Als dat het enige probleem is, wil ik wel wat condooms doneren voor het goede doel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jouw condooms zijn overdatum.
Wel als je het tegen iemands ontmaagding gebruikt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:26 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, wanneer ik logica gebruik is het ineens cockblocken?
Ik heb een vriend van me zijn ontmaagding geblockt, heb ik dat al eens verteldquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel als je het tegen iemands ontmaagding gebruikt.
Vertel!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb een vriend van me zijn ontmaagding geblockt, heb ik dat al eens verteld![]()
?
Nee, vertel eens.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb een vriend van me zijn ontmaagding geblockt, heb ik dat al eens verteld![]()
?
Zie je, 't is gewoon karma.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef twi het volgende:
[..]
Zie je, 't is gewoon karma.
Nog een crushMooie ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan mag jij op Ursula crushen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ariel en Alice zien er zo kinderlijk uit.
HOAXquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef kutkloon7 het volgende:
We hadden een dubbeldate met twee geile wijven en toen had ik afgezegd en toen wou zijn chickie ook niet meer.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef twi het volgende:
[..]
Zie je, 't is gewoon karma.
Nog een crushIk wilde ook pics van mijn crushes posten maar ken ze alleen IRL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal je mijn foto wel even sturen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wilde ook pics van mijn crushes posten maar ken ze alleen IRL.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag jij op Ursula crushen.
Ik ga geen foto's van mijn IRL crushes posten, dan hebben die stalkers van hier hun Facebook zó te pakken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wilde ook pics van mijn crushes posten maar ken ze alleen IRL.
Ursula lijkt op een docente waar ik vroeger les van heb gehad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag jij op Ursula crushen.
Schattig is leuk, bij meisjes. Of tekenfilmfiguren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ariel en Alice zien er zo kinderlijk uit.
Ik koop nieuwe, ik heb die toch nodig voor Sziget.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jouw condooms zijn overdatum.
Schattig is meestal wel leukquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:30 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Schattig is leuk, bij meisjes. Of tekenfilmfiguren.
Le Faxie c'est arrivé.quote:
Dik, tentakels en een vreselijk kapsel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:30 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ursula lijkt op een docente waar ik vroeger les van heb gehad.
Wel leuk, niet sopbaar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:30 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Schattig is leuk, bij meisjes. Of tekenfilmfiguren.
Wat een optimisme hier.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik koop nieuwe, ik heb die toch nodig voor Sziget.
Beetje matig verteld hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef kutkloon7 het volgende:
We hadden een dubbeldate met twee geile wijven en toen had ik afgezegd en toen wou zijn chickie ook niet meer.
Het was vooral het gezicht.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Le Faxie c'est arrivé.
[..]
Dik, tentakels en een vreselijk kapsel?
Mijne hebben geen facebook. Een aantal dan. Die het wel hebben hou ik ook voor mezelf.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's van mijn IRL crushes posten, dan hebben die stalkers van hier hun Facebook zó te pakken.
Dit klinkt meer of je je eigen ontmaagding heb verpest.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef kutkloon7 het volgende:
Je richt nu voortaan niet meer de aandacht op een persoon? Nu je weer eens heb gezien dat het geen zak uitmaakt.quote:
Goed plan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
De toiletten zullen daar wel vies zijn ja. Maar handschoenen zijn goedkoper en makkelijker.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou van kort en bondig. Maar ik had een paar avonden daarna nog de nacht met haar doorgebracht. Maar niet geneuktquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beetje matig verteld hoor.
Heb je zo ook niet jezelf gecockblockt?
Sukkol!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hou van kort en bondig. Maar ik had een paar avonden daarna nog de nacht met haar doorgebracht. Maar niet geneukt
Daar heb ik het recht op. Het is wel lullig dat ik die van iemand anders verpestquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit klinkt meer of je je eigen ontmaagding heb verpest.
Dat is echt iets waar ik de aantrekkingskracht niet van snap.quote:
Nog andere "bekende" docenten gehad?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het was vooral het gezicht.
Ik denk dat ik ik mijn aandacht niet meer op jou ga richtenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je richt nu voortaan niet meer de aandacht op een persoon? Nu je weer eens heb gezien dat het geen zak uitmaakt.
Mijn crushes hebben kinderen. Dát is pas eng.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijne hebben geen facebook. Een aantal dan. Die het wel hebben hou ik ook voor mezelf.
Dus dat is de reden dat je er heen wilquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Oei ik ken datquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hou van kort en bondig. Maar ik had een paar avonden daarna nog de nacht met haar doorgebracht. Maar niet geneukt
Of ze zijn zwanger..quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:34 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn crushes hebben kinderen. Dát is pas eng.
Moet gelijk hier aan denken...quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ik mijn aandacht niet meer op jou ga richten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |