Ach ja, pech dan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat dat, door de indruk die je inmiddels hebt achtergelaten, inmiddels een gepasseerd station isZonde voor je, hoor
Helaas bestaat Mowgli niet in het echtquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga met dit meisje trouwen.
Die van mij gelukkig wel en ze gaat nu slapen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Helaas bestaat Mowgli niet in het echt
Wie is Marf?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ach ja, pech dan.
Niet dat ik er ook maar iets van verwacht maargoed.
haha als ik alle meiden in dit topic opsom dan is Marf nog de leukste
Ik voel me nou net die vieze slang Kaquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Die van mij gelukkig wel en ze gaat nu slapen.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
Jongens ik denk dat ze tof is, ik denk dat ik haar binnen nu en een week mee uit ga vragen.
Top man, maar behoor je nu niet te schelden over 't feit dat je weer iemand leuk vindt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
Jongens ik denk dat ze tof is, ik denk dat ik haar binnen nu en een week mee uit ga vragen.
Eindelijk antwoord gehad van de negerende vriendin?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:36 schreef charmed_angel het volgende:
Grrrr weekendplannen door de war en omgegooidik haat dat zo!
Niet binnen een week, maar nu!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
Neequote:Op zaterdag 21 april 2012 01:38 schreef twi het volgende:
[..]
Eindelijk antwoord gehad van de negerende vriendin?
Amsterdammers, zo onbetrouwbaar als de pest.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:39 schreef charmed_angel het volgende:
Nee
Belachelijk toch? Dus we gaan maar shoppen in Rotterdam morgen....
En s avonds uiteten en stappen in Rotterdam
Ja, hoe zit het met jouw buurmeisje?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:38 schreef kree het volgende:
[..]
Niet binnen een week, maar nu!!
of morgenochtend, ga nou niet uitstellen dan wordt het niks.
Morgenavond verwachten we een verslag hiervan!
Ik niet iemand leuk vinden via het internet, ik heb het vermoeden dat ze leuk is. Meer niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:34 schreef twi het volgende:
[..]
Top man, maar behoor je nu niet te schelden over 't feit dat je weer iemand leuk vindt?
Ohja, juist.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik niet iemand leuk vinden via het internet, ik heb het vermoeden dat ze leuk is. Meer niet.
meerdere malen verteld twi.quote:
Ik ga er subtiel na toe lullen binnen een week.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:38 schreef kree het volgende:
[..]
Niet binnen een week, maar nu!!
of morgenochtend, ga nou niet uitstellen dan wordt het niks.
Morgenavond verwachten we een verslag hiervan!
Ze komt uit Spijkenisse en is voor PSVquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:40 schreef twi het volgende:
[..]
Amsterdammers, zo onbetrouwbaar als de pest.
Gelukkig dat er nog zo'n mooie voetbalclub zit die alles goed maakt.
Ajax een mooie voetbalclub noemen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:40 schreef twi het volgende:
[..]
Amsterdammers, zo onbetrouwbaar als de pest.
Gelukkig dat er nog zo'n mooie voetbalclub zit die alles goed maakt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ajax een mooie voetbalclub noemen.
Oh, dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze komt uit Spijkenisse en is voor PSVvaaaaaggggg
Flippppiieeeeeequote:Op zaterdag 21 april 2012 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens naar bed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo laat al?
Ik ga maar eens naar bed. Trusten allen
Ik heb helemaal nergens Ajax genoemd, maar ik ben blij dat je die dingen automatisch met elkaar associeert. Goeden smaak, Flipjequote:Op zaterdag 21 april 2012 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:
Hai kreequote:
Fuck ik wist dat je heel bijdehand ging doen maar deze had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens Ajax genoemd, maar ik ben blij dat je die dingen automatisch met elkaar associeert. Goeden smaak, Flipje
Ik ben gewoon een geduchte tegenstander. Wild aantrekkelijk wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:44 schreef Flippiee het volgende:
Fuck ik wist dat je heel bijdehand ging doen maar deze had ik niet verwacht.
Euhm.quote:
Dat eerste is correct. Dat tweede klopt ook, heb je nog in boxer gespot.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een geduchte tegenstander. Wild aantrekkelijk wel.
Thanks he.quote:
Was dat?quote:
Feyenoord AZ alles beter dan Ajaxquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm.. Ik ben voor AZ, maar ik ben opgegroeid in een Feyenoord aanhangend familie.Ik heb dus ook een "zwak" voor Feyenoord.
Feyenoord heeft ook een zwak voor iedereen, komt goed uit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:48 schreef Flippiee het volgende:
Euhm.. Ik ben voor AZ, maar ik ben opgegroeid in een Feyenoord aanhangend familie.Ik heb dus ook een "zwak" voor Feyenoord.
Kleurtjesboxersquote:Dat eerste is correct. Dat tweede klopt ook, heb je nog in boxer gespot.
Voor welke club ben jij dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:49 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Was dat?
[..]
Feyenoord AZ alles beter dan Ajax
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:50 schreef twi het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ook een zwak voor iedereen, komt goed uit.
Terechte. Ik zal binnenkort tom en jerry wel laten zien.quote:[..]
Kleurtjesboxers
Ja, inderdaad zeg. Die heb ik nog tegoed. Wel dapper genoeg zijn om ze te showen terwijl je ze aan hebt, natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:51 schreef Flippiee het volgende:
Terechte. Ik zal binnenkort tom en jerry wel laten zien.
Uiteraard. De club die nog even een 3-2 scoorde in de laatste minuut waardoor Ajax 3 punten voor op AZ liep.quote:
Oh dat ben ik dan wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, inderdaad zeg. Die heb ik nog tegoed. Wel dapper genoeg zijn om ze te showen terwijl je ze aan hebt, natuurlijk.
Ach, Esteban is soms nu eenmaal wat afgeleid. Schijnt 'ie met z'n trimmer ook last van te hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:53 schreef Flippiee het volgende:
Uiteraard. De club die nog even een 3-2 scoorde in de laatste minuut waardoor Ajax 3 punten voor op AZ liep.
Dat was een van de weinige keren dat ik wel janken kom om een uitslag van een voetbalwedstrijd.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, Esteban is soms nu eenmaal wat afgeleid. Schijnt 'ie met z'n trimmer ook last van te hebben.
Hij is in ieder geval goed in flying kicks.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, Esteban is soms nu eenmaal wat afgeleid. Schijnt 'ie met z'n trimmer ook last van te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |