Ik ookquote:
Gaatjes vullen he.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is echt iets waar ik de aantrekkingskracht niet van snap.
Realisme.quote:
Owja, hij verloor die rechtzaak uiteindelijk toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Moet gelijk hier aan denken...
[ afbeelding ]
Dat nieteensquote:
Nee hoor, als ik niet neuk ga ik ook tevreden naar huis.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus dat is de reden dat je er heen wil
We zullen het wel horen. Zeg, wanneer ga je eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik niet neuk ga ik ook tevreden naar huis.
Haha ik spot een escape plan.quote:
Wat is daar mis mee?quote:
Dus als Newb 2 penissen had, was je blijer met hem?quote:
Leef je uit zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Realisme.
De vrouwen zijn verder weg van huis (minder schaamte, meer losbandig) en ze zijn vooral dronken of stoned. Of allebei.
Als ik mijn best doe neuk ik gewoon.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik niet neuk ga ik ook tevreden naar huis.
En 't was iemand die ik al heel lang wilde hebben, maar zolang in de friendzone gezeten dat ik echt gewoon 0,0 verwachtingen meer had... en toen ze in m'n bed lag wist ik gewoon niet meer wat er nou allemaal de bedoeling wasquote:
Kan even niemand bedenken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is echt iets waar ik de aantrekkingskracht niet van snap.
[..]
Nog andere "bekende" docenten gehad?
Zo oppervlakkig ben ik niet hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus als Newb 2 penissen had, was je blijer met hem?
Niet zo zeer het punt dat ik wilde maken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja, hij verloor die rechtzaak uiteindelijk toch?
"ik had er zo 3 kunnen batsen, maar ze hadden scherpe knieën."quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:37 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Haha ik spot een escape plan.
Heloef na zijn vakantie:
"Ja ik deed mijn best eigenlijk niet, maar anders had ik echt wel geneukt hoor"
Misschien kom je nog een mooie Hongaarse tegen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Realisme.
De vrouwen zijn verder weg van huis (minder schaamte, meer losbandig) en ze zijn vooral dronken of stoned. Of allebei.
Als ik mijn best doe neuk ik gewoon.
Augustus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We zullen het wel horen. Zeg, wanneer ga je eigenlijk?
Boeie, ik heb het al uitgelegd. Ik heb nog principes enzo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet zo zeer het punt dat ik wilde maken.
Beter dan niks, jeweet. Hoe lang was dit geleden?quote:
Weet ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo oppervlakkig ben ik niet hoor.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
"ik had er zo 3 kunnen batsen, maar ze hadden scherpe knieën."
Ik dacht aan volgende week. Het was eigenlijk meer dat ik een keer mijn verjaardag wil vieren, dus vroeg ik me af wie er zien had om volgende week ergens wat te gaan drinken in Leiden.quote:
Ligt er aan wat je raar vind. Zo zal iedereen wel wat hebben, vind ik op zich niet raar aangezien de meesten wel zo'n "raar" ding hebbenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
Voelen jullie je wel eens aangetrokken tot abnormale dingen?
Ik vind alles wat er piraatachtig uitziet ineens enorm leuk
Niet echt, geloof ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
Zondag, ik ga foto's makenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik.
Ging je nog naar EFF?
Abnormale dingen? Lesbische vrouwen, telt dat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
Alles kan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Misschien kom je nog een mooie Hongaarse tegen.
Klinkt leukquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik dacht aan volgende week. Het was eigenlijk meer dat ik een keer mijn verjaardag wil vieren, dus vroeg ik me af wie er zien had om volgende week ergens wat te gaan drinken in Leiden.
Ach laat gaan joh fax, laat DG maar eerst eens dingen uitleggen over zichzelf, praten we daarna wel verder.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boeie, ik heb het al uitgelegd. Ik heb nog principes enzo.
Piraatachtig? Wat kan ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wacht geduldig af.quote:
Eigenlijk moet het andersom. Jij de jagende grote zwarte vis.quote:
Klinkt als een goed plan!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik dacht aan volgende week. Het was eigenlijk meer dat ik een keer mijn verjaardag wil vieren, dus vroeg ik me af wie er zien had om volgende week ergens wat te gaan drinken in Leiden.
Niet raar, afwijkend bedoel ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je raar vind. Zo zal iedereen wel wat hebben, vind ik op zich niet raar aangezien de meesten wel zo'n "raar" ding hebben
Ooglapje en dan "Harrr" zeggenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Piraatachtig? Wat kan ik me daarbij voorstellen?
Maar jij had 'r al veel eerder in de bus, tram, metro, trein, in een donker steegje achter het station en in de buurt van de bosjes bij haar voordeur ontmoet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:41 schreef heloef het volgende:
Het meisje wat ik wil versieren heb ik op EFF ontmoet.
Althans dat denk zij.
Uhm jaar of 7. Maar het was een iets mindere ervaring eigenlijk.... wil er verder niks over zeggenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan niks, jeweet. Hoe lang was dit geleden?
Nee, ik heb haar nooit ontmoet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:42 schreef twi het volgende:
[..]
Maar jij had 'r al veel eerder in de bus, tram, metro, trein, in een donker steegje achter het station en in de buurt van de bosjes bij haar voordeur ontmoet?
Grappig, ik moet ook nog mijn verjaardag vierenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wou net zeggen, een neger op de EFF.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm jaar of 7. Maar het was een iets mindere ervaring eigenlijk.... wil er verder niks over zeggen
Zo'n houten poot en een haakquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Piraatachtig? Wat kan ik me daarbij voorstellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |