"Café De Koning"quote:
Tuurlijk. Anders gaan we gewoon allemaal naar Soldaat van Oranje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:50 schreef twi het volgende:
Ach, Leiden zelf is toch ook dicht genoeg in de buurt voor jullie? Makkelijker voor mensen die van verder komen met OV ook.
Kan jij kaarten regelen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Café De Koning"
Koningstraat 1-5, 2351 PE Leiderdorp
071 589 6032
[..]
Tuurlijk. Anders gaan we gewoon allemaal naar Soldaat van Oranje.
Eerst wel, voor 25% korting. Maar nu kan ik slechts 3 in totaal regelen.quote:
Leiden is het meest makkelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:50 schreef twi het volgende:
Ach, Leiden zelf is toch ook dicht genoeg in de buurt voor jullie? Makkelijker voor mensen die van verder komen met OV ook.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb al een vrijdag en zaterdag vrij gekregen voor weekend weg volgende maand
Klopt. Had je al iets op het oog?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Leiden is het meest makkelijk.
Regel jij een tentje? Ik ken daar echt helemaal niks afgezien van het poolcentrumquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Leiden is het meest makkelijk.
Ik ken Leiden echt totaal nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Regel jij een tentje? Ik ken daar echt helemaal niks afgezien van het poolcentrum
Ik had gehoopt dat jij met een suggestie zou komen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Had je al iets op het oog?
In ieder geval niet iets met teveel herrie en drukte...quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat jij met een suggestie zou komen.
Ja. Anders had ze dat niet gedaan natuurlijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:59 schreef heloef het volgende:
Mijn meisje is zomaar offline gegaan, nu doe ik dit zelf ook altijd maar denken jullie dat ze me walgelijk vind?
Nee, zo zijn sommige vrouwen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:59 schreef heloef het volgende:
Mijn meisje is zomaar offline gegaan, nu doe ik dit zelf ook altijd maar denken jullie dat ze me walgelijk vind?
Nee ze denkt dat je dat toch wel prima vindt omdat je het zelf ook altijd doet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:59 schreef heloef het volgende:
Maar ik doe het niet bij haar, alleen bij mijn vrienden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ze denkt dat je dat toch wel prima vindt omdat je het zelf ook altijd doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |