Volgend jaar twee, hihi.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er zit trouwens bij mijn studievereniging een meisje dat best wel op jou lijkt
Ik moest best lachen.quote:
Jij met je Meg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb van die filmpjes gekeken op YT, waardeloos dat niemand Meg hoog zet
quote:
Uiterlijk. Beter ga ik haar versieren en dan brofisten met newbiequote:
Aardwetenschappen heeft een andere studieverenigingquote:
Ik ben erop afgeknaptquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Denk dat ICT wel iets voor jouw zou zijn.
Kida van Atlantis staat er niet eens tussen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb van die filmpjes gekeken op YT, waardeloos dat niemand Meg hoog zet
Hij zei zelf!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, uiterlijk januari 2014!
Belangrijk verschil.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd de lekkere dingen op mijn bord als laatste op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schaam me heel soms wel voor mijn al jarenlange crush op een disneyfiguurquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest best lachen.
[..]
Jij met je Meg.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:20 schreef twi het volgende:
[..]
Hij zei zelf!
[..]Maar dan kan ik sowieso niet de eerste zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij wil gewoon even oefenen zodat 'ie je kan handelen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:20 schreef moneyfornothing het volgende:
Maar dan kan ik sowieso niet de eerste zijn.
Boeiend, crushes zijn leuk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik schaam me heel soms wel voor mijn al jarenlange crush op een disneyfiguur
Ik heb al een jaar een crush op een presentatrice, misschien heb ik dat verhaal al eens eerder verteld.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar mijn hele aanbod draaide juist om dat hij zich voor mij bewaarde.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef twi het volgende:
[..]
Hij wil gewoon even oefenen zodat 'ie je kan handelen.
Mijnes wordt nog meer awkward.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn eerste keer wordt sowieso beter.
Hmm, nee staat me niets van bij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar een crush op een presentatrice, misschien heb ik dat verhaal al eens eerder verteld.
Wie?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kida van Atlantis staat er niet eens tussen.
Gelukkig kun je er open voor uit komen bij Newb.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van mij word akward, maar zo akward. Dat ook weer niet.quote:
Mag is veel beter dan die twee mutsen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand boven Alice en Ariel willen zetten.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar mijn hele aanbod draaide juist om dat hij zich voor mij bewaarde.
Ja, ik breng ook respect op voor Kim Possible dus het moet kunnen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Gelukkig kun je er open voor uit komen bij Newb.
Hij is net vieze Jan uit mijn oude klas.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik breng ook respect op voor Kim Possible dus het moet kunnen.
Whutwhut, heb ik iets verkeerd gedaan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, graag of niet hoor kloon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DOEIIIII!!111quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:23 schreef kree het volgende:
Nou mensen truste ik ga maar eens slapen.
Tot morgen allemaal
En speciaal voor MFN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:23 schreef kree het volgende:
Tot morgen allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Whutwhut, heb ik iets verkeerd gedaan?Nee hoor, twi is je aan het cockblocken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weltrustenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:23 schreef kree het volgende:
Tot morgen allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw condooms zijn overdatum.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
Ik wil ook over mfn heen, mag ik na jou kloon?
Was het niet Meg? Van Megara ofzo meen ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Mag is veel beter dan die twee mutsen.
Ik kan geen crush van mij bedenken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik breng ook respect op voor Kim Possible dus het moet kunnen.
Wat, wanneer ik logica gebruik is het ineens cockblocken?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee hoor, twi is je aan het cockblocken.
De mijne nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jouw condooms zijn overdatum.
Van mij wel, ik zal haar niet zo ver uitrekkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
Ik wil ook over mfn heen, mag ik na jou kloon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |