Oh de strikken ontbrekenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:10 schreef Karina het volgende:
Beschaafde jurken voor een traveller zo te zien. Lichtroze, geen rare lampjes.
Dat zijn alleen nog maar de bruidsmeisjes hequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:10 schreef Karina het volgende:
Beschaafde jurken voor een traveller zo te zien. Lichtroze, geen rare lampjes.
ik zei toch dat ze gingen scheiden, zij is te "westers en sterk" om een gypsy te wordenquote:
Die rennen heel hard weg?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:13 schreef iBenny het volgende:
Hoe zit dat trouwens met gypsyvrouwen en normale mannen?
Dat babytje!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
'Mijn tiet valt er steeds uit'
'Ik doop je in naam van de vader enz'
En de rest ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die travellers zullen wel jaloers zijn
Ik zit hier hardop te lachenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:27 schreef Karina het volgende:
Haha what happened to the white one tegen die neger
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:27 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:27 schreef Karina het volgende:
In een gemiddelde familie wel jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:25 schreef Karina het volgende:
15 bruidsmeisjes, is dat niet een beetje veel?
Ze waren tig jaar geleden al getrouwd, maar zonder groot feest en een echte traveller krijgt een big fat gypsy wedding.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze waren tig jaar geleden al getrouwd, maar zonder groot feest en een echte traveller krijgt een big fat gypsy wedding.
Ah duidelijk, dank (ik kijk het laatste stukje toch maar even live mee, daarom had ik het gemistquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ze waren al getrouwd, en hebben 10 jaar gespaard voor een megalomane bruiloft.
RTL kruipt steeds dichter in het gezinsleven van de Nederlander. Eerst die scheidingsshow en nu dit.quote:
Ik ga toch wel kijken denk ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:34 schreef fratsman het volgende:
[..]
RTL kruipt steeds dichter in het gezinsleven van de Nederlander. Eerst die scheidingsshow en nu dit.
Ach soquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:41 schreef Deisyy het volgende:
Niets mis met mijn schoonzussen en mijn schoonmoeder zit gelukkig ver weg in Duitsland
En nu dit? Dit is al tijden op TV en heeft niets met het gezinsleven van "de Nederlander" te maken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:34 schreef fratsman het volgende:
[..]
RTL kruipt steeds dichter in het gezinsleven van de Nederlander. Eerst die scheidingsshow en nu dit.
Weet je uberhaupt op welk programma ik reageerde? Hint: Het ging niet om BFGW.quote:Op maandag 23 april 2012 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nu dit? Dit is al tijden op TV en heeft niets met het gezinsleven van "de Nederlander" te maken.
Gezien de TT had ik zomaar verwacht dat je reactie on topic was...quote:Op maandag 23 april 2012 17:50 schreef fratsman het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt op welk programma ik reageerde? Hint: Het ging niet om BFGW.
Ik had me er dus ook al op zitten verheugen, maar helaasquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:22 schreef Klipnap het volgende:
Hadden ze dat niet even kunnen melden? Heb ik me op niets verheugd
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]Wat een teleurstellingen voor 1 avond.
Zo simpel kan het gaan hequote:Op vrijdag 27 april 2012 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dat maakt het mijne ook weer goed, en zo is het cirkeltje rond
Volgens Wiki zijn er nog 3 afleveringen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:30 schreef Karina het volgende:
Zijn er nog meer afleveringen? Weet iemand dat?
3e teleurstelling op 1 avondquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ie ook maar 1 moment dacht dat je gelijk zou hebben
Als ze die niet snel uitzenden dan ga ik ze ergens anders halenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Volgens Wiki zijn er nog 3 afleveringen.
Ik vind het wel prettig om gelijk te hebben, maar denk wel dat jij blij bent dat ik geen gelijk hebquote:
Ja, sorry je te moeten teleurstellenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig om gelijk te hebben, maar denk wel dat jij blij bent dat ik geen gelijk heb
Goed planquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je had het al goed gemaakt![]()
Tijd voor bed![]()
Nou jaa, waarom komen die niet meer dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Volgens Wiki zijn er nog 3 afleveringen.
Gers Pardoel gaat altijd voorquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:07 schreef Sosha het volgende:
[..]
Nou jaa, waarom komen die niet meer dan?
Ik moet nog steeds die van vorige week terugkijken
quote:My Big Fat American Gypsy Wedding toont ons de extravagante trouwcultuur van Amerikaanse zigeuners. We zien de meest bijzondere gebruiken die voor zigeuners bij deze bijzondere dag horen.
Deze zogehete gypsies kennen hun eigen manier van trouwen. Uitbundig, roze, wit, vrouwelijk, het zijn allemaal thema's die we terug gaan zien bij dit nieuwe programma. Het programma is onderdeel van de TLC Trouwmaand en biedt een heel ander gezicht van trouwen. Zo kan het dus ook!
Vanaf donderdag 3 mei om 21:00 uur.
Oh die vergeet ik steeds, 1x gezien, ik vond het ook wat minder. Ze woonden gewoon in huizen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:54 schreef fratsman het volgende:
Afgelopen vrijdag de Amerikaanse versie op TLC gekeken. Geen klap aan. Niet te vergelijken met de britse versie, behalve de opzichtige jurken.
Talentenjacht voor Travellers dus eigenlijk.quote:A Gypsy Life for Me
In A Gypsy Life for Me maken we kennis met vooraanstaande leden van de zigeuner-gemeenschap, die ons meenemen op een reis door het Verenigd Koninkrijk om meer te weten te komen over de kleurrijke en vaak controversiële wereld van de gypsies.
Jake Bowers, een Roma-journalist voor The Travellers’ Times en Tracy Nedic zijn co-promotors van ‘Travellers Got Talent’, een evenement dat bedoeld is om het imago van gypsies in de Britse media te verbeteren. Volg de twee terwijl ze de wedstrijd plannen en naar alle hoeken van de Britse eilanden reizen op hun zoektocht naar de nieuwste gypsyster.
Geniet van zang, dans, bizarre fashion statements en verrassende optredens tijdens de voorrondes, voordat de wedstrijd zijn hoogtepunt beleeft in de finale in Londen.
A Gypsy Life For Me is elke dinsdag om 22:00 uur te zien op TLC! Bron: TLC
Vervolg of herhaling ?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Gypsy Life dus totaal vergeten, komende dinsdag misschien even checken
Daar draait het toch meer om de talentenshow en beetje de rest?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Gypsy Life dus totaal vergeten, komende dinsdag misschien even checken
Is een nieuwe afleveringquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:24 schreef Karina het volgende:
Vanavond om half 11 weerHelaas heb ik geen idee of het een nieuwe is of een herhaling.
Leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is een nieuwe aflevering(en is maar 4 weken lang te zien)
Vanaf 6 september komt ook de Nederlandse versie
Met een beetje mazzel komt het wel in de buurt van Probleemwijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
LeukDe Nederlandse versie zal echt tegenvallen denk ik. Die jurken alleen al, die heb je hier niet.
Dat eerder inderdaad, smullen dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel komt het wel in de buurt van Probleemwijken
Het afdwingen van een kusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
Het is net een afwerkplek.
Ah ja daar komt het grabben
Nee hoor, deze kan ik me niet herinneren, dit zijn nieuwe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:42 schreef donald_dick het volgende:
Volgens mij is dit de derde herhaling van het programma op rtl :p
ik vraag het me af in vakantietijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, deze kan ik me niet herinneren, dit zijn nieuwe.
Dit is zooooo ergquote:
Volgens mij zijn het ook nieuwe. Ik heb echt alle vorige afleveringen gezien, en dit kan ik mij niet herinneren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat in die bloemenwinkel heb ik echt niet gezien, daarom wist ik zeker dat het nieuw was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het ook nieuwe. Ik heb echt alle vorige afleveringen gezien, en dit kan ik mij niet herinneren.
nou inderdaad!!quote:
Ik heb dit wel al ooit gezien, maar volgens mij is het een soort van compilatieaflevering ofzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit nu echt te twijfelen, want dit heb ik meen ik toch wel gezien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat in die bloemenwinkel heb ik echt niet gezien, daarom wist ik zeker dat het nieuw was.
Nee dit ken ik ook niet en volgens mij heb ik ze allemaal gezien. Nou ja maakt niet uit eigenlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit nu echt te twijfelen, want dit heb ik meen ik toch wel gezien.
Heb je gelijk in, blijft leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dit ken ik ook niet en volgens mij heb ik ze allemaal gezien. Nou ja maakt niet uit eigenlijk
Dan woon je vast in een stenen huis ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:47 schreef Kally het volgende:
Ik heb echt nog nooit de behoefte gehad om in zo'n jurk te lopen, of om op een prinses te lijken
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan woon je vast in een stenen huis ...
Op TLC heb je ook een programma over bruiden, die een jurk gaan uitzoeken, is ook best leuk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:49 schreef Kally het volgende:
Nou ja die series over Monster Bride enzo, die zijn ook zo, kan me het zo niet voorstellen.
Ja dat sowiesoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:49 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat er maar weinig echte prinsesjes zijn die ooit in zo'n jurk gelopen hebben....
In de States zie ik ze ook wel zo gek, maar zelfs de quinceaneras in Mexico maken het niet zo gek ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:49 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat er maar weinig echte prinsesjes zijn die ooit in zo'n jurk gelopen hebben....
Liepen ze daar ook in enorme jurken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:51 schreef Injetta het volgende:
Ennn????
Ik schakel net in, maar er is nu reclame.
Van de week heeft meneer Injetta een zigeunerfeestje hier in Nederland meegemaakt.
Een groot festijn met kreeften, gamba's, varken en lammetjes aan het spit. Het duurde van 's ochtends tot de volgende ochtend....
Ben dus benieuwd naar de Nederlandse versie...
In de states heb je dan ook weinig echte adelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In de States zie ik ze ook wel zo gek, maar zelfs de quinceaneras in Mexico maken het niet zo gek ...
Die heb ik weleens bij MTV gezien, bij My Sweet Sixteen, ja dat keek ik ook weleensquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In de States zie ik ze ook wel zo gek, maar zelfs de quinceaneras in Mexico maken het niet zo gek ...
juist daaromquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de states heb je dan ook weinig echte adel
Ach ja vroegerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik weleens bij MTV gezien, bij My Sweet Sixteen, ja dat keek ik ook weleens
Ik ook, verwende kutkinderen van 15, die niet tevreden zijn met een feest van een ton, maar ook nog de duurste auto erbij willen, diamanten en jurken uit Parijsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik weleens bij MTV gezien, bij My Sweet Sixteen, ja dat keek ik ook weleens
Dat geloof ik niet. Maar het was wel een bachanaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Liepen ze daar ook in enorme jurken?
Dat geloof ik directquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:55 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Maar het was wel een bachanaal.
Ja die wonen allemaal in huizen en de kleding is ook veel minder extravagant.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:56 schreef iBenny het volgende:
En toch... De amerikaanse versie(te zien op TLC) is een stuk minder erg
Ach, als je niet te veel eisen hebt aan je potentiële partner kom je met zulke dingen een heel eindquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:57 schreef iBenny het volgende:
Ze is de ware want ze kan heerlijk koken
Gelukkig vinden ze elkaar ook aardig
Ik duidde meer op de sweet sixteenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet eens zo heel lang geleden hoor, paar jaar hooguit?
En dat hele feest waar ze allemaal zich lam zuipen, vaak een koets, een taart van 10 lagen etc. Wat zal dat allemaal niet kosten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
Het blijft altijd maar raden waar het geld vandaan komt voor de jurkjes.
Ja tot na de bruiloftquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:57 schreef Injetta het volgende:
Geen afspraakjes maar wel erbij lopen als hoertjes...
In groepjes is the keyquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:00 schreef Injetta het volgende:
Ik begrijp er allemaal niks van. Ze moeten waken voor een slechte reputatie, maar ze lopen wel in groepjes half naakt rond???
dat dacht ik ook gelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:03 schreef Leandra het volgende:
Die moeder zal dus ergens midden 30 zijn....
Dat zijn Roemeensenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:02 schreef Leandra het volgende:
Spaans......... darn.... Spaanse prostituees dan.
Whehe, ik ken wat oudere mensen die er jonger uitzien, waaronder jijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:03 schreef Leandra het volgende:
Oh jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:03 schreef Leandra het volgende:
uhuquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:04 schreef Leandra het volgende:
En ondertussen is hij op caravanjacht.... om in te wonen neem ik aan?
Ik bedoel dat de hoeren in SPanje uit Roemenie komenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zei dat ze Spaans gekleed ging die avond
Nee man, jurkjes naaien!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:06 schreef iBenny het volgende:
Ik ga caravans verkopen in de buurt... Ka-ching!
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, ik realiseer me net dat ik gewoon 10 jaar ouder ben dan zij
Was wel nep, werd net gezegd, viel me alweer mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:06 schreef Leandra het volgende:
OMG die koters ook allemaal met een champagneglas![]()
geen alcohol voor het hiwelijk hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:06 schreef Leandra het volgende:
OMG die koters ook allemaal met een champagneglas![]()
Ik had ook niet verwacht dat het alcohol zou zijn, daar zijn ze echt nog te jong voor, voor je het weet wordt het hele feest verpest door een paar kotsende koters.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Was wel nep, werd net gezegd, viel me alweer mee.
Maar zij denkt dat ze de mooiste is...... Gelukkig maar voor dat kind....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:08 schreef Karina het volgende:
Ze loopt gewoon voor aap met die jurk.
Met emmerquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:12 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk is het wel simpel; zij moet kunnen koken en voor de kinderen zorgen, hij moet geld verdienen en lief voor haar zijn en niet slaan....
Hallooooooooooooooo 1937
Dan moeten ze eens beter op de mode lettenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zitten veel zigueners en Oost Europeanen
Precies, elke keer hetzelfde liedje. Gezeur met de limo en te laat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:14 schreef Injetta het volgende:
Tuurlijk kan de bruidegom de weg weer eens niet vinden en is de limo te laat. Is bijna een standaardprocedure.,
Is eigenlijk bijna altijd. Het is eerder een uitzondering als hij wel de weg naar de kerk weet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:14 schreef Leandra het volgende:
Whahahhaha hij weet de weg naar de kerk niet![]()
![]()
![]()
Ja zelfs in Spanje lopen ze er niet zo bijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan moeten ze eens beter op de mode letten
Pas maar opquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
Dingen regelen zijn ze niet zo goed in geloof ik
Volgens mij gokken ze dat ze zelf (alle verkeersregels negerend) in een kwartier van locatie A naar locatie B zijn, en dus bestellen ze een limo een kwartier voordat het begintquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
Dingen regelen zijn ze niet zo goed in geloof ik
En een Tomtom is TE modern voor zequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij gokken ze dat ze zelf (alle verkeersregels negerend) in een kwartier van locatie A naar locatie B zijn, en dus bestellen ze een limo een kwartier voordat het begint
Plus dat een bruid altijd meer tijd nodig heeft dan ze dacht, dus een limo kan prima te laat komen, hoeft hij ook niet te wachten.
Had hij die wel,quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:19 schreef iBenny het volgende:
De weg niet weten, een half uur te laat zijn voor je eigen bruiloft en een tomtom nbinnen handbereik. Wat klopt hier niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |