zeggen waar t voor is hihi
Je hebt wel ehm.... nja.... haar op je zak?quote:
Stoken +1quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:30 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens geen excuses voor mfn, het zijn de bictches die misbruik maken van iemands verliefdheid heh n???
Ik weet veel over seks en weinig van voetbal. Wat vullen wij elkaar goed aan zeg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet alleen niks van seks en auto's, voor de rest ben ik prima op de hoogte.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Welke kutauto had jij? Dan kan ik er ook eentje halen om m'n kennis bij te spijkeren.
gewoon je 1e autotje kopen bij een garage en denken dat t normaal is dat je geen proefrit mag maken...quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Welke kutauto had jij? Dan kan ik er ook eentje halen om m'n kennis bij te spijkeren.
Zo'n auto heeft ze...quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Tip of the day: je kunt je met beide voortplanten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet alleen niks van seks en auto's, voor de rest ben ik prima op de hoogte.
Hihi, je zei kutquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SNAP JE HEM??? KUTAUTO!!1!!1! EINZ
Hehehe.. uhum.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon 1x een kut auto kopen en bij elk mankement gewoon doorvragen.. en kijken bij reparaties.
Weet inmiddels een geluidjes te herkennen en het odnerdeel aan te wijzen en te zeggen waar t voor is hihi
TMI in de spoiler.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hebt wel ehm.... nja.... haar op je zak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
TMI in de spoiler.En, wat is jouw methode?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We waren een goed koppel geweest.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet veel over seks en weinig van voetbal. Wat vullen wij elkaar goed aan zeg.
Het is altijd wel grappig als jongens het bij elkaar wegbranden met een deobus en een aansteker.quote:
Nee met seks kan je je voortplanten, met auto's voort bewegen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:32 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tip of the day: je kunt je met beide voortplanten.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is altijd wel grappig als jongens het bij elkaar wegbranden met een deobus en een aansteker.
Maar daar zie ik heloefje niet voor aan.
Bwoh, slechte herinneringenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is altijd wel grappig als jongens het bij elkaar wegbranden met een deobus en een aansteker.
Nee, dat lijkt me ook allerminst prettig. Denk dat er ook een schroeiluchtje blijft hangen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:33 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik snap alleen het vertrouwen in elkaar dan niet zo, want er is er altijd wel eentje die het leuk vindt de knop van de deobus extra lang ingedrukt te houden.quote:
Dat vind ik inderdaad ook altijd lachen om te zienquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik mag vrouwen dan niet snappen, maar jij snapt mannen ook nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik snap alleen het vertrouwen in elkaar dan niet zo, want er is er altijd wel eentje die het leuk vindt de knop van de deobus extra lang ingedrukt te houden.
What more is there to know?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee met seks kan je je voortplanten, met auto's voort bewegen.
Heb ik niet.quote:
Wat weet jij van mengpanelen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
HTML, CSS, Voetbal, Mengpanelen, Radio meer dan genoeg ja.
Stiekem hopen ze dat de ander dat doet?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ik mag vrouwen dan niet snappen, maar jij snapt mannen ook nog niet helemaal.
Voortplanten: Niet okeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |