gewoon je 1e autotje kopen bij een garage en denken dat t normaal is dat je geen proefrit mag maken...quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Welke kutauto had jij? Dan kan ik er ook eentje halen om m'n kennis bij te spijkeren.
Zo'n auto heeft ze...quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Welke kutauto had jij? Dan kan ik er ook eentje halen om m'n kennis bij te spijkeren.
Tip of the day: je kunt je met beide voortplanten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet alleen niks van seks en auto's, voor de rest ben ik prima op de hoogte.
Hihi, je zei kutquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SNAP JE HEM??? KUTAUTO!!1!!1! EINZ
Hehehe.. uhum.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon 1x een kut auto kopen en bij elk mankement gewoon doorvragen.. en kijken bij reparaties.
Weet inmiddels een geluidjes te herkennen en het odnerdeel aan te wijzen en te zeggen waar t voor is hihi
TMI in de spoiler.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hebt wel ehm.... nja.... haar op je zak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
TMI in de spoiler.En, wat is jouw methode?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We waren een goed koppel geweest.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet veel over seks en weinig van voetbal. Wat vullen wij elkaar goed aan zeg.
Het is altijd wel grappig als jongens het bij elkaar wegbranden met een deobus en een aansteker.quote:
Nee met seks kan je je voortplanten, met auto's voort bewegen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:32 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tip of the day: je kunt je met beide voortplanten.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is altijd wel grappig als jongens het bij elkaar wegbranden met een deobus en een aansteker.
Maar daar zie ik heloefje niet voor aan.
Bwoh, slechte herinneringenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is altijd wel grappig als jongens het bij elkaar wegbranden met een deobus en een aansteker.
Nee, dat lijkt me ook allerminst prettig. Denk dat er ook een schroeiluchtje blijft hangen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:33 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik snap alleen het vertrouwen in elkaar dan niet zo, want er is er altijd wel eentje die het leuk vindt de knop van de deobus extra lang ingedrukt te houden.quote:
Dat vind ik inderdaad ook altijd lachen om te zienquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik mag vrouwen dan niet snappen, maar jij snapt mannen ook nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik snap alleen het vertrouwen in elkaar dan niet zo, want er is er altijd wel eentje die het leuk vindt de knop van de deobus extra lang ingedrukt te houden.
What more is there to know?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee met seks kan je je voortplanten, met auto's voort bewegen.
Heb ik niet.quote:
Wat weet jij van mengpanelen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
HTML, CSS, Voetbal, Mengpanelen, Radio meer dan genoeg ja.
Stiekem hopen ze dat de ander dat doet?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ik mag vrouwen dan niet snappen, maar jij snapt mannen ook nog niet helemaal.
Voortplanten: Niet okeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |