Volgend jaar twee, hihi.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er zit trouwens bij mijn studievereniging een meisje dat best wel op jou lijkt
Ik moest best lachen.quote:
Jij met je Meg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb van die filmpjes gekeken op YT, waardeloos dat niemand Meg hoog zet
quote:
Uiterlijk. Beter ga ik haar versieren en dan brofisten met newbiequote:
Aardwetenschappen heeft een andere studieverenigingquote:
Ik ben erop afgeknaptquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Denk dat ICT wel iets voor jouw zou zijn.
Kida van Atlantis staat er niet eens tussen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb van die filmpjes gekeken op YT, waardeloos dat niemand Meg hoog zet
Hij zei zelf!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, uiterlijk januari 2014!
Belangrijk verschil.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd de lekkere dingen op mijn bord als laatste op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schaam me heel soms wel voor mijn al jarenlange crush op een disneyfiguurquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest best lachen.
[..]
Jij met je Meg.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:20 schreef twi het volgende:
[..]
Hij zei zelf!
[..]Maar dan kan ik sowieso niet de eerste zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij wil gewoon even oefenen zodat 'ie je kan handelen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:20 schreef moneyfornothing het volgende:
Maar dan kan ik sowieso niet de eerste zijn.
Boeiend, crushes zijn leuk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik schaam me heel soms wel voor mijn al jarenlange crush op een disneyfiguur
Ik heb al een jaar een crush op een presentatrice, misschien heb ik dat verhaal al eens eerder verteld.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar mijn hele aanbod draaide juist om dat hij zich voor mij bewaarde.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef twi het volgende:
[..]
Hij wil gewoon even oefenen zodat 'ie je kan handelen.
Mijnes wordt nog meer awkward.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn eerste keer wordt sowieso beter.
Hmm, nee staat me niets van bij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar een crush op een presentatrice, misschien heb ik dat verhaal al eens eerder verteld.
Wie?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kida van Atlantis staat er niet eens tussen.
Gelukkig kun je er open voor uit komen bij Newb.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van mij word akward, maar zo akward. Dat ook weer niet.quote:
Mag is veel beter dan die twee mutsen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand boven Alice en Ariel willen zetten.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar mijn hele aanbod draaide juist om dat hij zich voor mij bewaarde.
Ja, ik breng ook respect op voor Kim Possible dus het moet kunnen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Gelukkig kun je er open voor uit komen bij Newb.
Hij is net vieze Jan uit mijn oude klas.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik breng ook respect op voor Kim Possible dus het moet kunnen.
Whutwhut, heb ik iets verkeerd gedaan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, graag of niet hoor kloon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DOEIIIII!!111quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:23 schreef kree het volgende:
Nou mensen truste ik ga maar eens slapen.
Tot morgen allemaal
En speciaal voor MFN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:23 schreef kree het volgende:
Tot morgen allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Whutwhut, heb ik iets verkeerd gedaan?Nee hoor, twi is je aan het cockblocken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weltrustenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:23 schreef kree het volgende:
Tot morgen allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw condooms zijn overdatum.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
Ik wil ook over mfn heen, mag ik na jou kloon?
Was het niet Meg? Van Megara ofzo meen ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Mag is veel beter dan die twee mutsen.
Ik kan geen crush van mij bedenken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik breng ook respect op voor Kim Possible dus het moet kunnen.
Wat, wanneer ik logica gebruik is het ineens cockblocken?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee hoor, twi is je aan het cockblocken.
De mijne nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jouw condooms zijn overdatum.
Van mij wel, ik zal haar niet zo ver uitrekkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
Ik wil ook over mfn heen, mag ik na jou kloon?
Als dat het enige probleem is, wil ik wel wat condooms doneren voor het goede doel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel als je het tegen iemands ontmaagding gebruikt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:26 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, wanneer ik logica gebruik is het ineens cockblocken?
Ik heb een vriend van me zijn ontmaagding geblockt, heb ik dat al eens verteldquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel als je het tegen iemands ontmaagding gebruikt.
Vertel!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb een vriend van me zijn ontmaagding geblockt, heb ik dat al eens verteld![]()
?
Nee, vertel eens.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb een vriend van me zijn ontmaagding geblockt, heb ik dat al eens verteld![]()
?
Zie je, 't is gewoon karma.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef twi het volgende:
[..]
Zie je, 't is gewoon karma.
Nog een crushMooie ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan mag jij op Ursula crushen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ariel en Alice zien er zo kinderlijk uit.
HOAXquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef kutkloon7 het volgende:
We hadden een dubbeldate met twee geile wijven en toen had ik afgezegd en toen wou zijn chickie ook niet meer.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef twi het volgende:
[..]
Zie je, 't is gewoon karma.
Nog een crushIk wilde ook pics van mijn crushes posten maar ken ze alleen IRL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal je mijn foto wel even sturen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wilde ook pics van mijn crushes posten maar ken ze alleen IRL.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag jij op Ursula crushen.
Ik ga geen foto's van mijn IRL crushes posten, dan hebben die stalkers van hier hun Facebook zó te pakken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wilde ook pics van mijn crushes posten maar ken ze alleen IRL.
Ursula lijkt op een docente waar ik vroeger les van heb gehad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag jij op Ursula crushen.
Schattig is leuk, bij meisjes. Of tekenfilmfiguren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ariel en Alice zien er zo kinderlijk uit.
Ik koop nieuwe, ik heb die toch nodig voor Sziget.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Schattig is meestal wel leukquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:30 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Schattig is leuk, bij meisjes. Of tekenfilmfiguren.
Le Faxie c'est arrivé.quote:
Dik, tentakels en een vreselijk kapsel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:30 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ursula lijkt op een docente waar ik vroeger les van heb gehad.
Wel leuk, niet sopbaar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:30 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Schattig is leuk, bij meisjes. Of tekenfilmfiguren.
Wat een optimisme hier.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik koop nieuwe, ik heb die toch nodig voor Sziget.
Beetje matig verteld hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef kutkloon7 het volgende:
We hadden een dubbeldate met twee geile wijven en toen had ik afgezegd en toen wou zijn chickie ook niet meer.
Het was vooral het gezicht.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Le Faxie c'est arrivé.
[..]
Dik, tentakels en een vreselijk kapsel?
Mijne hebben geen facebook. Een aantal dan. Die het wel hebben hou ik ook voor mezelf.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's van mijn IRL crushes posten, dan hebben die stalkers van hier hun Facebook zó te pakken.
Dit klinkt meer of je je eigen ontmaagding heb verpest.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef kutkloon7 het volgende:
Je richt nu voortaan niet meer de aandacht op een persoon? Nu je weer eens heb gezien dat het geen zak uitmaakt.quote:
Goed plan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
De toiletten zullen daar wel vies zijn ja. Maar handschoenen zijn goedkoper en makkelijker.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou van kort en bondig. Maar ik had een paar avonden daarna nog de nacht met haar doorgebracht. Maar niet geneuktquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beetje matig verteld hoor.
Heb je zo ook niet jezelf gecockblockt?
Sukkol!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hou van kort en bondig. Maar ik had een paar avonden daarna nog de nacht met haar doorgebracht. Maar niet geneukt
Daar heb ik het recht op. Het is wel lullig dat ik die van iemand anders verpestquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit klinkt meer of je je eigen ontmaagding heb verpest.
Dat is echt iets waar ik de aantrekkingskracht niet van snap.quote:
Nog andere "bekende" docenten gehad?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het was vooral het gezicht.
Ik denk dat ik ik mijn aandacht niet meer op jou ga richtenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je richt nu voortaan niet meer de aandacht op een persoon? Nu je weer eens heb gezien dat het geen zak uitmaakt.
Mijn crushes hebben kinderen. Dát is pas eng.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijne hebben geen facebook. Een aantal dan. Die het wel hebben hou ik ook voor mezelf.
Dus dat is de reden dat je er heen wilquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Oei ik ken datquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hou van kort en bondig. Maar ik had een paar avonden daarna nog de nacht met haar doorgebracht. Maar niet geneukt
Of ze zijn zwanger..quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:34 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn crushes hebben kinderen. Dát is pas eng.
Moet gelijk hier aan denken...quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ik mijn aandacht niet meer op jou ga richten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |